Je hebt het gezien bij de de aanstelling van de EU-president, degene die zich kandidaat stellen worden het juist niet. Blair was kandidaat, maar het werd Van Rompuy.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:07 schreef mlg het volgende:
Wordt er nou serieus gekeken naar een nieuwe mod of niet?
Waar heb jij het nou weer over? Ik vraag of er wordt gekeken naar een nieuwe mod of niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je hebt het gezien bij de de aanstelling van de EU-president, degene die zich kandidaat stellen worden het juist niet. Blair was kandidaat, maar het werd Van Rompuy.
Ik heb de positie afgewezen.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:07 schreef mlg het volgende:
Staat de positie van Duke ter discussie.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:07 schreef mlg het volgende:
Nee, een bijkomende mod.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Staat de positie van Duke ter discussie.
@Ryan: ben jij ooit mod geweest?
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Staat de positie van Duke ter discussie.
Daarom staat zijn positie ook niet ter discussie.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind zelf dat ie wel geschikt is voor dit zeer hoge ambt
Lijkt mij niet. Dat topic is voor losse berichtjes, actuele gebeurtenissen, copy pastejes van nieuwssites. Dit is een op zichzelf staande discussie.quote:
Verreweg de meeste topics van FTS gaan dan ook snel op slotquote:Op maandag 14 februari 2011 23:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Dat topic is voor losse berichtjes, actuele gebeurtenissen, copy pastejes van nieuwssites. Dit is een op zichzelf staande discussie.
Zo nee, dan verwacht ik dat elk schijttopic dat FTS opent voortaan direct gesloten wordt en naar het centrale PvdA topic wordt verwezen.
Hij spreekt in raadselen. Je snapt toch wel dat we zo'n geweldig orakel niet de mond willen snoeren?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag ik in dat verband trouwens verzoeken dat erop gelet wordt dat FTS niet elk bericht wat hij over de PvdA vindt in zowel het centrale PvdA topic als in het centrale PVV-topic plaatst?
En kan iemand me uitleggen waarom dat idiote stukje waarmee FTS het centrale PvdA topic deel 4 begon (en wat later vervangen is door de standaard OP) ineens weer opduikt in de OP van deel 5?
Ik heb net even de TT gecheckt en in bevind me in FB, niet in SC. Ik zal dus even mijn post herhalen in de hoop dat er een normaal antwoord op komt:quote:Op maandag 14 februari 2011 23:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij spreekt in raadselen. Je snapt toch wel dat we zo'n geweldig orakel niet de mond willen snoeren?
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag ik in dat verband trouwens verzoeken dat erop gelet wordt dat FTS niet elk bericht wat hij over de PvdA vindt in zowel het centrale PvdA topic als in het centrale PVV-topic plaatst?
En kan iemand me uitleggen waarom dat idiote stukje waarmee FTS het centrale PvdA topic deel 4 begon (en wat later vervangen is door de standaard OP) ineens weer opduikt in de OP van deel 5?
Een post over de PvdA in een PVV topic kun je zonder problemen gewoon verwijderen. Nu nog even antwoord op het tweede deel van mijn post svp.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:53 schreef du_ke het volgende:
En het normale antwoord is dat ik het in de gaten houd. Echter ik ben niet altijd online en ga zo'n post niet een halve dag of half topic later nog editten.
Nee. Ik was erbij. Het topic werd geopend zonder dat gereutel van FTS in de OP om even later dat geneuzel ineens wel in de OP te hebben. Ik snap dat jullie het in het vorige topic erin gezet hebben, omdat FTS het topic opende en niet helemaal snapte wat de bedoeling is en de discussie over dat gelul al op gang was. Maar het draagt he-le-maal niks bij aan dit nieuwe topic en ik zou het niet graag als standaard onderdeel van de OP van deze reeks zien verschijnen asjeblieft, dankjewel.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:56 schreef du_ke het volgende:
En het tweede deel Remlof heeft op het knopje nieuw topic gedrukt denk ik.
Kun je beter NSDAP vervangen met de partij van Mussolini de PNF.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:31 schreef du_ke het volgende:
En zo'n discussie PVV-NSDAP moet best een keer kunnen maar dan wel met een goede openingspost die wat beter onderbouwt dan die van dit topic (ik zie kansen voor jou) en op een moment dat er actieve moderatie aanwezig is want zonder loopt zo'n topic snel uit de hand.
Nee. Mussolini kende met name in het begin namelijk geen racisme. Pas in de oorlog onder Duitse invloed is in Italië de Jodenjacht begonnen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Kun je beter NSDAP vervangen met de partij van Mussolini de PNF.
Hij sloot buitenlanders uit (eigen volk principe). Later moest hij wel meedoen met de jodenvervolging om een wit voetje bij de duitsers te halen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee. Mussolini kende met name in het begin namelijk geen racisme. Pas in de oorlog onder Duitse invloed is in Italië de Jodenjacht begonnen.
Onzinnig topic met maar een doel. En dat is niet discussie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:05 schreef betyar het volgende:
Moslim verkracht zesde Christelijke meisje
Oproepen tot geweld. Wellicht iets voor in het strafdossier van voice-over.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:16 schreef voice-over het volgende:
[..]
Neuh, ik heb liever dat PvdA'ers die verantwoordelijk zijn voor de weerzinwekkende massa-immigratie zich verantwoorden voor een volkstribunaal. Daarna de kop afhakken zou een mogelijkheid moeten zijn.
Pas op dat je niet te triest wordt he.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:21 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Oproepen tot geweld. Wellicht iets voor in het strafdossier van voice-over.
Valentijnsfrustraties die eruitkomen.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:52 schreef Dagonet het volgende:
Waarom sloop je de bagger er niet eerst uit?.
Sorry Dago, niet aan gedacht. Is het zo beter?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:53 schreef Dagonet het volgende:
Hier POL, heb je een sloot bagger, veel plezier.
Er is een aardige wildgroei aan topics over de PS-verkiezingen en dan voegt dit niet zoveel toe. De discussie kan een aardige zijn maar dan moet je de aanzet toch anders doen denk ik. En minder gericht op dit 'incident'.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:46 schreef Boldface het volgende:
Kieskompas voor laaggeletterden
Waarom moet dit nou weer dicht? Het topic gaat niet inhoudelijk over het kieskompas zelf, het gaat over de vraag of het zinvol is om zo'n versie voor laaggeletterden te maken. Ik stel er toch een duidelijke vraag bij in de OP?
Ben het met je eens (topic niet gelezen trouwens).. Voor wat dat waard isquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:56 schreef Boldface het volgende:
Hoezo 'incident' ? Het is een nieuwsfeit... voor het eerst is er een speciale versie voor laaggeletterden. Maar goed, laat maar...
In tegenstelling tot de kwalitatief hoogstaande anti-PvdA topics van fokthesystem en gtotep, bedoel je?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef StarGazer het volgende:
VVD durft niet in debat met D66
De anti-VVD topics van sca Arolsen beginnen een beetje vermoeiend te worden. Vooral omdat hij van een gedegen openingspost nooit gehoord heeft.
Wat loop je nou weer te roeptoeteren man. De hoeveelheid anti-PvdA topics worden ook in het feedback topic aangekaart. En terecht.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de kwalitatief hoogstaande anti-PvdA topics van fokthesystem en gtotep, bedoel je?
Mijn tekst jatten. Sneue aap ben je ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
PvdA met mooie lijst in N.Holland.
De anti-PvdA topics van gtotep beginnen een beetje vermoeiend te worden. Vooral omdat hij van een gedegen openingspost nooit gehoord heeft.
Beter goed gejat dan slecht bedacht...quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mijn tekst jatten. Sneue aap ben je ook.
Whatever.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht...
Die gaan dan ook met de regelmaat van de klok op slot...quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de kwalitatief hoogstaande anti-PvdA topics van fokthesystem en gtotep, bedoel je?
Laten we hier niet zo over onze users gaan praten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:09 schreef mlg het volgende:
Men he, wat is er met echtgaaf gebeurd. Volgens mij zit hij niet helemaal lekker in zijn vel.
Oke, best, maar het valt natuurlijk wel op met hoe hij hiervoor deed.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laten we hier niet zo over onze users gaan praten.
Roddelen en afkraken lijkt me inderdaad geen goed idee, maar ik dacht dat hier zorg geuit werd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laten we hier niet zo over onze users gaan praten.
Zo bedoel ik dat niet hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:52 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Roddelen en afkraken lijkt me inderdaad geen goed idee, maar ik dacht dat hier zorg geuit werd.
Misschien ook dat beter niet in het openbaar, dat is ook wel waar.
Tegenstemwijzer filmpjequote:
Tegenstemwijzer filmpjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:25 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wat ben jij een gefrustreerd figuur.
Ik sprak hier twee keer de waarheid. De eerste gaat over het feit dat een heel topic gevuld wordt over één onbenullig filmpje met kinderen er in en de tweede over fokthesystem die weer overal de PvdA bij betrekt. Ik sta dus nog steeds achter beide uitspraken, beetje jammer dat die in het feedback topic gebracht moet worden. Wat wil je daar nu mee bereiken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Tegenstemwijzer filmpje
[..]
Tegenstemwijzer filmpje
Zeg, ben jij blauw? Er wordt al genoeg getrolled in POL.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik sprak hier twee keer de waarheid. De eerste gaat over het feit dat een heel topic gevuld wordt over één onbenullig filmpje met kinderen er in en de tweede over fokthesystem die weer overal de PvdA bij betrekt. Ik sta dus nog steeds achter beide uitspraken, beetje jammer dat die in het feedback topic gebracht moet worden. Wat wil je daar nu mee bereiken?
Hoezo? Voorgaande heeft betrekking op mezelf. Het lijkt me dan ook niet meer dan logisch dat ik hierop reageer. Spreek met er gewoon op aan in de SC (of wat mij betreft via pm) in plaats van het gelijk in het FB-topic te plaatsen. Een beetje KGB mentaliteit, alles wat je niet bevalt moet gelijk gemeld worden. Er zijn toch wel ergere uitspraken als je zo nodig het trollen op fok wil aanpakken. Ik wil je dan de wedervraag stellen; ben jij blauw?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zeg, ben jij blauw? Er wordt al genoeg getrolled in POL.
Mij een KGB'er noemen wil je ook nog op het lijstje zetten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hoezo? Voorgaande heeft betrekking op mezelf. Het lijkt me dan ook niet meer dan logisch dat ik hierop reageer. Spreek met er gewoon op aan in de SC (of wat mij betreft via pm) in plaats van het gelijk in het FB-topic te plaatsen. Een beetje KGB mentaliteit, alles wat je niet bevalt moet gelijk gemeld worden. Er zijn toch wel ergere uitspraken als je zo nodig het trollen op fok wil aanpakken. Ik wil je dan de wedervraag stellen; ben jij blauw?
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:15 schreef Zeeland het volgende:
Straf voor Wilders
Dit kan volgens mij in Centraal PVV en anders in ONZ. Het is niet echt een politieke discussie.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:15 schreef Zeeland het volgende:
Straf voor Wilders
Dit kan volgens mij in Centraal PVV en anders in ONZ. Het is niet echt een politieke discussie.
Precies, dat dacht ik al: je leek me oprecht bezorgdquote:
Is dit een sollicitatie?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hoogste tijd voor modwissel op POL om de zaken wat in evenwicht te brengen.
Je denkt dat je dan wel lekker op de man mag gaan spelen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hoogste tijd voor modwissel op POL om de zaken wat in evenwicht te brengen.
Dat zijn jouw kromme hersenspinsels.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je denkt dat je dan wel lekker op de man mag gaan spelen?
Als je het niet beter kan dan Du_ke, hou dan je liever je mond. Want aan de zijlijn blaten is niet sterk. Dat weet je best.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat zijn jouw kromme hersenspinsels.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat zijn jouw kromme hersenspinsels.
quote:Jouw kennende zou je er ook geen moeite mee hebben om kinderen in de vuurlinie te plaatsen en achteraf janken dat ze doodgeschoten zijn.
Nee en leg geen woorden in mijn mond.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:13 schreef du_ke het volgende:
Niet op deze manier en dat snap je zelf ook prima
Waar doe ik dat dan? Volgens mij houd ik me namelijk aardig in. En nogmaals over politici mag je van mij zoveel bagger spuwen als je maar kan. Maar tegen je medeusers is dat niet geaccepteerd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee en leg geen woorden in mijn mond.
En jouw persoonlijke bakken stront die je over PVV-ers regelmatig zelf uitstort vergeet je maar even voor het gemak.
Tja die mening mag je hebben.quote:De arrogasntie alleen al wat je tentoonspreidt doet mijn haren rechtop staan.
Je ziet zelf niet eens hoe ontzettend hypocriet je bezig bent. Kortom, mijn mening over jou: Je bent imo een waardeloze moderator die niet het fatsoen kan opbrengen om onafhankelijk te modereren.
Wat ik zeg: de neiging om tegenstanders de mond te snoeren maakt het verschil.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Zeker.
Slechts weinigen hebben het vermogen om hierin zuiver te zijn. Het is de uitdaging waarvoor iedere mod komt te staan. Mijn advies zou zijn: terughoudend zijn met je opvattingen.
Maar ik heb zelf geen problemen met Duke qua moderatie, ondanks we het meestal grondig oneens zijn. Maar Dr. Nikita kan dat natuurlijk weer anders ervaren.
Nu je dit zegt, ben ik benieuwd of Van Jole het voor elkaar krijgt om de PVV tuigdorp cartoon in de VVD galerij opgehangen krijgt
Yep.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:31 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat ik zeg: de neiging om tegenstanders de mond te snoeren maakt het verschil.
Onmenselijk om vrijwillige modorators dat aan te doen.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Zeker.
Slechts weinigen hebben het vermogen om hierin zuiver te zijn. Het is de uitdaging waarvoor iedere mod komt te staan. Mijn advies zou zijn: terughoudend zijn met je opvattingen.
Maar ik heb zelf geen problemen met Duke qua moderatie, ondanks we het meestal grondig oneens zijn. Maar Dr. Nikita kan dat natuurlijk weer anders ervaren.
Nu je dit zegt, ben ik benieuwd of Van Jole het voor elkaar krijgt om de PVV tuigdorp cartoon in de VVD galerij opgehangen krijgt
Donner zei ooit: als je gevraagd wordt, dan heb je het gewoon te doen. Of je het leuk vindt of nietquote:Op zondag 20 februari 2011 00:52 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Onmenselijk om vrijwillige modorators dat aan te doen.
Ministerschap is toch iets anders.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Donner zei ooit: als je gevraagd wordt, dan heb je het gewoon te doen. Of je het leuk vindt of niet
Is dit niet meer een SC-discussie???quote:Op zondag 20 februari 2011 00:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Donner zei ooit: als je gevraagd wordt, dan heb je het gewoon te doen. Of je het leuk vindt of niet
Hm. Feedback nav inbreng Dr. Nikitaquote:Op zondag 20 februari 2011 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dit niet meer een SC-discussie???
Beetje afgedwaald danquote:Op zondag 20 februari 2011 01:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hm. Feedback nav inbreng Dr. Nikita
Daar ben ik het wel mee eens. Het moet ook wel erg bont worden wil ik een discussie op inhoud modereren. Wat mij betreft kan er echt heel veel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:55 schreef Kees22 het volgende:
Femke Halsema had wel een goede instelling: je moet juist de vrijheid van meningsuiting verdedigen van mensen die het niet met je eens zijn.
Wat er toe kan leiden dat mensen zoals Dr.Nikita juist totaal vrij spel hebben -- wat volgens mij ook wel klopt, ik bedoel ik hoef iets dergelijks wat zij keer op keer doet niet te flikken, ik ben al een decennium lang uitermate beschaafd en desondanks kreeg ik een aantal bans -- en mensen aan de andere kant van, iig haar, existentiële schaal bij het minste of geringste gesanctioneerd worden, volgens mij, en als dat al niet zo werkt, kan dat er theoretisch gesproken wel toe leiden... Ik denk dat het dus wel anders ligt.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Het moet ook wel erg bont worden wil ik een discussie op inhoud modereren. Wat mij betreft kan er echt heel veel.
Begrijp je niet wat ik bedoel dan, wat jij zegt houdt in principe in dat theoretisch gezien de Dr. Nikita's overblijven. Dat bedoel ik. Op internetfora, social media etc. en dat kan toch niet waar zijn, mij dunkt.quote:Op zondag 20 februari 2011 04:12 schreef du_ke het volgende:
nikita is ook wel een aantal keren verbannen geweest. Nog niet in mijn tijd daarin valt het aantal bans nog wel mee. Dan moet je toch wel flink de grenzen over zijn gegaan.
Valt volgens mij wel mee. Op den duur blijkt een simplistisch confrontatiemodel toch niet te op te leveren wat men hoopt.quote:Op zondag 20 februari 2011 04:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Begrijp je niet wat ik bedoel dan, wat jij zegt houdt in principe in dat theoretisch gezien de Dr. Nikita's overblijven. Dat bedoel ik. Op internetfora, social media etc. en dat kan toch niet waar zijn, mij dunkt.
Even kijken hoe lang jij al op FOK! zit, toch ook wel 8/9 jaar, toch? Ik vind wel dat de mores veranderd zijn in die jaren.quote:Op zondag 20 februari 2011 04:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee. Op den duur blijkt een simplistisch confrontatiemodel toch niet te op te leveren wat men hoopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |