Terug bellen op afgesproken tijden is niet de sterkste kant van ziekenhuizen volgens mijquote:Op maandag 7 maart 2011 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
ik geloof dat ik vanmiddag zelf maar ga bellen.... nog steeds niks gehoord
O nee, bij mij gaan de sluizen open als het eenmaal zover is. Ik ben vorige ronde tweemaal binnen 4 uur doorgelekt, met een tampon maat super...quote:Op maandag 7 maart 2011 15:16 schreef klumsy het volgende:
Bij mij is het eigenlijk altijd "oude zooi"met af en toe een klein beetje rood...
Vandaag beginnen met Clomid 150 en dan de 25e een echo om te kijken of het gewerkt heeft!
Ja ik moet alleen op cyclusdag 21 komen voor een echo en eventueel bloedprikkenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:22 schreef GirlGoneBad het volgende:
Klumsy, heel veel sterkte. Hoef jij maar 1x per cyclus naar de gyn?
Met de pil werd ik ook "gewoon" ongesteld, maar met Provera is het amper zo te noemenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:41 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
O nee, bij mij gaan de sluizen open als het eenmaal zover is. Ik ben vorige ronde tweemaal binnen 4 uur doorgelekt, met een tampon maat super...
Dat gaat zeker allemaal erg snel zeg!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
Nou er zit lekker veel vaart achter
Maandag 14-03 om 8:15 uur het hsg onderzoek!
Een beetje late reactie maar het scheelt zeker. Pas afgelopen weekend merkte ik dat ik nogal prikkelbaar was, maar dat kan ook komen door de toenemende spanning en/of de vermoeidheid. Want deze keer merk ik wel heel duidelijk dat die hormonen er wel voor zorgen dat ik heel erg vermoeid ben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:24 schreef Poezebeest het volgende:
Ahava; het verschil ligt dus in het lange of korte protocol. Wel fijn dat korte protocol, scheelt een hele lading hormonen![]()
'eerst volgende' bedoel ik. Sorry dat het er zo slecht staat. Ik had het wel goed gelezenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:53 schreef Ahava het volgende:
Bedankt voor de lieve woorden, meiden.Wat bedoelen jullie met de "eerste poging"? Dit is onze derde en laatste vergoede poging. Of bedoelen jullie iets anders?
Geen idee of je al kunt testen, Vlindur. Ik heb nooit eerder getest omdat dat voor mij alleen maar meer onrust brengt. Het klinkt wel positief allemaal bij je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |