quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Raak
http://lmgtfy.com/?q=kenserbors
Yay!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Raak
http://lmgtfy.com/?q=kenserbors
G11 zonder dingen erop met Hardline, SOH pro en Ninja proquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:59 schreef PierreTT het volgende:
Die G11, ik kan echt niet omgaan met dat ding
Dit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gauloises ouwe. Een echte baas rookt Gauloises!
[ afbeelding ]
Dat sowieso, dat ding is met die low power scope al helemaal de grootste ellende die er is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
G11 zonder dingen erop met Hardline, SOH pro en Ninja pro
Yeah boy, jij hebt het begrepen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gauloises ouwe. Een echte baas rookt Gauloises!
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij aan de Camel was?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Yeah boy, jij hebt het begrepen.
Ooit wel, zit nu alweer maanden aan de blauwe Gauloisesquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij aan de Camel was?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:14 schreef BzP het volgende:
G11 met steady aim man... hipfire iemand aan de andere kant van array..
Probeer maar..
En gauloises zijn idd lekker...
Maar ik ben cheap en rook shag... (veel lekkerder met een blowtje)
Ik heb laatst uit geldgebrek een pakje John Player Special gekocht. Dat spul is prima te doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ooit wel, zit nu alweer maanden aan de blauwe GauloisesBinnenkort maar weer switchen naar Camel, ik wissel ze altijd af.
ik dacht dat we over dat punt waren?quote:
Je moeder was gister ook goed te doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb laatst uit geldgebrek een pakje John Player Special gekocht. Dat spul is prima te doen.
Lekker hè?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Je moeder was gister ook goed te doen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Je moeder was gister ook goed te doen
Voor die prijs dan...
Die was me weer iets te duur.. Moest nog een pakje shag kunnen kopenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:19 schreef kutkabouter het volgende:
Ik ben daarna ook nog even over m'n zusje gegaan. Die kon er ook wel wat van man.
Schooier.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Die was me weer iets te duur.. Moest nog een pakje shag kunnen kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |