Mijsje; fijn dat je iig schoon bent, scheelt weer een ingreep. Nu even bijkomen en je weer opladen voor de volgende poging!
Vlindur; jij ook alweer aan de clomid. Ben benieuwd hoe de echo morgen is! Ik duim voor mooie eieren
PZE; ik houd jullie zeker op de hoogte! Ik vind het vooral leuk om ervaringen te delen nu er meerdere meiden met het traject bezig zijn. Ben namelijk ook heel benieuwd hoe jullie het gaan ervaren, dit lotgenotencontact doet me goed!
Hier trouwens 1 groentela vol, dus valt al met al nog mee. heb geen gespecificeerde rekening, maar zal ook rond die koers zitten, wat een geld hè!
Incantrix; met tranen in mijn ogen heb ik jouw stukje gelezen, wat ben je toch een lieverd! Er is geen speciale reden dat ik niet in de OP sta, ik vind het misschien wel een beetje te confronterend, dan is het zo echt. Iets met kop in het zand steken enzo
Ahava; ook al begonnen, dan gaan we gelijk op! Succes ook en neem lekker de tijd voor jezelf en leuke dingen. Je moet deze vervelende tijd zo aangenaam mogelijk maken voor jezelf!
Kolonia; wat vervelend dat de iui niet door kan gaan vanwege het werk. Dan idd maar op eigen kracht! En dat je er niet zo vaak bent betekent niet dat je niet met ons mee leeft. Niet iedereen heeft dezelfde behoefte om te posten. En ook voor jou hoop ik dat het snel raak is hoor! Je hoeft niemand voor te laten gaan, ookal moeten wij wat langer wachten! Lief is het wel
Voor alle meiden die ik ben vergeten een knuffel
Hier gaat alles goed, nog steeds vlagen met misselijkheid en als ik die niet heb ontzettende snaai zin. Doe ik maar niet want ben veel te bang dat de kilo's er aan vliegen aangezien ik dan moeite heb om maat te houden

Sta ook al drie ochtende op met hoofdpijn, maar na een paracetamol gaat dat eigenlijk wel goed. Verder ben ik ontzettend relaxt en valt het spuiten heel erg mee. Tot nu toe ervaar ik het in ieder geval nog niet als zwaar of een last. Had me op het ergste voorbereid en dat is het tot nu toe nog niet.