Dan zit ik weer aan het brood? Wat eet jij dan voor lunch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De dingen die je eet zijn gezond, maar er kan nog wel wat meer bij hoor! Eet de eitjes en yoghurt tussendoor en neem een lekker vullende lunch ofzo!
Oh, je eet geen brood? Ik eet namelijk gewoon broodquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan zit ik weer aan het brood? Wat eet jij dan voor lunch?
Leukkkkkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Viking84 het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEE UITNODIGING VOOR EEN SOLLI GESPREK!!!![]()
![]()
. In Utrecht!
.
Nu nog even een datum afspreken. Hij vond m'n brief goed.
Ja joh, maar zoals al gezegd, jij bent verstandig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
HeuIk zou dit heel verkeerd op kunnen vatten neen......
Dat is helemaal niet gekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Viking84 het volgende:
![]()
. In Utrecht!
.
Oe oe!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Viking84 het volgende:
![]()
. In Utrecht!
.
Graag, ik ben nieuwsgierig!quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Viking84 het volgende:
![]()
. In Utrecht!
.
yayquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Viking84 het volgende:
![]()
. In Utrecht!
.
. Ja Tink, zie daar maar een speld tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef neen het volgende:
[..]
Ja joh, maar zoals al gezegd, jij bent verstandig.
Ik zeg maar nietsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
. Ja Tink, zie daar maar een speld tussen te krijgen.
Ik kan IRL best bot overkomen. Maar online ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets![]()
Misschien moeten we hier maar eens het gesprek aangaan over het verschil tussen IRL en online
IRL ben ik superslank, lang, blond ende venijnig. Op hoge hakken dartel ik door het leven, zonder ooit door m'n enkels te gaan, en in de avonden drink ik martini's in prive-jets. In de ochtenden nespresso's met grijzende manskerels.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets![]()
Misschien moeten we hier maar eens het gesprek aangaan over het verschil tussen IRL en online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |