Had met zijn gewicht te maken, overigens probeerde ik bevestiging te vinden op google kom ik op http://www.voetbalonline.(...)bilist-ziekenhuis-inquote:
?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
komt door zijn gezondheidsprobleem van een paar jaar gelden
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe denken ajacieden eigenlijk over Rick?
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:54 schreef Smoofie het volgende:
Weg met Rik. Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.Weg met Rik.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe denken ajacieden eigenlijk over Rick?
Dat vraag ik me bij al je posts af.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Joh. Waarom denk je dat ik het post.
Dat mag.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij al je posts af.
Tainio, Atouba, Midoquote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Evertjan het volgende:
wat heeft Hans van der Zee gescout de laatste 3 jaar? En kom niet met Suarez aan
Verhoeven! maar ik kan inderdaad alleen op Cvitanich komen als buitenlandse transfer zonder invloed van de trainer.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Evertjan het volgende:
wat heeft Hans van der Zee gescout de laatste 3 jaar? En kom niet met Suarez aan
Van de aankopen van de laatste jaren bij Ajax is er alleen een scoutingsrapport opgesteld van De Zeeuw, El-Hamdaoui en Cvitanich De rest is gehaald op basis van de wens van Jol.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Evertjan het volgende:
Hij is een stuk enthousiasterquote:Op maandag 14 februari 2011 21:06 schreef Type-R het volgende:
Schandalig dat ze die reclame hebben aangepast
Het is een hele prestatie om hem slechter te makenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij is een stuk enthousiaster
Inddquote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef Gramulanion het volgende:
Het zinnetje "The next level" slaat nu al helemaal nergens op.
Ach, zijn uitspraken die wel te verstaan zijn zijn in ieder geval nuttiger dan jouw posts.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef tong80 het volgende:
Boskamp net :
'XCIETMENNNBUIRUEE, EN HFGOEMBWELLLLM MET VIER DGVBXXXXIL.'
Hij kon er zelf gelukkig om lachen.
Eens.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, zijn uitspraken die wel te verstaan zijn zijn in ieder geval nuttiger dan jouw posts.
Hé m'n stalker. Ik heb je gemist.quote:
Je bent zoals Joop Zoetemelk de eeuwige nummer 2.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef DrDentz het volgende:
Jack van Gelder vond hem een tweede Michel Kreek. Laat die topclub dan maar zitten.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, zijn uitspraken die wel te verstaan zijn zijn in ieder geval nuttiger dan jouw posts.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Tuurlijk, Leonardo kan dat niet eens zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |