och, los van 't feit dat ik geen fan van z'n muziek ben heeft hij geen verkeerde stem, vind ik danquote:
En dat is volgens mij typisch iets wat minder wordt naarmate je ouder wordt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
maar mijn echte probleem is dat ik me vaak veel te druk maak over wat iedereen van me zou kunnen denken en dat ik ook nog eens een echte people pleaser ben en het liefste zou willen dat IEDEREEN maar leuk, lief en slim zou vinden![]()
uitgeschoten met de 'blur' optiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.vkmag.com/galleries/gallery_monique_smit_in_fhm/
Photoshopz0rz!
Alleen moet hij geen liedjes van Bryan Adams gaan zingenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
och, los van 't feit dat ik geen fan van z'n muziek ben heeft hij geen verkeerde stem, vind ik dan
We zullen zien wat de huisarts zegt. Dat is nu mijn mantraquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
De kans is niet nul, maar ook niet 100 natuurlijk. en gezien je werksituatie is een burnout óók aannemelijk toch? Ik zou me maar niet teveel zorgen maken, en er niet de hele tijd mee bezig gaan, want daar wordt het in ieder geval niet minder van. Stél dat het zo zou zijn (wat ik zeer sterk betwijfel), dan overleef je dat ook wel weer, en kun je vrijdag horen hoe je daar mee om zou moeten gaan. maar nogmaals, ik zet in op nachtelijk zweten door teveel stress.
Echt, als je moet gaan aankruisen wat en waar er allemaal geshopt isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uitgeschoten met de 'blur' optie
Die is echt niet zo slank als op die foto's hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.vkmag.com/galleries/gallery_monique_smit_in_fhm/
Photoshopz0rz!
Dat. En dan zit ik me later weer te verbijten als blijkt dat wat ik dacht of wilde eigenlijk dus gewoon beter was geweest. Heb 'n beetje last van het impostor syndrome. Maar gelukkig ben ik me er nu wel van bewust: het is een begin.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En ik houd dus altijd m'n mond dicht, omdat ik denk dat ik het toch mis heb of dat als ik wat zeg, ik de plank compleet mis sla en voor gek sta. Ik vind ook dat mijn collega's hun werk tig keer beter doen dan ik het mijne. Enzo.
Dat inderdaad. Leek nergens op. Maar Bryan heeft dan ook een prachtige karakteristieke stem.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen moet hij geen liedjes van Bryan Adams gaan zingen.
Ik had ook zoiets, en toen ik een keer m'n bril echt kwijt leek te zijn ergens in de woestijn op zo'n 3000km van huis (met de auto), heb ik daarna de boel laten laseren.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Bril kwijtdat gebeurt mij nooit. Ik heb -7 en -8 en allerlei prisma's en cillinders en weet ik het. Mijn bril kostte 400 euro ofzo, en zonder bril ben ik echt hulpeloos
dus die raak ik niet kwijt!
En ze heeft ook een veel bollere toet dan op die foto's. Fotoshop FTW! Als zij er al zo uitziet, ben ik met die bewerkingen Angelina Jolie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die is echt niet zo slank als op die foto's hoor.
"Joh echt?"
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zeg, ik wou al zeggen ons GBeetje is natuurlijk wel veel leuker. En knapper.
Nou nee, jij hebt echt geen gemakkelijk werkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:49 schreef sigme het volgende:
Mijn werk is makkelijk. Dat kan ik zelfs.
Ik denk dat dat dan ook een van de meest verhelderende dingen is die ik geleerd heb dankzij veel werkervaring: wat de een leuk/makkelijk/vanzelfsprekend vindt, is dat voor iemand anders he_le_maal niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou nee, jij hebt echt geen gemakkelijk werk.
Oja, dat heb ik ook wel eens gehad! Vorig jaar, of ik mijn huiswerk al af hadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:52 schreef Viking84 het volgende:
Krijg net een mail van de moeder van mijn voor- en achternaamgenootje die schijnbaar het verkeerde e-mailadres van haar dochter heeft.
Dat dus. Ik dacht dat het allemaal vanzelfsprekend was wat ik kan. En dat blijkt dus niet zo te zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dan ook een van de meest verhelderende dingen is die ik geleerd heb dankzij veel werkervaring: wat de een leuk/makkelijk/vanzelfsprekend vindt, is dat voor iemand anders he_le_maal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |