Ik weet het niet. Ik ben nu in het stadium dat ik denk dat ik in de vervroegde overgang ben, nooit kinderen kan krijgen, enz enz.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Jij bent gewoon overwerkt, zo simpel is het
. Ga je ook iets met het doktersadvies doen als dat de diagnose is? Daar ben ik nu wel even benieuwd naar!
Herkenbaar natuurlijk voor jonge collega'squote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:27 schreef Merel het volgende:
Soms zou ik wel een baantje zonder verantwoordlijkheden willen dat me gewoon makkelijk afging en dat niet zo veel gezeik aan m'n kop opleverde. En met minder interessante collega's!
Cali, hoe denken anderen op je werk hier eigenlijk over? Je zult niet de eerste zijn die hier tegenaanloopt toch? Denk dat iedere startende (ik zeg expres niet jonge) psycholoog dit meemaakt.
Volgens mij is dat het echte probleem. Als je overtuigd zou zijn van je eigen kwaliteiten zou je er je een stuk minder druk over maken wat een ander die niet eens patient van je is (!) zegt over jouw werkervaring.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:29 schreef _Calimero_ het volgende:....Maar het is ook wel een gevoelig puntje van mij, omdat ik het zelf vaak moeilijk vind dat ik nog zoveel moet leren en soms het gevoel heb nog nauwelijks iets te weten (en dat is ook weer niet waar, gelukkig)
Wat heb je eraan je er zo druk om te maken? Je weet het pas vrijdag (op z'n vroegst), dus probeer het ook tot die tijd van je af te zetten, want nu vererger je je stress alleen maar en het is vast nergens voor nodigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik ben nu in het stadium dat ik denk dat ik in de vervroegde overgang ben, nooit kinderen kan krijgen, enz enz.
Paniek pew enzo. Daar zou ik eens wat aan moeten doen, maar dat is best moeilijk.
Spannend zeg! In de buurt van je eigen gallerie? veel ruimte om ze te etaleren?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou eik witlof eten, maar had geen zin in boodschappen doen, dus heb snijboontjes gekookt, kastanjechamps gebakken, restje ham, peper zout, klein beetje room, daaroverheen beetje puree die ik nog had en dan met geraspte kaas/paneermeel en paar flintertjes boter. Heel simpel en echt lekker.
Oh wel iets leuks carrieretechnisch ook: ik ga vrijdag mijn schilderijen brengen naar een nieuwe galerie.
Hoe groot is die kans? heb je nog andere symptomen die erop wijzen? Wat denken de mensen in je omgeving ervan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik ben nu in het stadium dat ik denk dat ik in de vervroegde overgang ben, nooit kinderen kan krijgen, enz enz.
Paniek pew enzo. Daar zou ik eens wat aan moeten doen, maar dat is best moeilijk.
quote:Monique Smit valt van de trap
Een slecht begin van de dag voor Monique Smit! Ze viel dinsdagochtend van de trap.
Nee in Eindhoven en er is ook een filiaal in Maastricht. Ik hing eerst altijd bij een galerie die ruimte in de Bijenkorf had, maar die ruimte hebben ze niet meer, dus ik moest iets anders en deze man kwam toevallig in mijn galerie en was enthousiast. Dus wel fijn dat ik niet zelf op zoek moest.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:33 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Spannend zeg! In de buurt van je eigen gallerie? veel ruimte om ze te etaleren?
En ik houd dus altijd m'n mond dicht, omdat ik denk dat ik het toch mis heb of dat als ik wat zeg, ik de plank compleet mis sla en voor gek sta. Ik vind ook dat mijn collega's hun werk tig keer beter doen dan ik het mijne. Enzo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:33 schreef conleche het volgende:
Ik denk altijd dat ik alles kanWat natuurlijk heul niet waar is. Serieus, ik kan ergens heel geen verstand van hebben, het dan aanhoren en er dan direct een mening over hebben en 'meedenken'. Soms handig, want ik ben niet stom, maar soms natuurlijk heel irritant en vervelend.
dat was GB, gisterenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Post Monique Smit hiermee? Was een van jullie ook niet van de trap gevallen?
De kans is niet nul natuurlijk. En de symptomen die erop wijzen, wijzen ook op burn-out. Dus jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:35 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoe groot is die kans? heb je nog andere symptomen die erop wijzen? Wat denken de mensen in je omgeving ervan?
en, als je bedenkt dat het ook bij een burnout kan horen, hoe aannemelijk is die verklaring dan? Gezien de lijst met symptomen die je postte, eerder vandaag?
leuk zeg!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee in Eindhoven en er is ook een filiaal in Maastricht. Ik hing eerst altijd bij een galerie die ruimte in de Bijenkorf had, maar die ruimte hebben ze niet meer, dus ik moest iets anders en deze man kwam toevallig in mijn galerie en was enthousiast. Dus wel fijn dat ik niet zelf op zoek moest.
Ik wil eigenlijk nog wel iets in de randstad ook, maar dat heeft geen haast nu.
Het kan geen kwaad denk ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Post Monique Smit hiermee? Was een van jullie ook niet van de trap gevallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh Maastricht, dat is bijna buitenlandquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee in Eindhoven en er is ook een filiaal in Maastricht. Ik hing eerst altijd bij een galerie die ruimte in de Bijenkorf had, maar die ruimte hebben ze niet meer, dus ik moest iets anders en deze man kwam toevallig in mijn galerie en was enthousiast. Dus wel fijn dat ik niet zelf op zoek moest.
Ik wil eigenlijk nog wel iets in de randstad ook, maar dat heeft geen haast nu.
Blijf je vana-na-na-na-navond bij mijjjjjquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
De kans is niet nul, maar ook niet 100 natuurlijk. en gezien je werksituatie is een burnout óók aannemelijk toch? Ik zou me maar niet teveel zorgen maken, en er niet de hele tijd mee bezig gaan, want daar wordt het in ieder geval niet minder van. Stél dat het zo zou zijn (wat ik zeer sterk betwijfel), dan overleef je dat ook wel weer, en kun je vrijdag horen hoe je daar mee om zou moeten gaan. maar nogmaals, ik zet in op nachtelijk zweten door teveel stress.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De kans is niet nul natuurlijk. En de symptomen die erop wijzen, wijzen ook op burn-out. Dus ja.
quote:
quote:
maar mijn echte probleem is dat ik me vaak veel te druk maak over wat iedereen van me zou kunnen denken en dat ik ook nog eens een echte people pleaser ben en het liefste zou willen dat IEDEREEN maar leuk, lief en slim zou vindenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het echte probleem. Als je overtuigd zou zijn van je eigen kwaliteiten zou je er je een stuk minder druk over maken wat een ander die niet eens patient van je is (!) zegt over jouw werkervaring.
Zeg, ik wou al zeggen ons GBeetje is natuurlijk wel veel leuker. En knapper.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |