abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93433902
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:53 schreef Jipster het volgende:
Spannend Charmed Angel, ik duim voor je voor de uitslag! Heb jij hormonen geslikt of gespoten afgelopen tijd? Ik ben het even kwijt...
nee helemaal niks, gewoon het eerste onderzoekje.

Met echo kijken of de eicel groeit (dat gebeurde ook, op dag 16 was het 22 mm), en nu bloedgeprikt om te kijken of het is gesprongen ;)

Heb een keurige cyclus van 28-30 dagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2011 12:02:24 ]
pi_93434178
Een eerste onderzoekje omdat zwangerschap uitblijft zonder aanwijsbare reden? Of ...?
Wel spannend he! Ik hoop dat je snel de uitslag hoort en dat je een eisprong hebt gehad!
pi_93434973
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:10 schreef Jipster het volgende:
Een eerste onderzoekje omdat zwangerschap uitblijft zonder aanwijsbare reden? Of ...?
Wel spannend he! Ik hoop dat je snel de uitslag hoort en dat je een eisprong hebt gehad!
Ja we zijn al 18 rondes (16 maanden) bezig om zwanger te worden, dus we vonden het wel eens tijd voor een bezoekje ;)
pi_93434999
En het is inmiddels half 1 :D Wow, ik vind het spannend :') Ik heb zo'n gevoel dat hij niet gaat bellen tussen nu en 1 uur _O-
pi_93435250
Ja inderdaad, dan wordt het zeker wel tijd.. spannend dus aan het begin van de medische malle molen.

Wachten is stom he? Good luck! Ik duim!!
pi_93435644
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:38 schreef Jipster het volgende:
Ja inderdaad, dan wordt het zeker wel tijd.. spannend dus aan het begin van de medische malle molen.

Wachten is stom he? Good luck! Ik duim!!
ja helemaal nieuw :@

Vandaar dat ik denk ik ook veel vragen heb :P
En inmiddels bijna 10 voor 1.... en nog geen telefoontje :')
pi_93435900
Haha ja veel vragen hebben ken ik.. het is fijn om ze op een forum met 'lotgenoten' te kunnen bespreken.

Ik sta dus eigenlijk ook nog aan het begin van de medische molen, na een jaar stoppen met de pil en geen menstruatie en geen zwangerschap heb ik inwendige onderzoeken gehad, daaruit bleek dat ik PCOS heb. Dat is nog een keer bevestigd en heeft vriendlief ook een potje moeten inleveren. Paar weken terug de uitslag van mijn bloedonderzoek: PCOS zonder onderliggende reden gelukkig. Na dat gesprek dus aan de Primolut gegaan om menstruatie op te wekken (ik heb in 15 maanden maar 1 menstruatie gehad).. en met die kuur ben ik vorige week vrijdagochtend gestopt en nu wachtte ik op menstruatie.. en ik werd eigenlijk al nijdig dat dat niet kwam, en nu heb ik 2 positieve testen gedaan...

Nu dus even in afwachting of dat niet toch vals positief is en of dat slikken van Primolut gevolgen heeft voor het vruchtje... spannend spannend.

Jij al uitslag?

[ Bericht 4% gewijzigd door Jipster op 28-02-2011 13:58:17 ]
pi_93436018
Wow dat is wel erg spannend dan! Het zal wat zijn toch ;) Door medicatie misschien wel zwanger, maar kan je geen andere Gyn bellen? Bij ons in het ziekenhuis, hebben we 5 gynaecologen zitten. Dus ik kan sowieso altijd wel terecht met mijn vragen.

Nope.... nog niks hier :') Ik voel dat gewoon _O- Tenzij ze opeens binnen 4 minuten gaan bellen :D
pi_93436883
Ze hebben gebeld, ik heb dus een eisprong gehad. En de uitslag van het zaadonderzoek was nog niet binnen.
Nu wordt ik volgende week maandag weer gebeld, om te kijken of ik in het verleden Chlamidia heb gehad. Want dat bloedonderzoek was nog niet binnen. En waarschijnlijk krijg ik dan ook de uitslag van het zaadonderzoek.

De volgende stap is, kijken of de eileiders goed zijn :? Maar voordat ze dat kan onderzoeken, moeten ze eerst het bloedonderzoek van de chlamidia binnen hebben.

En nu word ik dus weer zenuwachtig :@ Ik ben echt als de dood voor ziekenhuizen, hoe en wat gaan ze checken of je eileiders goed zijn?????

Help.................................. :o

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2011 13:21:52 ]
pi_93437020
C_A, fijn dat je toch een eisprong gehad hebt! Maarja, één keer testen zegt natuurlijk ook niet alles... Nu begint het medische gerommel echt voor je... Heel veel succes! En ik las dat je ook al bijna 20kg afgevallen was!!! Waaaauuuuwwww! *O*

Jipster, heb je al antwoord van je gyn?

Volgens mij zijn we nu al met 3 of 4 personen ongeveer tegelijk in het traject gestapt als ik zo kijk...
Jipster, Klumsy, C_A en ondergetekende...
Zometeen om 15:40uur de eerste folikelmeting... kijken of de Clomid en Etos-pilletjes hun werk aan het doen zijn... Ik hoop toch eigenlijk wel eens op een 'normale' cyclus van 30 dagen ofzo ipv die 50 tot 130 dagen...
Ik heb in ieder geval een of andere misselijk zeurende pijn in m'n onderbuik, zo'n ik-ga-ongesteld-worden-pijn, alleen dan niet zo erg....

Bijlezen doe ik binnenkort wel weer een keertje... als deze week achter de rug is.
pi_93437286
C_Angel, fijn dat je een eisprong hebt gehad! *O* Dan doet je lijf dat tenminste goed! Spannend, weer wachten tot maandag dan. Volgens mij kijken ze met vloeistof of je eileiders wel open zijn, als ze bv. door een cyste worden geblokkeerd, kun je natuurlijk ook niet zwanger worden. Ze willen dat soort dingen allemaal uitsluiten voor je aan een bepaalde behandeling gaat.

Bij mij hebben ze idd ook op chlamydia getest. Zo'n echo voor eileiders zou ik krijgen als Clomid niet zou aanslaan en we op spuiten over zouden moeten.

Spannend ook voor GGB! Duim voor je! Inderdaad met paar meiden hetzelfde traject in..
pi_93437782
@Jipster
Ik lees al een tijdje mee en had tot nu nog nooit iets gepost, maar heb even gegoogled n.a.v. jouw stukje en vond bij deze link http://www.dokter.nl/inde(...)ebruik-primolut.html het volgende:

Vraag:
"Kan iemand mij vertellen hoe betrouwbaar een zwangerschapstest is na of tijdens het gebruik van primolut. Ik heb namelijk net 10 dagen lang deze kuur geslikt en werd daarna niet ongesteld. Vervolgens na zeven dagen getest en deze was positief. Nu denk ik dat dit komt door de primolut?"
Antwoord (van haarzelf ook weer):
"Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest en heb nagevraagd of primolut inderdaad de zwangerschapstest kan beïnvloeden en dat is dus echt niet het geval. dat de test positief was was, kan ik nu als waarheid beschouwen. Ik ben zwanger!"

Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar ik zou zo vreselijk ongeduldig zijn zelf, ik zou zeker naar een andere gyneacoloog bellen, desnoods in een ander ziekenhuis...

Nou, ik hoop zo dat je test als positief mag worden beschouwd, ik ga voor je duimen!!!
pi_93438420
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:30 schreef Jipster het volgende:
Volgens mij kijken ze met vloeistof of je eileiders wel open zijn, als ze bv. door een cyste worden geblokkeerd, kun je natuurlijk ook niet zwanger worden. Ze willen dat soort dingen allemaal uitsluiten voor je aan een bepaalde behandeling gaat.
Ik hoorde al dat dat erg pijnlijk is :'(
pi_93439423
Meld: ben ook de molen ingestapt dus dat is vijf.
Wij wachten alleen al vanaf november op een afspraak met de gyn. Volgende week is het eindelijk zo ver. Ben benieuwd. Stomme wachtlijsten. Dus de afgelopen tijd had ik niet heel veel te melden.
pi_93439649
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:20 schreef Thistleweed het volgende:
Meld: ben ook de molen ingestapt dus dat is vijf.
Wij wachten alleen al vanaf november op een afspraak met de gyn. Volgende week is het eindelijk zo ver. Ben benieuwd. Stomme wachtlijsten. Dus de afgelopen tijd had ik niet heel veel te melden.
wow zo lange wachtlijst? Jeetje, dat is wel erg lang, ik had binnen 2 weken een afspraak :@
pi_93439963
Ik heb gelukkig ook niet zo lang hoeven wachten.. ben je bij een academisch ziekenhuis?

En volgens mij is Flienepien de volgende in rij van de malle molen.. heb jij al effect gemerkt van jou opwekkers?
pi_93440520
Twistleweed, ik dacht al dat ik mensen vergeten was in het rijtje! Sorry!!!!
Inderdaad, wat een lange wachtlijst hebben ze bij jullie!

Bah, ik moet nog minimaal een kwartier wachten voor ik weg kan hier. Ben nu op m'n werk, zit me stierlijk te vervelen.Maarja, het zkh ligt op de rit van werk naar huis, dus ik ga echt niet eerst naar huis om daarna weer terug naar het zkh te rijden...
pi_93440613
GGB... spannend... eerste meting ;)
pi_93440622
Succes GGB! Laat je het weten?

Ik ga morgenochtend de poli bellen, mits de test morgen positief is..
pi_93440656
Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal? *nieuwsgierig*
pi_93441344
Ikke ben 32 en mijn man 30 :) Dit jaar worden we alletwee weer een jaartje ouder :P
  maandag 28 februari 2011 @ 15:19:30 #122
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_93441831
Ik ben 31, mijn man is 32.

Ik ben naar Beverwijk gegaan in plaats van naar het MCA, juist vanwege die wachttijden daar. Ik had inderdaad al begrepen dat Thistleweed erg lang moest wachten, dus toen heb ik naar Beverwijk gebeld en daar kon ik volgens mij met anderhalve week al terecht ofzo. Alleen waren de uitslagen van de tests die de huisarts liet doen nog niet binnen, dus heb ik de afspraak toch later gezet.

Bovendien wonen opa en oma ook in Beverwijk, dus we hebben meteen oppas. En zelfs een lift (ik heb geen rijbewijs) als ik naar het ziekenhuis moet (half uur rijden). Ze willen heel graag een tweede kleinkind (ze hebben niet veel hoop op succes bij de rest: type eeuwig vrijgezel :+ ), dus ze willen graag alles doen wat in hun vermogen ligt om te helpen. O+
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_93443505
Ik ben 30 en mijn vriend 26 :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_93443954
Ik ben 26 en mijn man is 32.

Succes allen en ik ga duimen voor jipster!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_93444084
I'm back. Helaas (nog) geen nieuws. Folikels zijn nog te klein, de verwachting is dat er deze week nog niks gaat gebeuren. Volgende week maandag weer terug voor een nieuwe meting.

Ow, en ik ben 26 en O+ is 30...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')