abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93765016
Spannend Charmed! Laat je het weten? Ik duim!
pi_93767273
Spannend charmed_angel!

Ik heb gebeld maar de poli (azM) is gesloten ivm de feestdag... 8)7
(ook even getest natuurlijk, maar dat was hartstikke negatief)
Nouja ik wacht weer verder af..
pi_93767744
ik geloof dat ik vanmiddag zelf maar ga bellen.... nog steeds niks gehoord :D
  maandag 7 maart 2011 @ 14:51:26 #204
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_93770343
Nog steeds geen bloed, gisteravond was het kennelijk alleen oude zooi. :) Dat is mooi, want dan valt dag drie in ieder geval niet op woensdag. Dan heb ik namelijk een afspraak staan die ik niet wil missen... :@
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_93771198
Bij mij is het eigenlijk altijd "oude zooi" :P met af en toe een klein beetje rood...

Vandaag beginnen met Clomid 150 en dan de 25e een echo om te kijken of het gewerkt heeft!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_93771230
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
ik geloof dat ik vanmiddag zelf maar ga bellen.... nog steeds niks gehoord :D
Terug bellen op afgesproken tijden is niet de sterkste kant van ziekenhuizen volgens mij :P
pi_93773504
Bloedonderzoek chlamydia: Goed, niet gehad
Zaadonderzoek: Net iets onder de gemiddelde norm, goed genoeg om zwanger te kunnen worden.

Volgende stap: HSG ;( Waarschijnlijk volgende week al!
pi_93773960
Nou er zit lekker veel vaart achter :'(

Maandag 14-03 om 8:15 uur het hsg onderzoek!
pi_93774106
Klumsy, heel veel sterkte. Hoef jij maar 1x per cyclus naar de gyn?
Charmed_Angel, heel veel succes met de HSG! Wel fijn dat je volgende week al kunt gaan!

Hier zijn we net weer terug van de folikelmeting. Baarmoederslijmvlies groeit goed, in een week tijd van niks naar 8mm.
De folikels zijn nog steeds een heikel punt. Ik zit er vol mee, maar er is maar 1 dominante aanwezig en die is pas 7mm op dag 17... Niet goed dus.
Volgende week weer terug om het toch nog één kans te geven, als het niet goed doorzet word het weer Provera en gaan we door naar de 100mg Clomid.

Zaterdag weer te horen gekregen dat een vriend van O+ papa word. Het was een ongelukje, maar wel gewenst. Op zo'n moment worden dus weer even alle wonden opgereten en overheerst het gevoel 'Waarom zij wel en ik niet?'...
pi_93774161
Hmm C_A... ik doe even een :* voor jou... niet te veel angst proberen te hebben... angst zorgt voor pijn, terwijl met een open gevoel erin misschien heel veel daarvan kan worden weggenomen. Gewoon uitgaan van het idee dat jij bij de mensen hoort bij wie het niet-pijnlijk is.
  maandag 7 maart 2011 @ 16:41:48 #211
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_93775005
quote:
Op maandag 7 maart 2011 15:16 schreef klumsy het volgende:
Bij mij is het eigenlijk altijd "oude zooi" :P met af en toe een klein beetje rood...

Vandaag beginnen met Clomid 150 en dan de 25e een echo om te kijken of het gewerkt heeft!
O nee, bij mij gaan de sluizen open als het eenmaal zover is. Ik ben vorige ronde tweemaal binnen 4 uur doorgelekt, met een tampon maat super... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_93778695
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:22 schreef GirlGoneBad het volgende:
Klumsy, heel veel sterkte. Hoef jij maar 1x per cyclus naar de gyn?
Ja ik moet alleen op cyclusdag 21 komen voor een echo en eventueel bloedprikken :)

(8> mag de 29e een potje afleveren, alleen kan dat maar tussen 8.15 en 8,30...
Niet echt een handig tijdstip, normaal kunnen we er makkelijk in een half uur zijn,
maar rond dat tijdstip zit je lekker in de spits! nu kunnen we wel bellen met het ziekenhuis
en dan kijken ze of ze daar een kamer vrij hebben ( lijkt me nou ook niet echt wat).
Maar eens kijken of we een hotelletje voor maandag op dinsdag kunnen boeken in de buurt :P
pi_93778760
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:41 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

O nee, bij mij gaan de sluizen open als het eenmaal zover is. Ik ben vorige ronde tweemaal binnen 4 uur doorgelekt, met een tampon maat super... :P
Met de pil werd ik ook "gewoon" ongesteld, maar met Provera is het amper zo te noemen :P
wel de rest van de lichamelijke en emotionele klachten, dat dan wel....
Maar volgens de gyn kwam dat wel vaker voor en moet ik dat gewoon rekenen als ongesteldheid :)
pi_93778849
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
Nou er zit lekker veel vaart achter :'(

Maandag 14-03 om 8:15 uur het hsg onderzoek!
Dat gaat zeker allemaal erg snel zeg!
Wel fijn, maar snap wel dat je er tegenop ziet.... en probeer je niet inderdaad maar niet te druk te maken, misschien valt het wel reuze mee met de pijn... :*
pi_93780210
Charmed_A, neem gewoon wat meer ibu's: twee om 6:15 uur en twee om 7:15 uur (uur ertussen versterkt de werking).
Mocht het dan toch nog pijn doen, is dat echt maar een halve minuut ofzo.
Het valt je achteraf vast mee. :*
pi_93784214
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:24 schreef Poezebeest het volgende:
Ahava; het verschil ligt dus in het lange of korte protocol. Wel fijn dat korte protocol, scheelt een hele lading hormonen 8)7
Een beetje late reactie maar het scheelt zeker. Pas afgelopen weekend merkte ik dat ik nogal prikkelbaar was, maar dat kan ook komen door de toenemende spanning en/of de vermoeidheid. Want deze keer merk ik wel heel duidelijk dat die hormonen er wel voor zorgen dat ik heel erg vermoeid ben.
Het zit er echter alweer bijna op hier. De laatste spuit is gisteravond gezet: pregnyl. Morgen de punctie :X. Bij de laatste meting waren er 8 follikels van redelijke grootte. Ik heb toen nog een dagje menopur gespoten in de hoop dat een aantal kleintjes nog zou groeien. Inmiddels heb ik een behoorlijk gespannen en zware buik, voor mijn doen, dus ik hoop dat het heeft gewerkt.

Ik merk ook dat ik weer erg in mijn eigen wereldje aan het keren ben. Dat had ik de vorige keer ook, weet ik nog. Is niet erg, alleen niet zo aardig naar anderen toe (zoals jullie, sorry).

Orea, wat spannend dat jullie binnenkort een gesprek hebben! Dat is toch weer een beginnetje. Je scenario voor mij vind ik erg goed klinken, daar ga ik voor! :Y *)
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_93805448
Klumsy, Succes en ik hoop dat deze dosis aanslaat! Toi Toi!
C_A, veel succes en sterkte maandag! Er vanuit gaan dat het bij jou wel meevalt!
Ahava, spannend de punctie vandaag! Laat je het weten?

Hier ook spannend, a.s. vrijdag weer een echo, kijken of er nu iets te zien is en of het goed zit..
ik ga volgende week ook voor bijna 3 weken een verre vliegvakantie maken, dus ook dat is wel spannend, zeker als vrijdag blijkt dat alles vooralsnog goed zit..
pi_93815068
C_A, kan me voorstellen dat je tegen de hsg opziet, maar tegelijk wel fijn dat het zo snel kan. Dan ben je er maar vanaf. Wat mij altijd helpt, is me te bedenken dat het een halfuurtje later allemaal weer over is. En bij een hsg nog sneller. Sterkte!

Vraagje, plaats jij standaard zon hartje als PI? Ik denk steeds dat je iets leuks en liefs komt vertellen, maar nu met de melding van de hsg leek me dat dat idee toch niet helemaal klopt.

Klumsy, je ding doen in zon kamertje went snel genoeg, heb ik bij mijn vriend gemerkt. Hij heeft vanochtend voor de zoveelste keer in zon kamer geproduceerd, zoals ze het in ons ziekenhuis noemen.

Spannend, Jipster, vrijdag een echo. Ik duim voor je dat alles helemaal goed zit en dat je lekker door kunt naar Z&G!

Hier vanochtend de punctie gehad, met extra pijnstilling deze keer. Dat scheelde wel wat, moet ik zeggen, maar pijnlijk blijft het toch. Nog pijnlijker vond ik dat er 12 follikels zijn aangeprikt, dus ik hoopte op een goede opbrengst!, maar dat er maar 4 eitjes zijn geoogst. De vorige twee pogingen hadden we 5 eitjes, waarvan wel alles was bevrucht maar we uiteindelijk niets over hielden om in te vriezen. Ik ben bang dat het nu weer zo gaat lopen.

En dan weet ik wel (want dat is me onderhand al honderd keer verteld): je hebt er maar één nodig. Maar ja, met slechts één embryo hebben we ook maar één kans. Met meer embryo's kunnen we cryo's krijgen en dus meer kansen op een zwangerschap.
Ik had zo gehoopt dat we voor één keer extra embryootjes zouden over houden om in te vriezen. Het voelt zo oneerlijk dat 3 pogingen ook echt maar 3 kansen betekenen voor ons. Wat is dat nu, 3 kansen om zwanger te raken? Terwijl je met cryos veel meer kansen hebt per poging.
Voor ons zit het er na deze keer op, qua vergoede pogingen, zelfs als nu geen van de eitjes bevrucht raakt. Dat voelt heel wrang. Maar ja, ik kan er niets aan veranderen.
pi_93819151
Succes Ahava, wat een ellendig verhaal toch -O- Ik hoop gewoon van harte dat je straks met de eerste poging gewoon zwanger wordt :*
En een eigen wereldje is niet erg, dat begrijpen we allemaal hier :Y

Klumsy, succes met de Clomid! Hoop ook voor jou dat je gauw knal eieren hebt! Wat slecht dat je maar een kwartier hebt om een kwakkie in te leveren! :o Hoe verzinnen sommige dat toch? :? Wij hebben een uur!

Wat is nou eigenlijk een HSG onderzoek? Wat doen ze dan precies?
maar wel lekker rap zeg CA! *O*

GGB, Klote dat het niet opschiet :( En het doet inderdaad zeer.. En elke keer doet het meer pijn als er een ander zwanger wordt.. Sterkte :*

Hier nog steeds geen nieuws.. Geen spotting niks.. Maar wel alle symptomen die ik bij Rienk ook had (moe, geen honger, wel dorst, krampjes.. En nu soms ook misselijk)
12 maart is vanaf de pregnyl mn 'NOD' Dan kan ik nu nog niet testen hè? :X
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_93819782
Klumsy, zo zien we maar weer dat in elk ziekenhuis een ander protocol gehandhaafd word. Ik moet namelijk elke week een echo laten maken.

Ahava... Ik voel met je mee, ik weet niet echt wat ik erop moet zeggen, je hebt (helaas) zooooo gelijk. Maar ik duim gewoon keihard voor je dat het goed gaat en we straks kunnen genieten van een foto met een 2e streepje erop!

Jipster, hopelijk krijg je vrijdag goed nieuws!

Kolonia, hoe ist nog met jou?

Vlindur, volgens mij is het gewoon hartstikke raak bij jou! Ik hoop het zo voor je!

[ Bericht 5% gewijzigd door GirlGoneBad op 08-03-2011 17:04:13 ]
pi_93819997
Bedankt voor de lieve woorden, meiden. :* Wat bedoelen jullie met de "eerste poging"? Dit is onze derde en laatste vergoede poging. Of bedoelen jullie iets anders?

Geen idee of je al kunt testen, Vlindur. Ik heb nooit eerder getest omdat dat voor mij alleen maar meer onrust brengt. Het klinkt wel positief allemaal bij je!
pi_93820455
Wow... Lees ik er dan zo verschrikkelijk langs :@ :@ :@ :@ *zakt even door de grond van schaamte*
Ik ga het meteen veranderen in mijn post!

Het spijt me, ik wist niet dat het jullie derde poging was :@ . Maar het gaat gewoon lukken, ik voel het gewoon!!!!
pi_93821071
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:53 schreef Ahava het volgende:
Bedankt voor de lieve woorden, meiden. :* Wat bedoelen jullie met de "eerste poging"? Dit is onze derde en laatste vergoede poging. Of bedoelen jullie iets anders?

Geen idee of je al kunt testen, Vlindur. Ik heb nooit eerder getest omdat dat voor mij alleen maar meer onrust brengt. Het klinkt wel positief allemaal bij je!
'eerst volgende' bedoel ik. Sorry dat het er zo slecht staat. Ik had het wel goed gelezen :@ :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:26:18 #224
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93821506
ooo Vlindur; ik ben stiekem al met je aan het aftellen tot je kunt testen hahaaa, vrijdag toch???
zo spannend, en ik heb er een goed gevoel bij :Y

rest van de meiden natuurlijk ook veeeeeel succes en ik wens jullie ook allemaal een 2e streepje hoor!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_93822099
Vlindur ik duim voor je! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')