quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, je eet geen brood? Ik eet namelijk gewoon brood![]()
Je kan ook een goed gevulde salade maken, een omelet met groente bakken of een goed gevulde soep?
Heb s'morgen 2 boterhammen dan is het wel genoegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
Of rijstsalade, sushi, wraps, quiche, pastasalade, een rauwkostschotel met dip, koude pannenkoeken...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
IRL ben ik superslank, lang, blond ende venijnig. Op hoge hakken dartel ik door het leven, zonder ooit door m'n enkels te gaan, en in de avonden drink ik martini's in prive-jets. In de ochtenden nespresso's met grijzende manskerels.
Ben jij IRL dan mij?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij bent mij
Afgezien van die prive-jets dan. Vliegen is eng.
Leuk! is dat moeilijk om te maken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
M'n eerste animatie
Tof vik! Wil ook weten waar enzo
Oke. De rest klopt welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ben jij IRL dan mij?Wohhh!
Al meen ik me te herinneren dat je niet zo lang was
Eigenlijk niet dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk! is dat moeilijk om te maken?
Kleine letter lquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:56 schreef Viking84 het volgende:
@ Ml-etje, inbox is niet beschikbaar? (is je tweede letter een hoofdletter I of een kleine letter l?)
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, add 4x10 situps aan mijn lijstjedat moet ook maar een terugkerend fenomeen worden weer
nu echt naar bed![]()
Hihi, sorry! Ik heb hem opnieuw verstuurdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:07 schreef kwakz0r het volgende:
vik, je pm was alleen maar dit [...]ik is sgieuwnierig!
Dat is eigenlijk best een goed idee - ook maar eens gaan doen. Baat 't niet enzo...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, add 4x10 situps aan mijn lijstjedat moet ook maar een terugkerend fenomeen worden weer
nu echt naar bed![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:02 schreef Viking84 het volgende:
Als het goed is, hebben alle pm-schooiers nu pm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |