Nee precies. Eigenlijk volstaat een assault rifle wel op alle maps, behalve op Kowloon en Summit. Daar is een shotgun sowieso verplichtquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:58 schreef KneusTeun het volgende:
Gebruik eigenlijk geen SMG's meer....
Shotty en Famas zijn bijna zelfde, alleen is de famas op lange afstand net zo dodelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee precies. Eigenlijk volstaat een assault rifle wel op alle maps, behalve op Kowloon en Summit. Daar is een shotgun sowieso verplicht
Sowieso, Kowloon zonder shotty spelen is alleen voor kenserbors manquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee precies. Eigenlijk volstaat een assault rifle wel op alle maps, behalve op Kowloon en Summit. Daar is een shotgun sowieso verplicht
Jij hebt overduidelijk nooit Kowloon gespeeld met de stakeout.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
Shotguns in black ops zijn poep.
Ik heb ook zo'n tijd gehad. Elke vrijdag de hele avond met bier en verdovende middelen opde bank met 4 vrienden batte @ blockcityquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:26 schreef kutkabouter het volgende:
Mario kart double dashHet spel waarbij je AL-TIJD wordt genaaid net voor de finish, maar dat toch echt geweldig is.
Ik speel het tegenwoordig bijna elke avond met m'n huisgenoten.
Zijn ze nog steeds poep, maar het is gewoon leuk. Kenserbors.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk nooit Kowloon gespeeld met de stakeout.
Niet, met de Olympia schiet je met hipfire nog iemand uit die toren bij Firing Rangequote:Op woensdag 16 februari 2011 12:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Zijn ze nog steeds poep, maar het is gewoon leuk. Kenserbors.
Veel bier en sigaretten en dan met z'n allen mario karten en lachen om private spice.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n tijd gehad. Elke vrijdag de hele avond met bier en verdovende middelen opde bank met 4 vrienden batte @ blockcity
Damn wat heb ik een tijd vergooid
Gaat een beetje moeilijk als je de mappack niet hebt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk nooit Kowloon gespeeld met de stakeout.
Wel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet, met de Olympia schiet je met hipfire nog iemand uit die toren bij Firing Range
Zie het voorbeeld van Firing Range, met die toren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk als je de mappack niet hebt.
Olympia is pure kenserbors.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zie het voorbeeld van Firing Range, met die toren.
Ik ben ook meer fan van de Stakeout, maar de Olympia heeft wel een goede rangequote:Op woensdag 16 februari 2011 12:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Olympia is pure kenserbors.
De AUG ook.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben ook meer fan van de Stakeout, maar de Olympia heeft wel een goede range
In het begin vond ik die echt uberbaas. Maar nu kan ik er echt niet mee overweg.quote:
Hoezo niet? AUG en Famas voor jou?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
In het begin vond ik die echt uberbaas. Maar nu kan ik er echt niet mee overweg.
Ja, ik weet echt niet met welke gun ik moet spelen. Ze zijn allemaal kut.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo niet? AUG en Famas voor jou?
Ga je toeleggen op de M16! ACOG erop en een beetje voorzichtiger spelenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, ik weet echt niet met welke gun ik moet spelen. Ze zijn allemaal kut.
Nu inderdaad overgestapt naar de AUG en Famas ja.
Nee man, de M16 in Black Ops is niet te doen vergeleken met die van CoD4.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ga je toeleggen op de M16! ACOG erop en een beetje voorzichtiger spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |