Enfield is op zich wel chill, als je er Extended mags op zet, die standaard magazijnen zijn veel te kleinquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee man, de M16 in Black Ops is niet te doen vergeleken met die van CoD4.
Gister ook de Enfield + Silencer geprobeerd, ging ook niet echt lekker.
Moet even in combat training nieuwe shizzle testen.
Niet helemaal waar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
M16leuk als je kan richten maar anders... je hebt altijd maar 1 kans. pruttelding
Alle shotties, je kan er niks mee. Alleen Summit ofzo en Nuketown nog wel.
Maar dan SPAS met silencer. Soms gewoon 3x van dichtbij hitmarkers en dan nog niet dood
Je bent zo in het nadeel met shotties.
Daar kun je als je met een shotgun speelt op inspelen. Vooral bij Kowloon en Summit door de open stukken veel te vermijden en veel binnen te blijven. Met Lightweight, SOH en Marathon ben je op die manier wel in het voordeelquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.
Stakeout met Grip, Lightweigt Pro, Sleight of Hand Pro en Marathon Pro. Als je ergens de hoek om rent en er staat een enemy ben jij zwaar inhet voordeel door snelheid, snellere ADS en kracht van je shotgun.
Aan de andere kant, als je ergens de hoek om rent en er staat een enemy en aan de andere kant nog een enemy ben je 75 procent van de tijd fucked inderdaad.
Klopt, laatst toen we DOM speelden met zijn allen op Kowloon had ik wel een mooie K/Dquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daar kun je als je met een shotgun speelt op inspelen. Vooral bij Kowloon en Summit door de open stukken veel te vermijden en veel binnen te blijven. Met Lightweight, SOH en Marathon ben je op die manier wel in het voordeel
quote:
Sticks and stonesquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:26 schreef kutkabouter het volgende:
Mario kart double dashHet spel waarbij je AL-TIJD wordt genaaid net voor de finish, maar dat toch echt geweldig is.
Ik speel het tegenwoordig bijna elke avond met m'n huisgenoten.
Inderdaad, over het algemeen is DOM op Kowloon of Summit met de stakeout goed voor zo'n 20+ killsquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt, laatst toen we DOM speelden met zijn allen op Kowloon had ik wel een mooie K/Dveel binnen blijven en smalle gangen neemt helpt heel erg inderdaad
15 deathsquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:04 schreef BzP het volgende:
Heb een x met psies de stakeout setup van Michass 44-15 gehaald in Firing Range..
Deadly as HELL
ik weet, echt n00b hequote:
HS10 is echt vergroeide lepra.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:30 schreef n0ir het volgende:
Die shotguns zijn chill! In het begin moest ik er niets van hebben maar nu Black Ops me een beetje begint te vervelen heb ik de laatste tijd heel veel lol met de SPAS12-supressor. Marathon en Lightweight, samen met Steady Aim.Gewoon keihard rennen en iedereen neermaaien.
Of die HS10 in Akimbo
Leet postert!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Altijd mooi als er zo'n kneus op je af komt gerend met zijn stakeout en ik hem van een afstandje neermaai met mijn M16/G11/Famas of Galil
Oh ja, dat zonder meer. Maar je moet toch wat om het grappig te houden. Boeiend dat je k/d wat lager isquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
HS10 is echt vergroeide lepra.
Dan moet je met een tomahawk gaan spelen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:41 schreef n0ir het volgende:
[..]
Oh ja, dat zonder meer. Maar je moet toch wat om het grappig te houden. Boeiend dat je k/d wat lager is.
Je zou ons SC topic eens moeten zienquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:45 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Heeft niemand school of werk dat het halve topic deze ochtend is gevuld
In het MW2 topic zijn we al een topic verderquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:45 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Heeft niemand school of werk dat het halve topic deze ochtend is gevuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |