quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:21 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Mijn vriend kreeg dat helaas ook pas heel laat, met als gevolg dat ik een jaar lang voor jan l*l aan de clomid heb gezeten. Het probleem lag bij mij (geen eisprong) dus hebben ze manlief niet onderzocht. Beetje jammer dat anderhalf jaar later het probleem ook bij hem bleek te liggen. Oh, toen zijn we wel boos geweest... Kortom: gewoon vragen!
bij mij ging het nog een beetje anders, ik rolde erin na een miskraam. maar mijn man kreeg ook vrij snel in de onderzoeksronde ook een zaadonderzoek. in die periode heb ik ook getemperatuurd...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
Het staat dus 2-2 met de HSGhihihi
Nou ja ik moet het op me af laten komen denk ik.
Mijsje jij bent natuurlijk al wat verder. Ging het bij jou ook zo?
Inwendige echo, zaadonderzoek, bloed prikken,
Uitslag zaadonderzoek nog niet binnen en uitslag bloedprikken chlamydia ook niet. Mara het wel al hebben over eventueel een HSG?
Dat is echt heel vervelend en frustrerend inderdaad, al die troep voor niks omdat je man ook iets mankeert! Maar dat zeiden ze bij ons zelf al, daarom doen we spermaonderzoek, just to be sure.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:30 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens, kan me heel goed voorstellen dat jullie daar boos om zijn geweest, zit je dan met je mooie eisprong, zonder zaadjes die goed zwemmen
Groot gelijk Klumsy dat je morgen belt, better safe than sorry!
Ja. vanmorgen gebeld met de poli... De meid die daar zat vond het ook raar datquote:
Hier ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef Flienepien het volgende:
Hier moest mijn vriend ook meteen een potje inleveren bij het begin van de onderzoeken.
Het mag gewoon thuis maar dat helpt niet heel veel. Het zal een dag moeten worden dat ik vrij ben zodat ik het zaakje af kan leveren maar daarvan schiet hij al enorm in de stress. Z'n angst is dusdanig sterk dat hij afgelopen maand drie nachten niet heeft geslapen omdat hij mee moest naar een simpele echo. Ik vind hem erg stoer dat hij heeft besloten dat hij dit hele traject in wilquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:05 schreef Jipster het volgende:
Misschien mag hij het ook thuis doen en alleen het potje afleveren? Of verminderd dat de angst niet? als je binnen een bepaalde tijd in het ziekenhuis kan zijn mag dat volgens mij thuis dus..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**
Ik las bevallingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef Jose81 het volgende:
Leuven (Life Leuven)... ze hadden een erg leuke en vlotte gyn en dus ook uitzicht op een vlotte behandeling... ben zo blij voor ze!
Ik zou even het ziekenhuis bellen om na te vragen, volgens mij verschilt hetquote:Op zondag 6 maart 2011 20:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Vraagje: als ik om 18 uur bloed zie, geldt dat dan als dag 1, of is morgen dan dag 1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |