Ik eentje. En dat vond ik gezien mijn achternaam al wonderlijk genoeg!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:55 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb geen voor- en achternaamgenoten
Wees blij. Ze zullen maar eens iets geks uithalen op internet en daarmee ook jouw reputatie om zeep helpen. De mijne gedraagt zich netjesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:55 schreef Goodbye het volgende:
Dat had ik ook!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat dus. Ik dacht dat het allemaal vanzelfsprekend was wat ik kan. En dat blijkt dus niet zo te zijn
Jah, maar als je nu je eigen reputatie om zeep helpt, kan je niemand anders meer de schuld geven!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wees blij. Ze zullen maar eens iets geks uithalen op internet en daarmee ook jouw reputatie om zeep helpen. De mijne gedraagt zich netjes.
Dat is het leukste als je het aan iemand uit gaat leggen die van de ene verbazing in de andere valt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat dus. Ik dacht dat het allemaal vanzelfsprekend was wat ik kan. En dat blijkt dus niet zo te zijn
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oja, dat heb ik ook wel eens gehad! Vorig jaar, of ik mijn huiswerk al af had![]()
.
Dat ligt niet aan je naamgenoten hoor!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:56 schreef neen het volgende:
Ik heb er heel veel, dan denkt iederden dat ik superknap ben![]()
Een beroemde!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:55 schreef Goodbye het volgende:
Jawel hoor. Haar nog steeds, toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jah, maar als je nu je eigen reputatie om zeep helpt, kan je niemand anders meer de schuld geven!.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik googlede even op "Good Bye"
[ afbeelding ]
You take me in the mailing!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
werkelijk, je hebt google-images-talent XM!
ik ga zo lekker op bed liggen denk ik, lezen en daarna wellicht gewoon slapen
100 gram bloem en een ei per persoon.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Heeft iemand snel even een recept voor pasta (snij ik zelf wel met een mes in tagiatelle vorm ofzo)
Bloem, ei
Thanksquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
100 gram bloem en een ei per persoon.
Mèt een filmpje!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:05 schreef Viking84 het volgende:
Nu wil die vrouw weten waar ik vandaan kom
.
Bloem zeven. Kuiltje maken. Losgeklopt ei erin. Water bijvoegen - niet teveel. Bloem van binnen naar buiten met water tot deeg kneden, kleine scheutjes water toevoegen wanneer nodig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Heeft iemand snel even een recept voor pasta (snij ik zelf wel met een mes in tagiatelle vorm ofzo)
Bloem, ei
Dus dan zou die vrouw het doen met een naamgenote van haar dochter. Weeeiiirrddd!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
wellicht heb je wel een MILF te pakken Vik!
Slanker zou kunnen, dat weet ik niet, maar leuker dan nu? Je bent toch niet drastisch veranderd ofzo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
oei, ik vond een te confronterende foto van 2 jaar geleden toen ik mezelf googlede.. was toen een stuk leuker/slanker![]()
die ga ik maar wat vaker bekijken
Ze heeft een dochter die iets ouder is dan ik, dus ik denk het nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
wellicht heb je wel een MILF te pakken Vik!
Maar je bent nog steeds Mo, en je bent nog steeds niet vadsig en je leeft gezond. Dus. Nothing to cry aboot! Eerder trots wezen en goed voor jezelf blijven zorgen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik moest bijna huilen net toen ik die foto zagmaargoed.. wel een goede drive om het dit keer gezonder te bereiken
Dat ben jij niet johquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:02 schreef neen het volgende:
Weer even op mezelf gegoogled, facebook alleen snel te vinden en bij foto's kom je oude facebook profiel foto's nogal snel tegenniets wereldschokkends gelukkig.
[ afbeelding ]
oh, vadsig ben ik wel, maar 't wordt vast wel weer minder binnenkortquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Maar je bent nog steeds Mo, en je bent nog steeds niet vadsig en je leeft gezond. Dus. Nothing to cry aboot! Eerder trots wezen en goed voor jezelf blijven zorgen.![]()
Ik had trouwens ook foto's waarop ik nog maat 38 had en bijna niks at overdagIk had wel een plattere buik, maar ik weet nog goed dat ik me nog wel dik voelde en mn hoofd zag er ook raar uit
Kortom, ik vind mezelf er dan wel wat op vooruit gegaan
Al was die maat 38 toch wel tof.
Dat vind ik tof! En nu jezelf goed gaan vermarktenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat had ik ook!![]()
Doordat men (vooral jij Tink) hier zei dat ik toch wel anders schrijf dan anderen ben ik er serieus over na gaan denken daar wat mee te doen, en nouja, nu met de Engelsen moest ik wel!
![]()
Grappig dat je vaak pas opmerkt dat je iets goed kan als anderen dat zeggen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, vadsig ben ik wel inderdaad niet, maar 't wordt vast wel weer minder strakker enzulks binnenkort
De laatste keer dat ik je zag, viel er niks vadsigs te bekennenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, vadsig ben ik wel, maar 't wordt vast wel weer minder binnenkort
Ben je dan dikker geworden na de bruiloft? Een half jaar geleden was je niet vadsig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, vadsig ben ik wel, maar 't wordt vast wel weer minder binnenkort
zit wel paar kg bij jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben je dan dikker geworden na de bruiloft? Een half jaar geleden was je niet vadsig.
Oh tof!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat vind ik tof! En nu jezelf goed gaan vermarkten![]()
Misschien huur ik je wel tegen de tijd dat ik een eigen bedrijf heb en eindelijk winst maak. Ik wil dan meer met Twitter gaan doen en zoek goede teksten voor verschillende social media. Is lastiger dan je denkt.
Jaaaaaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zit wel paar kg bij ja![]()
máár ik vind dat het heel goed gaat met me nu, en het gaat geleidelijk (heb nog geen verschil op de weegschaal of broeken gezien) maar de aantocht van de lente doet me veel goed
Volgens mij ben je dan nog niet vadsig. Je moet gewoon anders naar jezelf kijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zit wel paar kg bij ja![]()
máár ik vind dat het heel goed gaat met me nu, en het gaat geleidelijk (heb nog geen verschil op de weegschaal of broeken gezien) maar de aantocht van de lente doet me veel goed
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan nog niet vadsig. Je moet gewoon anders naar jezelf kijken![]()
Maar goed, een objectief zelfbeeld krijgen is iets wat meer Slankies op hun must-do lijstje hebben staan.
Positivismequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
het gaat góéd, de knop is gevonden, ik eet lekker, gevarieerd en gezond, sport genoeg en heb een leuke studie, geweldige man en een lief internetclubje![]()
Hoeveel wil je er dan nog af hebben Mo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil gewoon erg graag weer (mooi) in m'n mooie kleding passen én heel practisch: in m'n leren motorpak en m'n fijne zomermotorbroekmaar daar heb ik nog wel even voor.. want het is nu echt vadsig, spijkerbroek maat 33 moet niet nodig zijn
belangrijkste is dat ik nu echt goed eet, al zeg ik het zelf, om de dag hardloop en ik wil als ik weer in m'n ritme zit nog 1 keer gaan spinnen in de week daarbij, omdat ik dat echt gewoon héél leuk vind, maar moet nog even een tijd vinden die mij het fijnst uitkomt icm werk en studie
helpt ook mee dat Mr.Mo ook wat moeite had met wat kleding van deze zomer, dus die doet ook lekker mee.
En voor hardlopen heb ik 15 mei een 5km loop op de agenda staan waar ik me al voor aangemeld heb, dus dat is écht een goede drive om zo snel mogelijk weer die 5km te kunnen rennen in een mooie tijd (25 minuten is 't streven).
het gaat góéd, de knop is gevonden, ik eet lekker, gevarieerd en gezond, sport genoeg en heb een leuke studie, geweldige man en een lief internetclubje![]()
check! ik ben dik maar ik deal er wel mee. ik eet niet meer in buien en ik voel me gelukkig en ook best wel mooi. afvallen komt wel weer als ik energie over heb naast werk en studie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan nog niet vadsig. Je moet gewoon anders naar jezelf kijken![]()
Maar goed, een objectief zelfbeeld krijgen is iets wat meer Slankies op hun must-do lijstje hebben staan.
Voor de zoveelste keer, eet eens wat meer!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik kijk alleen nog maar naar hoe strak die broek zit
En zo nu en dan denk ik door jullie "oh ja wegen" tegen de tijd dat ik de weegschaal voorbij loop ben ik dat weer vergeten
Lijstje:
O: boterham smeerkaas en grillworst
T: niks dan gesprekken
L: 2 gekookte eieren en een bakje yoghurt
T: handje chips nieuwe smaak testen
D: Tofu, courgette, paprika, broccoli en een ui gewokt met sausje van mei asia (too hot)
Heb nu wel trek in een ijsje en heb inmiddels 2 glazen van dat "vers" geperste sap van AH op sinaasappel-mango
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
heeft ze meestal![]()
levenservaring he, al die wijsheid
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
heeft ze meestal![]()
ik denk dat we met een grote groep hier zijn, die een voorbeeld aan je kunnen nemenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
check! ik ben dik maar ik deal er wel mee. ik eet niet meer in buien en ik voel me gelukkig en ook best wel mooi. afvallen komt wel weer als ik energie over heb naast werk en studie.
Dat betekent niet dat je geen gelijk hebt!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
IRL vinden mensen mij maar een ongenuanceerd irritant ongeleid projectiel. Dus.
Jij bent ook mooi kwak. En je kan ook nog prachtig zingen. Zou best een dagje met je willen ruilen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
check! ik ben dik maar ik deal er wel mee. ik eet niet meer in buien en ik voel me gelukkig en ook best wel mooi. afvallen komt wel weer als ik energie over heb naast werk en studie.
Dat zijn gewoon mensen die het allemaal niet kunnen handelenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ik wil weer naar de 70, dat vind ik een mooi gewicht voor mijn lengte, ik hoef me dan écht niet ontzettend aan te passen heb ik het idee (ik ben en blijf een kook- en lekker eten gekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er dan nog af hebben Mo?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer, eet eens wat meer!![]()
Wist je dat je met het sap net op 1000 kcal komt?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:
O: boterham smeerkaas en grillworst
T: niks dan gesprekken
L: 2 gekookte eieren en een bakje yoghurt
T: handje chips nieuwe smaak testen
D: Tofu, courgette, paprika, broccoli en een ui gewokt met sausje van mei asia (too hot)
Heb nu wel trek in een ijsje en heb inmiddels 2 glazen van dat "vers" geperste sap van AH op sinaasappel-mango
Misschien bestaat levenservaring wel helemaal niet en is het door oude chagrijnen in het leven geroepen omdat ze niet meer jong, vitaal, knap, aardig, slim, snel, fantastisch, gaaf, dik, dun, leuk en cool zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
heeft ze meestal![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hmm. Ik deel hun mening niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Ik praat ook de hele dag. Of ben onderweg. Lunchen doe ik tijdens het vergaderen. Luisteren gaat geweldig met een volle mondquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]maar ik hoef niet echt meer, wat wil je er dan nog bij hebben?
Had nog een volkorenbeschuit en een appel op het menu maarja heb de hele dag in gesprek gezeten.
Haha!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef neen het volgende:
[..]
Misschien bestaat levenservaring wel helemaal niet en is het door oude chagrijnen in het leven geroepen omdat ze niet meer jong, vitaal, knap, aardig, slim, snel, fantastisch, gaaf, dik, dun, leuk en cool zijn.
De dingen die je eet zijn gezond, maar er kan nog wel wat meer bij hoor! Eet de eitjes en yoghurt tussendoor en neem een lekker vullende lunch ofzo!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]maar ik hoef niet echt meer, wat wil je er dan nog bij hebben?
Had nog een volkorenbeschuit en een appel op het menu maarja heb de hele dag in gesprek gezeten.
Geen idee, zal morgen beter opletten en even uit gesprekken weglopen voor "eten".quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wist je dat je met het sap net op 1000 kcal komt?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef neen het volgende:
[..]
Misschien bestaat levenservaring wel helemaal niet en is het door oude chagrijnen in het leven geroepen omdat ze niet meer jong, vitaal, knap, aardig, slim, snel, fantastisch, gaaf, dik, dun, leuk en cool zijn.
Heuquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef neen het volgende:
[..]
Hihi ja luisteren wel maar ik ben teveel aan het woord, morgen is dat gelukkig iets minder maar vandaag had ik "emo" gesprekken dus dan kan ik dat niet maken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Ik praat ook de hele dag. Of ben onderweg. Lunchen doe ik tijdens het vergaderen. Luisteren gaat geweldig met een volle mond
Dan zit ik weer aan het brood? Wat eet jij dan voor lunch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De dingen die je eet zijn gezond, maar er kan nog wel wat meer bij hoor! Eet de eitjes en yoghurt tussendoor en neem een lekker vullende lunch ofzo!
Oh, je eet geen brood? Ik eet namelijk gewoon broodquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan zit ik weer aan het brood? Wat eet jij dan voor lunch?
Leukkkkkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Viking84 het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEE UITNODIGING VOOR EEN SOLLI GESPREK!!!![]()
![]()
. In Utrecht!
.
Nu nog even een datum afspreken. Hij vond m'n brief goed.
Ja joh, maar zoals al gezegd, jij bent verstandig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
HeuIk zou dit heel verkeerd op kunnen vatten neen......
Dat is helemaal niet gekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Viking84 het volgende:
![]()
. In Utrecht!
.
Oe oe!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Viking84 het volgende:
![]()
. In Utrecht!
.
Graag, ik ben nieuwsgierig!quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Viking84 het volgende:
![]()
. In Utrecht!
.
yayquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Viking84 het volgende:
![]()
. In Utrecht!
.
. Ja Tink, zie daar maar een speld tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef neen het volgende:
[..]
Ja joh, maar zoals al gezegd, jij bent verstandig.
Ik zeg maar nietsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
. Ja Tink, zie daar maar een speld tussen te krijgen.
Ik kan IRL best bot overkomen. Maar online ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets![]()
Misschien moeten we hier maar eens het gesprek aangaan over het verschil tussen IRL en online
IRL ben ik superslank, lang, blond ende venijnig. Op hoge hakken dartel ik door het leven, zonder ooit door m'n enkels te gaan, en in de avonden drink ik martini's in prive-jets. In de ochtenden nespresso's met grijzende manskerels.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets![]()
Misschien moeten we hier maar eens het gesprek aangaan over het verschil tussen IRL en online
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, je eet geen brood? Ik eet namelijk gewoon brood![]()
Je kan ook een goed gevulde salade maken, een omelet met groente bakken of een goed gevulde soep?
Heb s'morgen 2 boterhammen dan is het wel genoegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
Of rijstsalade, sushi, wraps, quiche, pastasalade, een rauwkostschotel met dip, koude pannenkoeken...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
IRL ben ik superslank, lang, blond ende venijnig. Op hoge hakken dartel ik door het leven, zonder ooit door m'n enkels te gaan, en in de avonden drink ik martini's in prive-jets. In de ochtenden nespresso's met grijzende manskerels.
Ben jij IRL dan mij?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij bent mij
Afgezien van die prive-jets dan. Vliegen is eng.
Leuk! is dat moeilijk om te maken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
M'n eerste animatie
Tof vik! Wil ook weten waar enzo
Oke. De rest klopt welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ben jij IRL dan mij?Wohhh!
Al meen ik me te herinneren dat je niet zo lang was
Eigenlijk niet dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk! is dat moeilijk om te maken?
Kleine letter lquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:56 schreef Viking84 het volgende:
@ Ml-etje, inbox is niet beschikbaar? (is je tweede letter een hoofdletter I of een kleine letter l?)
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, add 4x10 situps aan mijn lijstjedat moet ook maar een terugkerend fenomeen worden weer
nu echt naar bed![]()
Hihi, sorry! Ik heb hem opnieuw verstuurdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:07 schreef kwakz0r het volgende:
vik, je pm was alleen maar dit [...]ik is sgieuwnierig!
Dat is eigenlijk best een goed idee - ook maar eens gaan doen. Baat 't niet enzo...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, add 4x10 situps aan mijn lijstjedat moet ook maar een terugkerend fenomeen worden weer
nu echt naar bed![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:02 schreef Viking84 het volgende:
Als het goed is, hebben alle pm-schooiers nu pm.
welles!quote:
Wilde je niet reageren op mijn 'jij had er niet om gevraagd'?quote:
Ik heb een sollicitatiegesprek!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoi, ik ga echt geen 2, 5 topic bijlezen. Samenvatting?
Die ga ik printen en boven m'n bureau hangenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef neen het volgende:
Tof! Maar moet ik nou echt vrágen om een PM, je kunt toch zelf ook wel bedenken dat ik er een wilquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Viking84 het volgende:
![]()
. In Utrecht!
.
Oh dat klinkt niet leuk.. hoop dat het werktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Die ga ik printen en boven m'n bureau hangen
[..]
Tof! Maar moet ik nou echt vrágen om een PM, je kunt toch zelf ook wel bedenken dat ik er een wil![]()
En nu ga ik naar bed. En ik ga m'n laptop naast m'n bed zetten om muziek te kunnen luisteren om bij in slaap te vallen. Doe ik normaal nooit, maar er speelt op werk dus vanalles en daar lig ik al nachten over te malen. Als het stil is drijven m'n gedachten meteen af naar werk, dus muziek moet dat even tegengaan. Hopen dat het werkt!
Then again, dat moet Bryan Adams ook niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen moet hij geen liedjes van Bryan Adams gaan zingen.
Wat was het nu met de collega?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Then again, dat moet Bryan Adams ook niet.
En feli! Hoop dat het wat wordt!
Eerste dag ging goed, zelfs vanavond Baardmans nog even gezien. Wat is ie lief..
Veel plezier dan! En zwaaienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:49 schreef Viking84 het volgende:
Jawel, Bryan Adams roelt! En fijn van Baardmans.
Ik ga zo eens slapen, denk ik. Morgen minimeet in het wonderschone Rotterrrrrdam.
Oh, nothing really. Iets over een meisje, waar ie t met me over wilde hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat was het nu met de collega?
[..]
Veel plezier dan! En zwaaien
Oh myquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, nothing really. Iets over een meisje, waar ie t met me over wilde hebben..
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze heeft ervan geleerd. Toch DaD?
.
Get away from the keyboardquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
En... Uit gaat de computer!
Nu wil ik een hele lelijke drukke website vol bewegende dingskes maken voor mezelf
Ruilen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:27 schreef Merel het volgende:
Soms zou ik wel een baantje zonder verantwoordlijkheden willen dat me gewoon makkelijk afging en dat niet zo veel gezeik aan m'n kop opleverde. En met minder interessante collega's!
Maar minder interessant. Denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef Merel het volgende:
Volgens mij zijn die mannelijke collega's van jou ook lastig zat Li
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |