Ik heb ook zo'n tijd gehad. Elke vrijdag de hele avond met bier en verdovende middelen opde bank met 4 vrienden batte @ blockcityquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:26 schreef kutkabouter het volgende:
Mario kart double dashHet spel waarbij je AL-TIJD wordt genaaid net voor de finish, maar dat toch echt geweldig is.
Ik speel het tegenwoordig bijna elke avond met m'n huisgenoten.
Zijn ze nog steeds poep, maar het is gewoon leuk. Kenserbors.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk nooit Kowloon gespeeld met de stakeout.
Niet, met de Olympia schiet je met hipfire nog iemand uit die toren bij Firing Rangequote:Op woensdag 16 februari 2011 12:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Zijn ze nog steeds poep, maar het is gewoon leuk. Kenserbors.
Veel bier en sigaretten en dan met z'n allen mario karten en lachen om private spice.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n tijd gehad. Elke vrijdag de hele avond met bier en verdovende middelen opde bank met 4 vrienden batte @ blockcity
Damn wat heb ik een tijd vergooid
Gaat een beetje moeilijk als je de mappack niet hebt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk nooit Kowloon gespeeld met de stakeout.
Wel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet, met de Olympia schiet je met hipfire nog iemand uit die toren bij Firing Range
Zie het voorbeeld van Firing Range, met die toren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk als je de mappack niet hebt.
Olympia is pure kenserbors.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zie het voorbeeld van Firing Range, met die toren.
Ik ben ook meer fan van de Stakeout, maar de Olympia heeft wel een goede rangequote:Op woensdag 16 februari 2011 12:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Olympia is pure kenserbors.
De AUG ook.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben ook meer fan van de Stakeout, maar de Olympia heeft wel een goede range
In het begin vond ik die echt uberbaas. Maar nu kan ik er echt niet mee overweg.quote:
Hoezo niet? AUG en Famas voor jou?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
In het begin vond ik die echt uberbaas. Maar nu kan ik er echt niet mee overweg.
Ja, ik weet echt niet met welke gun ik moet spelen. Ze zijn allemaal kut.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo niet? AUG en Famas voor jou?
Ga je toeleggen op de M16! ACOG erop en een beetje voorzichtiger spelenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, ik weet echt niet met welke gun ik moet spelen. Ze zijn allemaal kut.
Nu inderdaad overgestapt naar de AUG en Famas ja.
Nee man, de M16 in Black Ops is niet te doen vergeleken met die van CoD4.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ga je toeleggen op de M16! ACOG erop en een beetje voorzichtiger spelen
Enfield is op zich wel chill, als je er Extended mags op zet, die standaard magazijnen zijn veel te kleinquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee man, de M16 in Black Ops is niet te doen vergeleken met die van CoD4.
Gister ook de Enfield + Silencer geprobeerd, ging ook niet echt lekker.
Moet even in combat training nieuwe shizzle testen.
Niet helemaal waar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
M16leuk als je kan richten maar anders... je hebt altijd maar 1 kans. pruttelding
Alle shotties, je kan er niks mee. Alleen Summit ofzo en Nuketown nog wel.
Maar dan SPAS met silencer. Soms gewoon 3x van dichtbij hitmarkers en dan nog niet dood
Je bent zo in het nadeel met shotties.
Daar kun je als je met een shotgun speelt op inspelen. Vooral bij Kowloon en Summit door de open stukken veel te vermijden en veel binnen te blijven. Met Lightweight, SOH en Marathon ben je op die manier wel in het voordeelquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.
Stakeout met Grip, Lightweigt Pro, Sleight of Hand Pro en Marathon Pro. Als je ergens de hoek om rent en er staat een enemy ben jij zwaar inhet voordeel door snelheid, snellere ADS en kracht van je shotgun.
Aan de andere kant, als je ergens de hoek om rent en er staat een enemy en aan de andere kant nog een enemy ben je 75 procent van de tijd fucked inderdaad.
Klopt, laatst toen we DOM speelden met zijn allen op Kowloon had ik wel een mooie K/Dquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daar kun je als je met een shotgun speelt op inspelen. Vooral bij Kowloon en Summit door de open stukken veel te vermijden en veel binnen te blijven. Met Lightweight, SOH en Marathon ben je op die manier wel in het voordeel
quote:
Sticks and stonesquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:26 schreef kutkabouter het volgende:
Mario kart double dashHet spel waarbij je AL-TIJD wordt genaaid net voor de finish, maar dat toch echt geweldig is.
Ik speel het tegenwoordig bijna elke avond met m'n huisgenoten.
Inderdaad, over het algemeen is DOM op Kowloon of Summit met de stakeout goed voor zo'n 20+ killsquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt, laatst toen we DOM speelden met zijn allen op Kowloon had ik wel een mooie K/Dveel binnen blijven en smalle gangen neemt helpt heel erg inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |