SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Hell yeah, nadat ik mijn ex had gedumpt is mijn leven alleen maar beter geworden.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:46 schreef PierreTT het volgende:
Rijstkoker, de man van de meerdere vrouwen!
Beroep van mijn exen die ik heb leren kennen in de afgelopen 3 jaar.
Barvrouw x3
Verpleegster x2
rice rice baby tututututedudududum![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Laten we stoppen met baggeren hier![]()
Haal die afgrijselijk pic in het MW2-topic weg, mijn browser trekt het niet meerquote:Op maandag 14 februari 2011 16:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Laten we stoppen met baggeren hier
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Zeker safari?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haal die afgrijselijk pic in het MW2-topic weg, mijn browser trekt het niet meer
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Chrome is chill! die kan gewoon PSD's openen!quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Dat je die pleurisgranaten moet terug gooien, maar de meeste gebruiken semtex of cooken de granaten te lang voor mij om terug te gooien.quote:![]()
doe met een mattie in FFAOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
successfull troll
Niet moeilijk, maar de situatie doet zich zelden voor.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe moeilijk is het overigens om 10 keer op RB te drukken als er die indicator staatOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Niet moeilijk, maar de situatie doet zich zelden voor.
Daarnaast ligt hij vaak te ver weg en cooken meeste mensen hem.![]()
Domination ofzo spelen, krijg je er toch genoeg naar je hoofd gesmeten?
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Speel 1,5 uur DOM en je hebt hemquote:Op maandag 14 februari 2011 18:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Niet moeilijk, maar de situatie doet zich zelden voor.![]()
je moet 5 throwbacks maken en niet 10.
1 x heb ik ook geboost omdat het me TE lang duurde voor ik pas de 1e kans op een throwback had.
2e x had ik al 3 stuks in de 1e pot waar ik flakkerjack equipped had..
toen had ik ook zoiets van fuck it, we halen t wel!
edit: AFCA... ik speel 95% DOM en 80% wat naar de punten gesmeten wordt is toch een semtex...
(logisch)Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Flack jacket pro is ook vrij kansloos geen damage van vuur is een leuke toevoeging maar niet iets waar ik over na ga denken tijdens het spelen.![]()
LoL weet je hoe chill het is dat je je route niet aan hoeft te passen als de enemy napalm dropt?
Of dat je door je eigen napalm heen komt springen als een rambo?
kicke man....Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
En de granaten gaan weer naar 3 seconden als je ze oppakt 14.gifquote:Op maandag 14 februari 2011 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Flack jacket pro is ook vrij kansloos geen damage van vuur is een leuke toevoeging maar niet iets waar ik over na ga denken tijdens het spelen.![]()
2.5quote:Op maandag 14 februari 2011 19:17 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
En de granaten gaan weer naar 3 seconden als je ze oppakt 14.gifVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Mwoah als je blijft prestigen is het niet iets wat de moeite waard is IMO. Kun je beter lightweight pro en als is het vloeken in de kerk ghost pro halen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:17 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
En de granaten gaan weer naar 3 seconden als je ze oppakt 14.gif![]()
Heb ik met Marathon.... geen zin om 15 x 15 vlaggen te cappen..quote:Op maandag 14 februari 2011 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah als je blijft prestigen is het niet iets wat de moeite waard is IMO. Kun je beter lightweight pro en als is het vloeken in de kerk ghost pro halen.
Not in a million fucking years!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
We moeten een keer een hele lobby met RPG lopen, en zodra er een heli aankomt, zie je dan 6 RPG's erop vliegen. Dat is pas een leuke theater feedquote:![]()
![]()
Ik ga dan ook niet meer prestigenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah als je blijft prestigen is het niet iets wat de moeite waard is IMO. Kun je beter lightweight pro en als is het vloeken in de kerk ghost pro halen.
Eén keer gedaan, vond er geen zak aan.![]()
Deze malloot dacht mij wel even een flying kick te kunnen geven. Gelukkig deden mijn kogels voor de verandering hun werk en desintergreerde hij compleet![]()
![]()
Wat?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef KoningStoma het volgende:
Deze malloot dacht mij wel even een flying kick te kunnen geven. Gelukkig deden mijn kogels voor de verandering hun werk en desintergreerde hij compleet![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef KoningStoma het volgende:
![]()
![]()
En wel gewoon kunnen blijven knallen met hun primary en kunnen blijven knivenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:21 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Tevens dat hoeren Second Chance, te vaak er door dood gegaan omdat zij 1 seconde immuun zijn.![]()
r
rrrr
rrrrrrrrrrrrrr![]()
Dat ga ik ook een keer doenquote:![]()
![]()
Net weer flink zitten scheldenBen zo goed als klaar met dit spel, beleef er amper plezier meer aan en prestigen duurt te lang om dat nog als leuke bezigheid te blijven zien
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Best leuk om te doen hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Heb ik met Marathon.... geen zin om 15 x 15 vlaggen te cappen..
Not in a million fucking years!![]()
![]()
Waren er lekkere wijven?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:42 schreef Doopy-X- het volgende:
Misschien kom ik zo nog even online, nu in de auto terug van een leuk feestje![]()
![]()
Alle stelletjes zitten te splitscreenen vanavond natuurlijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:32 schreef voederbietel het volgende:
'No capable gamehost was found'
Het is een drama vanavond.rice rice baby tututututedudududum![]()
Haha, nouja, ik heb hem maar uitgezet. Als je om de haverklap neergeschoten word door iemand die je door lag niet ziet is de lol er snel vanaf.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:46 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Alle stelletjes zitten te splitscreenen vanavond natuurlijk.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Ik word HELEMAAL waanzinnig van die Flak Jacket, moet nog 1 granaat, 2,5 uur zitten spelen met dat ding aan, Demolition, Domination en HQ en NIEMAND gooit een frag![]()
![]()
Je vrouw zeker?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Heheheh gister met 3 man in de toren van Firing Range zitten campen met flak jack pro en tactical mask.
3 x M60
6 x c4
6 x RPG
10-15 min kapot gelachen...
Sentry gun en Valkyrie gewoon opgeroepen op dat ding, ff dekking vragen.. op de rand springen en pakken maar
oh.. en als je throwbacks wilt voor Flak Jack pro?... thats the place to be
heb zeker 10 nades teruggesmeten
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik speel bijna alleen nog maar Combat Training > Geen lag
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
Ik speel alleen nog maar op de Xbox 360 en niet op de PS3 > Geen lag![]()
Ik heb er ook geen last van heb dan ook al 3 dagen niet meer gespeeld.rice rice baby tututututedudududum![]()
Ik ook niet.quote:
Maar de ouders van dat 16-jarige meisje vonden het toch nodig om me aan te klagen, en de rechter vond het toch nodig om me naar een psychiater te sturen.
Wat gebeurt er allemaal, ik heb nergens last van hoor![]()
![]()
Fixed.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet het, fucking faalgrap.
Zwaar onder boven mijn niveauOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Net een pot tegen 3 lui die echt zwakzinnig of gewoon echt blind waren XD
Lui liepen gewoon meerdere keren langs je heen...'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ghost pro?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:26 schreef KneusTeun het volgende:
Net een pot tegen 3 lui die echt zwakzinnig of gewoon echt blind waren XD
Lui liepen gewoon meerdere keren langs je heen...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Nee Ghost = GAYquote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
ff aangepast sinds ghost ook heel goed als flankperk gebruikt kan worden tegen campers die veel van de HUD uitgaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:09 schreef Rijstkoker het volgende:
Ghost word ook veel gebruikt door campingnigga's.
Geen last van. Alleen noobs campen en die kijken nooit op hun radar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:12 schreef BzP het volgende:
[..]
ff aangepast sinds ghost ook heel goed als flankperk gebruikt kan worden tegen campers die veel van de HUD uitgaanOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Mensen die klagen over ghost moeten hun ogen beter gebruiken enn wat oplettender spelen.
Niet alleen maar rondrennen met je oog op de HUD
Als ik door een ghoster gepakt word dan heb ik gewoon een fout gemaakt, en dat zie ik in
ipv te gaan huilen...
Ga dan Kankerstrike spelen...
Kutkabouter: Learn2trollVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Waarom zou ik willen leren om te trollen? Ik troll nooit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:15 schreef BzP het volgende:
Mensen die klagen over ghost moeten hun ogen beter gebruiken enn wat oplettender spelen.
Niet alleen maar rondrennen met je oog op de HUD
Als ik door een ghoster gepakt word dan heb ik gewoon een fout gemaakt, en dat zie ik in
ipv te gaan huilen...
Ga dan Kankerstrike spelen...
Kutkabouter: Learn2trollOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Wat ik zeg, je probeert maar t lukt nooitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom zou ik willen leren om te trollen? Ik troll nooit.
Jij denkt altijd dat iets een trollpoging is als je kritiek of wat dan ook krijgt. Dus kap nou zelf maar gewoon met je kutreacties over trollen altijd, want je bent niet grappig (mocht je dat proberen te zijn) en je loopt gewoon bullshit te lullen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:30 schreef BzP het volgende:
[..]
Wat ik zeg, je probeert maar t lukt nooitOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
WOW...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij denkt altijd dat iets een trollpoging is als je kritiek of wat dan ook krijgt. Dus kap nou zelf maar gewoon met je kutreacties over trollen altijd, want je bent niet grappig (mocht je dat proberen te zijn) en je loopt gewoon bullshit te lullen.
The troll got trolled
Care............... [ ]
Annoyed......... [ ]
Meltdown........ [ ]
Epic Meltdown..[x]Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Mensen die om trolls geven buiten een plaats als 4chanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:40 schreef BzP het volgende:
[..]
WOW...
The troll got trolled
Care............... [ ]
Annoyed......... [ ]
Meltdown........ [ ]
Epic Meltdown..[x]
OT: Hard aan het rapen in HQ vanmiddag, gaat ineens iedere noob hun team uit en komen daar sterke lui voor terugNog gewonnen, maar puur omdat er niet genoeg tijd was voor hen om 180 punten achterstand in te halen.
![]()
ik snap dat het bij TDM irri kan zijn, sinds de spy plane je beste mattie dan is...
Maar dan zeg ik toch dat je situational awareness beter moet worden ipv te janken!
Ik had nieteens troll intenties FSMXI... Maar kutpinkeltje gaf me gewoon een inkopper van 1e klasseVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik wilde gisteren één keer een volledig potje campen, gewoon even kijken hoe het is.
Domination Launch, ik heb het hele potje bij B gezeten. Niet letterlijk bij B maar erboven en ernaast. Op de twee balkons aan weerszijden en de buizen die daar tussen lopen om steeds heen en weer te kunnen. Motion Sensor neergezet zodat ik wist wanneer iemand me van achteren wilde neerknallen. Constant mensen neergeknald die naar B liepen of mensen die al aan 't capturen waren. Uiteindelijk twee keer blackbird en twee keer een chopper gehaald. Het is zielig maar het was leuk eens te doen.
Mijn team had dik gewonnen omdat we het gehele potje B bezaten en onze eigen flag A.![]()
Het siert je als user als je zelfs dan nog niet gaat trollen. Wat jou dus tot een kutuser maakt. Gelukkig wisten we dit allemaal al.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef BzP het volgende:
ik snap dat het bij TDM irri kan zijn, sinds de spy plane je beste mattie dan is...
Maar dan zeg ik toch dat je situational awareness beter moet worden ipv te janken!
Ik had nieteens troll intenties FSMXI... Maar kutpinkeltje gaf me gewoon een inkopper van 1e klasse
En ja, ik ben ook een kutuser, en ja, dat staat ook in mijn naam, en nee, dat ontken ik niet, in tegenstelling tot jou.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
En nu is het wel weer klaar.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ik wist niet dat Ninja er ook voor zorgde dat je niet meer ging gillen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:42 schreef Fsmxi het volgende:
Voor als er mensen zijn die echt niet kunnen snappen dat mensen ghost kunnen haten![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef Moffol het volgende:
Ik wilde gisteren één keer een volledig potje campen, gewoon even kijken hoe het is.
Domination Launch, ik heb het hele potje bij B gezeten. Niet letterlijk bij B maar erboven en ernaast. Op de twee balkons aan weerszijden en de buizen die daar tussen lopen om steeds heen en weer te kunnen. Motion Sensor neergezet zodat ik wist wanneer iemand me van achteren wilde neerknallen. Constant mensen neergeknald die naar B liepen of mensen die al aan 't capturen waren. Uiteindelijk twee keer blackbird en twee keer een chopper gehaald. Het is zielig maar het was leuk eens te doen.
Mijn team had dik gewonnen omdat we het gehele potje B bezaten en onze eigen flag A.
Wat heb je gedaan, noooooquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:21 schreef Moffol het volgende:
[..]
Het was maar voor één keer, vergeef het me!
Zal er vanaf hangen of sjimster hier straks nog op tijd weg is.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ik word keer op keer bij usa / canada hosts ingetyftIk zoek op local en krijg zo alleen maar kutverbindingen. Ik wordt er echt zo moe van he. Ik breek die kutdisk nog eens doormidden.
Net zocht ik op local only en word ik wéér bij dezelfde canadese host in een game gegooidHij zocht niet eens langer dan 3 seconde. Kankerspel. Zelfs na het opnieuw opstarten van dat kutspel joint ie voor de 3e keer die kuthost
![]()
![]()
Wat is daar nou zo erg aan? Over het algemeen lijkt het bij mij wel of de local games altijd beroerd lopen en hoe verder weg hoe beter.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Ik heb het gelukkig niet meer!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:19 schreef KoningStoma het volgende:
Ik word keer op keer bij usa / canada hosts ingetyftIk zoek op local en krijg zo alleen maar kutverbindingen. Ik wordt er echt zo moe van he. Ik breek die kutdisk nog eens doormidden.
Net zocht ik op local only en word ik wéér bij dezelfde canadese host in een game gegooidHij zocht niet eens langer dan 3 seconde. Kankerspel. Zelfs na het opnieuw opstarten van dat kutspel joint ie voor de 3e keer die kuthost
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Iedereen 2 streepjes behalve die hostDat speelt natuurlijk veel beter dan iedereen een normale verbinding.
![]()
![]()
Ik had om een of andere reden vanmiddag host terwijl mijn broertje downloadde. Ik mooi 4 strepen, sommigen af en toe 2quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:22 schreef KoningStoma het volgende:
Iedereen 2 streepjes behalve die hostDat speelt natuurlijk veel beter dan iedereen een normale verbinding.
Duurde 5 minuten voordat de game mij eruit gooide voor een nieuwe host...
![]()
Ik moet echt elke keer lachen als ik Cor Koning zie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:22 schreef KoningStoma het volgende:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik moet echt elke keer lachen als ik Cor Koning zie.
Ik ben ook een irritante klootzak, en wie zegt dat ik het ooit ontkent heb?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het siert je als user als je zelfs dan nog niet gaat trollen. Wat jou dus tot een kutuser maakt. Gelukkig wisten we dit allemaal al.
En ja, ik ben ook een kutuser, en ja, dat staat ook in mijn naam, en nee, dat ontken ik niet, in tegenstelling tot jou.
Nu is het idd klaar Pinkeltje...Je mag hem wel facepalmen maar zijn tactiek heeft hun wel de winst gegeven.....quote:
het is geen campen als je punten verdedigt en je de killstreaks inzet zodat je team makkelijker kan capturen.
Dat is tactiek....
Als een blinde hond op alle punten duiken, dat is pas noob.
Dat zijn pas ito tactics..
Ik ben echt niet voor campers, wel voor slimme spelers.
Mensen zeiken echt TE snelVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Je moeder heeft een snorquote:
nou goed?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Kzou zeggen neem eens een kijkje op consolegaming.eu...
Dan is het hier een rozenkransje!!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Neem anders eens een kijkje in andere topics in dit subforum, dan is het hier een teringzooi!!!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Daar streef ik ook naar. Ik heb al genoeg ellende aan Rossdale en KneusTeun.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:36 schreef BzP het volgende:
Kzou zeggen neem eens een kijkje op consolegaming.eu...
Dan is het hier een rozenkransje!!Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ach zo blijft het wel een beetje interressant hier..
Ipv allemaal ja knikkers en meelopers....Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Haha ik keek het net met m'n ouders, wat een zooitje maakte die lui er van zeg!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Kom straks nog ff schieten, nu eerst Bouwval Gezocht loeren met de Mrs![]()
![]()
Eerste potje dat ik speelde met ninja en ghost speelde ik 32-2maar ik rende wel rond in tegenstelling tot camping bitches.
Een kutspel verdient een kuttopic.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:38 schreef BzP het volgende:
Ach zo blijft het wel een beetje interressant hier..
Ipv allemaal ja knikkers en meelopers....Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Langzaamaan verandert iedereen hier in een Koning Stoma
Black Ops is tofZolang je het niet zo serieus neemt
Lekker beetje mensen zieken enzo, heerrrrlijk!
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ik neem het niet zo serieus al het klinkt hoorDat doe ik zelfs met mariokart (maar dan minder, dat wel)
![]()
Ik geloof er heulemaal niks vanquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:43 schreef KoningStoma het volgende:
Ik neem het niet zo serieus al het klinkt hoorDat doe ik zelfs met mariokart (maar dan minder, dat wel)
Ik kreeg laatst nog een hitmarker met een rood schild bij Mario Kartquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:43 schreef KoningStoma het volgende:
Kutspel
![]()
![]()
Dat nietDan rijd je vooraan en krijg je alleen maar waardeloze kutdingen
Dan krijgen al die noobs paarse schilden en shit
![]()
![]()
Blauwe schilden en veranderen ze in kogels waardoor ze direct weer vooraan rijden
MArio kart voor de SNES...
das pas een klassiekerVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
OMG ik vind da Galil in ene vet goed
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Zeker met silencer?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Nep man, gewoon die ragequit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:17 schreef Parvus het volgende:
Jow Blazar sorry voor gister man. Was chagrijnig. Love u. nh.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Nee dat is net een lijmpistool met silencer, dat had ik namelijk al eens geprobeerd omdat er positieve geluiden over deze setup kwamen.quote:
Zonder silencer is hij beter
Het is waar! Ik loop ook alleen nog maar te schreeuwen dat de stakeout een hitmarker geeft van 2 meter afstandquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:40 schreef Rossdale het volgende:
Langzaamaan verandert iedereen hier in een Koning Stoma
Black Ops is tofZolang je het niet zo serieus neemt
Lekker beetje mensen zieken enzo, heerrrrlijk!
![]()
cure me Rssdale
Stoma kan je wel helpen.. oh wacht..quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is waar! Ik loop ook alleen nog maar te schreeuwen dat de stakeout een hitmarker geeft van 2 meter afstand![]()
cure me Rssdale
na regen, ben ik er.
Van stoma heb ik geleerd wanneer ik "MIjn kogels doen niks!" moet zeggen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Stoma kan je wel helpen.. oh wacht..Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Hoaxquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:54 schreef KoningStoma het volgende:
JAAA JOSTIE HITMARKERS
[ afbeelding ]
KANKER BULLSHIT
[ afbeelding ]Half bezopen is weggegooid geld.![]()
google 1e hitsOverhoring! Wanneer is dat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Van stoma heb ik geleerd wanneer ik "MIjn kogels doen niks!" moet zeggen!
[ Bericht 68% gewijzigd door KoningStoma op 16-02-2011 11:00:45 ]![]()
Wanneer je meer dan 2 hitmarkers krijgt terwijl je vol op iemand loopt te schieten!quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:55 schreef KoningStoma het volgende:
google 1e hits
[..]
Overhoring! Wanneer is dat?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Strikvraag. Het is altijd bullshit!quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:55 schreef KoningStoma het volgende:
google 1e hits
[..]
Overhoring! Wanneer is dat?![]()
Juist. En ook wanneer geen hitmarker krijgt, terwijl je 101% op iemand richt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wanneer je meer dan 2 hitmarkers krijgt terwijl je vol op iemand loopt te schieten!Tenzij iedereen sterft.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:14 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Strikvraag. Het is altijd bullshit!![]()
Mario kart double dashHet spel waarbij je AL-TIJD wordt genaaid net voor de finish, maar dat toch echt geweldig is.
Ik speel het tegenwoordig bijna elke avond met m'n huisgenoten.
Op de gamecube?
Kennen jullie trouwens die geur van een nieuwe xbox? Zo lekker![]()
Ik ga nu even in de doos van mijn xbox ruiken![]()
![]()
Mario Kartquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:26 schreef kutkabouter het volgende:
Mario kart double dashHet spel waarbij je AL-TIJD wordt genaaid net voor de finish, maar dat toch echt geweldig is.
Super Smash Bors![]()
![]()
Zal vast wel nat zijn daar..quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:27 schreef KoningStoma het volgende:
Op de gamecube?
Kennen jullie trouwens die geur van een nieuwe xbox? Zo lekker![]()
Ik ga nu even in de doos van mijn xbox ruiken![]()
na regen, ben ik er.
Ja.quote:Fixed. Tevens leestekens toegevoegd.quote:
Waar heb je op gezocht dan? Bors of kenser?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Google levert dit op Faal
Edit: Of toch!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kenserbors.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waar heb je op gezocht dan? Bors of kenser?Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Kenser. Bors levert dit:quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waar heb je op gezocht dan? Bors of kenser?
Uw zoekbewerking - Kenserbors - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Pure kenser in poedervorm wat daar naast die bors ligt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kenser. Bors levert dit:
[ afbeelding ]Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Oi, niet spotten met Maisgriess!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kenser. Bors levert dit:
[ afbeelding ]
O ja, de verdomde kutOostenrijker gisteren![]()
![]()
Als we het hier vaak genoeg posten wel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - Kenserbors - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors KenserborsOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Is de opa van een maat van je overleden aan Maisgriess?quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors KenserborsKenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors KenserborsKenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors Kenserbors
Googlebait![]()
![]()
Hij staat er nog niet bij.
Nu even weer op serious mode. Sinds de AK74 een patch heeft gehad vind ik hem een stuk minder spelen, maar ik kan buiten de Skorpion geen andere SMG vinden die echt de shit is.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
MAC11quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:47 schreef PierreTT het volgende:
Nu even weer op serious mode. Sinds de AK74 een patch heeft gehad vind ik hem een stuk minder spelen, maar ik kan buiten de Skorpion geen andere SMG vinden die echt de shit is.wel met grip!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Dit waren mijn opa'squote:Op woensdag 16 februari 2011 11:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is de opa van een maat van je overleden aan Maisgriess?Ik heb een haat ontwikkeld voor dat dingquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:47 schreef PierreTT het volgende:
Nu even weer op serious mode. Sinds de AK74 een patch heeft gehad vind ik hem een stuk minder spelen, maar ik kan buiten de Skorpion geen andere SMG vinden die echt de shit is.Gebruik zelf als SMG de MP5k extended mags met steady aim. Rapid fire kan ook wel leuk zijn. MPL en PM63 zijn ook wel baas, over algemeen rapidfire/supressor of rapidfire/grip.
![]()
Oke, die kan ook wel. Maar ik vind bijvoorbeeld de PM63 en Spectre echt pure kenserbors.quote:Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ja die zijn echt kenserbors man.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke, die kan ook wel. Maar ik vind bijvoorbeeld de PM63 en Spectre echt pure kenserbors.![]()
Gebruik eigenlijk geen SMG's meer....'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Nee precies. Eigenlijk volstaat een assault rifle wel op alle maps, behalve op Kowloon en Summit. Daar is een shotgun sowieso verplichtquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:58 schreef KneusTeun het volgende:
Gebruik eigenlijk geen SMG's meer....
Shotty en Famas zijn bijna zelfde, alleen is de famas op lange afstand net zo dodelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee precies. Eigenlijk volstaat een assault rifle wel op alle maps, behalve op Kowloon en Summit. Daar is een shotgun sowieso verplicht's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Sowieso, Kowloon zonder shotty spelen is alleen voor kenserbors manquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee precies. Eigenlijk volstaat een assault rifle wel op alle maps, behalve op Kowloon en Summit. Daar is een shotgun sowieso verplicht![]()
![]()
Jij hebt overduidelijk nooit Kowloon gespeeld met de stakeout.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
Shotguns in black ops zijn poep.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik heb ook zo'n tijd gehad. Elke vrijdag de hele avond met bier en verdovende middelen opde bank met 4 vrienden batte @ blockcityquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:26 schreef kutkabouter het volgende:
Damn wat heb ik een tijd vergooid
Zijn ze nog steeds poep, maar het is gewoon leuk. Kenserbors.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk nooit Kowloon gespeeld met de stakeout.
Niet, met de Olympia schiet je met hipfire nog iemand uit die toren bij Firing Rangequote:Op woensdag 16 februari 2011 12:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Zijn ze nog steeds poep, maar het is gewoon leuk. Kenserbors.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Veel bier en sigaretten en dan met z'n allen mario karten en lachen om private spice.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n tijd gehad. Elke vrijdag de hele avond met bier en verdovende middelen opde bank met 4 vrienden batte @ blockcity
Damn wat heb ik een tijd vergooid
Gaat een beetje moeilijk als je de mappack niet hebt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk nooit Kowloon gespeeld met de stakeout.na regen, ben ik er.
Wel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet, met de Olympia schiet je met hipfire nog iemand uit die toren bij Firing RangeOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Zie het voorbeeld van Firing Range, met die toren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk als je de mappack niet hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Olympia is pure kenserbors.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zie het voorbeeld van Firing Range, met die toren.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ik ben ook meer fan van de Stakeout, maar de Olympia heeft wel een goede rangequote:Op woensdag 16 februari 2011 12:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Olympia is pure kenserbors.
De AUG ook.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben ook meer fan van de Stakeout, maar de Olympia heeft wel een goede range
na regen, ben ik er.
In het begin vond ik die echt uberbaas. Maar nu kan ik er echt niet mee overweg.quote:
na regen, ben ik er.
Hoezo niet? AUG en Famas voor jou?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
In het begin vond ik die echt uberbaas. Maar nu kan ik er echt niet mee overweg.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ja, ik weet echt niet met welke gun ik moet spelen. Ze zijn allemaal kut.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo niet? AUG en Famas voor jou?
Nu inderdaad overgestapt naar de AUG en Famas ja.
na regen, ben ik er.
Ga je toeleggen op de M16! ACOG erop en een beetje voorzichtiger spelenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, ik weet echt niet met welke gun ik moet spelen. Ze zijn allemaal kut.
Nu inderdaad overgestapt naar de AUG en Famas ja.
Nee man, de M16 in Black Ops is niet te doen vergeleken met die van CoD4.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ga je toeleggen op de M16! ACOG erop en een beetje voorzichtiger spelen
Gister ook de Enfield + Silencer geprobeerd, ging ook niet echt lekker.
Moet even in combat training nieuwe shizzle testen.na regen, ben ik er.
Enfield is op zich wel chill, als je er Extended mags op zet, die standaard magazijnen zijn veel te kleinquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee man, de M16 in Black Ops is niet te doen vergeleken met die van CoD4.
Gister ook de Enfield + Silencer geprobeerd, ging ook niet echt lekker.
Moet even in combat training nieuwe shizzle testen.![]()
![]()
M16leuk als je kan richten maar anders... je hebt altijd maar 1 kans. pruttelding
Alle shotties, je kan er niks mee. Alleen Summit ofzo en Nuketown nog wel.
Maar dan SPAS met silencer. Soms gewoon 3x van dichtbij hitmarkers en dan nog niet dood
Je bent zo in het nadeel met shotties.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Niet helemaal waar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
M16leuk als je kan richten maar anders... je hebt altijd maar 1 kans. pruttelding
Alle shotties, je kan er niks mee. Alleen Summit ofzo en Nuketown nog wel.
Maar dan SPAS met silencer. Soms gewoon 3x van dichtbij hitmarkers en dan nog niet dood
Je bent zo in het nadeel met shotties.
Stakeout met Grip, Lightweigt Pro, Sleight of Hand Pro en Marathon Pro. Als je ergens de hoek om rent en er staat een enemy ben jij zwaar inhet voordeel door snelheid, snellere ADS en kracht van je shotgun.
Aan de andere kant, als je ergens de hoek om rent en er staat een enemy en aan de andere kant nog een enemy ben je 75 procent van de tijd fucked inderdaad.![]()
Daar kun je als je met een shotgun speelt op inspelen. Vooral bij Kowloon en Summit door de open stukken veel te vermijden en veel binnen te blijven. Met Lightweight, SOH en Marathon ben je op die manier wel in het voordeelquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.
Stakeout met Grip, Lightweigt Pro, Sleight of Hand Pro en Marathon Pro. Als je ergens de hoek om rent en er staat een enemy ben jij zwaar inhet voordeel door snelheid, snellere ADS en kracht van je shotgun.
Aan de andere kant, als je ergens de hoek om rent en er staat een enemy en aan de andere kant nog een enemy ben je 75 procent van de tijd fucked inderdaad.
Klopt, laatst toen we DOM speelden met zijn allen op Kowloon had ik wel een mooie K/Dquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daar kun je als je met een shotgun speelt op inspelen. Vooral bij Kowloon en Summit door de open stukken veel te vermijden en veel binnen te blijven. Met Lightweight, SOH en Marathon ben je op die manier wel in het voordeelveel binnen blijven en smalle gangen neemt helpt heel erg inderdaad
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Sticks and stonesquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:26 schreef kutkabouter het volgende:
Inderdaad, over het algemeen is DOM op Kowloon of Summit met de stakeout goed voor zo'n 20+ killsquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt, laatst toen we DOM speelden met zijn allen op Kowloon had ik wel een mooie K/Dveel binnen blijven en smalle gangen neemt helpt heel erg inderdaad
Heb een x met psies de stakeout setup van Michass 44-15 gehaald in Firing Range..
Deadly as HELLVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
15 deathsquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:04 schreef BzP het volgende:
Heb een x met psies de stakeout setup van Michass 44-15 gehaald in Firing Range..
Deadly as HELL![]()
![]()
ik weet, echt n00b hequote:
* BzPschaamt zich diep*Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Die shotguns zijn chill! In het begin moest ik er niets van hebben maar nu Black Ops me een beetje begint te vervelen heb ik de laatste tijd heel veel lol met de SPAS12-supressor. Marathon en Lightweight, samen met Steady Aim.Gewoon keihard rennen en iedereen neermaaien.
Of die HS10 in Akimbo![]()
![]()
HS10 is echt vergroeide lepra.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:30 schreef n0ir het volgende:
Die shotguns zijn chill! In het begin moest ik er niets van hebben maar nu Black Ops me een beetje begint te vervelen heb ik de laatste tijd heel veel lol met de SPAS12-supressor. Marathon en Lightweight, samen met Steady Aim.Gewoon keihard rennen en iedereen neermaaien.
Of die HS10 in Akimbo
Olympia & stakeout hebben tenminste range...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Altijd mooi als er zo'n kneus op je af komt gerend met zijn stakeout en ik hem van een afstandje neermaai met mijn M16/G11/Famas of Galil![]()
![]()
Leet postert!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Altijd mooi als er zo'n kneus op je af komt gerend met zijn stakeout en ik hem van een afstandje neermaai met mijn M16/G11/Famas of Galilna regen, ben ik er.
Oh ja, dat zonder meer. Maar je moet toch wat om het grappig te houden. Boeiend dat je k/d wat lager isquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
HS10 is echt vergroeide lepra..
![]()
Dan moet je met een tomahawk gaan spelen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:41 schreef n0ir het volgende:
[..]
Oh ja, dat zonder meer. Maar je moet toch wat om het grappig te houden. Boeiend dat je k/d wat lager is.
Als je beetje fun wil maken kun je ook alleen kniven en tomahawken in S&D gisteren avond goed mee vermaakt!![]()
Je zou ons SC topic eens moeten zienquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:45 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Heeft niemand school of werk dat het halve topic deze ochtend is gevuldDaar is vandaag twee keer zoveel gebaggerd door ons
![]()
![]()
In het MW2 topic zijn we al een topic verderquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:45 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Heeft niemand school of werk dat het halve topic deze ochtend is gevuld
![]()
14.gif
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Raak
http://lmgtfy.com/?q=kenserbors
Yay!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Raak
http://lmgtfy.com/?q=kenserbors![]()
![]()
![]()
G11 zonder dingen erop met Hardline, SOH pro en Ninja proquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:59 schreef PierreTT het volgende:
Die G11, ik kan echt niet omgaan met dat ding![]()
![]()
Dit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gauloises ouwe. Een echte baas rookt Gauloises!
[ afbeelding ]
Gisteravond ook nog dit:
Dat sowieso, dat ding is met die low power scope al helemaal de grootste ellende die er is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
G11 zonder dingen erop met Hardline, SOH pro en Ninja proHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Yeah boy, jij hebt het begrepen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gauloises ouwe. Een echte baas rookt Gauloises!
[ afbeelding ]![]()
Ik dacht dat jij aan de Camel was?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Yeah boy, jij hebt het begrepen.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
G11 met steady aim man... hipfire iemand aan de andere kant van array..
Probeer maar..
En gauloises zijn idd lekker...
Maar ik ben cheap en rook shag... (veel lekkerder met een blowtje)Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ooit wel, zit nu alweer maanden aan de blauwe Gauloisesquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij aan de Camel was?Binnenkort maar weer switchen naar Camel, ik wissel ze altijd af.
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:14 schreef BzP het volgende:
Probeer maar..
Maar ik ben cheap en rook shag... (veel lekkerder met een blowtje)
Ik heb laatst uit geldgebrek een pakje John Player Special gekocht. Dat spul is prima te doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ooit wel, zit nu alweer maanden aan de blauwe GauloisesBinnenkort maar weer switchen naar Camel, ik wissel ze altijd af.
ik dacht dat we over dat punt waren?quote:
Of moet ik weer mn m60 uit de kast halen?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Je moeder was gister ook goed te doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb laatst uit geldgebrek een pakje John Player Special gekocht. Dat spul is prima te doen.
Voor die prijs dan...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Lekker hè?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Je moeder was gister ook goed te doenOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Je moeder was gister ook goed te doen
Voor die prijs dan...![]()
![]()
Ik ben daarna ook nog even over m'n zusje gegaan. Die kon er ook wel wat van man.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Die was me weer iets te duur.. Moest nog een pakje shag kunnen kopenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:19 schreef kutkabouter het volgende:
Ik ben daarna ook nog even over m'n zusje gegaan. Die kon er ook wel wat van man.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Schooier.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Die was me weer iets te duur.. Moest nog een pakje shag kunnen kopenOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ik weet t.. ach ja nu heb jij weer cornflakes in je kom morgen.quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik ben niet van de shag, teveel gelul voordat ik eindelijk iets aan kan steken. Plus, als je in de kroeg/club/discopogo staat is het helemaal zwaar onhandigquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:14 schreef BzP het volgende:
Probeer maar..
Maar ik ben cheap en rook shag... (veel lekkerder met een blowtje)Half bezopen is weggegooid geld.![]()
En je ziet eruit als een zwerver/pauper.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben niet van de shag, teveel gelul voordat ik eindelijk iets aan kan steken. Plus, als je in de kroeg/club/discopogo staat is het helemaal zwaar onhandigOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Weet ik veel, ik ouwehoer maar gewoon mee. Ik probeer het wel serieus te houden, zie mijn posts over SMG's, de stakeout en de G11!Half bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ik rook alleen shag opt werk.. thuis blow ik alleen maar
En idd als ik niet thuis ben rook ik marlboro of luckies
Shag is idd onhandig oop veel plekken en het ziet er cheap uit..
Zeker bij vrouwenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dude, het is jouw schuld.. dat iedereen offtopic gaat en over stinkpeuken gaat praten. Jonguh!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:24 schreef PierreTT het volgende:
Weet ik veel, ik ouwehoer maar gewoon mee. Ik probeer het wel serieus te houden, zie mijn posts over SMG's, de stakeout en de G11!na regen, ben ik er.
Ja ik probeer ook altijd serieus te doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:24 schreef PierreTT het volgende:
Weet ik veel, ik ouwehoer maar gewoon mee. Ik probeer het wel serieus te houden, zie mijn posts over SMG's, de stakeout en de G11!
Semtex en Scavenger.
Af en toe wat gebagger, maar over het algemeen wel ontopic. Commando met Reflex.
Flack Jacket.![]()
Wat een grafplaat... duitsersquote:
oh.. gun game is leukVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Chersonissos 2010
Goeie map wel, Chersonissos.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Gelul. BzP begon over rokenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dude, het is jouw schuld.. dat iedereen offtopic gaat en over stinkpeuken gaat praten. Jonguh!
Deze postquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik probeer ook altijd serieus te doen.
Semtex en Scavenger.
Af en toe wat gebagger, maar over het algemeen wel ontopic. Commando met Reflex.
Flack Jacket.
[#47] CoD: Black Ops [X360/PS3]: Dit keer zonder Black Ops!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:35 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Is Kenserbors nou een belediging of wat.
2e post van de pagina en verder![]()
![]()
Geef mij maar een ACR+Silencer, Semtex, Flashbang, Ninja Pro, Marathon Pro en Stopping Power Pro.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik probeer ook altijd serieus te doen.
Semtex en Scavenger.
Flack Jacket.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
MW2!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:37 schreef dreamzk het volgende:
Geef mij maar een ACR+Silencer, Semtex, Flashbang, Ninja Pro, Marathon Pro en Stopping Power Pro.
Wanneer gaan we even potje doen?
Zie dat je het soms nog speelt.
na regen, ben ik er.
Komende week heb ik vakantie. Dan doe ik sowieso mee als je me invite.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
MW2!
Zie dat je het soms nog speelt.
Whut? Ik speel dat spel al niet meer sinds BOquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
MW2!
Zie dat je het soms nog speelt.Vergis je me nou weer met iemand? Ik ben pot4toe
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
30 posts per pagina.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
[#47] CoD: Black Ops [X360/PS3]: Dit keer zonder Black Ops!
2e post van de pagina en verder
Echte kenserbors ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Mwa, MW2 had ook wel leuke dingen vergeleken met BO. Ben alleen blij dat quickscopen bij BO eruit gehaald is...Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Hmmm interessant.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Whut? Ik speel dat spel al niet meer sinds BOVergis je me nou weer met iemand? Ik ben pot4toe
Dacht dat ik je tijdje terug nog spec ops zag spelen.
Waarschijnlijk iemand anders dan
na regen, ben ik er.
quickscopen, MLC, OMA - DC, en shotgun/G18 akimbo als secondariequote:Op woensdag 16 februari 2011 14:47 schreef PierreTT het volgende:
Mwa, MW2 had ook wel leuke dingen vergeleken met BO. Ben alleen blij dat quickscopen bij BO eruit gehaald is...![]()
![]()
Klopt, moet wel zeggen dat ik me kapot heb gelachen met de AA-12 als secondary en met Danger Closequote:Op woensdag 16 februari 2011 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quickscopen, MLC, OMA - DC, en shotgun/G18 akimbo als secondarie
Hoi pot4toe, ik ben Theo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Whut? Ik speel dat spel al niet meer sinds BOVergis je me nou weer met iemand? Ik ben pot4toe
Ik zag je advertentie hier en je lijkt me een aardige jongen. Heb je misschien zien om een keer wat te gaan drinken?
Ik ben zelf een spontane man uit het oosten van het noorden van het land. Ik ben 52 jaar oud, heb een harig bierbuikje en hou van Thaise massages en modelvliegtuigen bouwen.
Mijn mailbox staat altijd open.
Gr gr Theo.![]()
Kenserbors.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi pot4toe, ik ben Theo.
Ik zag je advertentie hier en je lijkt me een aardige jongen. Heb je misschien zien om een keer wat te gaan drinken?
Ik ben zelf een spontane man uit het oosten van het noorden van het land. Ik ben 52 jaar oud, heb een harig bierbuikje en hou van Thaise massages en modelvliegtuigen bouwen.
Mijn mailbox staat altijd open.
Gr gr Theo.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
En dan vergat ik nog boosters die heel FFA verneukte. IMO heeft Treyarch heel veel dingen verbeterd aan COD maar je zal altijd dingen blijven houden waar je over kan klagenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, moet wel zeggen dat ik me kapot heb gelachen met de AA-12 als secondary en met Danger Close![]()
Ik ben het eens met deze joodquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan vergat ik nog boosters die heel FFA verneukte. IMO heeft Treyarch heel veel dingen verbeterd aan COD maar je zal altijd dingen blijven houden waar je over kan klagenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Eensquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan vergat ik nog boosters die heel FFA verneukte. IMO heeft Treyarch heel veel dingen verbeterd aan COD maar je zal altijd dingen blijven houden waar je over kan klagen
Eens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:10 schreef KoningStoma het volgende:
Ze hebben veel verbeterd, maar ook veel verneuktOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Kun je over iedere COD zeggen en de dingen die ze verneukt hebben vind ik niet zo game brekend als in MW2.quote:![]()
Waarom zijn er nu geen boosters meer dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan vergat ik nog boosters die heel FFA verneukte. IMO heeft Treyarch heel veel dingen verbeterd aan COD maar je zal altijd dingen blijven houden waar je over kan klagen![]()
Je kan geen TAC instertion geburiken in FFA.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:11 schreef n0ir het volgende:
[..]
Waarom zijn er nu geen boosters meer dan?![]()
Ik wel. MW2 was in elk opzicht beter.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je over iedere COD zeggen en de dingen die ze verneukt hebben vind ik niet zo game brekend als in MW2.
Zombies is wel goed trouwens. Maar dat was spec ops ook.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
MW2 beter vinden dan BOquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik wel. MW2 was in elk opzicht beter.
Zombies is wel goed trouwens. Maar dat was spec ops ook.![]()
![]()
Mw2 was kwa gameplay minder, maar technisch ging het een stuk soepeler. Het zegt genoeg dat mw2 technisch beter was. Die was namelijk al om je aan te ergeren op dat gebied.
Ik weet niet waarom, maar voor de launch van BO was ik ervan overtuigd dat BO beter zou werken. Dat is een van mijn teleurstellingen.![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik wel. MW2 was in elk opzicht beter.
Zombies is wel goed trouwens. Maar dat was spec ops ook.
quote:
MW2 was zo voorspelbaar je haalt 5 kills gooit een predator, daar haal je weer minimaal 1 kill mee dus je zit al bijna aan je harrier en voor je het weet zit je te blaffen in je AC130 door een 5 killstreak. BO heeft een groot probleem en dat is de matchmaking en falende host migration maar dit hadden ze in WaW ook al dus dit had je van te voren kunnen weten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:16 schreef KoningStoma het volgende:
Mw2 was kwa gameplay minder, maar technisch ging het een stuk soepeler. Het zegt genoeg dat mw2 technisch beter was. Die was namelijk al om je aan te ergeren op dat gebied.
Ik weet niet waarom, maar voor de launch van BO was ik ervan overtuigd dat BO beter zou werken. Dat is een van mijn teleurstellingen.![]()
Wow.. nooit gedacht dat ik het zo eens kon zijn met een jood..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik zou willen dat ze in plaats van een mappack een gamemode zoals spec-ops uitbrachten. Daar zou ik graag voor betalen.![]()
Of je daarom BO beter vind kwa gameplay is jouw mening. Het blijft een feit dat het niet alleen de matchmaking en host migration is waar BO steekjes laat vallen.![]()
Waarmee allemaal nog meer dan, behalve de hitmarkers met een shotgun?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:23 schreef KoningStoma het volgende:
Of je daarom BO beter vind kwa gameplay is jouw mening. Het blijft een feit dat het niet alleen de matchmaking en host migration is waar BO steekjes laat vallen.
Je zou toch zeggen dat ze dan anticiperen en het van te voren fiksen in plaats van ons 60 euro laten betalen voor een kutspel en het later (zeer matig) gaan fiksen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MW2 was zo voorspelbaar je haalt 5 kills gooit een predator, daar haal je weer minimaal 1 kill mee dus je zit al bijna aan je harrier en voor je het weet zit je te blaffen in je AC130 door een 5 killstreak. BO heeft een groot probleem en dat is de matchmaking en falende host migration maar dit hadden ze in WaW ook al dus dit had je van te voren kunnen weten.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Feit is dat er met theatermode wel ineens veel meer geklaagd word lijkt het.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:23 schreef KoningStoma het volgende:
Of je daarom BO beter vind kwa gameplay is jouw mening. Het blijft een feit dat het niet alleen de matchmaking en host migration is waar BO steekjes laat vallen.
Bovendien heb je in BO veel meer combinaties in attachments en geweren zijn waar je een leuke class mee kan maken dan in MW2. Waar bijna iedereen de standaard boring shit had.![]()
Maar is daar correlatie tussen te vinden? De grootste ergernis voor mij blijft het neergeschoten worden terwijl ik al ruim achter cover ben en kogels die niets doen, omdat ik achteraf al dood bleek te zijn. Deze vorm van desynchronisatie kwam in mw2 veel minder voor.
Nogmaals, ik klaag niet over de gameplay.![]()
De war zal nooit zn rust krijgen tot mw3 uitkomt...
Verheug me al waar ik allemaal op kan gaan kankerenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Waarschijnljik een perk waardoor je kan vliegen. Mark my wordsquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:28 schreef BzP het volgende:
De war zal nooit zn rust krijgen tot mw3 uitkomt...
Verheug me al waar ik allemaal op kan gaan kankeren![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: