Mario Kartquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:26 schreef kutkabouter het volgende:
Mario kart double dashHet spel waarbij je AL-TIJD wordt genaaid net voor de finish, maar dat toch echt geweldig is.
Ik speel het tegenwoordig bijna elke avond met m'n huisgenoten.
Zal vast wel nat zijn daar..quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:27 schreef KoningStoma het volgende:
Op de gamecube?
Kennen jullie trouwens die geur van een nieuwe xbox? Zo lekker![]()
Ik ga nu even in de doos van mijn xbox ruiken![]()
Ja.quote:
Fixed. Tevens leestekens toegevoegd.quote:
Waar heb je op gezocht dan? Bors of kenser?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Google levert dit op Faal
Edit: Of toch!
[ afbeelding ]
Kenserbors.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waar heb je op gezocht dan? Bors of kenser?
Kenser. Bors levert dit:quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waar heb je op gezocht dan? Bors of kenser?
Uw zoekbewerking - Kenserbors - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:
Pure kenser in poedervorm wat daar naast die bors ligt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kenser. Bors levert dit:
[ afbeelding ]
Oi, niet spotten met Maisgriess!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kenser. Bors levert dit:
[ afbeelding ]
Als we het hier vaak genoeg posten wel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - Kenserbors - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Is de opa van een maat van je overleden aan Maisgriess?quote:
MAC11quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:47 schreef PierreTT het volgende:
Nu even weer op serious mode. Sinds de AK74 een patch heeft gehad vind ik hem een stuk minder spelen, maar ik kan buiten de Skorpion geen andere SMG vinden die echt de shit is.
Dit waren mijn opa'squote:Op woensdag 16 februari 2011 11:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is de opa van een maat van je overleden aan Maisgriess?
Ik heb een haat ontwikkeld voor dat dingquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:47 schreef PierreTT het volgende:
Nu even weer op serious mode. Sinds de AK74 een patch heeft gehad vind ik hem een stuk minder spelen, maar ik kan buiten de Skorpion geen andere SMG vinden die echt de shit is.
Oke, die kan ook wel. Maar ik vind bijvoorbeeld de PM63 en Spectre echt pure kenserbors.quote:
Ja die zijn echt kenserbors man.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke, die kan ook wel. Maar ik vind bijvoorbeeld de PM63 en Spectre echt pure kenserbors.
Nee precies. Eigenlijk volstaat een assault rifle wel op alle maps, behalve op Kowloon en Summit. Daar is een shotgun sowieso verplichtquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:58 schreef KneusTeun het volgende:
Gebruik eigenlijk geen SMG's meer....
Shotty en Famas zijn bijna zelfde, alleen is de famas op lange afstand net zo dodelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee precies. Eigenlijk volstaat een assault rifle wel op alle maps, behalve op Kowloon en Summit. Daar is een shotgun sowieso verplicht
Sowieso, Kowloon zonder shotty spelen is alleen voor kenserbors manquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee precies. Eigenlijk volstaat een assault rifle wel op alle maps, behalve op Kowloon en Summit. Daar is een shotgun sowieso verplicht
Jij hebt overduidelijk nooit Kowloon gespeeld met de stakeout.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
Shotguns in black ops zijn poep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |