abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 februari 2011 @ 12:51:17 #26
8369 speknek
Another day another slay
pi_92814725
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 12:56:26 #27
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92814935
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:18 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

heeft iemand jou wel eens aangeraden inhoudelijk te reageren ?
Gaat vrij lastig als ik er geen touw aan vast kan knopen. Beetje actie-reactie hé.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 12:57:42 #28
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_92814981
Nu we erachter zijn gekomen dat ie mislukt is, kunnen we niet een postzegel op die multikul plakken en het terugsturen naar de afzender?

Ik heb namelijk liever dat die achterlijke culturen hun narigheden beperken tot de thuislanden:
Moslim verkracht zesde Christelijke meisje
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
pi_92815013
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:49 schreef nikk het volgende:
Je mag de Westerse cultuur dus wel beter vinden maar niet superieur? :')
Van wie " mag" je dat niet ? Is daar een wet over ?
iedereen die zichzelf superieur acht is een lul de behanger... nog erger is het
als mensen de eigen afkomst tot superieur verklaren....
dit soort zichzelf verheven voelen, brengt met zich mee claims op meer rechten, de neiging om
mensen als minderwaardig te zien en zo te behandelen...
pi_92815069
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:57 schreef ZureMelk het volgende:
Nu we erachter zijn gekomen dat ie mislukt is, kunnen we niet een postzegel op die multikul plakken en het terugsturen naar de afzender?

Ik heb namelijk liever dat die achterlijke culturen hun narigheden beperken tot de thuislanden:
Een katholiek kindje verkracht. Hoe bedroevend. Gelukkig gebeuren zulke dingen hier niet.
pi_92815105
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:57 schreef ZureMelk het volgende:

die "multiculturele samenleving" is Nederland... en die kun je niet weggooien...
maar je bedoelt buitenlanders oppakken en deporteren ?
of denk je eerder dat burgers zelf maar op buitenlanders moeten gaan jagen.. een stel vermoorden en dan vluchten er wel een boel.
zoiets dus ?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 13:02:39 #32
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92815177
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:00 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

die "multiculturele samenleving" is Nederland... en die kun je niet weggooien...
maar je bedoelt buitenlanders oppakken en deporteren ?
of denk je maar aan dat burgers zelf maar op buitenlanders moeten gaan jagen.. een stel vermoorden en dan vluchten er wel een boel.
zoiets dus ?
Men zou bijvoorbeeld eens kunnen beginnen met het toegeven van het falen. Bij de partijen ter linkerzijde is er nog steeds een soort vreemde pavlov-reactie merkbaar. Verder een eind maken aan al die zinloze integratieclubjes. Het werkt toch niet.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_92815183
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Een katholiek kindje verkracht. Hoe bedroevend. Gelukkig gebeuren zulke dingen hier niet.
Nee joh, tuurlijk niet. Als we alle moslims het land uitflikkeren, worden er nooit meer meisjes verkracht in Nederland en behoort misdaad definitief tot het verleden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92815219
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:02 schreef eriksd het volgende:

[..]

Men zou bijvoorbeeld eens kunnen beginnen met het toegeven van het falen. Bij de partijen ter linkerzijde is er nog steeds een soort vreemde pavlov-reactie merkbaar. Verder een eind maken aan al die zinloze integratieclubjes. Het werkt toch niet.
Komt vooral doordat ik de multiculturele samenleving een hol begrip vind. Er zijn buitenlanders naar Nederland gekomen, die wonen nu hier, samen vormen we een maatschappij en dat is dat.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 13:04:10 #35
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92815239
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee joh, tuurlijk niet. Als we alle moslims het land uitflikkeren, worden er nooit meer meisjes verkracht in Nederland en behoort misdaad definitief tot het verleden.
Sowieso is het een zeer slecht voorbeeld gezien de wanpraktijken in de kerk.
Bis bis bis
  dinsdag 15 februari 2011 @ 13:06:26 #36
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92815311
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Komt vooral doordat ik de multiculturele samenleving een hol begrip vind. Er zijn buitenlanders naar Nederland gekomen, die wonen nu hier, samen vormen we een maatschappij en dat is dat.
Dat is zo, maar ik merk nog steeds veel te veel een hang naar een soort eigen culturele identiteit. Alsof dat een groot goed is. Men doet maar wat hij of zij wil thuis, maar belachelijke dingen als gescheiden zwemles, weigerambtenaren, homofobie, vrouwen geen handen geven zie ik nou toch niet als een wenselijke component ervan. Er toch wordt dat nog steeds getolereerd.
Bis bis bis
pi_92815449
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:58 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Van wie " mag" je dat niet ? Is daar een wet over ?
Ik reageerde op jouw gedachtenkronkels.

quote:
iedereen die zichzelf superieur acht is een lul de behanger... nog erger is het
als mensen de eigen afkomst tot superieur verklaren....
dit soort zichzelf verheven voelen, brengt met zich mee claims op meer rechten, de neiging om
mensen als minderwaardig te zien en zo te behandelen...
Ik acht de Islamitische cultuur dan ook minderwaardig. En zo behandel ik die ook.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 13:11:56 #38
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_92815535
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:27 schreef nikk het volgende:

[..]

Viel links niet over diverse figuren die de Westerse cultuur superieur achtte aan de Islamitische?
Links viel en valt terecht over types als Voice-Over, die niet alleen roepen dat wij zo superieur zijn maar actief bepleiten dat bepaalde groepen mensen minder rechten krijgen omdat ze uit een zogenaamde inferieure cultuur komen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_92815563
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:06 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dat is zo, maar ik merk nog steeds veel te veel een hang naar een soort eigen culturele identiteit. Alsof dat een groot goed is. Men doet maar wat hij of zij wil thuis, maar belachelijke dingen als gescheiden zwemles, weigerambtenaren, homofobie, vrouwen geen handen geven zie ik nou toch niet als een wenselijke component ervan. Er toch wordt dat nog steeds getolereerd.
Maar ik denk, en dat is natuurlijk ieder voor zich, dat een repressief beleid eerder averechts werkt. Je kunt mensen bijvoorbeeld dwingen om met mannen te zwemmen of hun hoofddoek af te doen, maar dat leidt er eerder toe dat mensen zich verder gaan vervreemden van de Nederlandse maatschappij. We moeten gewoon accepteren dat de moslima's die nu 40/50 plus zijn, niet meer zijn te redden. Die blijven vasthouden aan hun tradities. Echter, de moslima's die ik ken verwesteren juist. Ken zat Marokkaanse meiden die zich westers kleden en niets van hoofddoeken moeten weten.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 13:15:29 #40
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92815662
Die ouderen nog proberen te veranderen gaat niet meer lukken inderdaad. Ik kan mijn ouders ook niet veranderen, gelukkig maar :P

Toch blijf ik erbij dat de Westerse cultuur voor mij leidend is, met de oude liberale gelijkheidsbeginselen. Ik heb niets met contraproductief liberalisme, zoals de CGB wekelijks tentoonspreidt.
Bis bis bis
pi_92815833
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:15 schreef eriksd het volgende:
Die ouderen nog proberen te veranderen gaat niet meer lukken inderdaad. Ik kan mijn ouders ook niet veranderen, gelukkig maar :P
Daarom. Ook zat ouderen die met hun verstand in de jaren vijftig zijn blijven steken. Het weinig zin om die mensen te veranderen. Dat moet je ook niet willen. Veel van die oudere moslima's zijn hier op latere leeffijd heengetrokken en hebben nooit de behoefte gevoeld zich aan te passen. De volgende generatie deed het al stukken beter. En mijn vermoeden is dat de Nederlandse moslims hoe langer hoe meer zullen verwesteren. Een PVV maakt dat proces alleen maar moeilijker door moslims een stigma op te plakken. Wanneer iemand jou vertelt dat de tradities van jou en je ouders verkeerd zijn, luister je dan naar die persoon of ga je je er juist tegen verzetten? Ik had het wel geweten.

quote:
Toch blijf ik erbij dat de Westerse cultuur voor mij leidend is, met de oude liberale gelijkheidsbeginselen. Ik heb niets met contraproductief liberalisme, zoals de CGB wekelijks tentoonspreidt.
Houd mij daar eerlijk gezegd niet mee bezig :)
pi_92815895
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:06 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dat zijn dan ook excessen waar paal en perk aan gesteld moeten worden. Ik denk dat Koos meer doelt op het niet willen accepteren van alledaagse zaken, zoals dat Turkse Nederlanders nog steeds juichen voor het Turkse voetbalteam. Italiaanse Amerikanen juichen ook nog steeds voor Italie en geen haan die er naar kraait. Wij maken er echter een groot probleem van, want ja, toeterende Turken, dat kan echt niet hoor!
  dinsdag 15 februari 2011 @ 13:24:37 #43
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92816040
Oh, dat moeten die mensen lekker zelf weten inderdaad.
Bis bis bis
pi_92816141
En dat uit een mond van een CDA"er. Hulde!
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:07:34 #45
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_92817763
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:00 schreef Hexagon het volgende:
Wat een ontzettend opportunisme. De zwakke peilingen stijgen Maxime naar het hoofd
Dus jij vindt dat de multiculturele samenleving in Nederland een succes is? :')
pi_92817821
En nu? Alle allochtonen kapotschieten of wat?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:13:28 #47
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_92817992
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:07 schreef voice-over het volgende:

[..]

Dus jij vindt dat de multiculturele samenleving in Nederland een succes is? :')
Niet onverdeeld succesvol maar zeker niet compleet mislukt zoals Maxime beweert.

Dat is gewoon overdreven onzin die hij wanhopig roept om maar niet weggevaagd te worden.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:16:28 #48
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_92818147
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:09 schreef Compatibel het volgende:
En nu? Alle allochtonen kapotschieten of wat?
Neuh, ik heb liever dat PvdA'ers die verantwoordelijk zijn voor de weerzinwekkende massa-immigratie zich verantwoorden voor een volkstribunaal. Daarna de kop afhakken zou een mogelijkheid moeten zijn.
pi_92818381
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:16 schreef voice-over het volgende:

[..]

Neuh, ik heb liever dat PvdA'ers die verantwoordelijk zijn voor de weerzinwekkende massa-immigratie zich verantwoorden voor een volkstribunaal. Daarna de kop afhakken zou een mogelijkheid moeten zijn.
En wat te doen met al die VVD'ers en CDA'ers die toekeken, maar niet handelden? Dat maakt deze partijen namelijk medeplichtig en ook dat is strafbaar.
pi_92818613
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:16 schreef voice-over het volgende:

[..]

Tegen de muur zetten en afknallen is minder bloederig.
En wat denk je van gaskamers ?
Nog minder bloed.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')