abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93771198
Bij mij is het eigenlijk altijd "oude zooi" :P met af en toe een klein beetje rood...

Vandaag beginnen met Clomid 150 en dan de 25e een echo om te kijken of het gewerkt heeft!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_93771230
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
ik geloof dat ik vanmiddag zelf maar ga bellen.... nog steeds niks gehoord :D
Terug bellen op afgesproken tijden is niet de sterkste kant van ziekenhuizen volgens mij :P
pi_93773504
Bloedonderzoek chlamydia: Goed, niet gehad
Zaadonderzoek: Net iets onder de gemiddelde norm, goed genoeg om zwanger te kunnen worden.

Volgende stap: HSG ;( Waarschijnlijk volgende week al!
pi_93773960
Nou er zit lekker veel vaart achter :'(

Maandag 14-03 om 8:15 uur het hsg onderzoek!
pi_93774106
Klumsy, heel veel sterkte. Hoef jij maar 1x per cyclus naar de gyn?
Charmed_Angel, heel veel succes met de HSG! Wel fijn dat je volgende week al kunt gaan!

Hier zijn we net weer terug van de folikelmeting. Baarmoederslijmvlies groeit goed, in een week tijd van niks naar 8mm.
De folikels zijn nog steeds een heikel punt. Ik zit er vol mee, maar er is maar 1 dominante aanwezig en die is pas 7mm op dag 17... Niet goed dus.
Volgende week weer terug om het toch nog één kans te geven, als het niet goed doorzet word het weer Provera en gaan we door naar de 100mg Clomid.

Zaterdag weer te horen gekregen dat een vriend van O+ papa word. Het was een ongelukje, maar wel gewenst. Op zo'n moment worden dus weer even alle wonden opgereten en overheerst het gevoel 'Waarom zij wel en ik niet?'...
pi_93774161
Hmm C_A... ik doe even een :* voor jou... niet te veel angst proberen te hebben... angst zorgt voor pijn, terwijl met een open gevoel erin misschien heel veel daarvan kan worden weggenomen. Gewoon uitgaan van het idee dat jij bij de mensen hoort bij wie het niet-pijnlijk is.
  maandag 7 maart 2011 @ 16:41:48 #211
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_93775005
quote:
Op maandag 7 maart 2011 15:16 schreef klumsy het volgende:
Bij mij is het eigenlijk altijd "oude zooi" :P met af en toe een klein beetje rood...

Vandaag beginnen met Clomid 150 en dan de 25e een echo om te kijken of het gewerkt heeft!
O nee, bij mij gaan de sluizen open als het eenmaal zover is. Ik ben vorige ronde tweemaal binnen 4 uur doorgelekt, met een tampon maat super... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_93778695
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:22 schreef GirlGoneBad het volgende:
Klumsy, heel veel sterkte. Hoef jij maar 1x per cyclus naar de gyn?
Ja ik moet alleen op cyclusdag 21 komen voor een echo en eventueel bloedprikken :)

(8> mag de 29e een potje afleveren, alleen kan dat maar tussen 8.15 en 8,30...
Niet echt een handig tijdstip, normaal kunnen we er makkelijk in een half uur zijn,
maar rond dat tijdstip zit je lekker in de spits! nu kunnen we wel bellen met het ziekenhuis
en dan kijken ze of ze daar een kamer vrij hebben ( lijkt me nou ook niet echt wat).
Maar eens kijken of we een hotelletje voor maandag op dinsdag kunnen boeken in de buurt :P
pi_93778760
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:41 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

O nee, bij mij gaan de sluizen open als het eenmaal zover is. Ik ben vorige ronde tweemaal binnen 4 uur doorgelekt, met een tampon maat super... :P
Met de pil werd ik ook "gewoon" ongesteld, maar met Provera is het amper zo te noemen :P
wel de rest van de lichamelijke en emotionele klachten, dat dan wel....
Maar volgens de gyn kwam dat wel vaker voor en moet ik dat gewoon rekenen als ongesteldheid :)
pi_93778849
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
Nou er zit lekker veel vaart achter :'(

Maandag 14-03 om 8:15 uur het hsg onderzoek!
Dat gaat zeker allemaal erg snel zeg!
Wel fijn, maar snap wel dat je er tegenop ziet.... en probeer je niet inderdaad maar niet te druk te maken, misschien valt het wel reuze mee met de pijn... :*
pi_93780210
Charmed_A, neem gewoon wat meer ibu's: twee om 6:15 uur en twee om 7:15 uur (uur ertussen versterkt de werking).
Mocht het dan toch nog pijn doen, is dat echt maar een halve minuut ofzo.
Het valt je achteraf vast mee. :*
pi_93784214
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:24 schreef Poezebeest het volgende:
Ahava; het verschil ligt dus in het lange of korte protocol. Wel fijn dat korte protocol, scheelt een hele lading hormonen 8)7
Een beetje late reactie maar het scheelt zeker. Pas afgelopen weekend merkte ik dat ik nogal prikkelbaar was, maar dat kan ook komen door de toenemende spanning en/of de vermoeidheid. Want deze keer merk ik wel heel duidelijk dat die hormonen er wel voor zorgen dat ik heel erg vermoeid ben.
Het zit er echter alweer bijna op hier. De laatste spuit is gisteravond gezet: pregnyl. Morgen de punctie :X. Bij de laatste meting waren er 8 follikels van redelijke grootte. Ik heb toen nog een dagje menopur gespoten in de hoop dat een aantal kleintjes nog zou groeien. Inmiddels heb ik een behoorlijk gespannen en zware buik, voor mijn doen, dus ik hoop dat het heeft gewerkt.

Ik merk ook dat ik weer erg in mijn eigen wereldje aan het keren ben. Dat had ik de vorige keer ook, weet ik nog. Is niet erg, alleen niet zo aardig naar anderen toe (zoals jullie, sorry).

Orea, wat spannend dat jullie binnenkort een gesprek hebben! Dat is toch weer een beginnetje. Je scenario voor mij vind ik erg goed klinken, daar ga ik voor! :Y *)
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_93805448
Klumsy, Succes en ik hoop dat deze dosis aanslaat! Toi Toi!
C_A, veel succes en sterkte maandag! Er vanuit gaan dat het bij jou wel meevalt!
Ahava, spannend de punctie vandaag! Laat je het weten?

Hier ook spannend, a.s. vrijdag weer een echo, kijken of er nu iets te zien is en of het goed zit..
ik ga volgende week ook voor bijna 3 weken een verre vliegvakantie maken, dus ook dat is wel spannend, zeker als vrijdag blijkt dat alles vooralsnog goed zit..
pi_93815068
C_A, kan me voorstellen dat je tegen de hsg opziet, maar tegelijk wel fijn dat het zo snel kan. Dan ben je er maar vanaf. Wat mij altijd helpt, is me te bedenken dat het een halfuurtje later allemaal weer over is. En bij een hsg nog sneller. Sterkte!

Vraagje, plaats jij standaard zon hartje als PI? Ik denk steeds dat je iets leuks en liefs komt vertellen, maar nu met de melding van de hsg leek me dat dat idee toch niet helemaal klopt.

Klumsy, je ding doen in zon kamertje went snel genoeg, heb ik bij mijn vriend gemerkt. Hij heeft vanochtend voor de zoveelste keer in zon kamer geproduceerd, zoals ze het in ons ziekenhuis noemen.

Spannend, Jipster, vrijdag een echo. Ik duim voor je dat alles helemaal goed zit en dat je lekker door kunt naar Z&G!

Hier vanochtend de punctie gehad, met extra pijnstilling deze keer. Dat scheelde wel wat, moet ik zeggen, maar pijnlijk blijft het toch. Nog pijnlijker vond ik dat er 12 follikels zijn aangeprikt, dus ik hoopte op een goede opbrengst!, maar dat er maar 4 eitjes zijn geoogst. De vorige twee pogingen hadden we 5 eitjes, waarvan wel alles was bevrucht maar we uiteindelijk niets over hielden om in te vriezen. Ik ben bang dat het nu weer zo gaat lopen.

En dan weet ik wel (want dat is me onderhand al honderd keer verteld): je hebt er maar één nodig. Maar ja, met slechts één embryo hebben we ook maar één kans. Met meer embryo's kunnen we cryo's krijgen en dus meer kansen op een zwangerschap.
Ik had zo gehoopt dat we voor één keer extra embryootjes zouden over houden om in te vriezen. Het voelt zo oneerlijk dat 3 pogingen ook echt maar 3 kansen betekenen voor ons. Wat is dat nu, 3 kansen om zwanger te raken? Terwijl je met cryos veel meer kansen hebt per poging.
Voor ons zit het er na deze keer op, qua vergoede pogingen, zelfs als nu geen van de eitjes bevrucht raakt. Dat voelt heel wrang. Maar ja, ik kan er niets aan veranderen.
pi_93819151
Succes Ahava, wat een ellendig verhaal toch -O- Ik hoop gewoon van harte dat je straks met de eerste poging gewoon zwanger wordt :*
En een eigen wereldje is niet erg, dat begrijpen we allemaal hier :Y

Klumsy, succes met de Clomid! Hoop ook voor jou dat je gauw knal eieren hebt! Wat slecht dat je maar een kwartier hebt om een kwakkie in te leveren! :o Hoe verzinnen sommige dat toch? :? Wij hebben een uur!

Wat is nou eigenlijk een HSG onderzoek? Wat doen ze dan precies?
maar wel lekker rap zeg CA! *O*

GGB, Klote dat het niet opschiet :( En het doet inderdaad zeer.. En elke keer doet het meer pijn als er een ander zwanger wordt.. Sterkte :*

Hier nog steeds geen nieuws.. Geen spotting niks.. Maar wel alle symptomen die ik bij Rienk ook had (moe, geen honger, wel dorst, krampjes.. En nu soms ook misselijk)
12 maart is vanaf de pregnyl mn 'NOD' Dan kan ik nu nog niet testen hè? :X
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_93819782
Klumsy, zo zien we maar weer dat in elk ziekenhuis een ander protocol gehandhaafd word. Ik moet namelijk elke week een echo laten maken.

Ahava... Ik voel met je mee, ik weet niet echt wat ik erop moet zeggen, je hebt (helaas) zooooo gelijk. Maar ik duim gewoon keihard voor je dat het goed gaat en we straks kunnen genieten van een foto met een 2e streepje erop!

Jipster, hopelijk krijg je vrijdag goed nieuws!

Kolonia, hoe ist nog met jou?

Vlindur, volgens mij is het gewoon hartstikke raak bij jou! Ik hoop het zo voor je!

[ Bericht 5% gewijzigd door GirlGoneBad op 08-03-2011 17:04:13 ]
pi_93819997
Bedankt voor de lieve woorden, meiden. :* Wat bedoelen jullie met de "eerste poging"? Dit is onze derde en laatste vergoede poging. Of bedoelen jullie iets anders?

Geen idee of je al kunt testen, Vlindur. Ik heb nooit eerder getest omdat dat voor mij alleen maar meer onrust brengt. Het klinkt wel positief allemaal bij je!
pi_93820455
Wow... Lees ik er dan zo verschrikkelijk langs :@ :@ :@ :@ *zakt even door de grond van schaamte*
Ik ga het meteen veranderen in mijn post!

Het spijt me, ik wist niet dat het jullie derde poging was :@ . Maar het gaat gewoon lukken, ik voel het gewoon!!!!
pi_93821071
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:53 schreef Ahava het volgende:
Bedankt voor de lieve woorden, meiden. :* Wat bedoelen jullie met de "eerste poging"? Dit is onze derde en laatste vergoede poging. Of bedoelen jullie iets anders?

Geen idee of je al kunt testen, Vlindur. Ik heb nooit eerder getest omdat dat voor mij alleen maar meer onrust brengt. Het klinkt wel positief allemaal bij je!
'eerst volgende' bedoel ik. Sorry dat het er zo slecht staat. Ik had het wel goed gelezen :@ :*
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:26:18 #224
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93821506
ooo Vlindur; ik ben stiekem al met je aan het aftellen tot je kunt testen hahaaa, vrijdag toch???
zo spannend, en ik heb er een goed gevoel bij :Y

rest van de meiden natuurlijk ook veeeeeel succes en ik wens jullie ook allemaal een 2e streepje hoor!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_93822099
Vlindur ik duim voor je! :*
pi_93824075
Zo, wat gebeurd hier veel meiden! Hopelijk betekent dat ook dat er heel veel goed nieuws komt hier in dit topic want ik vind het maar gemeen dat er zo veel mensen zijn die zo lang moeten wachten...

Jipster, wat spannend, ik hoop dat er vrijdag iets heel moois te zien is voor jullie O+

Ahava, weet niet zo goed iets te zeggen wat de lading dekt behalve dat ik aan je zal denken en voor je zal duimen, wat heftig is het voor jou.

GGB, dat waarom hun wel en ik niet gevoel is zo herkenbaar...

Klumsy, succes!

C-A: Lijkt me niet zo fijn een HSG onderzoek, maar voor het zelfde geld valt het onwijs mee bij jou.

Vlinder: spannend!

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, ik lees alles maar vind het soms zo lastig om iets te zeggen, ik vind het allemaal zo moeilijk voor jullie en sterkte dekt meestal de lading niet zo..

Hier eindelijk mijn afspraak gehad bij de gyn. Eigenlijk wel heel erg goed allemaal, de dokter had gezegd dat er wel wat dingen niet goed zaten maar de gynaecoloog zei meteen dat dat wel mee viel en dat we zelf een grote kans hadden om wel gewoon zwanger te worden. Wel vervelend want nu heb ik me maanden druk lopen maken terwijl dat helemaal niet nodig was.
Verder zijn alle uitkomsten goed, ik heb nu een heel mooi eitje zitten (was wel leuk om te zien op de echo) dus we kunnen flink aan de gang. Net bloed geprikt, over twee weken weer en dan over een maand weer een afspraak bij de gynaecoloog en hopen dat het uitstrijkje en bloed goed was.
Wel heel erg opgelucht, ik maak me altijd heel erg druk over dingen en heb soms de ergste dingen in mijn hoofd maar het viel allemaal mee en alles zag er goed uit.

[ Bericht 39% gewijzigd door Thistleweed op 08-03-2011 18:31:25 ]
pi_93825163
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:49 schreef GirlGoneBad het volgende:
Kolonia, hoe ist nog met jou?
Zoals ik eerder al postte: als je denkt dat je alles gehad hebt, kan het nog net een stukje belabberder...
Zowel manlief als ik hebben problemen op het werk.
Ook afgelopen poging maar voorbij laten gaan, dat is toch zinloos als je zoveel stress hebt.
Hopelijk lossen de problemen snel op (lijkt er aan mijn kant in ieder geval wel op dat het goed komt) en kunnen we eindelijk weer een poging doen.

Ahava. :*
Het IS oneerlijk, ik weet niet anders te zeggen.
Ik hoop zó voor je dat je gewoon geen cryo's nodig hebt. :*
Wat betreft in je schulp kruipen snap ik ook, zo te zien wel meer dames hier...

Dat is ook dé reden dat het zo moeilijk is om op iedereen te reageren.
Vaak lees ik wel, maar heb ik de puf niet voor een reactie.
Maar ik leef wel met iedereen mee!
pi_93826296
oh Ahava... :'( wat vreselijk oneerlijk! maar 4 eitjes geoogst... ik hoop zo dat het met deze eitjes beter gaat, dat ze nu eens een keer allemaal worden bevrucht en dat je toch een paar cryo's overhoudt deze keer... :* ik duim voor je meid...
pi_93826479
Ahava geen woorden.. :* ik duim heel hard voor jullie! ^O^

Kolonia ook :*
pi_93826560
Ahava en Kolonia een hele dikke knuffel.

Ahava, ik hoop dat ze op dit moment allemaal druk aan het delen zijn..... en probeer hoop te houden!

Vlindur, eerder testen kan altijd hoor O-)

Ik ben nu al 2 weken aan het prikken met lucrin en vanaf donderdag komt de puregon erbij, ik ben benieuwd wat het deze keer gaat brengen.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_93826578
Thistleweed wat fijn dat alles er goed uitzag, een hele opluchting! *O*
pi_93827413
Kolonia, wat een ellende, knap dat je de poging dan maar gewoon voorbij laat gaan, hier tijdens stres ook wel eens stug door gegaan, laatst een keer een maand juist niet en toen was het de keer daarop zo veel leuker en meer ontspannen O+ Ik hoop dat het snel een beetje opknapt voor jullie.

Wat je schrijft klopt wel echt, ik lees alles mee maar het is zo moeilijk om wat te schrijven :@. Ik vind het wel knap en fijn van de meiden die dat wel doen.

Jipster: het is inderdaad echt een opluchting, had een beetje de moed opgegeven, heel herkenbaar wat Charmed angel op een gegeven moment schreef, waarom zou je nog hoop hebben, het lukt toch niet, dit is wel een beetje een opsteker. Ben er zelfs over aan het nadenken om mijn NOD weer in het tweede streepjes lijstje te zetten.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:12:47 #233
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_93829589
Ahava, voor jou gewoon even een dikke :* ik ga heel heel heel hard voor jullie duimen... ik gun het je zo... :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_93833831
Oh, zoveel om op te reageren... Ik heb zo weinig woorden op dit moment. Koloon en ahava, wat moeilijk. Een virtuele hug dan maar. :*

Mijsje en Isla, hopelijk gaat het goed met jullie. :*

Ook de rest een hart onder de riem natuurlijk, maar ben heel druk en zenuwachtig voor onze eerste IVF. Sorry.
pi_93835316
PZE jij ook een dikke knuffel en sterkte en heel veel succes gewenst! Ook voor jou draaiende duimen!
pi_93839802
Kolonia, wat rot meid... steeds weer die stress, dat schiet ook niet op... :* straks ben je dat stomme dal weer uit, en dan ga je gewoon die IUI hebben! :*

PZE, geeft niet hoor, dat je zo met jezelf bezig bent... :* dat had ik ook toen ik met de IVF begon, en dat heb ik nu ook wel... :* logisch...
pi_93849651
Vlindur ik ben ook KEIhard aan het duimen voor je!
pi_93850441
Avaha... wat oneerlijk en verdrietig dat jullie nu (al) met jullie rug tegen de muur stana op deze manier. Eigenlijk is het ook gewoon te bizar dat als het uit eigen kracht niet wil lukken je "maar" 3 kansen krijgt, die nog steeds kansen zijn, want een garantie dat het lukt is er gewoon niet. :* voor jullie meid. Hopelijk lukt het met deze 4 toch en hou je misschien nog wat over...

Vlindur, spannend!!!

En voor de rest, een hele dikke knuffel... hopelijk komt voor jullie ook (snel) de dag dat je je kunt melden in Z&G! :*
pi_93864123
Bedankt voor het duimen, Thistleweed! :* Hopelijk helpt het. ;)

Fijn dat je opgelucht bent na het bezoekje aan de gyn. Hopelijk zijn de uitslag van het uitstrijkje en het bloed ook goed.

Lieve Kolonia, jullie krijgen het toch ook voor de kiezen, zeg! Wat een ellende. Logisch dat je geen IUI hebt gedaan met al die toestanden. Fijn dat het aan jouw kant goed lijkt te komen. Ik duim dat het ook voor je man geldt en dat de volgende IUI raak is. :*
En ik mis inderdaad ook een aantal oudgedienden. Jij had al eerder geschreven dat het zo moeilijk is om te reageren; ik herken dat hoor. Dankjewel voor je lieve woorden; het lijkt niets maar steunt me wel echt. :*

Lieve mijsje, dankjewel voor het meeleven en het duimen. Helaas zijn maar 2 van de 4 eitjes bevrucht. Bij eerdere pogingen waren ze steeds alle 4 of 5 bevrucht maar deelden ze later niet genoeg door om in te vriezen. Deze keer hoeven we dus niet eens te hopen op een cryo. Er was er 1 die misschien door zou kunnen delen. Maar dat heb ik eerder gehoord dus daar ga ik niet van uit.
Ik ben erg benieuwd hoe het met jou is maar als je er liever niet over praat, snap ik dat helemaal hoor! In ieder geval een dikke :* voor jou.

Dankjewel, Jipster. :*

Bedankt voor de knuffel, sproetje. :* Helaas zijn er dus maar 2 bevrucht, hopelijk delen ze wel flink door en blijven ze na morgen alletwee plakken.
Wanneer heb jij een follikelmeting?

Dankjewel, José. :*

Hey, lieve PZE, bedank voor de virtuele hug, right back at you! Wat spannend, die eerste IVF! En de volgende ook hoor, maar die hoef jij niet mee te maken want jij wordt nu natuurlijk gewoon zwanger. O, dat hoop ik zo voor je! Wanneer gaat het echt beginnen of ben je al begonnen?

Jij ook bedankt voor je lieve reactie, Lijnloos. :* Helaas maar 2 bevrucht en die worden beiden teruggeplaatst dus het ziet ernaar uit dat we weer niets over houden. Nou ja, dan moet het deze keer maar raak zijn. Lijkt me een goede oplossing! ;)
pi_93864143
Jeetje, ik ben wel erg zoenerig, haha.
pi_93865264
Lieve Ahava, ik hoop zo dat dit de meest plakkerige embryo's ooit worden het is je zo gegund :*
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:10:12 #242
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_93866228
Ahava ik duim heel hard voor je mee.... :*

en voor alle andere dames ook natuurlijk :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_93866890
Ahava, dan moet het nu maar gewoon raak zijn hoor. Een leuke tweeling ofzo. Wanneer is de tp? Ik zoen gewoon terug. :*
Ik begin dinsdag met de deca, wachten duurt lang hoor.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:44:12 #244
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_93867790
Ik heb verder niet bijgelezen, sorry meiden, maar even een dikke knuffel voor ahava, ti's waarschijnlijk al eerder gezegt en klinkt behoorlijk cliché maar er is er maar eentje nodig.. Ik ga heel hard voor je duimen :*

Voor alle andere meiden ook even een dikke knuffel :* ik denk aan jullie
Be happy with the little things in life
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:54:13 #245
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_93868190
Meiden wat een heftigheid blijft het hier. Ik krijg er gewoon een brok van in mijn keel. Ik wens voor jullie allemaal zo ontzettend dat het tij snel gaat keren! :*

Ahava, voor jou even een extra dikke knuffel vandaag, Ik hoop zo dat die twee kleine beginnetjes van leven voor jullie de vervulling gaan worden van jullie grootste wens! :*
pi_93872931
Jipster; ik weet niet of ik al gejompeld had voor je zwangerschap, maar bij deze dus *O* proficiat en geniet er samen van!

Klumsy; fijn dat er alsnog naar het zaad van je vriend gekeken gaat worden! En begonnen met de clomid. Spannend allemaal!

Ophelia; wat naar dat je vriend zo'n ontzettende ziekenhuisangst heeft. Wel ontzettend stoer dat je vriend dan toch dit traject in wil gaan! ^O^
Het lijkt me voor de mannen ook erg vervelend om persé dat potje vol te krijgen en als het dan ook nog niet thuis kan omdat je te ver van het ziekenhuis afwoont is dat geen pretje. Maar ach, daar met je benen wijd voor een echo moeten liggen is ook geen pretje :+

c_a; Balen van de }) en ik snap de hoop die je hebt, die ging hier ook pas weg nadat er was bevestigd dat we zonder hulp echt niet zwanger kunnen worden, voor die tijd wist ik het wel, maar hoopte ik het toch wel heel erg! Fijn dat je geen chlamydia hebt en dat het zaad redelijk goed is. Ontzettend balen dat je nu voor een hsg moet, maar je kunt het maar beter uitgesloten hebben dat er niets aan de hand is! En lekker snel al aan de beurt. Laat het gewoon op je afkomen en laat je niet gek maken!

GGB; die gevoelens zijn allemaal zo herkenbaar. Laat het toe, het is een proces waar je doorheen moet met z'n ups en downs. En je ontzettend klote voelen hoort daar ook bij :*
En ook nog een blaasontsteking, blergh, schiet ook niet op allemaal. Hopelijk heb je de afgelopen dagen wat afleiding gehad door alle activiteiten!

Jose;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Orea; ik kan me helemaal voorstellen dat je nog zo'n mooi kindje zou willen! Hopelijk kunnen jullie snel na het gesprek beginnen! En 30 voelt niet echt anders dan 29, dus wees niet bang ;)

Vlindur; jij maakt het spannend! Ik duim voor jullie.

Ahava; een hele dikke knuffel voor jou! Wat een grote teleurstelling! Heb je zoveel follikels valt de opbrengst tegen en dan ook maar zo weinig bevruchtingen. Ik begrijp je teleurstelling helemaal! Ook nog de druk er achter dat het de laatste vergoedde poging is en je weet dat het hierna waarschijnlijk ophoudt, de angst dat het dus niet zal lukken, da's echt killing. Ik hoop zo ontzettend dat drie maal scheepsrecht is! :*

Twistleweed; Fijn dat het allemaal meeviel bij de gyn. Nu afwachten op alle onderzoeken en uitslagen.

Kolonia; ook een hele dikke knuffel voor jou. jullie blijft ook niks bespaard. Hopelijk komen er snel betere tijden voor jullie :*

Sproetje; spannend allemaal!

PZE; dinsdag beginnen, wat snel al! De zenuwen begrijp ik helemaal, het is ook spannend allemaal. Maak je niet gek, het komt allemaal goed :*

Hier vanavond de eerste gonal-f gezet, weer een stap de goede richting op. Ik heb van de deca weinig last gehad en het viel me ontzettend mee. Ben heel benieuwd hoe ik op de gonal-f ga reageren. Ik vind het wel spannend, want nu moet er iets gaan gebeuren in mijn lichaam. Hoe zal dat zijn en voelen? Volgende week vrijdag heb ik in ieder geval de eerste echo, best spannend.

Oei, het is een beetje een hele lange post geworden, maar wilde even op iedereen reageren en laten weten dat ik aan jullie denk :@
pi_93876762
Poezenbeest, we lopen bijna tegelijk! Ik begin dus morgen met stimuleren en volgende week donderdag de eerste echto.

Ahava, ook al zijn het maar twee van de vier, het zijn er wel twee! Dus kom maar op met dat plaksel....
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:22:09 #248
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_93882113
Poezebeest: :* Ik duim voor jullie voor een mooie afloop van jullie behandeling. Gelukkig voor jullie geen kid en dat soort toestanden... maar gewoon een biologisch eigen kindje... O+ :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_93885972
Lief juist, Poezebeest, zo'n lange post!

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:42 schreef Poezebeest het volgende:
Ahava; een hele dikke knuffel voor jou! Wat een grote teleurstelling! Heb je zoveel follikels valt de opbrengst tegen en dan ook maar zo weinig bevruchtingen. Ik begrijp je teleurstelling helemaal! Ook nog de druk er achter dat het de laatste vergoedde poging is en je weet dat het hierna waarschijnlijk ophoudt, de angst dat het dus niet zal lukken, da's echt killing. Ik hoop zo ontzettend dat drie maal scheepsrecht is! :*
Dat is het precies, Poezebeest, de druk van die derde en laatste (?) poging. Daarom, het is helemaal niet zeker dat er een volgende keer komt en dan hangt er ineens zoveel hiervan af.

Maar goed, ik heb vanmiddag de knop omgezet. Het is zoals het is. We krijgen in ieder geval een terugplaatsing. Vanaf morgenmiddag ben ik zwanger! Voor hoelang weet ik niet, dat zien we wel, maar van dat zwanger zijn, zal ik genieten, hoe kort het misschien ook duurt. O+

Spannend, nu de gonal erbij, Poezebeest. Zelf merk ik echt niet zo veel van de hormonen, behalve de vermoeidheid. Ik ben nu wel wat prikkelbaarder, maar dat is mijn vriend ook. Is ook gewoon de spanning.

En sproetje volgende week de eerste echo. Succes meiden!
pi_93893448
Even een korte post vanuit m'n bedje:

Avaha, SUPER veel succes vandaag!
* GirlGoneBad gooit een kurk en een tube secondelijm naar Ahava.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93895710
Ahava, Heel veel succes vandaag!
Poezebeest, ik hoop voor je dat de gonal goede dingen gaat doen :Y
En Sproetje gaat ook al weer hard ^O^

Lieve allemaal...

Jullie mogen stoppen met duimen!

Ik heb echt de hele nacht gedroomd over rare valse zwangerschapstesten dus ik móest wel testen vanochtend.. En positief! :o
pi_93895756
*O* *O* Jaaa een brusje voor Rienk *O* *O*
Gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93895803
O+ Fladderbeeeeeeeeeestjeeeeeeeeeeeeeeeee O+

Jouw nieuws maakte mijn dag!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_93895835
JAAAAAAAAAA!!!! *O* Geweldig! Van harte Vlindur, Vlinman en Rienk!!!
pi_93895858
Vlindur :o *O* O+ *O* O+ O+ O+ O+ O+ *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_93895874
jaaa!!! Super!!! Gefeliciteerd *O* *O* *O*
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:20:28 #257
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_93895881
Woehoeoeoeoeoeoeoe Vlindur, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! *O*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_93895892
\O/
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:21:22 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93895908
Gefeliciteerd Vlindur! *O*
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:24:51 #260
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_93896010
Oh meis, ik ben zo vreselijk blij voor jullie!! Supergefeliciteerd!! *O* :* :'( Zo mooi O+

Een one hit wonder ben je :D O+
3!
pi_93896084
Gefeliciteerd Vlinder *O*
pi_93896185
gefeliciteerd vlindur!
*O* *O* *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:30:18 #263
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93896186
wat een geweldig nieuws, vlinder!! gefeliciteerd!
in de haak.
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 maart 2011 @ 10:30:48 #264
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_93896200
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:44 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik heb verder niet bijgelezen, sorry meiden, maar even een dikke knuffel voor ahava, ti's waarschijnlijk al eerder gezegt en klinkt behoorlijk cliché maar er is er maar eentje nodig.. Ik ga heel hard voor je duimen :*

Voor alle andere meiden ook even een dikke knuffel :* ik denk aan jullie
Hoe issie nou met jou?

Ow en Vlindur, proficiat *O*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_93896208
Nou, ik ben weer een beetje gekalmeerd hoor, maar ik moest echt even huilen van je telefoontje. Mijn collega's zullen wel denken.. ;)

Maar:

*O* *O* *O* *O* *O* *O* GEFELICITEERD!!! *O* *O* *O* *O* *O*

Echt ik ben zó blij voor jullie! O+ Dat er maar een heel lief oO< mag komen voor jullie over een maand of negen.
pi_93896303
*O* Wat een geweldig nieuws! Van harte Vlindur, geniet er van :*

En dat er maar veel meiden gaan volgen!!!
pi_93896318
Gefeliciteerd Vlindur!!!! *O*
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:35:04 #268
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93896337
Vlindur!! Wauw, gefeliciteerd!!!
pi_93896460
vlindur wat een geweldig gaaf nieuws ook!
van harte! :*

en voor ahava doe ik ook even een dikke knuf :*
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:46:52 #270
327382 boembaa
wie is die kleine kloon?
pi_93896776
Vlindur wat gaaf! *O* gefeliciteerd *O*
pi_93896917
WAAAAAH Vlindur!!!! Ben zo blij voor jullie *O* *O* *O*
Hartstikke gefeliciteerd en een hele goede zwangerschap gewenst
Een broertje/zusje voor Rienk, wauw! O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93897034
WOAAAAAAAH!!!!!! Vlindur!!!!!!!!!!! *O* *O* *O*
Gefeliciteerd!!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93897103
Ik dacht het al n.a.v je reactie op twitter vanmorgen ;) wat onwijs gaaf en van harte gefeliciteerd!!!!
pi_93897104
Ik geloof niet dat ik vandaag nog op kan houden met glimlachen. :D
pi_93897443
Gefeliciteerd Vlindur *G* *G* *G* *G* !!!!!
pi_93897490
Dank jullie wel allemaal O+ O+

Sorbo *)
pi_93898020
Vlindur wat gaaf! *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:41:06 #278
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_93898714
*O* *O* *O* gefeliciteerd *O* *O* *O*
Be happy with the little things in life
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:45:22 #279
12913 GreatWhiteSilence
pi_93898881
Gefeliciteerd! *O*

Ik heb ook een positieve test, gisteren al. Ik had alleen een vrij late eisprong, dus ik hou nog even een slag om de arm.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_93898895
Vlindur, van harte!! *O*

Ahava, ik lees nu pas bij -O- maar dit moet hem worden hoor! Gewoon voor 9 dikke maanden en daarna een dikke, spekkige baby! Ik ga in mega duimstand voor je! :*

Verder heb ik bijgelezen, dames allemaal succes deze maand!! PZE en Poezebeest en Sproetje met de ivf! Ik duim ook mega hard voor jullie!!

Ik ga weer ff in de mega-rammel-wacht stand ;) heb ik al die tijd een keurige cyclus gehad, inmiddels werkt de borstvoeding toch door en ben ik al 2 maanden niet ongesteld geweest :') :D het heeft ons doen besluiten het als een soort 'teken' ;) te zien.. dus de afspraak van deze maand verplaatst naar juli. Ik ben druk bezig met afvallen, ik wil toch Leia een jaar borstvoeding geven (ga ook echt stoppen als ze een jaar is, hoe erg ik er ook van geniet, dan is het gewoon goed..) en die paar maanden wachten met een nieuwe poging kan er wel bij :)

Dus hier voorlopig nog rustig ;)
pi_93898971
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Gefeliciteerd! *O*

Ik heb ook een positieve test, gisteren al. Ik had alleen een vrij late eisprong, dus ik hou nog even een slag om de arm.
Wat *G*

Jij ook een voorzichtige felicitatie dan *G*
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:48:14 #282
95408 Incantrix
pi_93898988
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Gefeliciteerd! *O*

Whoeeeeee!! :o *O* Mag ik dan met een slag om de arm ook even heel jompelig voor jou doen? *O* Het zou mooi zijn zeg! :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 10-03-2011 11:59:04 ]
3!
pi_93898992
WOWOW GWS!!! *O*

Streepjesregen!! Kom maar andere dames, jullie gaan volgen!! :D
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:48:25 #284
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93899000
Proficiat Vlindur!!!!! *O*

En een jompeltje voor GSW
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:48:31 #285
95408 Incantrix
pi_93899004
En een :* voor de andere dames hier, ik duim mee! :*
3!
pi_93899228
GWS! :o ^O^ *O* *O* *O*
pi_93899388
*O* GreatWhiteSilence gefeliciteerd :*

*O* O+ *O* Streepjesregen kom maar op!!! *O* O+ *O*
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:03:10 #288
12913 GreatWhiteSilence
pi_93899513
Bedankt voor de felicitaties. :D
Als ik kijk naar mijn laatste menstruatie ben ik 4+1, als ik uitga van mijn eisprong ben ik 3+4. Vandaar die slag om de arm...

[ Bericht 17% gewijzigd door GreatWhiteSilence op 10-03-2011 12:09:58 ]
pi_93899862
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Als ik kijk naar mijn laatste menstruatie ben ik 4+1, als ik uitga van mijn eisprong ben ik 3+4. Vandaar die slag om de arm...

Ik ben 3.2 bereken ik nu :o Maar 2 streepjes zijn 2 streepjes toch? En ik vind mijne flink duidelijk ook :Y
pi_93899877
GWS ook gefeliciteerd :o *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:15:52 #291
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_93899951
Gws, streep is streep hoor! Bestaat niet zoiets als een beetje zwanger!

*O*
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:21:25 #292
12913 GreatWhiteSilence
pi_93900165
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 12:13 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik ben 3.2 bereken ik nu :o Maar 2 streepjes zijn 2 streepjes toch? En ik vind mijne flink duidelijk ook :Y

Is dat er eentje van het kruidvat? En ik weet dat twee streepjes twee streepjes zijn, maar er kan nog zoveel misgaan, vandaar. :@
Zo'n spetterende test bij 3+2? Tweeling? :P
pi_93900318
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Is dat er eentje van het kruidvat? En ik weet dat twee streepjes twee streepjes zijn, maar er kan nog zoveel misgaan, vandaar. :@
Zo'n spetterende test bij 3+2? Tweeling? :P
Ja, is van kruidvat. Ik heb ook nog een clearblue. Die doe ik maandag, mn officiële NOD :Y

Tweeling zou wel tof zijn zeg *;
pi_93900366
Wow, wat een positieve testen/berichten hier! *O* *O* Voor beide dames! Gefeliciteerd!

Laat er maar snel meer dubbele streepjes komen! :)
pi_93900428
Ooooh meiden!! *O*
Ik lees af en toe mee en verder heb ik hier weinig te zoeken, maar wát ben ík blij voor jullie zeg!!
Laat die streepjesregen nog maar even doorgaan :*
pi_93900496
Oh GWS, ook streepjes! Een voorzichtig jompeltje dan voor jou erbij! *O* wat een regen meiden... O+
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:37:42 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93900787
Gefeliciteerd GWS! *O*
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:40:54 #298
327382 boembaa
wie is die kleine kloon?
pi_93900909
GWS *O* gefeliciteerd *O*
pi_93901025
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
logisch, toch feliciteer ik gewoon :* een streepje is een streepje tenslotte
*O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:49:46 #300
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93901274
Vlindur wat gaaf! Van harte joh! *O* *O*

En GWS ook al 2 streepjes! *O*

Heel tof! O+
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:05:15 #301
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_93904063
Vlindur :o wat ontzettend gaaf zeg *O* Gefeliciteerd :*

GWS voor jou geldt natuurlijk hetzelfde. Wow, eindelijk dan... *O* *O* gefeliciteerd.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')