Verkeerde emo, pas ik de emo aan, haal ik in wegquote:Op maandag 14 februari 2011 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 keer geëdit, nu alleen nog het woordje 'in' en je bent klaar.
Toch fijn hè, zo'n oplettende juffrouw in het topic ?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Verkeerde emo, pas ik de emo aan, haal ik in weg
Noem je mij een juffrouw?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Toch fijn hè, zo'n oplettende juffrouw in het topic ?
Nu moeten ze Hans wel terughalen tochquote:Op maandag 14 februari 2011 19:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
RTL 4-show Tijl Beckand kijkcijferflop
eindelijk van die Tijl Beckand af
Als Hansie niet strafrechterlijk wordt vervolgd voor het meppen van zijn vrouw wel jaquote:Op maandag 14 februari 2011 19:10 schreef Smoofie het volgende:
Nu moeten ze Hans wel terughalen toch
RTL is toch bezig hem weg te halen bij SBS ? Had ik ergens gelezen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu moeten ze Hans wel terughalen toch
Was 2 weken geleden in het nieuws, een week later stond in VI dat de onderhandelingen in een impasse waren beland. RTL weigert het contract over te nemen bij SBS, maar wil hem slechts inhuren per klus.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
RTL is toch bezig hem weg te halen bij SBS ? Had ik ergens gelezen.
Jammer, had Kraaij graag teruggezien op vrijdag en als vaste gast op maandag Johan Boskamp.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef zlakto het volgende:
[..]
Was 2 weken geleden in het nieuws, een week later stond in VI dat de onderhandelingen in een impasse waren beland. RTL weigert het contract over te nemen bij SBS, maar wil hem slechts inhuren per klus.
Hij zou verder het dartsen moeten gaan presenteren, maar omdat Marcel Meijer daar vrijdag zat, zou het zomaar eens van de baan kunnen zijn
Damn, ik kan niks vinden.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Kan ik het eigenlijk live streamen via internet?
Hopelijk wel, zo ff checken.
Donder jij is op met je negatieve gelul altijd.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Boskamp is trouwens een meeprater, hij gaat al mee lachen terwijl hij nog niet eens weet wat Gijp gaat zeggen.²
Ja, was me ook opgevallen. Voor de rest is hij best leuk overigens.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:36 schreef Equites het volgende:
[..]
Donder jij is op met je negatieve gelul altijd.
Al leest hij uit een geschiedenisboek voor.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:36 schreef S0nic het volgende:
Gijp kan elke grap leuk maken, puur de manier hoe hij ze vertelt
Hij is lichamelijker dan een Katholieke Alex Pastoor.quote:
Hij is ook geen puntspits, en El Hamdaoui is beter.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is ook geen puntspits, en El Hamdaoui is beter.²
Hebben we gezien dit weekend jaquote:Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is ook geen puntspits, en El Hamdaoui is beter.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo kortzichtig om hem alleen op zijn laatste wedstrijd te beoordelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hebben we gezien dit weekend ja
Uhh, kerel.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan me zo gauw niet een wedstrijd bedenken waar hij goed was.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo kortzichtig om hem alleen op zijn laatste wedstrijd te beoordelen.²
hij heeft zeker wat gehad voor valentijnsdagquote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef Gwunnik het volgende:
Derksen lacht veel vanavond heb ik t idee
dat is de oude sitequote:Op maandag 14 februari 2011 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet altijd lachen als Derksen zijn eigen uitgever noemt. http://www.debuitenspelers.nl/ Die site is zo fucking lelijk dat is niet normaal
Dat ligt aan jou.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik kan me zo gauw niet een wedstrijd bedenken waar hij goed was.²
Niet lelijker dan www.sportshopkralingen.nlquote:Op maandag 14 februari 2011 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet altijd lachen als Derksen zijn eigen uitgever noemt. http://www.debuitenspelers.nl/ Die site is zo fucking lelijk dat is niet normaal
Die man klinkt als een bezopen bejaarde... Ik versta er geen zak van.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Boskamp brabbelt er weer lustig op los
Ah, en "Zijn dat de ballenjongens niet Jan"quote:Op maandag 14 februari 2011 20:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat is de oude site
nieuwe site is http://www.vi.nl/debuitenspelers/
TV ietsje harder zetten en beter opletten.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Die man klinkt als een bezopen bejaarde... Ik versta er geen zak van.
Elia > Dudzak.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat Dudzak wel de absolute top aan kan. Hij is functioneler dan een Elia.²
Ik kijk liever naar négertje Elia, maar ik denk dat je met Dudzak meer prijzen kan pakken.quote:
komt door zijn gezondheidsprobleem van een paar jaar geldenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Die man klinkt als een bezopen bejaarde... Ik versta er geen zak van.
wat dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
komt door zijn gezondheidsprobleem van een paar jaar gelden
ja dzudzak is verder als speler atm als Eliaquote:Op maandag 14 februari 2011 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar négertje Elia, maar ik denk dat je met Dudzak meer prijzen kan pakken.²
Had met zijn gewicht te maken, overigens probeerde ik bevestiging te vinden op google kom ik op http://www.voetbalonline.(...)bilist-ziekenhuis-inquote:
?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
komt door zijn gezondheidsprobleem van een paar jaar gelden
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe denken ajacieden eigenlijk over Rick?
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:54 schreef Smoofie het volgende:
Weg met Rik. Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe denken ajacieden eigenlijk over Rick?
Dat vraag ik me bij al je posts af.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Joh. Waarom denk je dat ik het post.
Dat mag.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij al je posts af.
Tainio, Atouba, Midoquote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Evertjan het volgende:
wat heeft Hans van der Zee gescout de laatste 3 jaar? En kom niet met Suarez aan
Verhoeven! maar ik kan inderdaad alleen op Cvitanich komen als buitenlandse transfer zonder invloed van de trainer.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Evertjan het volgende:
wat heeft Hans van der Zee gescout de laatste 3 jaar? En kom niet met Suarez aan
Van de aankopen van de laatste jaren bij Ajax is er alleen een scoutingsrapport opgesteld van De Zeeuw, El-Hamdaoui en Cvitanich De rest is gehaald op basis van de wens van Jol.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Evertjan het volgende:
Hij is een stuk enthousiasterquote:Op maandag 14 februari 2011 21:06 schreef Type-R het volgende:
Schandalig dat ze die reclame hebben aangepast
Het is een hele prestatie om hem slechter te makenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij is een stuk enthousiaster
Inddquote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef Gramulanion het volgende:
Het zinnetje "The next level" slaat nu al helemaal nergens op.
Ach, zijn uitspraken die wel te verstaan zijn zijn in ieder geval nuttiger dan jouw posts.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef tong80 het volgende:
Boskamp net :
'XCIETMENNNBUIRUEE, EN HFGOEMBWELLLLM MET VIER DGVBXXXXIL.'
Hij kon er zelf gelukkig om lachen.
Eens.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, zijn uitspraken die wel te verstaan zijn zijn in ieder geval nuttiger dan jouw posts.
Hé m'n stalker. Ik heb je gemist.quote:
Je bent zoals Joop Zoetemelk de eeuwige nummer 2.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef DrDentz het volgende:
Jack van Gelder vond hem een tweede Michel Kreek. Laat die topclub dan maar zitten.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, zijn uitspraken die wel te verstaan zijn zijn in ieder geval nuttiger dan jouw posts.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Tuurlijk, Leonardo kan dat niet eens zeggen.
Het is nog erger dat Jol hem ook nog wilde terughalen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind die kneus zo vervelend he. Schaam me dood dat Leonardo ooit bij Ajax "gespeelt" heeft.
Gespeeld.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind die kneus zo vervelend he. Schaam me dood dat Leonardo ooit bij Ajax "gespeelt" heeft.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:23 schreef tong80 het volgende:
Van der Gijp met een nekbrace donderdag
Ja toen ik dat hoorde begon ik bijna te huilen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is nog erger dat Jol hem ook nog wilde terughalen.²
Zo herken je wel een supporter.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:26 schreef tong80 het volgende:
Mooi dat 'We' als ie over Feyenoord spreekt.
Ja maar wel een goed moment voor een herhaling.quote:
Matthijs?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Als Graydon college geeft verandert de studio voor even in een klaslokaaltje en zitten we allemaal weer in de schoolbanken.
"Monour alleen op ochtendtraining"quote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef DrDentz het volgende:
Shiiiiit ik keek niet, de Knudde gemist.
Ik snap 'm niet, wie is Monour?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Monour alleen op ochtendtraining"
En dan zegt Derksen: "Ja, nu was de rest ziek."
Snap je!??![]()
![]()
![]()
Hij is vast grappiger met de plaatjes erbij.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Monour alleen op ochtendtraining"
En dan zegt Derksen: "Ja, nu was de rest ziek."
Snap je!??![]()
![]()
![]()
Vreemd idd, ik Denk dat ze Mounir bedoelde.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet, wie is Monour?
is dat nou gaga?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:36 schreef Evertjan het volgende:
http://bcove.me/xzwrjkwb
voor tijdens de reclame
quote:
als je wacht tot het programma komt zal het topic vast weer boven water drijven.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:40 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand het beste voetballer4s ooit topic vinden ? Het lukt me niet.
Vorige week helas moeten mi8ssen met Pelé.
Vanavond wil ik wel zien hoe goed Gullit ooit ook alweer was.
Bij Pelé werd er zelfs niet in gepostquote:Op maandag 14 februari 2011 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als je wacht tot het programma komt zal het topic vast weer boven water drijven.
Dan is het ernstig gesteld hierquote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij Pelé werd er zelfs niet in gepost
Houdtquote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef Evertjan het volgende:
wat is dat met die hetze tegen Ron Jans vanuit de VI. Johan D heeft gewoon de pik op hem sinds dat hij Dost op de bank houd
Ik praat ook altijd diegene na die mijn riante salaris verzorgt.quote:
jij praat Mark Rutte na??quote:Op maandag 14 februari 2011 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik praat ook altijd diegene na die mijn riante salaris verzorgt.²
Rutte is mijn werkgever? Oh wacht, jij bedoelt waarschijnlijk dat ik een uitkering krijg. Leuk man.quote:
Ze willen de dubbele kinderbijslag voor Marokkanen afschaffen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik praat ook altijd diegene na die mijn riante salaris verzorgt.²
Daar moet je toch kinderen voor hebben?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze willen de dubbele kinderbijslag voor Marokkanen afschaffen.
Daarom willen ze het ook afschaffen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar moet je toch kinderen voor hebben?²
dat heb ik ook altijd bij hem jaquote:Op maandag 14 februari 2011 21:59 schreef DrDentz het volgende:
Oh Robben kijk uit met je rare vreugdesprongetjes.
Liever dat dan iemand die alleen dom kan reageren. Er bestaan geen domme vragen. Alleen domme antwoorden.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:58 schreef GGMM het volgende:
Weer zo'n vraagsteller die een open deur intrapt.
Dit.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef DrDentz het volgende:
Laat ze ook het wedstrijdcommentaar doen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef DrDentz het volgende:
Laat ze ook het wedstrijdcommentaar doen.
Weer zo'n cliché waar niemand wat mee opschiet.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Liever dat dan iemand die alleen dom kan reageren. Er bestaan geen domme vragen. Alleen domme antwoorden.
Huntelaar kan het schudden denk ik bij Schalke. 21jarige jeugdinternational viel in voor hem en deed het goed. Die staat in de basis zaterdag.quote:
Als jij opschiet kun je net nog op tijd naar bed. Mocht je opblijven van mama ?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer zo'n cliché waar niemand wat mee opschiet.
Dan Van Persie maar weer in de spits.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Huntelaar kan het schudden denk ik bij Schalke. 21jarige jeugdinternational viel in voor hem en deed het goed. Die staat in de basis zaterdag.
Probeer je me nu weg te zetten als een klein kind?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als jij opschiet kun je net nog op tijd naar bed. Mocht je opblijven van mama ?
Ja. Je reageert kleinerend denigrerend en bashend op mijn posts. Dat weet je zelf ook wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je me nu weg te zetten als een klein kind?
Vind jij het ook zo jammer dat het banmeld-topic is afgeschaft ?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Tong, ik heb liever niet dat je nog post in de VI topics.
En terecht, elke andere user was al gebanned.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Je reageert kleinerend denigrerend en bashend op mijn posts. Dat weet je zelf ook wel.
Ik hoop dat je als klein kind deze grotemensen woorden herkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |