Hoe issie nou met jou?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:44 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik heb verder niet bijgelezen, sorry meiden, maar even een dikke knuffel voor ahava, ti's waarschijnlijk al eerder gezegt en klinkt behoorlijk cliché maar er is er maar eentje nodig.. Ik ga heel hard voor je duimen![]()
Voor alle andere meiden ook even een dikke knuffelik denk aan jullie
Watquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
Ik heb ook een positieve test, gisteren al. Ik had alleen een vrij late eisprong, dus ik hou nog even een slag om de arm.
Whoeeeeee!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
Ik heb ook een positieve test, gisteren al. Ik had alleen een vrij late eisprong, dus ik hou nog even een slag om de arm.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Bedankt voor de felicitaties.
Als ik kijk naar mijn laatste menstruatie ben ik 4+1, als ik uitga van mijn eisprong ben ik 3+4. Vandaar die slag om de arm...
Is dat er eentje van het kruidvat? En ik weet dat twee streepjes twee streepjes zijn, maar er kan nog zoveel misgaan, vandaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ben 3.2 bereken ik nuMaar 2 streepjes zijn 2 streepjes toch? En ik vind mijne flink duidelijk ook
![]()
Ja, is van kruidvat. Ik heb ook nog een clearblue. Die doe ik maandag, mn officiële NODquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Is dat er eentje van het kruidvat? En ik weet dat twee streepjes twee streepjes zijn, maar er kan nog zoveel misgaan, vandaar.![]()
Zo'n spetterende test bij 3+2? Tweeling?
logisch, toch feliciteer ik gewoonquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Bedankt voor de felicitaties.
Als ik kijk naar mijn laatste menstruatie ben ik 4+1, als ik uitga van mijn eisprong ben ik 3+4. Vandaar die slag om de arm...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |