quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, je eet geen brood? Ik eet namelijk gewoon brood![]()
Je kan ook een goed gevulde salade maken, een omelet met groente bakken of een goed gevulde soep?
Heb s'morgen 2 boterhammen dan is het wel genoegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
Of rijstsalade, sushi, wraps, quiche, pastasalade, een rauwkostschotel met dip, koude pannenkoeken...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
IRL ben ik superslank, lang, blond ende venijnig. Op hoge hakken dartel ik door het leven, zonder ooit door m'n enkels te gaan, en in de avonden drink ik martini's in prive-jets. In de ochtenden nespresso's met grijzende manskerels.
Ben jij IRL dan mij?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij bent mij
Afgezien van die prive-jets dan. Vliegen is eng.
Leuk! is dat moeilijk om te maken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
M'n eerste animatie
Tof vik! Wil ook weten waar enzo
Oke. De rest klopt welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ben jij IRL dan mij?Wohhh!
Al meen ik me te herinneren dat je niet zo lang was
Eigenlijk niet dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk! is dat moeilijk om te maken?
Kleine letter lquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:56 schreef Viking84 het volgende:
@ Ml-etje, inbox is niet beschikbaar? (is je tweede letter een hoofdletter I of een kleine letter l?)
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, add 4x10 situps aan mijn lijstjedat moet ook maar een terugkerend fenomeen worden weer
nu echt naar bed![]()
Hihi, sorry! Ik heb hem opnieuw verstuurdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:07 schreef kwakz0r het volgende:
vik, je pm was alleen maar dit [...]ik is sgieuwnierig!
Dat is eigenlijk best een goed idee - ook maar eens gaan doen. Baat 't niet enzo...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, add 4x10 situps aan mijn lijstjedat moet ook maar een terugkerend fenomeen worden weer
nu echt naar bed![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:02 schreef Viking84 het volgende:
Als het goed is, hebben alle pm-schooiers nu pm.
welles!quote:
Wilde je niet reageren op mijn 'jij had er niet om gevraagd'?quote:
Ik heb een sollicitatiegesprek!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoi, ik ga echt geen 2, 5 topic bijlezen. Samenvatting?
Die ga ik printen en boven m'n bureau hangenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef neen het volgende:
Misschien bestaat levenservaring wel helemaal niet en is het door oude chagrijnen in het leven geroepen omdat ze niet meer jong, vitaal, knap, aardig, slim, snel, fantastisch, gaaf, dik, dun, leuk en cool zijn.
Tof! Maar moet ik nou echt vrágen om een PM, je kunt toch zelf ook wel bedenken dat ik er een wilquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Viking84 het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEE UITNODIGING VOOR EEN SOLLI GESPREK!!!![]()
![]()
. In Utrecht!
.
Nu nog even een datum afspreken. Hij vond m'n brief goed.
Oh dat klinkt niet leuk.. hoop dat het werktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Die ga ik printen en boven m'n bureau hangen
[..]
Tof! Maar moet ik nou echt vrágen om een PM, je kunt toch zelf ook wel bedenken dat ik er een wil![]()
En nu ga ik naar bed. En ik ga m'n laptop naast m'n bed zetten om muziek te kunnen luisteren om bij in slaap te vallen. Doe ik normaal nooit, maar er speelt op werk dus vanalles en daar lig ik al nachten over te malen. Als het stil is drijven m'n gedachten meteen af naar werk, dus muziek moet dat even tegengaan. Hopen dat het werkt!
Then again, dat moet Bryan Adams ook niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen moet hij geen liedjes van Bryan Adams gaan zingen.
Wat was het nu met de collega?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Then again, dat moet Bryan Adams ook niet.
En feli! Hoop dat het wat wordt!
Eerste dag ging goed, zelfs vanavond Baardmans nog even gezien. Wat is ie lief..
Veel plezier dan! En zwaaienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:49 schreef Viking84 het volgende:
Jawel, Bryan Adams roelt! En fijn van Baardmans.
Ik ga zo eens slapen, denk ik. Morgen minimeet in het wonderschone Rotterrrrrdam.
Oh, nothing really. Iets over een meisje, waar ie t met me over wilde hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat was het nu met de collega?
[..]
Veel plezier dan! En zwaaien
Oh myquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, nothing really. Iets over een meisje, waar ie t met me over wilde hebben..
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze heeft ervan geleerd. Toch DaD?
.
Get away from the keyboardquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
En... Uit gaat de computer!
Nu wil ik een hele lelijke drukke website vol bewegende dingskes maken voor mezelf
Ruilen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:27 schreef Merel het volgende:
Soms zou ik wel een baantje zonder verantwoordlijkheden willen dat me gewoon makkelijk afging en dat niet zo veel gezeik aan m'n kop opleverde. En met minder interessante collega's!
Maar minder interessant. Denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef Merel het volgende:
Volgens mij zijn die mannelijke collega's van jou ook lastig zat Li
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |