SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Hell yeah, nadat ik mijn ex had gedumpt is mijn leven alleen maar beter geworden.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:46 schreef PierreTT het volgende:
Rijstkoker, de man van de meerdere vrouwen!
Beroep van mijn exen die ik heb leren kennen in de afgelopen 3 jaar.
Barvrouw x3
Verpleegster x2
rice rice baby tututututedudududum![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Laten we stoppen met baggeren hier![]()
Haal die afgrijselijk pic in het MW2-topic weg, mijn browser trekt het niet meerquote:Op maandag 14 februari 2011 16:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Laten we stoppen met baggeren hier
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Zeker safari?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haal die afgrijselijk pic in het MW2-topic weg, mijn browser trekt het niet meer
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Chrome is chill! die kan gewoon PSD's openen!quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Dat je die pleurisgranaten moet terug gooien, maar de meeste gebruiken semtex of cooken de granaten te lang voor mij om terug te gooien.quote:![]()
doe met een mattie in FFAOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
successfull troll
Niet moeilijk, maar de situatie doet zich zelden voor.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe moeilijk is het overigens om 10 keer op RB te drukken als er die indicator staatOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Niet moeilijk, maar de situatie doet zich zelden voor.
Daarnaast ligt hij vaak te ver weg en cooken meeste mensen hem.![]()
Domination ofzo spelen, krijg je er toch genoeg naar je hoofd gesmeten?
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Speel 1,5 uur DOM en je hebt hemquote:Op maandag 14 februari 2011 18:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Niet moeilijk, maar de situatie doet zich zelden voor.![]()
je moet 5 throwbacks maken en niet 10.
1 x heb ik ook geboost omdat het me TE lang duurde voor ik pas de 1e kans op een throwback had.
2e x had ik al 3 stuks in de 1e pot waar ik flakkerjack equipped had..
toen had ik ook zoiets van fuck it, we halen t wel!
edit: AFCA... ik speel 95% DOM en 80% wat naar de punten gesmeten wordt is toch een semtex...
(logisch)Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Flack jacket pro is ook vrij kansloos geen damage van vuur is een leuke toevoeging maar niet iets waar ik over na ga denken tijdens het spelen.![]()
LoL weet je hoe chill het is dat je je route niet aan hoeft te passen als de enemy napalm dropt?
Of dat je door je eigen napalm heen komt springen als een rambo?
kicke man....Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
En de granaten gaan weer naar 3 seconden als je ze oppakt 14.gifquote:Op maandag 14 februari 2011 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Flack jacket pro is ook vrij kansloos geen damage van vuur is een leuke toevoeging maar niet iets waar ik over na ga denken tijdens het spelen.![]()
2.5quote:Op maandag 14 februari 2011 19:17 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
En de granaten gaan weer naar 3 seconden als je ze oppakt 14.gifVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Mwoah als je blijft prestigen is het niet iets wat de moeite waard is IMO. Kun je beter lightweight pro en als is het vloeken in de kerk ghost pro halen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:17 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
En de granaten gaan weer naar 3 seconden als je ze oppakt 14.gif![]()
Heb ik met Marathon.... geen zin om 15 x 15 vlaggen te cappen..quote:Op maandag 14 februari 2011 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah als je blijft prestigen is het niet iets wat de moeite waard is IMO. Kun je beter lightweight pro en als is het vloeken in de kerk ghost pro halen.
Not in a million fucking years!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
We moeten een keer een hele lobby met RPG lopen, en zodra er een heli aankomt, zie je dan 6 RPG's erop vliegen. Dat is pas een leuke theater feedquote:![]()
![]()
Ik ga dan ook niet meer prestigenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah als je blijft prestigen is het niet iets wat de moeite waard is IMO. Kun je beter lightweight pro en als is het vloeken in de kerk ghost pro halen.
Eén keer gedaan, vond er geen zak aan.![]()
Deze malloot dacht mij wel even een flying kick te kunnen geven. Gelukkig deden mijn kogels voor de verandering hun werk en desintergreerde hij compleet![]()
![]()
Wat?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef KoningStoma het volgende:
Deze malloot dacht mij wel even een flying kick te kunnen geven. Gelukkig deden mijn kogels voor de verandering hun werk en desintergreerde hij compleet![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef KoningStoma het volgende:
![]()
![]()
En wel gewoon kunnen blijven knallen met hun primary en kunnen blijven knivenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:21 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Tevens dat hoeren Second Chance, te vaak er door dood gegaan omdat zij 1 seconde immuun zijn.![]()
r
rrrr
rrrrrrrrrrrrrr![]()
Dat ga ik ook een keer doenquote:![]()
![]()
Net weer flink zitten scheldenBen zo goed als klaar met dit spel, beleef er amper plezier meer aan en prestigen duurt te lang om dat nog als leuke bezigheid te blijven zien
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Best leuk om te doen hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Heb ik met Marathon.... geen zin om 15 x 15 vlaggen te cappen..
Not in a million fucking years!![]()
![]()
Waren er lekkere wijven?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:42 schreef Doopy-X- het volgende:
Misschien kom ik zo nog even online, nu in de auto terug van een leuk feestje![]()
![]()
Alle stelletjes zitten te splitscreenen vanavond natuurlijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:32 schreef voederbietel het volgende:
'No capable gamehost was found'
Het is een drama vanavond.rice rice baby tututututedudududum![]()
Haha, nouja, ik heb hem maar uitgezet. Als je om de haverklap neergeschoten word door iemand die je door lag niet ziet is de lol er snel vanaf.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:46 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Alle stelletjes zitten te splitscreenen vanavond natuurlijk.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Ik word HELEMAAL waanzinnig van die Flak Jacket, moet nog 1 granaat, 2,5 uur zitten spelen met dat ding aan, Demolition, Domination en HQ en NIEMAND gooit een frag![]()
![]()
Je vrouw zeker?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Heheheh gister met 3 man in de toren van Firing Range zitten campen met flak jack pro en tactical mask.
3 x M60
6 x c4
6 x RPG
10-15 min kapot gelachen...
Sentry gun en Valkyrie gewoon opgeroepen op dat ding, ff dekking vragen.. op de rand springen en pakken maar
oh.. en als je throwbacks wilt voor Flak Jack pro?... thats the place to be
heb zeker 10 nades teruggesmeten
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik speel bijna alleen nog maar Combat Training > Geen lag
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
Ik speel alleen nog maar op de Xbox 360 en niet op de PS3 > Geen lag![]()
Ik heb er ook geen last van heb dan ook al 3 dagen niet meer gespeeld.rice rice baby tututututedudududum![]()
Ik ook niet.quote:
Maar de ouders van dat 16-jarige meisje vonden het toch nodig om me aan te klagen, en de rechter vond het toch nodig om me naar een psychiater te sturen.
Wat gebeurt er allemaal, ik heb nergens last van hoor![]()
![]()
Fixed.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet het, fucking faalgrap.
Zwaar onder boven mijn niveauOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Net een pot tegen 3 lui die echt zwakzinnig of gewoon echt blind waren XD
Lui liepen gewoon meerdere keren langs je heen...'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ghost pro?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:26 schreef KneusTeun het volgende:
Net een pot tegen 3 lui die echt zwakzinnig of gewoon echt blind waren XD
Lui liepen gewoon meerdere keren langs je heen...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Nee Ghost = GAYquote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
ff aangepast sinds ghost ook heel goed als flankperk gebruikt kan worden tegen campers die veel van de HUD uitgaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:09 schreef Rijstkoker het volgende:
Ghost word ook veel gebruikt door campingnigga's.
Geen last van. Alleen noobs campen en die kijken nooit op hun radar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:12 schreef BzP het volgende:
[..]
ff aangepast sinds ghost ook heel goed als flankperk gebruikt kan worden tegen campers die veel van de HUD uitgaanOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Mensen die klagen over ghost moeten hun ogen beter gebruiken enn wat oplettender spelen.
Niet alleen maar rondrennen met je oog op de HUD
Als ik door een ghoster gepakt word dan heb ik gewoon een fout gemaakt, en dat zie ik in
ipv te gaan huilen...
Ga dan Kankerstrike spelen...
Kutkabouter: Learn2trollVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Waarom zou ik willen leren om te trollen? Ik troll nooit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:15 schreef BzP het volgende:
Mensen die klagen over ghost moeten hun ogen beter gebruiken enn wat oplettender spelen.
Niet alleen maar rondrennen met je oog op de HUD
Als ik door een ghoster gepakt word dan heb ik gewoon een fout gemaakt, en dat zie ik in
ipv te gaan huilen...
Ga dan Kankerstrike spelen...
Kutkabouter: Learn2trollOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Wat ik zeg, je probeert maar t lukt nooitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom zou ik willen leren om te trollen? Ik troll nooit.
Jij denkt altijd dat iets een trollpoging is als je kritiek of wat dan ook krijgt. Dus kap nou zelf maar gewoon met je kutreacties over trollen altijd, want je bent niet grappig (mocht je dat proberen te zijn) en je loopt gewoon bullshit te lullen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:30 schreef BzP het volgende:
[..]
Wat ik zeg, je probeert maar t lukt nooitOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
WOW...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij denkt altijd dat iets een trollpoging is als je kritiek of wat dan ook krijgt. Dus kap nou zelf maar gewoon met je kutreacties over trollen altijd, want je bent niet grappig (mocht je dat proberen te zijn) en je loopt gewoon bullshit te lullen.
The troll got trolled
Care............... [ ]
Annoyed......... [ ]
Meltdown........ [ ]
Epic Meltdown..[x]Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Mensen die om trolls geven buiten een plaats als 4chanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:40 schreef BzP het volgende:
[..]
WOW...
The troll got trolled
Care............... [ ]
Annoyed......... [ ]
Meltdown........ [ ]
Epic Meltdown..[x]
OT: Hard aan het rapen in HQ vanmiddag, gaat ineens iedere noob hun team uit en komen daar sterke lui voor terugNog gewonnen, maar puur omdat er niet genoeg tijd was voor hen om 180 punten achterstand in te halen.
![]()
ik snap dat het bij TDM irri kan zijn, sinds de spy plane je beste mattie dan is...
Maar dan zeg ik toch dat je situational awareness beter moet worden ipv te janken!
Ik had nieteens troll intenties FSMXI... Maar kutpinkeltje gaf me gewoon een inkopper van 1e klasseVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik wilde gisteren één keer een volledig potje campen, gewoon even kijken hoe het is.
Domination Launch, ik heb het hele potje bij B gezeten. Niet letterlijk bij B maar erboven en ernaast. Op de twee balkons aan weerszijden en de buizen die daar tussen lopen om steeds heen en weer te kunnen. Motion Sensor neergezet zodat ik wist wanneer iemand me van achteren wilde neerknallen. Constant mensen neergeknald die naar B liepen of mensen die al aan 't capturen waren. Uiteindelijk twee keer blackbird en twee keer een chopper gehaald. Het is zielig maar het was leuk eens te doen.
Mijn team had dik gewonnen omdat we het gehele potje B bezaten en onze eigen flag A.![]()
Het siert je als user als je zelfs dan nog niet gaat trollen. Wat jou dus tot een kutuser maakt. Gelukkig wisten we dit allemaal al.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef BzP het volgende:
ik snap dat het bij TDM irri kan zijn, sinds de spy plane je beste mattie dan is...
Maar dan zeg ik toch dat je situational awareness beter moet worden ipv te janken!
Ik had nieteens troll intenties FSMXI... Maar kutpinkeltje gaf me gewoon een inkopper van 1e klasse
En ja, ik ben ook een kutuser, en ja, dat staat ook in mijn naam, en nee, dat ontken ik niet, in tegenstelling tot jou.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
En nu is het wel weer klaar.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ik wist niet dat Ninja er ook voor zorgde dat je niet meer ging gillen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:42 schreef Fsmxi het volgende:
Voor als er mensen zijn die echt niet kunnen snappen dat mensen ghost kunnen haten![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef Moffol het volgende:
Ik wilde gisteren één keer een volledig potje campen, gewoon even kijken hoe het is.
Domination Launch, ik heb het hele potje bij B gezeten. Niet letterlijk bij B maar erboven en ernaast. Op de twee balkons aan weerszijden en de buizen die daar tussen lopen om steeds heen en weer te kunnen. Motion Sensor neergezet zodat ik wist wanneer iemand me van achteren wilde neerknallen. Constant mensen neergeknald die naar B liepen of mensen die al aan 't capturen waren. Uiteindelijk twee keer blackbird en twee keer een chopper gehaald. Het is zielig maar het was leuk eens te doen.
Mijn team had dik gewonnen omdat we het gehele potje B bezaten en onze eigen flag A.
rice rice baby tututututedudududum![]()
Wat heb je gedaan, noooooquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:21 schreef Moffol het volgende:
[..]
Het was maar voor één keer, vergeef het me!
Half bezopen is weggegooid geld.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: