Klopt, moet wel zeggen dat ik me kapot heb gelachen met de AA-12 als secondary en met Danger Closequote:Op woensdag 16 februari 2011 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quickscopen, MLC, OMA - DC, en shotgun/G18 akimbo als secondarie
Hoi pot4toe, ik ben Theo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Whut? Ik speel dat spel al niet meer sinds BOVergis je me nou weer met iemand? Ik ben pot4toe
Kenserbors.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi pot4toe, ik ben Theo.
Ik zag je advertentie hier en je lijkt me een aardige jongen. Heb je misschien zien om een keer wat te gaan drinken?
Ik ben zelf een spontane man uit het oosten van het noorden van het land. Ik ben 52 jaar oud, heb een harig bierbuikje en hou van Thaise massages en modelvliegtuigen bouwen.
Mijn mailbox staat altijd open.
Gr gr Theo.
En dan vergat ik nog boosters die heel FFA verneukte. IMO heeft Treyarch heel veel dingen verbeterd aan COD maar je zal altijd dingen blijven houden waar je over kan klagenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, moet wel zeggen dat ik me kapot heb gelachen met de AA-12 als secondary en met Danger Close
Ik ben het eens met deze joodquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan vergat ik nog boosters die heel FFA verneukte. IMO heeft Treyarch heel veel dingen verbeterd aan COD maar je zal altijd dingen blijven houden waar je over kan klagen
Eensquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan vergat ik nog boosters die heel FFA verneukte. IMO heeft Treyarch heel veel dingen verbeterd aan COD maar je zal altijd dingen blijven houden waar je over kan klagen
Eens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:10 schreef KoningStoma het volgende:
Ze hebben veel verbeterd, maar ook veel verneukt
Kun je over iedere COD zeggen en de dingen die ze verneukt hebben vind ik niet zo game brekend als in MW2.quote:
Waarom zijn er nu geen boosters meer dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan geen TAC instertion geburiken in FFA.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:11 schreef n0ir het volgende:
[..]
Waarom zijn er nu geen boosters meer dan?
Ik wel. MW2 was in elk opzicht beter.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je over iedere COD zeggen en de dingen die ze verneukt hebben vind ik niet zo game brekend als in MW2.
MW2 beter vinden dan BOquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik wel. MW2 was in elk opzicht beter.
Zombies is wel goed trouwens. Maar dat was spec ops ook.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik wel. MW2 was in elk opzicht beter.
Zombies is wel goed trouwens. Maar dat was spec ops ook.
quote:
MW2 was zo voorspelbaar je haalt 5 kills gooit een predator, daar haal je weer minimaal 1 kill mee dus je zit al bijna aan je harrier en voor je het weet zit je te blaffen in je AC130 door een 5 killstreak. BO heeft een groot probleem en dat is de matchmaking en falende host migration maar dit hadden ze in WaW ook al dus dit had je van te voren kunnen weten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:16 schreef KoningStoma het volgende:
Mw2 was kwa gameplay minder, maar technisch ging het een stuk soepeler. Het zegt genoeg dat mw2 technisch beter was. Die was namelijk al om je aan te ergeren op dat gebied.
Ik weet niet waarom, maar voor de launch van BO was ik ervan overtuigd dat BO beter zou werken. Dat is een van mijn teleurstellingen.
Waarmee allemaal nog meer dan, behalve de hitmarkers met een shotgun?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:23 schreef KoningStoma het volgende:
Of je daarom BO beter vind kwa gameplay is jouw mening. Het blijft een feit dat het niet alleen de matchmaking en host migration is waar BO steekjes laat vallen.
Je zou toch zeggen dat ze dan anticiperen en het van te voren fiksen in plaats van ons 60 euro laten betalen voor een kutspel en het later (zeer matig) gaan fiksen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MW2 was zo voorspelbaar je haalt 5 kills gooit een predator, daar haal je weer minimaal 1 kill mee dus je zit al bijna aan je harrier en voor je het weet zit je te blaffen in je AC130 door een 5 killstreak. BO heeft een groot probleem en dat is de matchmaking en falende host migration maar dit hadden ze in WaW ook al dus dit had je van te voren kunnen weten.
Feit is dat er met theatermode wel ineens veel meer geklaagd word lijkt het.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:23 schreef KoningStoma het volgende:
Of je daarom BO beter vind kwa gameplay is jouw mening. Het blijft een feit dat het niet alleen de matchmaking en host migration is waar BO steekjes laat vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |