Nee Ghost = GAYquote:
ff aangepast sinds ghost ook heel goed als flankperk gebruikt kan worden tegen campers die veel van de HUD uitgaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:09 schreef Rijstkoker het volgende:
Ghost word ook veel gebruikt door campingnigga's.
Geen last van. Alleen noobs campen en die kijken nooit op hun radar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:12 schreef BzP het volgende:
[..]
ff aangepast sinds ghost ook heel goed als flankperk gebruikt kan worden tegen campers die veel van de HUD uitgaan
Waarom zou ik willen leren om te trollen? Ik troll nooit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:15 schreef BzP het volgende:
Mensen die klagen over ghost moeten hun ogen beter gebruiken enn wat oplettender spelen.
Niet alleen maar rondrennen met je oog op de HUD
Als ik door een ghoster gepakt word dan heb ik gewoon een fout gemaakt, en dat zie ik in
ipv te gaan huilen...
Ga dan Kankerstrike spelen...
Kutkabouter: Learn2troll
Wat ik zeg, je probeert maar t lukt nooitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom zou ik willen leren om te trollen? Ik troll nooit.
Jij denkt altijd dat iets een trollpoging is als je kritiek of wat dan ook krijgt. Dus kap nou zelf maar gewoon met je kutreacties over trollen altijd, want je bent niet grappig (mocht je dat proberen te zijn) en je loopt gewoon bullshit te lullen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:30 schreef BzP het volgende:
[..]
Wat ik zeg, je probeert maar t lukt nooit
WOW...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij denkt altijd dat iets een trollpoging is als je kritiek of wat dan ook krijgt. Dus kap nou zelf maar gewoon met je kutreacties over trollen altijd, want je bent niet grappig (mocht je dat proberen te zijn) en je loopt gewoon bullshit te lullen.
Mensen die om trolls geven buiten een plaats als 4chanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:40 schreef BzP het volgende:
[..]
WOW...
The troll got trolled
Care............... [ ]
Annoyed......... [ ]
Meltdown........ [ ]
Epic Meltdown..[x]
Het siert je als user als je zelfs dan nog niet gaat trollen. Wat jou dus tot een kutuser maakt. Gelukkig wisten we dit allemaal al.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef BzP het volgende:
ik snap dat het bij TDM irri kan zijn, sinds de spy plane je beste mattie dan is...
Maar dan zeg ik toch dat je situational awareness beter moet worden ipv te janken!
Ik had nieteens troll intenties FSMXI... Maar kutpinkeltje gaf me gewoon een inkopper van 1e klasse
Ik wist niet dat Ninja er ook voor zorgde dat je niet meer ging gillen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:42 schreef Fsmxi het volgende:
Voor als er mensen zijn die echt niet kunnen snappen dat mensen ghost kunnen haten
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef Moffol het volgende:
Ik wilde gisteren één keer een volledig potje campen, gewoon even kijken hoe het is.
Domination Launch, ik heb het hele potje bij B gezeten. Niet letterlijk bij B maar erboven en ernaast. Op de twee balkons aan weerszijden en de buizen die daar tussen lopen om steeds heen en weer te kunnen. Motion Sensor neergezet zodat ik wist wanneer iemand me van achteren wilde neerknallen. Constant mensen neergeknald die naar B liepen of mensen die al aan 't capturen waren. Uiteindelijk twee keer blackbird en twee keer een chopper gehaald. Het is zielig maar het was leuk eens te doen.
Mijn team had dik gewonnen omdat we het gehele potje B bezaten en onze eigen flag A.
Wat heb je gedaan, noooooquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:21 schreef Moffol het volgende:
[..]
Het was maar voor één keer, vergeef het me!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |