Aardbeien?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:57 schreef _Calimero_ het volgende:
ennn ik ben ongesteld! en ik heb zo'n zin in zoetigheid: chocolaaaaaa of lekker zachte, zoete cake ofzoMaarja ik eet nog steeds geen suiker. iemand een idee wat ik zal eten
![]()
Ik ook. Maar ik kan me wel voorstellen hoe het staat en volgens mij heeft prob wel een goede keus gemaakt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:55 schreef _Calimero_ het volgende:
Merel! ik vrees dat we de foto van hotte prob in badpak hebben gemist
Het moet ongezonder hoor.quote:
Oh wat een ramp!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:55 schreef _Calimero_ het volgende:
Merel! ik vrees dat we de foto van hotte prob in badpak hebben gemist
Als we flauwe grapjes gaan maken heb ik ook zo'n bril:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb alleen zo'n bril
[ afbeelding ]
Volgens mij is het gewoon een kwestie van het juiste montuur vinden. Ik zie er ook uit als een eersteklas nerd met de bril van mijn vader op.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:56 schreef _Calimero_ het volgende:
o en ik heb geen brillenhoofd. vind ik. Nextman heeft me wel eens zijn bril opgezet en dat vindt ie errug leuk staan, maar ik vind het verschrikkelijk
Vast Razz!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind brillen bijna nooit leuk. Een slankie postte laatst echter een foto die de positieve uitzondering was. Zo mooi
Ik wist niet dat jij een bril droeg! Maar ik heb ook maar één foto van je gezienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:04 schreef Merel het volgende:
Ik heb zo'n echte nerd-bril met dikke zwarte randen. En die staat me best goed ook
Ik draag 'm ook alleen op dagen dat ik me dom voel en dat wil compenseren met die hyperintelligente bril. En normaal draag ik lenzen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een bril droeg! Maar ik heb ook maar één foto van je gezien.
is eerst een stukje fietsen naar een park geen optie?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:07 schreef Viking84 het volgende:
Meh het lukt me niet een nagenoeg stoplichtloos hardlooprondje uit te stippelen waarbij ik niet te ver van huis eindig en niet een deel vd route nog eens hoef te doen. Nou ja, nu kan ik wel naar XM zwaaien.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:08 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik draag 'm ook alleen op dagen dat ik me dom voel en dat wil compenseren met die hyperintelligente bril. En normaal draag ik lenzen.
Misschien dat ik daarom altijd mijn bril draag. Diep van binnen ben ik best een nerd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:08 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik draag 'm ook alleen op dagen dat ik me dom voel en dat wil compenseren met die hyperintelligente bril. En normaal draag ik lenzen.
Wat een sukkel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik had vandaag alwéér een patient die niet met me wilde praten omdat ik te jong ben![]()
Oooh, dat is echt Heel Stomquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik had vandaag alwéér een patient die niet met me wilde praten omdat ik te jong ben![]()
Ik kreeg vandaag ook op m'n werk te horen dat ik ergens te jong voor ben. Daar kan ik zó boos om wordenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:10 schreef _Calimero_ het volgende:
misshien moet ik ook maar een bril![]()
Ligt dat niet aan het klimaat waarin je lesgeeft?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:11 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oooh, dat is echt Heel Stom! Ik heb ook nog steeds ouders van leerlingen die vragen of ik niet wat te jong ben om hun kind les te geven.
.
Die zit er al bij inquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is eerst een stukje fietsen naar een park geen optie?fietsen, lopen, fietsen.. heb je meteen je warming up en cooling down!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:10 schreef _Calimero_ het volgende:
misshien moet ik ook maar een bril![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |