SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet klikken als je net hebt gegeten en/of geen sterke maag hebt!Ik kreeg met 'glasses swimsuit' bijna alleen maar hentaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:14 schreef Viking84 het volgende:
Sinds wij hier wonen hebben we nog niet één keer pasta hoeven kopen. Terwijl we toch wel 2 keer per week pasta eten. Zoveel zakken hebben we meegenomen vanuit Groningen.
Ja, dat weet ik ook nog van de trouwfoto's!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Razzt heeft ook een mooie bril!En een echt gezicht voor brillen!
Was je bang dat ze in de randstad geen pasta kendenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:14 schreef Viking84 het volgende:
Sinds wij hier wonen hebben we nog niet één keer pasta hoeven kopen. Terwijl we toch wel 2 keer per week pasta eten. Zoveel zakken hebben we meegenomen vanuit Groningen.
Hehequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben ook altijd wel wat op voorraad liggen, beter teveel dan te weinigen zo weerhoud ik vriendlief er van witmeel pasta te kopen
![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:18 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Was je bang dat ze in de randstad geen pasta kenden
Ik zou ook heel goed kijken naar aanbiedingen. Ik heb een enorm duur montuur, maar mijn glazen waren gratis.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Razzt heeft ook een mooie bril!En een echt gezicht voor brillen!
Puffel: ik heb geen cilindrische dingesen nodig! Ik krijg wel met anti-bespiegeling enzo, maar daar hebben ze een actie voor ofzoiets. Al moet ik nog even zien, zij zei dat het gewoon voor de glazen telde, terwijl op het foldertje staat dat het alleen in combi met ene montuur van max 39 euro is.
Fixed.quote:
Jah blingblingbloemetjes op de zijkantquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Neenmans: mijn verzekering vergoed geloof ik niks! Heeft de Pearle mevrouw al opgezocht voor me.
MarMar: oe, met decoratie-zijkant? Mooie kleur! Vooral bij je blauwe ogen!![]()
Ewelina: ik zie geen plaatjes!
En ook niet toevallig een afspraak met een of andere opticien? Voor extra korting ofzo? Dat hebben ze soms ook nog wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Neenmans: mijn verzekering vergoed geloof ik niks! Heeft de Pearle mevrouw al opgezocht voor me.
MarMar: oe, met decoratie-zijkant? Mooie kleur! Vooral bij je blauwe ogen!![]()
Ewelina: ik zie geen plaatjes!
Die heb ik ook gemist.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:55 schreef _Calimero_ het volgende:
Merel! ik vrees dat we de foto van hotte prob in badpak hebben gemist
Het is volgens mij ook echt een kwestie van wennen bij mensen, op een gegeven moment groeit je gezicht om een bril heen ofzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:56 schreef _Calimero_ het volgende:
o en ik heb geen brillenhoofd. vind ik. Nextman heeft me wel eens zijn bril opgezet en dat vindt ie errug leuk staan, maar ik vind het verschrikkelijk
Aardbeien?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:57 schreef _Calimero_ het volgende:
ennn ik ben ongesteld! en ik heb zo'n zin in zoetigheid: chocolaaaaaa of lekker zachte, zoete cake ofzoMaarja ik eet nog steeds geen suiker. iemand een idee wat ik zal eten
![]()
Ik ook. Maar ik kan me wel voorstellen hoe het staat en volgens mij heeft prob wel een goede keus gemaakt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:55 schreef _Calimero_ het volgende:
Het moet ongezonder hoor.quote:
Oh wat een ramp!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:55 schreef _Calimero_ het volgende:
Als we flauwe grapjes gaan maken heb ik ook zo'n bril:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb alleen zo'n bril
[ afbeelding ]
Volgens mij is het gewoon een kwestie van het juiste montuur vinden. Ik zie er ook uit als een eersteklas nerd met de bril van mijn vader op.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:56 schreef _Calimero_ het volgende:
o en ik heb geen brillenhoofd. vind ik. Nextman heeft me wel eens zijn bril opgezet en dat vindt ie errug leuk staan, maar ik vind het verschrikkelijk
Vast Razz!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind brillen bijna nooit leuk. Een slankie postte laatst echter een foto die de positieve uitzondering was. Zo mooi
Ik wist niet dat jij een bril droeg! Maar ik heb ook maar één foto van je gezienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:04 schreef Merel het volgende:
Ik heb zo'n echte nerd-bril met dikke zwarte randen. En die staat me best goed ook
Ik draag 'm ook alleen op dagen dat ik me dom voel en dat wil compenseren met die hyperintelligente bril. En normaal draag ik lenzen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een bril droeg! Maar ik heb ook maar één foto van je gezien.
is eerst een stukje fietsen naar een park geen optie?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:07 schreef Viking84 het volgende:
Meh het lukt me niet een nagenoeg stoplichtloos hardlooprondje uit te stippelen waarbij ik niet te ver van huis eindig en niet een deel vd route nog eens hoef te doen. Nou ja, nu kan ik wel naar XM zwaaien.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:08 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik draag 'm ook alleen op dagen dat ik me dom voel en dat wil compenseren met die hyperintelligente bril. En normaal draag ik lenzen.
Misschien dat ik daarom altijd mijn bril draag. Diep van binnen ben ik best een nerd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:08 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik draag 'm ook alleen op dagen dat ik me dom voel en dat wil compenseren met die hyperintelligente bril. En normaal draag ik lenzen.
Wat een sukkel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik had vandaag alwéér een patient die niet met me wilde praten omdat ik te jong ben![]()
Oooh, dat is echt Heel Stomquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik had vandaag alwéér een patient die niet met me wilde praten omdat ik te jong ben![]()
Ik kreeg vandaag ook op m'n werk te horen dat ik ergens te jong voor ben. Daar kan ik zó boos om wordenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:10 schreef _Calimero_ het volgende:
misshien moet ik ook maar een bril![]()
Ligt dat niet aan het klimaat waarin je lesgeeft?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:11 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oooh, dat is echt Heel Stom! Ik heb ook nog steeds ouders van leerlingen die vragen of ik niet wat te jong ben om hun kind les te geven.
.
Die zit er al bij inquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is eerst een stukje fietsen naar een park geen optie?fietsen, lopen, fietsen.. heb je meteen je warming up en cooling down!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik stippel juist vaak een route uit van tevoren, en dan wijk ik er meestal alsnog vanaf, omdat ik niet goed ben in vastliggende planne volgen, maar me liever laat leiden door de impuls van het momentquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die zit er al bij in. En meh, dan moet ik m'n fietssleutel ook nog bij me dragen en m'n fietsband oppompen voor ik ga
. Het voordeel van hardlopen vind ik juist dat je voor je deur kunt beginnen en dat valt dan een beetje weg
.
Dus ik doe het even 1 of 2 keer en dan bedenk ik wel weer wat anders. Kan onderweg ook kijken wat handige looproutes zijn natuurlijk.
Mja, dat heeft niet zozeer te maken met het feit dat je jong bent maar met je gebrek aan werkervaring. Nofi, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen liever praten met iemand die niet vers uit de collegebankjes komtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Is ook zo hoor, ik snap het ook wel en zeg er ook nooit iets negatiefs over (als mensen het laten merken), maar ik vind het wel lastig/stom soms, want ja ik kan er ook niks aan doen. bovendien ben ik al bijna 27, dus ook niet piepjong meerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En je haar opsteken.
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik er ook wat moeite mee zou hebben een twintiger als psycholoog te treffen
dít vind ik dan wél weer een nare opmerking. Ik kom ten eerste niet vers uit de college-bankjes, zoals je nu zo lekker denigrerend zegt. (ben in de zomer van 2009 afgestudeerd) en ten tweede kan iemand niet aan mij zien wanneer ik mn diploma heb behaald. Als ik geen reizen/andere studie had gedaan, was ik op mijn 22/23e klaar geweest.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, dat heeft niet zozeer te maken met het feit dat je jong bent maar met je gebrek aan werkervaring. Nofi, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen liever praten met iemand die niet vers uit de collegebankjes komt.
Dat klopt. Maar dan kan het voor een veertiger nog steeds voelen alsof je vers uit de collegebanken komt. Het is ook niet zo dat je 15 jaar ervaring hebt oid.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
dít vind ik dan wél weer een nare opmerking. Ik kom ten eerste niet vers uit de college-bankjes, zoals je nu zo lekker denigrerend zegt. (ben in de zomer van 2009 afgestudeerd) en ten tweede kan iemand niet aan mij zien wanneer ik mn diploma heb behaald. Als ik geen reizen/andere studie had gedaan, was ik op mijn 22/23e klaar geweest.
Ach ja, het is mischien wel een beetje zo. Je bent immers nog een jonge god ja. Ik vond mezelf 5 jaar geleden net zo wijs als dat ik nu ben, maar ben dat als ik nu terug kijk dus duidelijk niet. En ik denk dat ik nu net zo wijs ben als over 10 jaar maar eigenlijk weet ik wel dat dat ook niet zo isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
dít vind ik dan wél weer een nare opmerking. Ik kom ten eerste niet vers uit de college-bankjes, zoals je nu zo lekker denigrerend zegt. (ben in de zomer van 2009 afgestudeerd) en ten tweede kan iemand niet aan mij zien wanneer ik mn diploma heb behaald. Als ik geen reizen/andere studie had gedaan, was ik op mijn 22/23e klaar geweest.
Daar geloof ik ook wel in, en dat voor sommige dingen een soort vakvolwassenheid nodig is. Maar lang niet altijd. En ik moet dealen met "wijze oude mannen" die echt totaal niet kijken naar wat je kan, maar die alleen denken "ze lijkt op m'n dochter dus het zal wel niks zijn" en daar word ik zooooo moe van somsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik dacht vroeger ook dat leeftijd niets zei en dat ik toch echt heel veel levenservaring had wat net zo goed telde.... Ben daar toch op teruggekomen. Voor sommige zaken kan je toch een bepaalde rijpheid missen. Ook als je relatief veel levenservaring op jonge leeftijd hebt.
Gaat vanzelf over naarmate je ouder wordtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Daar geloof ik ook wel in, en dat voor sommige dingen een soort vakvolwassenheid nodig is. Maar lang niet altijd. En ik moet dealen met "wijze oude mannen" die echt totaal niet kijken naar wat je kan, maar die alleen denken "ze lijkt op m'n dochter dus het zal wel niks zijn" en daar word ik zooooo moe van somsMaargoed, er is sowieso weer gedoe op m'n werk en dat is doodvermoeiend en dan trek ik me dat soort dingen meer aan.
Mijn broertje is trouwens psycholoog, echt een jonkie, maar hij is góéd. Ben ik heel trots op
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je dit niet tegen mij zegt, met de insinuatie dat ik niet bescheiden ben. Want als ik ergens dagelijks bij stilsta, is het de overtuiging dat ik nog zó ontzettend veel te leren heb...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:21 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik in 2008 afstudeerde vond ik mezelf ook helemaalen zou ik het bedrijfsleven wel even op haar grondvesten doen schudden. Ben nu een stuk bescheidener
. Moet nog zoveel leren!
Dat is raar inderdaad. Intaks lijken me bij uitstek iets om ervaring mee op te doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:21 schreef _Calimero_ het volgende:
.....
voor intakegesprekken vind ik het echter wat anders, dat is gewoon een kwestie van uitvragen wat er speelt.
En verder word ik gewoon wat boos over de manier waarop Vik haar post verwoordde.
Wat heb je gemaakt? Ik hou van ovenschotelsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:24 schreef conleche het volgende:
Naar mij luistert er nog steeds niemand.En misschien maar beter ook!
Mijn ovenschoteltje was echt lekker!
Volgens mij heeft Vik het hier over zichzelf.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je dit niet tegen mij zegt, met de insinuatie dat ik niet bescheiden ben. Want als ik ergens dagelijks bij stilsta, is het de overtuiging dat ik nog zó ontzettend veel te leren heb...
Zo komt jouw post dan weer op mij overquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je dit niet tegen mij zegt, met de insinuatie dat ik niet bescheiden ben. Want als ik ergens dagelijks bij stilsta, is het de overtuiging dat ik nog zó ontzettend veel te leren heb...
Idem.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk juist eerder dat ik dingen niet kan.
Onzin, jij kunt ook een heleboel! Zorg jij nu maar dat je niet overwerkt raaktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
*boks*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, ja, dat hoor ik ook vaak. En meneer de opzichter of technisch adviseur zegt altijd hetzelfde als ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
och, ik heb af en toe weer 't nadeel 'dat ik maar een vrouw/meisje' ben, als mensen hun reparatie-sores aan me vertellen, ze niet tevreden zijn met 't antwoord dat ze krijgen en dan "MENEER DE OPZICHTER" willen spreken... toch wel fijn dat deze altijd 't zelfde zegt en ze van een koude kermis thuis komen
Ik zou eik witlof eten, maar had geen zin in boodschappen doen, dus heb snijboontjes gekookt, kastanjechamps gebakken, restje ham, peper zout, klein beetje room, daaroverheen beetje puree die ik nog had en dan met geraspte kaas/paneermeel en paar flintertjes boter. Heel simpel en echt lekker.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt? Ik hou van ovenschotels
Daar schaar ik mezelf niet onderquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:28 schreef Viking84 het volgende:
Jullie hebben allemaal een vaste baan en een goed salaris en dan nog zo onzeker?. Nergens voor nodig lijkt me!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat ik wel kan, is me een hoop mogelijke ziekten en aandoeningen in m'n hoofd halen en er dan ook 100% van overtuigd zijn dat ik ze ook heb.
Maar ja, daar is geen werk in te vinden.
XMquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat ik wel kan, is me een hoop mogelijke ziekten en aandoeningen in m'n hoofd halen en er dan ook 100% van overtuigd zijn dat ik ze ook heb.
Maar ja, daar is geen werk in te vinden.
ik vond de stelligheid waarmee je zei dat het niet aan de leeftijd maar werkervaring lag niet helemaal kloppen. Dat kán het zijn, maar in dit geval vond die vrouw het gewoon niet prettig dat ik dezelfde leeftijd als haar zoons heb.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo komt jouw post dan weer op mij over. "Ik ben in 2009 al afgestudeerd hoor!". Ja dus? We zitten nog maar aan het begin van 2011 hoor
. Ik ben in 2008 ook afgestudeerd, maar ik heb sindsdien ook niet echt bijzonder veel gepresteerd, vind ik.
Hier nog eentje.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
XM
Professioneel Hypochonder
Voor al uw drama-verhalen!
Oeh, dat klinkt lekker!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou eik witlof eten, maar had geen zin in boodschappen doen, dus heb snijboontjes gekookt, kastanjechamps gebakken, restje ham, peper zout, klein beetje room, daaroverheen beetje puree die ik nog had en dan met geraspte kaas/paneermeel en paar flintertjes boter. Heel simpel en echt lekker.
Oh wel iets leuks carrieretechnisch ook: ik ga vrijdag mijn schilderijen brengen naar een nieuwe galerie.
Ik weet het niet. Ik ben nu in het stadium dat ik denk dat ik in de vervroegde overgang ben, nooit kinderen kan krijgen, enz enz.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Jij bent gewoon overwerkt, zo simpel is het
. Ga je ook iets met het doktersadvies doen als dat de diagnose is? Daar ben ik nu wel even benieuwd naar!
Herkenbaar natuurlijk voor jonge collega'squote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:27 schreef Merel het volgende:
Soms zou ik wel een baantje zonder verantwoordlijkheden willen dat me gewoon makkelijk afging en dat niet zo veel gezeik aan m'n kop opleverde. En met minder interessante collega's!
Cali, hoe denken anderen op je werk hier eigenlijk over? Je zult niet de eerste zijn die hier tegenaanloopt toch? Denk dat iedere startende (ik zeg expres niet jonge) psycholoog dit meemaakt.
Volgens mij is dat het echte probleem. Als je overtuigd zou zijn van je eigen kwaliteiten zou je er je een stuk minder druk over maken wat een ander die niet eens patient van je is (!) zegt over jouw werkervaring.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:29 schreef _Calimero_ het volgende:....Maar het is ook wel een gevoelig puntje van mij, omdat ik het zelf vaak moeilijk vind dat ik nog zoveel moet leren en soms het gevoel heb nog nauwelijks iets te weten (en dat is ook weer niet waar, gelukkig)
Wat heb je eraan je er zo druk om te maken? Je weet het pas vrijdag (op z'n vroegst), dus probeer het ook tot die tijd van je af te zetten, want nu vererger je je stress alleen maar en het is vast nergens voor nodigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik ben nu in het stadium dat ik denk dat ik in de vervroegde overgang ben, nooit kinderen kan krijgen, enz enz.
Paniek pew enzo. Daar zou ik eens wat aan moeten doen, maar dat is best moeilijk.
Spannend zeg! In de buurt van je eigen gallerie? veel ruimte om ze te etaleren?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou eik witlof eten, maar had geen zin in boodschappen doen, dus heb snijboontjes gekookt, kastanjechamps gebakken, restje ham, peper zout, klein beetje room, daaroverheen beetje puree die ik nog had en dan met geraspte kaas/paneermeel en paar flintertjes boter. Heel simpel en echt lekker.
Oh wel iets leuks carrieretechnisch ook: ik ga vrijdag mijn schilderijen brengen naar een nieuwe galerie.
Hoe groot is die kans? heb je nog andere symptomen die erop wijzen? Wat denken de mensen in je omgeving ervan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik ben nu in het stadium dat ik denk dat ik in de vervroegde overgang ben, nooit kinderen kan krijgen, enz enz.
Paniek pew enzo. Daar zou ik eens wat aan moeten doen, maar dat is best moeilijk.
quote:Monique Smit valt van de trap
Een slecht begin van de dag voor Monique Smit! Ze viel dinsdagochtend van de trap.
Nee in Eindhoven en er is ook een filiaal in Maastricht. Ik hing eerst altijd bij een galerie die ruimte in de Bijenkorf had, maar die ruimte hebben ze niet meer, dus ik moest iets anders en deze man kwam toevallig in mijn galerie en was enthousiast. Dus wel fijn dat ik niet zelf op zoek moest.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:33 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Spannend zeg! In de buurt van je eigen gallerie? veel ruimte om ze te etaleren?
En ik houd dus altijd m'n mond dicht, omdat ik denk dat ik het toch mis heb of dat als ik wat zeg, ik de plank compleet mis sla en voor gek sta. Ik vind ook dat mijn collega's hun werk tig keer beter doen dan ik het mijne. Enzo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:33 schreef conleche het volgende:
Ik denk altijd dat ik alles kanWat natuurlijk heul niet waar is. Serieus, ik kan ergens heel geen verstand van hebben, het dan aanhoren en er dan direct een mening over hebben en 'meedenken'. Soms handig, want ik ben niet stom, maar soms natuurlijk heel irritant en vervelend.
dat was GB, gisterenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Post Monique Smit hiermee? Was een van jullie ook niet van de trap gevallen?
De kans is niet nul natuurlijk. En de symptomen die erop wijzen, wijzen ook op burn-out. Dus jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:35 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoe groot is die kans? heb je nog andere symptomen die erop wijzen? Wat denken de mensen in je omgeving ervan?
en, als je bedenkt dat het ook bij een burnout kan horen, hoe aannemelijk is die verklaring dan? Gezien de lijst met symptomen die je postte, eerder vandaag?
leuk zeg!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee in Eindhoven en er is ook een filiaal in Maastricht. Ik hing eerst altijd bij een galerie die ruimte in de Bijenkorf had, maar die ruimte hebben ze niet meer, dus ik moest iets anders en deze man kwam toevallig in mijn galerie en was enthousiast. Dus wel fijn dat ik niet zelf op zoek moest.
Ik wil eigenlijk nog wel iets in de randstad ook, maar dat heeft geen haast nu.
Het kan geen kwaad denk ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Post Monique Smit hiermee? Was een van jullie ook niet van de trap gevallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh Maastricht, dat is bijna buitenlandquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee in Eindhoven en er is ook een filiaal in Maastricht. Ik hing eerst altijd bij een galerie die ruimte in de Bijenkorf had, maar die ruimte hebben ze niet meer, dus ik moest iets anders en deze man kwam toevallig in mijn galerie en was enthousiast. Dus wel fijn dat ik niet zelf op zoek moest.
Ik wil eigenlijk nog wel iets in de randstad ook, maar dat heeft geen haast nu.
Blijf je vana-na-na-na-navond bij mijjjjjquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
De kans is niet nul, maar ook niet 100 natuurlijk. en gezien je werksituatie is een burnout óók aannemelijk toch? Ik zou me maar niet teveel zorgen maken, en er niet de hele tijd mee bezig gaan, want daar wordt het in ieder geval niet minder van. Stél dat het zo zou zijn (wat ik zeer sterk betwijfel), dan overleef je dat ook wel weer, en kun je vrijdag horen hoe je daar mee om zou moeten gaan. maar nogmaals, ik zet in op nachtelijk zweten door teveel stress.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De kans is niet nul natuurlijk. En de symptomen die erop wijzen, wijzen ook op burn-out. Dus ja.
quote:
quote:
maar mijn echte probleem is dat ik me vaak veel te druk maak over wat iedereen van me zou kunnen denken en dat ik ook nog eens een echte people pleaser ben en het liefste zou willen dat IEDEREEN maar leuk, lief en slim zou vindenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het echte probleem. Als je overtuigd zou zijn van je eigen kwaliteiten zou je er je een stuk minder druk over maken wat een ander die niet eens patient van je is (!) zegt over jouw werkervaring.
Zeg, ik wou al zeggen ons GBeetje is natuurlijk wel veel leuker. En knapper.quote:
och, los van 't feit dat ik geen fan van z'n muziek ben heeft hij geen verkeerde stem, vind ik danquote:
En dat is volgens mij typisch iets wat minder wordt naarmate je ouder wordt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
maar mijn echte probleem is dat ik me vaak veel te druk maak over wat iedereen van me zou kunnen denken en dat ik ook nog eens een echte people pleaser ben en het liefste zou willen dat IEDEREEN maar leuk, lief en slim zou vinden![]()
uitgeschoten met de 'blur' optiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.vkmag.com/galleries/gallery_monique_smit_in_fhm/
Photoshopz0rz!
Alleen moet hij geen liedjes van Bryan Adams gaan zingenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
och, los van 't feit dat ik geen fan van z'n muziek ben heeft hij geen verkeerde stem, vind ik dan
We zullen zien wat de huisarts zegt. Dat is nu mijn mantraquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
De kans is niet nul, maar ook niet 100 natuurlijk. en gezien je werksituatie is een burnout óók aannemelijk toch? Ik zou me maar niet teveel zorgen maken, en er niet de hele tijd mee bezig gaan, want daar wordt het in ieder geval niet minder van. Stél dat het zo zou zijn (wat ik zeer sterk betwijfel), dan overleef je dat ook wel weer, en kun je vrijdag horen hoe je daar mee om zou moeten gaan. maar nogmaals, ik zet in op nachtelijk zweten door teveel stress.
Echt, als je moet gaan aankruisen wat en waar er allemaal geshopt isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uitgeschoten met de 'blur' optie
Die is echt niet zo slank als op die foto's hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.vkmag.com/galleries/gallery_monique_smit_in_fhm/
Photoshopz0rz!
Dat. En dan zit ik me later weer te verbijten als blijkt dat wat ik dacht of wilde eigenlijk dus gewoon beter was geweest. Heb 'n beetje last van het impostor syndrome. Maar gelukkig ben ik me er nu wel van bewust: het is een begin.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En ik houd dus altijd m'n mond dicht, omdat ik denk dat ik het toch mis heb of dat als ik wat zeg, ik de plank compleet mis sla en voor gek sta. Ik vind ook dat mijn collega's hun werk tig keer beter doen dan ik het mijne. Enzo.
Dat inderdaad. Leek nergens op. Maar Bryan heeft dan ook een prachtige karakteristieke stem.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen moet hij geen liedjes van Bryan Adams gaan zingen.
Ik had ook zoiets, en toen ik een keer m'n bril echt kwijt leek te zijn ergens in de woestijn op zo'n 3000km van huis (met de auto), heb ik daarna de boel laten laseren.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Bril kwijtdat gebeurt mij nooit. Ik heb -7 en -8 en allerlei prisma's en cillinders en weet ik het. Mijn bril kostte 400 euro ofzo, en zonder bril ben ik echt hulpeloos
dus die raak ik niet kwijt!
En ze heeft ook een veel bollere toet dan op die foto's. Fotoshop FTW! Als zij er al zo uitziet, ben ik met die bewerkingen Angelina Jolie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die is echt niet zo slank als op die foto's hoor.
"Joh echt?"
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zeg, ik wou al zeggen ons GBeetje is natuurlijk wel veel leuker. En knapper.
Nou nee, jij hebt echt geen gemakkelijk werkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:49 schreef sigme het volgende:
Mijn werk is makkelijk. Dat kan ik zelfs.
Ik denk dat dat dan ook een van de meest verhelderende dingen is die ik geleerd heb dankzij veel werkervaring: wat de een leuk/makkelijk/vanzelfsprekend vindt, is dat voor iemand anders he_le_maal niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou nee, jij hebt echt geen gemakkelijk werk.
Oja, dat heb ik ook wel eens gehad! Vorig jaar, of ik mijn huiswerk al af hadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:52 schreef Viking84 het volgende:
Krijg net een mail van de moeder van mijn voor- en achternaamgenootje die schijnbaar het verkeerde e-mailadres van haar dochter heeft.
Dat dus. Ik dacht dat het allemaal vanzelfsprekend was wat ik kan. En dat blijkt dus niet zo te zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dan ook een van de meest verhelderende dingen is die ik geleerd heb dankzij veel werkervaring: wat de een leuk/makkelijk/vanzelfsprekend vindt, is dat voor iemand anders he_le_maal niet.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oja, dat heb ik ook wel eens gehad! Vorig jaar, of ik mijn huiswerk al af had![]()
.
Ik eentje. En dat vond ik gezien mijn achternaam al wonderlijk genoeg!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:55 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb geen voor- en achternaamgenoten
Wees blij. Ze zullen maar eens iets geks uithalen op internet en daarmee ook jouw reputatie om zeep helpen. De mijne gedraagt zich netjesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:55 schreef Goodbye het volgende:
Dat had ik ook!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat dus. Ik dacht dat het allemaal vanzelfsprekend was wat ik kan. En dat blijkt dus niet zo te zijn
Jah, maar als je nu je eigen reputatie om zeep helpt, kan je niemand anders meer de schuld geven!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wees blij. Ze zullen maar eens iets geks uithalen op internet en daarmee ook jouw reputatie om zeep helpen. De mijne gedraagt zich netjes.
Dat is het leukste als je het aan iemand uit gaat leggen die van de ene verbazing in de andere valt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat dus. Ik dacht dat het allemaal vanzelfsprekend was wat ik kan. En dat blijkt dus niet zo te zijn
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oja, dat heb ik ook wel eens gehad! Vorig jaar, of ik mijn huiswerk al af had![]()
.
Dat ligt niet aan je naamgenoten hoor!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:56 schreef neen het volgende:
Ik heb er heel veel, dan denkt iederden dat ik superknap ben![]()
Een beroemde!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:55 schreef Goodbye het volgende:
Jawel hoor. Haar nog steeds, toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jah, maar als je nu je eigen reputatie om zeep helpt, kan je niemand anders meer de schuld geven!.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik googlede even op "Good Bye"
[ afbeelding ]
You take me in the mailing!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
werkelijk, je hebt google-images-talent XM!
ik ga zo lekker op bed liggen denk ik, lezen en daarna wellicht gewoon slapen
100 gram bloem en een ei per persoon.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Heeft iemand snel even een recept voor pasta (snij ik zelf wel met een mes in tagiatelle vorm ofzo)
Bloem, ei
Thanksquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
100 gram bloem en een ei per persoon.
Mèt een filmpje!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:05 schreef Viking84 het volgende:
Nu wil die vrouw weten waar ik vandaan kom
.
Bloem zeven. Kuiltje maken. Losgeklopt ei erin. Water bijvoegen - niet teveel. Bloem van binnen naar buiten met water tot deeg kneden, kleine scheutjes water toevoegen wanneer nodig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Heeft iemand snel even een recept voor pasta (snij ik zelf wel met een mes in tagiatelle vorm ofzo)
Bloem, ei
Dus dan zou die vrouw het doen met een naamgenote van haar dochter. Weeeiiirrddd!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
wellicht heb je wel een MILF te pakken Vik!
Slanker zou kunnen, dat weet ik niet, maar leuker dan nu? Je bent toch niet drastisch veranderd ofzo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
oei, ik vond een te confronterende foto van 2 jaar geleden toen ik mezelf googlede.. was toen een stuk leuker/slanker![]()
die ga ik maar wat vaker bekijken
Ze heeft een dochter die iets ouder is dan ik, dus ik denk het nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
wellicht heb je wel een MILF te pakken Vik!
Maar je bent nog steeds Mo, en je bent nog steeds niet vadsig en je leeft gezond. Dus. Nothing to cry aboot! Eerder trots wezen en goed voor jezelf blijven zorgen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik moest bijna huilen net toen ik die foto zagmaargoed.. wel een goede drive om het dit keer gezonder te bereiken
Dat ben jij niet johquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:02 schreef neen het volgende:
Weer even op mezelf gegoogled, facebook alleen snel te vinden en bij foto's kom je oude facebook profiel foto's nogal snel tegenniets wereldschokkends gelukkig.
[ afbeelding ]
oh, vadsig ben ik wel, maar 't wordt vast wel weer minder binnenkortquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Maar je bent nog steeds Mo, en je bent nog steeds niet vadsig en je leeft gezond. Dus. Nothing to cry aboot! Eerder trots wezen en goed voor jezelf blijven zorgen.![]()
Ik had trouwens ook foto's waarop ik nog maat 38 had en bijna niks at overdagIk had wel een plattere buik, maar ik weet nog goed dat ik me nog wel dik voelde en mn hoofd zag er ook raar uit
Kortom, ik vind mezelf er dan wel wat op vooruit gegaan
Al was die maat 38 toch wel tof.
Dat vind ik tof! En nu jezelf goed gaan vermarktenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat had ik ook!![]()
Doordat men (vooral jij Tink) hier zei dat ik toch wel anders schrijf dan anderen ben ik er serieus over na gaan denken daar wat mee te doen, en nouja, nu met de Engelsen moest ik wel!
![]()
Grappig dat je vaak pas opmerkt dat je iets goed kan als anderen dat zeggen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, vadsig ben ik wel inderdaad niet, maar 't wordt vast wel weer minder strakker enzulks binnenkort
De laatste keer dat ik je zag, viel er niks vadsigs te bekennenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, vadsig ben ik wel, maar 't wordt vast wel weer minder binnenkort
Ben je dan dikker geworden na de bruiloft? Een half jaar geleden was je niet vadsig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, vadsig ben ik wel, maar 't wordt vast wel weer minder binnenkort
zit wel paar kg bij jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben je dan dikker geworden na de bruiloft? Een half jaar geleden was je niet vadsig.
Oh tof!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat vind ik tof! En nu jezelf goed gaan vermarkten![]()
Misschien huur ik je wel tegen de tijd dat ik een eigen bedrijf heb en eindelijk winst maak. Ik wil dan meer met Twitter gaan doen en zoek goede teksten voor verschillende social media. Is lastiger dan je denkt.
Jaaaaaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zit wel paar kg bij ja![]()
máár ik vind dat het heel goed gaat met me nu, en het gaat geleidelijk (heb nog geen verschil op de weegschaal of broeken gezien) maar de aantocht van de lente doet me veel goed
Volgens mij ben je dan nog niet vadsig. Je moet gewoon anders naar jezelf kijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zit wel paar kg bij ja![]()
máár ik vind dat het heel goed gaat met me nu, en het gaat geleidelijk (heb nog geen verschil op de weegschaal of broeken gezien) maar de aantocht van de lente doet me veel goed
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan nog niet vadsig. Je moet gewoon anders naar jezelf kijken![]()
Maar goed, een objectief zelfbeeld krijgen is iets wat meer Slankies op hun must-do lijstje hebben staan.
Positivismequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
het gaat góéd, de knop is gevonden, ik eet lekker, gevarieerd en gezond, sport genoeg en heb een leuke studie, geweldige man en een lief internetclubje![]()
Hoeveel wil je er dan nog af hebben Mo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil gewoon erg graag weer (mooi) in m'n mooie kleding passen én heel practisch: in m'n leren motorpak en m'n fijne zomermotorbroekmaar daar heb ik nog wel even voor.. want het is nu echt vadsig, spijkerbroek maat 33 moet niet nodig zijn
belangrijkste is dat ik nu echt goed eet, al zeg ik het zelf, om de dag hardloop en ik wil als ik weer in m'n ritme zit nog 1 keer gaan spinnen in de week daarbij, omdat ik dat echt gewoon héél leuk vind, maar moet nog even een tijd vinden die mij het fijnst uitkomt icm werk en studie
helpt ook mee dat Mr.Mo ook wat moeite had met wat kleding van deze zomer, dus die doet ook lekker mee.
En voor hardlopen heb ik 15 mei een 5km loop op de agenda staan waar ik me al voor aangemeld heb, dus dat is écht een goede drive om zo snel mogelijk weer die 5km te kunnen rennen in een mooie tijd (25 minuten is 't streven).
het gaat góéd, de knop is gevonden, ik eet lekker, gevarieerd en gezond, sport genoeg en heb een leuke studie, geweldige man en een lief internetclubje![]()
check! ik ben dik maar ik deal er wel mee. ik eet niet meer in buien en ik voel me gelukkig en ook best wel mooi. afvallen komt wel weer als ik energie over heb naast werk en studie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan nog niet vadsig. Je moet gewoon anders naar jezelf kijken![]()
Maar goed, een objectief zelfbeeld krijgen is iets wat meer Slankies op hun must-do lijstje hebben staan.
Voor de zoveelste keer, eet eens wat meer!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik kijk alleen nog maar naar hoe strak die broek zit
En zo nu en dan denk ik door jullie "oh ja wegen" tegen de tijd dat ik de weegschaal voorbij loop ben ik dat weer vergeten
Lijstje:
O: boterham smeerkaas en grillworst
T: niks dan gesprekken
L: 2 gekookte eieren en een bakje yoghurt
T: handje chips nieuwe smaak testen
D: Tofu, courgette, paprika, broccoli en een ui gewokt met sausje van mei asia (too hot)
Heb nu wel trek in een ijsje en heb inmiddels 2 glazen van dat "vers" geperste sap van AH op sinaasappel-mango
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
heeft ze meestal![]()
levenservaring he, al die wijsheid
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
heeft ze meestal![]()
ik denk dat we met een grote groep hier zijn, die een voorbeeld aan je kunnen nemenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
check! ik ben dik maar ik deal er wel mee. ik eet niet meer in buien en ik voel me gelukkig en ook best wel mooi. afvallen komt wel weer als ik energie over heb naast werk en studie.
Dat betekent niet dat je geen gelijk hebt!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
IRL vinden mensen mij maar een ongenuanceerd irritant ongeleid projectiel. Dus.
Jij bent ook mooi kwak. En je kan ook nog prachtig zingen. Zou best een dagje met je willen ruilen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
check! ik ben dik maar ik deal er wel mee. ik eet niet meer in buien en ik voel me gelukkig en ook best wel mooi. afvallen komt wel weer als ik energie over heb naast werk en studie.
Dat zijn gewoon mensen die het allemaal niet kunnen handelenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ik wil weer naar de 70, dat vind ik een mooi gewicht voor mijn lengte, ik hoef me dan écht niet ontzettend aan te passen heb ik het idee (ik ben en blijf een kook- en lekker eten gekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er dan nog af hebben Mo?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer, eet eens wat meer!![]()
Wist je dat je met het sap net op 1000 kcal komt?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:
O: boterham smeerkaas en grillworst
T: niks dan gesprekken
L: 2 gekookte eieren en een bakje yoghurt
T: handje chips nieuwe smaak testen
D: Tofu, courgette, paprika, broccoli en een ui gewokt met sausje van mei asia (too hot)
Heb nu wel trek in een ijsje en heb inmiddels 2 glazen van dat "vers" geperste sap van AH op sinaasappel-mango
Misschien bestaat levenservaring wel helemaal niet en is het door oude chagrijnen in het leven geroepen omdat ze niet meer jong, vitaal, knap, aardig, slim, snel, fantastisch, gaaf, dik, dun, leuk en cool zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
heeft ze meestal![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hmm. Ik deel hun mening niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Ik praat ook de hele dag. Of ben onderweg. Lunchen doe ik tijdens het vergaderen. Luisteren gaat geweldig met een volle mondquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]maar ik hoef niet echt meer, wat wil je er dan nog bij hebben?
Had nog een volkorenbeschuit en een appel op het menu maarja heb de hele dag in gesprek gezeten.
Haha!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef neen het volgende:
[..]
Misschien bestaat levenservaring wel helemaal niet en is het door oude chagrijnen in het leven geroepen omdat ze niet meer jong, vitaal, knap, aardig, slim, snel, fantastisch, gaaf, dik, dun, leuk en cool zijn.
De dingen die je eet zijn gezond, maar er kan nog wel wat meer bij hoor! Eet de eitjes en yoghurt tussendoor en neem een lekker vullende lunch ofzo!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]maar ik hoef niet echt meer, wat wil je er dan nog bij hebben?
Had nog een volkorenbeschuit en een appel op het menu maarja heb de hele dag in gesprek gezeten.
Geen idee, zal morgen beter opletten en even uit gesprekken weglopen voor "eten".quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wist je dat je met het sap net op 1000 kcal komt?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef neen het volgende:
[..]
Misschien bestaat levenservaring wel helemaal niet en is het door oude chagrijnen in het leven geroepen omdat ze niet meer jong, vitaal, knap, aardig, slim, snel, fantastisch, gaaf, dik, dun, leuk en cool zijn.
Heuquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef neen het volgende:
[..]
Hihi ja luisteren wel maar ik ben teveel aan het woord, morgen is dat gelukkig iets minder maar vandaag had ik "emo" gesprekken dus dan kan ik dat niet maken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Ik praat ook de hele dag. Of ben onderweg. Lunchen doe ik tijdens het vergaderen. Luisteren gaat geweldig met een volle mond
Dan zit ik weer aan het brood? Wat eet jij dan voor lunch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De dingen die je eet zijn gezond, maar er kan nog wel wat meer bij hoor! Eet de eitjes en yoghurt tussendoor en neem een lekker vullende lunch ofzo!
Oh, je eet geen brood? Ik eet namelijk gewoon broodquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan zit ik weer aan het brood? Wat eet jij dan voor lunch?
Leukkkkkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Viking84 het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEE UITNODIGING VOOR EEN SOLLI GESPREK!!!![]()
![]()
. In Utrecht!
.
Nu nog even een datum afspreken. Hij vond m'n brief goed.
Ja joh, maar zoals al gezegd, jij bent verstandig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
HeuIk zou dit heel verkeerd op kunnen vatten neen......
Dat is helemaal niet gekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Viking84 het volgende:
![]()
. In Utrecht!
.
Oe oe!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Viking84 het volgende:
![]()
. In Utrecht!
.
Graag, ik ben nieuwsgierig!quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Viking84 het volgende:
![]()
. In Utrecht!
.
yayquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Viking84 het volgende:
![]()
. In Utrecht!
.
. Ja Tink, zie daar maar een speld tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef neen het volgende:
[..]
Ja joh, maar zoals al gezegd, jij bent verstandig.
Ik zeg maar nietsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
. Ja Tink, zie daar maar een speld tussen te krijgen.
Ik kan IRL best bot overkomen. Maar online ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets![]()
Misschien moeten we hier maar eens het gesprek aangaan over het verschil tussen IRL en online
IRL ben ik superslank, lang, blond ende venijnig. Op hoge hakken dartel ik door het leven, zonder ooit door m'n enkels te gaan, en in de avonden drink ik martini's in prive-jets. In de ochtenden nespresso's met grijzende manskerels.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets![]()
Misschien moeten we hier maar eens het gesprek aangaan over het verschil tussen IRL en online
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, je eet geen brood? Ik eet namelijk gewoon brood![]()
Je kan ook een goed gevulde salade maken, een omelet met groente bakken of een goed gevulde soep?
Heb s'morgen 2 boterhammen dan is het wel genoegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
Of rijstsalade, sushi, wraps, quiche, pastasalade, een rauwkostschotel met dip, koude pannenkoeken...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
IRL ben ik superslank, lang, blond ende venijnig. Op hoge hakken dartel ik door het leven, zonder ooit door m'n enkels te gaan, en in de avonden drink ik martini's in prive-jets. In de ochtenden nespresso's met grijzende manskerels.
Ben jij IRL dan mij?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij bent mij
Afgezien van die prive-jets dan. Vliegen is eng.
Leuk! is dat moeilijk om te maken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
M'n eerste animatie
Tof vik! Wil ook weten waar enzo
Oke. De rest klopt welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ben jij IRL dan mij?Wohhh!
Al meen ik me te herinneren dat je niet zo lang was
Eigenlijk niet dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk! is dat moeilijk om te maken?
Kleine letter lquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:56 schreef Viking84 het volgende:
@ Ml-etje, inbox is niet beschikbaar? (is je tweede letter een hoofdletter I of een kleine letter l?)
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, add 4x10 situps aan mijn lijstjedat moet ook maar een terugkerend fenomeen worden weer
nu echt naar bed![]()
Hihi, sorry! Ik heb hem opnieuw verstuurdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:07 schreef kwakz0r het volgende:
vik, je pm was alleen maar dit [...]ik is sgieuwnierig!
Dat is eigenlijk best een goed idee - ook maar eens gaan doen. Baat 't niet enzo...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, add 4x10 situps aan mijn lijstjedat moet ook maar een terugkerend fenomeen worden weer
nu echt naar bed![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:02 schreef Viking84 het volgende:
Als het goed is, hebben alle pm-schooiers nu pm.
welles!quote:
Wilde je niet reageren op mijn 'jij had er niet om gevraagd'?quote:
Ik heb een sollicitatiegesprek!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoi, ik ga echt geen 2, 5 topic bijlezen. Samenvatting?
Die ga ik printen en boven m'n bureau hangenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef neen het volgende:
Tof! Maar moet ik nou echt vrágen om een PM, je kunt toch zelf ook wel bedenken dat ik er een wilquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Viking84 het volgende:
![]()
. In Utrecht!
.
Oh dat klinkt niet leuk.. hoop dat het werktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Die ga ik printen en boven m'n bureau hangen
[..]
Tof! Maar moet ik nou echt vrágen om een PM, je kunt toch zelf ook wel bedenken dat ik er een wil![]()
En nu ga ik naar bed. En ik ga m'n laptop naast m'n bed zetten om muziek te kunnen luisteren om bij in slaap te vallen. Doe ik normaal nooit, maar er speelt op werk dus vanalles en daar lig ik al nachten over te malen. Als het stil is drijven m'n gedachten meteen af naar werk, dus muziek moet dat even tegengaan. Hopen dat het werkt!
Then again, dat moet Bryan Adams ook niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen moet hij geen liedjes van Bryan Adams gaan zingen.
Wat was het nu met de collega?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Then again, dat moet Bryan Adams ook niet.
En feli! Hoop dat het wat wordt!
Eerste dag ging goed, zelfs vanavond Baardmans nog even gezien. Wat is ie lief..
Veel plezier dan! En zwaaienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:49 schreef Viking84 het volgende:
Jawel, Bryan Adams roelt! En fijn van Baardmans.
Ik ga zo eens slapen, denk ik. Morgen minimeet in het wonderschone Rotterrrrrdam.
Oh, nothing really. Iets over een meisje, waar ie t met me over wilde hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat was het nu met de collega?
[..]
Veel plezier dan! En zwaaien
Oh myquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, nothing really. Iets over een meisje, waar ie t met me over wilde hebben..
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze heeft ervan geleerd. Toch DaD?
.
Get away from the keyboardquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
En... Uit gaat de computer!
Nu wil ik een hele lelijke drukke website vol bewegende dingskes maken voor mezelf
Ruilen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:27 schreef Merel het volgende:
Soms zou ik wel een baantje zonder verantwoordlijkheden willen dat me gewoon makkelijk afging en dat niet zo veel gezeik aan m'n kop opleverde. En met minder interessante collega's!
Maar minder interessant. Denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef Merel het volgende:
Volgens mij zijn die mannelijke collega's van jou ook lastig zat Li
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |