Dus dan zou die vrouw het doen met een naamgenote van haar dochter. Weeeiiirrddd!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
wellicht heb je wel een MILF te pakken Vik!
Slanker zou kunnen, dat weet ik niet, maar leuker dan nu? Je bent toch niet drastisch veranderd ofzo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
oei, ik vond een te confronterende foto van 2 jaar geleden toen ik mezelf googlede.. was toen een stuk leuker/slanker![]()
die ga ik maar wat vaker bekijken
Ze heeft een dochter die iets ouder is dan ik, dus ik denk het nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
wellicht heb je wel een MILF te pakken Vik!
Maar je bent nog steeds Mo, en je bent nog steeds niet vadsig en je leeft gezond. Dus. Nothing to cry aboot! Eerder trots wezen en goed voor jezelf blijven zorgen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik moest bijna huilen net toen ik die foto zagmaargoed.. wel een goede drive om het dit keer gezonder te bereiken
Dat ben jij niet johquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:02 schreef neen het volgende:
Weer even op mezelf gegoogled, facebook alleen snel te vinden en bij foto's kom je oude facebook profiel foto's nogal snel tegenniets wereldschokkends gelukkig.
[ afbeelding ]
oh, vadsig ben ik wel, maar 't wordt vast wel weer minder binnenkortquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Maar je bent nog steeds Mo, en je bent nog steeds niet vadsig en je leeft gezond. Dus. Nothing to cry aboot! Eerder trots wezen en goed voor jezelf blijven zorgen.![]()
Ik had trouwens ook foto's waarop ik nog maat 38 had en bijna niks at overdagIk had wel een plattere buik, maar ik weet nog goed dat ik me nog wel dik voelde en mn hoofd zag er ook raar uit
Kortom, ik vind mezelf er dan wel wat op vooruit gegaan
Al was die maat 38 toch wel tof.
Dat vind ik tof! En nu jezelf goed gaan vermarktenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat had ik ook!![]()
Doordat men (vooral jij Tink) hier zei dat ik toch wel anders schrijf dan anderen ben ik er serieus over na gaan denken daar wat mee te doen, en nouja, nu met de Engelsen moest ik wel!
![]()
Grappig dat je vaak pas opmerkt dat je iets goed kan als anderen dat zeggen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, vadsig ben ik wel inderdaad niet, maar 't wordt vast wel weer minder strakker enzulks binnenkort
De laatste keer dat ik je zag, viel er niks vadsigs te bekennenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, vadsig ben ik wel, maar 't wordt vast wel weer minder binnenkort
Ben je dan dikker geworden na de bruiloft? Een half jaar geleden was je niet vadsig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, vadsig ben ik wel, maar 't wordt vast wel weer minder binnenkort
zit wel paar kg bij jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben je dan dikker geworden na de bruiloft? Een half jaar geleden was je niet vadsig.
Oh tof!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat vind ik tof! En nu jezelf goed gaan vermarkten![]()
Misschien huur ik je wel tegen de tijd dat ik een eigen bedrijf heb en eindelijk winst maak. Ik wil dan meer met Twitter gaan doen en zoek goede teksten voor verschillende social media. Is lastiger dan je denkt.
Jaaaaaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zit wel paar kg bij ja![]()
máár ik vind dat het heel goed gaat met me nu, en het gaat geleidelijk (heb nog geen verschil op de weegschaal of broeken gezien) maar de aantocht van de lente doet me veel goed
Volgens mij ben je dan nog niet vadsig. Je moet gewoon anders naar jezelf kijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zit wel paar kg bij ja![]()
máár ik vind dat het heel goed gaat met me nu, en het gaat geleidelijk (heb nog geen verschil op de weegschaal of broeken gezien) maar de aantocht van de lente doet me veel goed
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan nog niet vadsig. Je moet gewoon anders naar jezelf kijken![]()
Maar goed, een objectief zelfbeeld krijgen is iets wat meer Slankies op hun must-do lijstje hebben staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |