Mijsje, fijn te lezen dat je in elk geval schoon bent, dat je lichaam het zelf heeft kunnen doen, dat je nu, na deze cyclus weer verder kunt. Een dikke

voor jou en ook één voor Joene, hier draaien immer de duimen en is er altijd hoop voor jou!
Prinseszondererwt, het is voor jou dus bijna zo ver? Wat spannend! Ook voor jou hoop ik enórm mee op een prachtig resultaat, een wonder, dat over een aantal maanden met kleine, oh zulke prachtige ogen naar jou zal kijken en zal weten dat jij zijn of haar mama bent

Winterstormpje, ik lees hier af en aan mee en mis soms dat er iemand bij is gekomen. Jouw naam had ik dan ook niet bewust geregistreerd nog. Evengoed vind ik het heel rot te lezen dat jij al zo lang met problemen aan je lijf kampt en dat je er nu zo veel voor moet doen om je wens te kunnen verwezenlijken. Ik hoop écht dat het zal lukken, op korte termijn!

Och lieve Isla, wat vind ik het toch enórm oneerlijk dat jij zulke mooie streepjes kreeg en dat het langverwachte, enorm gewenste moment ook zo rap weer voorbij was. Ik val misschien in herhaling, maar ik vind het zo enorm oneerlijk en ik zou willen dat ik kon toveren, dan toverde ik jou en de andere mensen hier een wonder. Helaas kan ik dat niet, dus zul je het met een

moeten doen, en mijn belofte dat ik áltijd voor je mee zal blijven duimen, met je mee zal leven en zal hopen dat die streepjes zich écht -en wel heel snel!- zullen herhalen

Ahava, wat een zwaar en moeilijk besluit meis

Ik kan me er amper een voorstelling van maken wat voor een tol dit traject van een mens eist. Wat je ook besluit, ik duim voor jou. Voor een wonder, voor geluk, voor acceptatie, voor rust. Veel sterkte en wijsheid, ik hoop dat je tot een beslissing kunt komen waar je altijd met een goed gevoel op terug kunt kijken!
Kolonia,, nog zo'n dame van wie ik toch zó graag een geweldige update in het update-topic tegen zou komen! Ik heb dus weer even verzaakt en mis hier veel, maar hoe is het nu met je? Ik heb de OP wel gelezen, maar ik denk dat je ondertussen alweer verder bent. Ook voor jou is er hier altijd hoop en medeleven. Ik denk aan je!

Rottdog, van jou wist ik wel, ergens, dat jij hier ook meekletste, maar tot nu toe heb ik je nooit persoonlijk gezegd hoe zeer ik ook jou de vervulling van deze intense wens gun. En wat is ook jouw geduld al op de proef gesteld! Ik vind dat bij deze hernieuwde poging gewoon moet gelden 'twéé keer is scheepsrecht'. De handdoek in de ring als een soort van pauze, en dan nu.. Eindelijk.. Ik wens het je. Heel erg

Vlindur, lieverd, wat mij betreft is het nu weer in één keer raak he? Echt meis, ik hoop het zo! Dikke

in elk geval, en kom maar op met die mooie uitgerekende datum

Poezebeest, ik zie je niet staan in de OP, maar ik wil je wel even een héle dikke

geven. Ik vind het zó niet eerlijk dat jij hier mee moet posten!! In de tijd dat ik nog in hetzelfde topic als jij 'woonde' vond ik je altijd zo'n lieverd, ik heb altijd zo hard geduimd voor jou, ik ga gewoon nóg harder duimen, ok? Temninste, als je dat wil, want ik weet niet of je misschien om een andere reden niet in de OP staat, sorry

In elk geval enorm veel geluk meis, ik duim en hoop en denk aan jou, opdat je dromen waarheid mogen worden..
[/enorme post]
Zo, hehe, daar nam ik nou nooit eens de tijd voor, maar wilde ik al heel lang doen: jullie allemaal persoonlijk vertellen hoe vreselijk ik wel niet hoop dat dit topic leeg zal lopen