Ik ben niet van de shag, teveel gelul voordat ik eindelijk iets aan kan steken. Plus, als je in de kroeg/club/discopogo staat is het helemaal zwaar onhandigquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:14 schreef BzP het volgende:
G11 met steady aim man... hipfire iemand aan de andere kant van array..
Probeer maar..
En gauloises zijn idd lekker...
Maar ik ben cheap en rook shag... (veel lekkerder met een blowtje)
En je ziet eruit als een zwerver/pauper.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben niet van de shag, teveel gelul voordat ik eindelijk iets aan kan steken. Plus, als je in de kroeg/club/discopogo staat is het helemaal zwaar onhandig
quote:
Dude, het is jouw schuld.. dat iedereen offtopic gaat en over stinkpeuken gaat praten. Jonguh!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:24 schreef PierreTT het volgende:
Weet ik veel, ik ouwehoer maar gewoon mee. Ik probeer het wel serieus te houden, zie mijn posts over SMG's, de stakeout en de G11!
Ja ik probeer ook altijd serieus te doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:24 schreef PierreTT het volgende:
Weet ik veel, ik ouwehoer maar gewoon mee. Ik probeer het wel serieus te houden, zie mijn posts over SMG's, de stakeout en de G11!
Wat een grafplaat... duitsersquote:
Gelul. BzP begon over rokenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dude, het is jouw schuld.. dat iedereen offtopic gaat en over stinkpeuken gaat praten. Jonguh!
Deze postquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik probeer ook altijd serieus te doen.
Semtex en Scavenger.
Af en toe wat gebagger, maar over het algemeen wel ontopic. Commando met Reflex.
Flack Jacket.
[#47] CoD: Black Ops [X360/PS3]: Dit keer zonder Black Ops!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:35 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Is Kenserbors nou een belediging of wat.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik probeer ook altijd serieus te doen.
Semtex en Scavenger.
Af en toe wat gebagger, maar over het algemeen wel ontopic. Commando met Reflex.
Flack Jacket.
MW2!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:37 schreef dreamzk het volgende:
Geef mij maar een ACR+Silencer, Semtex, Flashbang, Ninja Pro, Marathon Pro en Stopping Power Pro.
Komende week heb ik vakantie. Dan doe ik sowieso mee als je me invite.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
MW2!
Wanneer gaan we even potje doen?
Zie dat je het soms nog speelt.
Whut? Ik speel dat spel al niet meer sinds BOquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
MW2!
Wanneer gaan we even potje doen?
Zie dat je het soms nog speelt.
30 posts per pagina.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
[#47] CoD: Black Ops [X360/PS3]: Dit keer zonder Black Ops!
2e post van de pagina en verder
Echte kenserbors ja.quote:
Hmmm interessant.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Whut? Ik speel dat spel al niet meer sinds BOVergis je me nou weer met iemand? Ik ben pot4toe
quickscopen, MLC, OMA - DC, en shotgun/G18 akimbo als secondariequote:Op woensdag 16 februari 2011 14:47 schreef PierreTT het volgende:
Mwa, MW2 had ook wel leuke dingen vergeleken met BO. Ben alleen blij dat quickscopen bij BO eruit gehaald is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |