quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:21 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Mijn vriend kreeg dat helaas ook pas heel laat, met als gevolg dat ik een jaar lang voor jan l*l aan de clomid heb gezeten. Het probleem lag bij mij (geen eisprong) dus hebben ze manlief niet onderzocht. Beetje jammer dat anderhalf jaar later het probleem ook bij hem bleek te liggen. Oh, toen zijn we wel boos geweest... Kortom: gewoon vragen!
 Dat wist ik niet eens, kan me heel goed voorstellen dat jullie daar boos om zijn geweest, zit je dan met je mooie eisprong, zonder zaadjes die goed zwemmen
 Dat wist ik niet eens, kan me heel goed voorstellen dat jullie daar boos om zijn geweest, zit je dan met je mooie eisprong, zonder zaadjes die goed zwemmen  

bij mij ging het nog een beetje anders, ik rolde erin na een miskraam. maar mijn man kreeg ook vrij snel in de onderzoeksronde ook een zaadonderzoek. in die periode heb ik ook getemperatuurd...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
Het staat dus 2-2 met de HSGhihihi
Nou ja ik moet het op me af laten komen denk ik.
Mijsje jij bent natuurlijk al wat verder. Ging het bij jou ook zo?
Inwendige echo, zaadonderzoek, bloed prikken,
Uitslag zaadonderzoek nog niet binnen en uitslag bloedprikken chlamydia ook niet. Mara het wel al hebben over eventueel een HSG?

Dat is echt heel vervelend en frustrerend inderdaad, al die troep voor niks omdat je man ook iets mankeert! Maar dat zeiden ze bij ons zelf al, daarom doen we spermaonderzoek, just to be sure.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:30 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Groot gelijk Klumsy dat je morgen belt, better safe than sorry!
 Verder een inwendige echo gehad en er iets te zien, zon 1,4 mm
  Verder een inwendige echo gehad en er iets te zien, zon 1,4 mm   maar het is nog te vroeg om te kunnen zien of het goed zit en op de juiste plaats.. dus over 1.5 week weer een echo. Gelukkig maakte de Primolut slikken niet uit omdat het nog zo pril is!
 maar het is nog te vroeg om te kunnen zien of het goed zit en op de juiste plaats.. dus over 1.5 week weer een echo. Gelukkig maakte de Primolut slikken niet uit omdat het nog zo pril is! 

Ja. vanmorgen gebeld met de poli... De meid die daar zat vond het ook raar datquote:

Hier ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef Flienepien het volgende:
Hier moest mijn vriend ook meteen een potje inleveren bij het begin van de onderzoeken.
 heeft het alleen nog steeds niet gedaan
  heeft het alleen nog steeds niet gedaan   Hij heeft een nogal heftige ziekenhuisangst dus het is hem vergeven maar het moet nu wel gaan gebeuren voor we verder gaan.
 Hij heeft een nogal heftige ziekenhuisangst dus het is hem vergeven maar het moet nu wel gaan gebeuren voor we verder gaan.

Het mag gewoon thuis maar dat helpt niet heel veel. Het zal een dag moeten worden dat ik vrij ben zodat ik het zaakje af kan leveren maar daarvan schiet hij al enorm in de stress. Z'n angst is dusdanig sterk dat hij afgelopen maand drie nachten niet heeft geslapen omdat hij mee moest naar een simpele echo. Ik vind hem erg stoer dat hij heeft besloten dat hij dit hele traject in wilquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:05 schreef Jipster het volgende:
Misschien mag hij het ook thuis doen en alleen het potje afleveren? Of verminderd dat de angst niet? als je binnen een bepaalde tijd in het ziekenhuis kan zijn mag dat volgens mij thuis dus..

heeft het wel in het ziekenhuis gedaan, verstand op nul en gaan zoals hij zelf zei.
 heeft het wel in het ziekenhuis gedaan, verstand op nul en gaan zoals hij zelf zei. 
  in de metro met een tupperware bakje ochtendurine...
  in de metro met een tupperware bakje ochtendurine...   

zijn gearriveerd
  zijn gearriveerd 

*en mompelt nog wat scheldwoorden erachteraan*...
  *en mompelt nog wat scheldwoorden erachteraan*... 

... ik vond het echt een hel
 ... ik vond het echt een hel  ... maar ik hoop heel erg voor je dat jij de ervaring van Leonieke gaat delen!
 ... maar ik hoop heel erg voor je dat jij de ervaring van Leonieke gaat delen!  

voor jou!
 voor jou! 

Ik kom even binnenvallen, omdat ik nog even iets met jullie wil delen...
 Ik kom even binnenvallen, omdat ik nog even iets met jullie wil delen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**

voor Jipster, wat een fijn nieuws! Snap dat het nog heel eng is, maar het begin is er! Ik duim voor een fantastische vervolgecho!
 voor Jipster, wat een fijn nieuws! Snap dat het nog heel eng is, maar het begin is er! Ik duim voor een fantastische vervolgecho! voor iedereen hier en ik gooi er een extra knuffel bij voor degenen die het moeilijk hebben. Ik denk vaak aan jullie meiden!
 voor iedereen hier en ik gooi er een extra knuffel bij voor degenen die het moeilijk hebben. Ik denk vaak aan jullie meiden! .
. 

Ik las bevallingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef Jose81 het volgende:
Leuven (Life Leuven)... ze hadden een erg leuke en vlotte gyn en dus ook uitzicht op een vlotte behandeling... ben zo blij voor ze!
 Maar dat kan alleen maar positief zijn natuurlijk
 Maar dat kan alleen maar positief zijn natuurlijk  

wat spannend!!
 wat spannend!! beter alles maar in 1 keer..
 beter alles maar in 1 keer..
 verdorrie.. en die hoop is normaal en heel menselijk (en ergens goed.. het zóu namelijk ooit zomaar een keer zomaar wél zo kunnen zijn..) maar wel weer een domper
 verdorrie.. en die hoop is normaal en heel menselijk (en ergens goed.. het zóu namelijk ooit zomaar een keer zomaar wél zo kunnen zijn..) maar wel weer een domper 
 en dan 2 terug en een stuk of 6 invriezen.. Die 2 blijven plakken (minimaal 1) en uit de cryo's komt er dan nog een broertje of zusje
 en dan 2 terug en een stuk of 6 invriezen.. Die 2 blijven plakken (minimaal 1) en uit de cryo's komt er dan nog een broertje of zusje  dáár ga ik voor duimen!)
 dáár ga ik voor duimen!)  

het zit je niet mee.. en blaasonsteking sucks! Hopelijk slaat de antibiotica (heb je het binnen?) snel aan en voel je je sowieso snel wat beter..
 het zit je niet mee.. en blaasonsteking sucks! Hopelijk slaat de antibiotica (heb je het binnen?) snel aan en voel je je sowieso snel wat beter..  binnenkort gesprek bij de kliniek, ben benieuwd!
 binnenkort gesprek bij de kliniek, ben benieuwd!  
  ) en mijn meneer is 35
 ) en mijn meneer is 35  

voor alle dames hier. Ik post niet vaak, maar lees op de achtergrond stiekempjes mee.
  voor alle dames hier. Ik post niet vaak, maar lees op de achtergrond stiekempjes mee.  

Ik zou even het ziekenhuis bellen om na te vragen, volgens mij verschilt hetquote:Op zondag 6 maart 2011 20:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Vraagje: als ik om 18 uur bloed zie, geldt dat dan als dag 1, of is morgen dan dag 1?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |