abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93187097
@Mijsje: Fijn dat je schoont bent. Sterkte en veel geluk en succes gewenst volgende terugplaatsing!

Hier nog steeds wachten op ongesteldheid..
pi_93188155
Na een tijdje afwezig te zijn geweest, begon ik in dit topic. Maar even teruggelezen in het vorige topic en bij de berichten van Isla en mijsje stromen de tranen me over de wangen. Meiden, wat ontzettend verdrietig voor jullie en je partners. :'( :* Heel veel sterkte.

Verder lees ik dat Poezebeest en PZE inmiddels zijn begonnen. Ik duim voor jullie, meiden!

Heel veel nieuwe gezichten, zie ik. Welkom en ik hoop dat jullie snel door mogen naar het volgende topic.

Ik ben zelf een tijdje afwezig geweest omdat ik druk was met andere dingen. Ik had helemaal geen zin om me bezig te houden met zwanger, kinderen, IVF en dat soort gedoe. Daarom nam ik, als vanzelf, afstand van dit topic. Sorry dat ik zomaar niets meer liet horen.

Nu ben ik vandaag ongesteld geworden en moet ik beslissen of ik me aanmeld voor onze derde IVF-behandeling. Ik kan dus niet langer mijn kop in het zand steken.
Ik zie er best wel tegenop om weer het traject in te gaan, ook ivm mijn werk. Maar terwijl ik dit type bedenk ik me dat mijn werk geen overweging moet zijn. Het gaat om mijn vriend en mij: willen en kunnen wij dit nu? Dan moeten we het doen (mijn klok tikt tenslotte door) en anders niet. Ik dub nog even door.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_93189672
Lieve Mijsje, wat fijn dat je schoon bent. Al voel je het verdriet nog elke dag, ik hoop dat jij en Joene vanaf vandaag weer vooruit kunnen kijken en dat elke dag weer een beetje meer hoop en positieve energie brengt voor de volgende poging. Wie weet gaan we die samen doen! Sterkte meis. :*

en die OP komt wel, wacht wel op een MODje.

Poezebeest, jij bent al begonnen! Had dat even gemist. Wat superspannend! Jij hebt meer dan een jaar moeten wachten op je IVF/ICSI... Ik hoop echt dat jij en PZE een streepjesregen in gang zetten.
KUP! ^O^

Ahava, wat moeilijk! Snap heel goed dat je er tegen op ziet, het is nogal een traject, maar inderdaad, werk moet geen overweging zijn. Je moet je afvragen: Zal ik ooit spijt hebben dat ik die ene maand bijna niet gewerkt heb? Of zal ik spijt hebben dat ik door werk nooit geprobeerd heb een kindje te krijgen.....?
Succes met je beslissing. Laat je het ons weten? :*

Alle andere dames: Bedankt voor de steun... en de dames die bezig zijn voor een 2e streepje: Heel veel succes!

Ik zal de komende tijd ook weer niet zoveel op Fok zitten. Even weer afstand nemen. Ik hou jullie allemaal wel in de gaten hoor! En ik duim heel hard voor iedereen! :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  woensdag 23 februari 2011 @ 10:48:14 #29
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_93190343
PZE oeh spannend, eindelijk is het dan zover :*

Poezebeest was ook bezig ik las ik, het gaat zo hard, zo ben je aan het wachten en zo ben je al bezig met de eerste ronde :*

Vlindur spannend, ben benieuwd :* maar vast wel dat het goed zit, 25 februari is een mooie dag voor een paar mooie eieren :P dan ben ik namelijk jarig :D

Mijsje fijn dat je lichaam het zelf heeft gedaan en je weer schoon bent :*

Isla :* lekker onder je steen kruipen als dat goed voelt

Ahava moeilijk hoor, ergens herken ik het wel, ik zou eigelijk al weer terug moeten naar de gyn aangezien ik nog steeds niet zwanger ben, maar ik ben daar nog geestelijk niet aan toe om die stap te nemen, dus steek ik lekker ook mijn kop in het zand. En Isla schreef het ook al, je werk moet geen afweging zijn. Ze heeft gelijk met de vraag:
quote:
Je moet je afvragen: Zal ik ooit spijt hebben dat ik die ene maand bijna niet gewerkt heb? Of zal ik spijt hebben dat ik door werk nooit geprobeerd heb een kindje te krijgen.....?
En doe vooral waar jij en je man goed bij voelen :* succes met het maken van je beslissing
Be happy with the little things in life
pi_93191606
Even snel want werk: Mijsje ik ben erg blij dat je niet gecuretteerd hoeft te worden en dat het babyhuisje schoon is voor de volgende poging. Het doet natuurlijk niets af van alle emoties, maar mss scheelt het toch een beetje dat je niet 'onder het mes' hoeft. Sterkte nog steeds en een dikke :* voor jou en Joene.

Alle anderen natuurlijk ook een dikke :*
#geen
pi_93204666
Isla en Mijsje... bij jullie dus allebei een definitieve nee... ik hoopte zo dat er toch heel misschien....maar niet dus... Sterkte meiden, ik vind het zo rot voor jullie! :*

Ahava, wat een moeilijke situatie toch.. bah -O- ... Wat je ook besluit, ik wens jullie alle succes die er te wensen valt! :*

Poezebeest, wat fijn dat jullie nu ook eindelijk van start zijn gegaan!! ^O^

En PZE, ik hoop heel erg met je mee dat dit voor jullie de juiste behandeling is....!! :*

Verder voor alle meiden die bezig zijn met follikelmetingen/hormonen slikken/en andere wachtenden; :* ^O^ :*

[ Bericht 13% gewijzigd door Jose81 op 23-02-2011 21:28:45 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_93212780
Wat een moeilijke keuze Ahava, heb je al een besluit genomen? Succes met dubben. :*

Vlindur, hopelijk zijn ze vrijdag lang (maar niet te lang) bezig met eieren tellen!

Isla, doe wat goed voelt. Dat weet alleen jijzelf. :*

Poezebeest, geen idee of je nu al iets kunt voelen... ik heb deca nog niet gebruikt. Hou ons op de hoogte inderdaad, ben benieuwd naar je ervaring omdat ik ook bijna mag/moet. Morgen komen ze de medicijnen brengen (jaja, luxe), maar hoef pas over ruim 2 weken te beginnen met spuiten. Spannend, maar ook... hupsakee!

Bedankt voor de fijne woorden meiden. :*
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:23:09 #33
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_93214608
Mijsje, fijn te lezen dat je in elk geval schoon bent, dat je lichaam het zelf heeft kunnen doen, dat je nu, na deze cyclus weer verder kunt. Een dikke :* voor jou en ook één voor Joene, hier draaien immer de duimen en is er altijd hoop voor jou!

Prinseszondererwt, het is voor jou dus bijna zo ver? Wat spannend! Ook voor jou hoop ik enórm mee op een prachtig resultaat, een wonder, dat over een aantal maanden met kleine, oh zulke prachtige ogen naar jou zal kijken en zal weten dat jij zijn of haar mama bent :*

Winterstormpje, ik lees hier af en aan mee en mis soms dat er iemand bij is gekomen. Jouw naam had ik dan ook niet bewust geregistreerd nog. Evengoed vind ik het heel rot te lezen dat jij al zo lang met problemen aan je lijf kampt en dat je er nu zo veel voor moet doen om je wens te kunnen verwezenlijken. Ik hoop écht dat het zal lukken, op korte termijn! :*

Och lieve Isla, wat vind ik het toch enórm oneerlijk dat jij zulke mooie streepjes kreeg en dat het langverwachte, enorm gewenste moment ook zo rap weer voorbij was. Ik val misschien in herhaling, maar ik vind het zo enorm oneerlijk en ik zou willen dat ik kon toveren, dan toverde ik jou en de andere mensen hier een wonder. Helaas kan ik dat niet, dus zul je het met een :* moeten doen, en mijn belofte dat ik áltijd voor je mee zal blijven duimen, met je mee zal leven en zal hopen dat die streepjes zich écht -en wel heel snel!- zullen herhalen :*

Ahava, wat een zwaar en moeilijk besluit meis :* Ik kan me er amper een voorstelling van maken wat voor een tol dit traject van een mens eist. Wat je ook besluit, ik duim voor jou. Voor een wonder, voor geluk, voor acceptatie, voor rust. Veel sterkte en wijsheid, ik hoop dat je tot een beslissing kunt komen waar je altijd met een goed gevoel op terug kunt kijken!

Kolonia,, nog zo'n dame van wie ik toch zó graag een geweldige update in het update-topic tegen zou komen! Ik heb dus weer even verzaakt en mis hier veel, maar hoe is het nu met je? Ik heb de OP wel gelezen, maar ik denk dat je ondertussen alweer verder bent. Ook voor jou is er hier altijd hoop en medeleven. Ik denk aan je! :*

Rottdog, van jou wist ik wel, ergens, dat jij hier ook meekletste, maar tot nu toe heb ik je nooit persoonlijk gezegd hoe zeer ik ook jou de vervulling van deze intense wens gun. En wat is ook jouw geduld al op de proef gesteld! Ik vind dat bij deze hernieuwde poging gewoon moet gelden 'twéé keer is scheepsrecht'. De handdoek in de ring als een soort van pauze, en dan nu.. Eindelijk.. Ik wens het je. Heel erg :*

Vlindur, lieverd, wat mij betreft is het nu weer in één keer raak he? Echt meis, ik hoop het zo! Dikke :* in elk geval, en kom maar op met die mooie uitgerekende datum :D ;)

Poezebeest, ik zie je niet staan in de OP, maar ik wil je wel even een héle dikke :* geven. Ik vind het zó niet eerlijk dat jij hier mee moet posten!! In de tijd dat ik nog in hetzelfde topic als jij 'woonde' vond ik je altijd zo'n lieverd, ik heb altijd zo hard geduimd voor jou, ik ga gewoon nóg harder duimen, ok? Temninste, als je dat wil, want ik weet niet of je misschien om een andere reden niet in de OP staat, sorry :@ In elk geval enorm veel geluk meis, ik duim en hoop en denk aan jou, opdat je dromen waarheid mogen worden..

[/enorme post]

Zo, hehe, daar nam ik nou nooit eens de tijd voor, maar wilde ik al heel lang doen: jullie allemaal persoonlijk vertellen hoe vreselijk ik wel niet hoop dat dit topic leeg zal lopen :*
3!
pi_93226517
Bedankt, meiden, de kogel is hier door de kerk. We zijn van start gegaan; de eerste spuit zit er alweer in. Het bracht veel gevoelens van onrust, verdriet en verzet met zich mee maar nu voelt het goed om weer verder te gaan. Liever niet, liever gewoon, maar ja, dat zit er niet in en ik heb er nu weer vrede mee om verder te gaan.

Incantrix, wat lief dat je een apart woordje schrijft voor iedereen, en wat voor woordje! Heel mooi gezegd allemaal. :*

Hoe is het eigenlijk met Sproetje?

Over de deca, van de vorige keer weet ik nog dat ik daar wel wat kribbig van word. Dat merkte ik al vrij snel. Ik ga dus proberen wat extra rust te nemen en extra vaak de moetdingen te laten liggen en juist leuke dingen te doen. Hopelijk maakt dat het wat minder. Anders is het voor mezelf en mijn omgeving niet zo gezellig. ;)
pi_93227328
Oh Incantrix! Wat lief! :') *; :*

Ik duim voor je Ahava ^O^

Knuffels en zoenen voor jullie allemaal :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_93229873
Poe heavy hoor Isla en Mijsje, ik vind dit zo ongelooflijk treurig voor jullie, een hele dikke knuf :*

Ahava jullie heel veel succes, lijkt me ook een lastige beslissing geweest maar heel goed gedaan, ik duim mega dat het een dikke bingo wordt :*

Hier verder alles rustig, vandaag ongesteld geworden (inmiddels 2eX na kijkoperatie) en moet zeggen het voelt allemaal net wat heftiger maar wel ok, de 14e wordt ik weer bij de gyn verwacht.
pi_93230519
Wat gaan ze dan doen Boepie?

Ahava, wat dapper klink je. Nu moet het ook maar eens jou tijd zijn... Maar we kunnen alleen maar hopen en duimen, dat ga ik dus heel hard doen! :*

Incantrix, wat lief! En idd, wat een mooie woorden... Dank je! :*
pi_93238410
incantrix bedankt voor je lieve woorden.

ach mijsje toch verdorie! hele dikke knuffel.

ahave sterkte en veel succes met de nieuwe poging.hoop dat je droom uitkomt!

isla zo`n sprankje hoop dat helaas nog geen doorgang vind. ik blijf duimen voor jou en alle andere in dit topic dat we ooit zo`n mooi kleintje in onze armen kunnen houden en koesteren.

ik hou me nog even op de vlakte maar lees en leef nog steeds met iedereen mee.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  donderdag 24 februari 2011 @ 08:01:29 #39
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_93241904
:* ahava :* wat goed van je, ik ga heel hard voor je duimen

Winterstorm een dikke knuffel voor jou :*
Be happy with the little things in life
pi_93248182
:o De medicijnen zijn net gebracht, wat een megahoeveelheid! De halve koelkast zit er vol mee... :X
pi_93250088
Ahava, you go girl!! *O* ik ga alle kaarsen die ik heb aansteken, ga de hele dag zitten duimen... het MOET nu maar jouw tijd zijn hoor!! *stuurt álle positieve vibes die ze heeft naar jou* :*

PZE idem voor jou! Heftig hè, zo'n koelkast vol? Ook voor jou, ik hoop zo dat dit hem wordt.. het is ook echt jouw tijd!

Go girls!! *O* ik duim zo vreselijk hard voor jullie allemaal! Tijd voor een lente leegstroom hier :Y hopelijk zijn jullie allemaal dik :P deze zomer!
pi_93250115
Ahava, wat klink je sterk. Heel veel succes, ik ga heel hard voor je duimen!

Pze, heb je een grote koelkast?

Misschien een rare vraag maar ik merk dat ik sinds ik doorheb dat het bij ons niet zomaar gaat lukken emotioneel volkomen incontinent ben, zijn er meer die daar last van hebben. Ik voel echt bij het meest onzinnige tranen prikken.Denk aan: in tranen uitbarsten bij een scene uit the Bold and the beautiful terwijl ik er langs zap. (ik ben geen soapkijker). Terwijl ik daar normaal nooit last van heb\ had.
pi_93250138
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:42 schreef Orea het volgende:
hopelijk zijn jullie allemaal dik :P deze zomer!
:D
pi_93250327
Ophelia, dat had ik ook heel erg, dat emotionele. Het werd op een gegeven moment minder, maar het is heel normaal hoor. Er wordt toch iets in werking gezet, een soort verwerking van dat het niet 'normaal' lukt.. want die hoop heeft toch iedereen. Het ervoor gaan en dan ineens dat streepje!! En dat is bij ons niet 'normaal'....

Lekker laten gaan hoor! :Y er komt zoveel op je af, dat moet er toch ook uit. Beter dat dan dat je het opkropt..
pi_93250422
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:47 schreef Orea het volgende:

Lekker laten gaan hoor! :Y er komt zoveel op je af, dat moet er toch ook uit. Beter dat dan dat je het opkropt..
*snottert weer... _O-
Vriendlief lacht me iedere keer liefdevol uit :')
pi_93250930
Ophelia, ik herken de tranen niet direct maar kan het me zo goed voorstellen. :* Lekker laten gaan.
pi_93253868
Incantrix, wat een monsterpost... O+ lief van je! :*

Ophelia, ik herken het helemaal hoor, ik had een paar weken terug de playbackshow op school (traditie van jaren en jaren...) en ik zat bij de onderbouw. ik moest echt vechten tegen de tranen bij de kleine K3-tjes en de Aartje Stapper's... maar ik kon het niet winnen en moest regelmatig even vegen... ;) maar dat heb ik ook bij dingen op tv, en in boeken, en als ik nadenk over hoe het zou kunnen zijn ook... ik was al vrij emo, maar nu ben ik helemaal een emomuts...

PZE, wat een medicijnenbende he? echt superveel... staan er ook prijzen op bij jou? daarvan sloeg ik ook helemaal steil achterover... :o
confronterend dat het nu echt echt echt gaat beginnen he? :*
pi_93254279
Bedankt voor de duimen, knuffels, zoenen en goede wensen allemaal!

quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:42 schreef Orea het volgende:

Wat ben je toch een lieverd, dat je nog steeds zo meeleeft! Hele dikke :* Wanneer zie ik je weer eens op msn?

Bizar is dat he, PZE? Zon halve koelkast vol. Ik had het ook weer hoor, toen ik de medicijnen bij de apotheek ophaalde. Pfff, het paste niet eens in één fietstas!

Heel herkenbaar, Ophelia. Lekker laten stromen. Het is een heel veilige manier om je verdriet eruit te laten komen. Zo deed ik het ook en nu vind iedereen dat ik sterk klink dus ;) Ik ben trouwens lang niet altijd sterk hoor. Maar nu de knoop is doorgehakt, sta ik er ook helemaal achter. Dat maakt dat ik het beter aankan.

Voor iedereen dikke :*.
pi_93255326
Mijsje, ik geloof dat er wel prijzen op staan, eens kijken.
* prinseszondererwt de prijzen opsnorren gaat...
OMG! meer dan ¤1500 bij elkaar! :o Dat is echt niet normaal inderdaad. Wauw.

[ Bericht 3% gewijzigd door prinseszondererwt op 24-02-2011 16:34:49 (geen 3000, maar de helft... is nog steeds veel!) ]
pi_93260595
:* Ahava, de knoop is om *O* dat is een fijn gevoel... in ieder geval duidelijk voor je gevoelens! :* Ik duim weer heel hard met je mee, dat deze keer wel mag uitmonden in een prachtbaby... O+

PZE, das duur he? daarom moest ik wel lachen toen de politiek sprak over 3000 euro voor een poging... (dus 1 punctie met alles dat daarbij hoort...) ze hadden duidelijk geen idee, want ziekenhuis kosten en terugplaatsing medicatie (als dat nodig is via cryo...) komen daar ook nog allemaal bij... :o
maar wij hebben het nog vergoed gekregen! dat scheelt al zoveel!
Ik hoop echt dat je het met een verse terugplaatsing gaat redden meid! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')