Ik heb het gelukkig niet meer!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:19 schreef KoningStoma het volgende:
Ik word keer op keer bij usa / canada hosts ingetyftIk zoek op local en krijg zo alleen maar kutverbindingen. Ik wordt er echt zo moe van he. Ik breek die kutdisk nog eens doormidden.
Net zocht ik op local only en word ik wéér bij dezelfde canadese host in een game gegooidHij zocht niet eens langer dan 3 seconde. Kankerspel. Zelfs na het opnieuw opstarten van dat kutspel joint ie voor de 3e keer die kuthost
Ik had om een of andere reden vanmiddag host terwijl mijn broertje downloadde. Ik mooi 4 strepen, sommigen af en toe 2quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:22 schreef KoningStoma het volgende:
Iedereen 2 streepjes behalve die hostDat speelt natuurlijk veel beter dan iedereen een normale verbinding.
Ik moet echt elke keer lachen als ik Cor Koning zie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:22 schreef KoningStoma het volgende:
Iedereen 2 streepjes behalve die hostDat speelt natuurlijk veel beter dan iedereen een normale verbinding.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik moet echt elke keer lachen als ik Cor Koning zie.
Ik ben ook een irritante klootzak, en wie zegt dat ik het ooit ontkent heb?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het siert je als user als je zelfs dan nog niet gaat trollen. Wat jou dus tot een kutuser maakt. Gelukkig wisten we dit allemaal al.
En ja, ik ben ook een kutuser, en ja, dat staat ook in mijn naam, en nee, dat ontken ik niet, in tegenstelling tot jou.
Je mag hem wel facepalmen maar zijn tactiek heeft hun wel de winst gegeven.....quote:
Je moeder heeft een snorquote:
Daar streef ik ook naar. Ik heb al genoeg ellende aan Rossdale en KneusTeun.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:36 schreef BzP het volgende:
Kzou zeggen neem eens een kijkje op consolegaming.eu...
Dan is het hier een rozenkransje!!
Haha ik keek het net met m'n ouders, wat een zooitje maakte die lui er van zeg!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Kom straks nog ff schieten, nu eerst Bouwval Gezocht loeren met de Mrs
Een kutspel verdient een kuttopic.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:38 schreef BzP het volgende:
Ach zo blijft het wel een beetje interressant hier..
Ipv allemaal ja knikkers en meelopers....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |