Ik geloof er heulemaal niks vanquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:43 schreef KoningStoma het volgende:
Ik neem het niet zo serieus al het klinkt hoorDat doe ik zelfs met mariokart (maar dan minder, dat wel)
Ik kreeg laatst nog een hitmarker met een rood schild bij Mario Kartquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:43 schreef KoningStoma het volgende:
Ik neem het niet zo serieus al het klinkt hoorDat doe ik zelfs met mariokart (maar dan minder, dat wel)
Nep man, gewoon die ragequit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:17 schreef Parvus het volgende:
Jow Blazar sorry voor gister man. Was chagrijnig. Love u. nh.
Nee dat is net een lijmpistool met silencer, dat had ik namelijk al eens geprobeerd omdat er positieve geluiden over deze setup kwamen.quote:
Het is waar! Ik loop ook alleen nog maar te schreeuwen dat de stakeout een hitmarker geeft van 2 meter afstandquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:40 schreef Rossdale het volgende:
Langzaamaan verandert iedereen hier in een Koning Stoma
Black Ops is tofZolang je het niet zo serieus neemt
Lekker beetje mensen zieken enzo, heerrrrlijk!
Stoma kan je wel helpen.. oh wacht..quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is waar! Ik loop ook alleen nog maar te schreeuwen dat de stakeout een hitmarker geeft van 2 meter afstand![]()
cure me Rssdale
Van stoma heb ik geleerd wanneer ik "MIjn kogels doen niks!" moet zeggen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Stoma kan je wel helpen.. oh wacht..
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:54 schreef KoningStoma het volgende:
JAAA JOSTIE HITMARKERS
[ afbeelding ]
KANKER BULLSHIT
[ afbeelding ]
Overhoring! Wanneer is dat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Van stoma heb ik geleerd wanneer ik "MIjn kogels doen niks!" moet zeggen!
Wanneer je meer dan 2 hitmarkers krijgt terwijl je vol op iemand loopt te schieten!quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:55 schreef KoningStoma het volgende:
google 1e hits
[..]
Overhoring! Wanneer is dat?
Strikvraag. Het is altijd bullshit!quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:55 schreef KoningStoma het volgende:
google 1e hits
[..]
Overhoring! Wanneer is dat?
Juist. En ook wanneer geen hitmarker krijgt, terwijl je 101% op iemand richt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wanneer je meer dan 2 hitmarkers krijgt terwijl je vol op iemand loopt te schieten!
Tenzij iedereen sterft.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:14 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Strikvraag. Het is altijd bullshit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |