Mijn tekst jatten. Sneue aap ben je ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
PvdA met mooie lijst in N.Holland.
De anti-PvdA topics van gtotep beginnen een beetje vermoeiend te worden. Vooral omdat hij van een gedegen openingspost nooit gehoord heeft.
Beter goed gejat dan slecht bedacht...quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mijn tekst jatten. Sneue aap ben je ook.
Whatever.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht...
Die gaan dan ook met de regelmaat van de klok op slot...quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de kwalitatief hoogstaande anti-PvdA topics van fokthesystem en gtotep, bedoel je?
Laten we hier niet zo over onze users gaan praten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:09 schreef mlg het volgende:
Men he, wat is er met echtgaaf gebeurd. Volgens mij zit hij niet helemaal lekker in zijn vel.
Oke, best, maar het valt natuurlijk wel op met hoe hij hiervoor deed.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laten we hier niet zo over onze users gaan praten.
Roddelen en afkraken lijkt me inderdaad geen goed idee, maar ik dacht dat hier zorg geuit werd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laten we hier niet zo over onze users gaan praten.
Zo bedoel ik dat niet hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:52 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Roddelen en afkraken lijkt me inderdaad geen goed idee, maar ik dacht dat hier zorg geuit werd.
Misschien ook dat beter niet in het openbaar, dat is ook wel waar.
Tegenstemwijzer filmpjequote:
Tegenstemwijzer filmpjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:25 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wat ben jij een gefrustreerd figuur.
Ik sprak hier twee keer de waarheid. De eerste gaat over het feit dat een heel topic gevuld wordt over één onbenullig filmpje met kinderen er in en de tweede over fokthesystem die weer overal de PvdA bij betrekt. Ik sta dus nog steeds achter beide uitspraken, beetje jammer dat die in het feedback topic gebracht moet worden. Wat wil je daar nu mee bereiken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Tegenstemwijzer filmpje
[..]
Tegenstemwijzer filmpje
Zeg, ben jij blauw? Er wordt al genoeg getrolled in POL.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik sprak hier twee keer de waarheid. De eerste gaat over het feit dat een heel topic gevuld wordt over één onbenullig filmpje met kinderen er in en de tweede over fokthesystem die weer overal de PvdA bij betrekt. Ik sta dus nog steeds achter beide uitspraken, beetje jammer dat die in het feedback topic gebracht moet worden. Wat wil je daar nu mee bereiken?
Hoezo? Voorgaande heeft betrekking op mezelf. Het lijkt me dan ook niet meer dan logisch dat ik hierop reageer. Spreek met er gewoon op aan in de SC (of wat mij betreft via pm) in plaats van het gelijk in het FB-topic te plaatsen. Een beetje KGB mentaliteit, alles wat je niet bevalt moet gelijk gemeld worden. Er zijn toch wel ergere uitspraken als je zo nodig het trollen op fok wil aanpakken. Ik wil je dan de wedervraag stellen; ben jij blauw?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zeg, ben jij blauw? Er wordt al genoeg getrolled in POL.
Mij een KGB'er noemen wil je ook nog op het lijstje zetten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hoezo? Voorgaande heeft betrekking op mezelf. Het lijkt me dan ook niet meer dan logisch dat ik hierop reageer. Spreek met er gewoon op aan in de SC (of wat mij betreft via pm) in plaats van het gelijk in het FB-topic te plaatsen. Een beetje KGB mentaliteit, alles wat je niet bevalt moet gelijk gemeld worden. Er zijn toch wel ergere uitspraken als je zo nodig het trollen op fok wil aanpakken. Ik wil je dan de wedervraag stellen; ben jij blauw?
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:15 schreef Zeeland het volgende:
Straf voor Wilders
Dit kan volgens mij in Centraal PVV en anders in ONZ. Het is niet echt een politieke discussie.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:15 schreef Zeeland het volgende:
Straf voor Wilders
Dit kan volgens mij in Centraal PVV en anders in ONZ. Het is niet echt een politieke discussie.
Precies, dat dacht ik al: je leek me oprecht bezorgdquote:
Is dit een sollicitatie?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hoogste tijd voor modwissel op POL om de zaken wat in evenwicht te brengen.
Je denkt dat je dan wel lekker op de man mag gaan spelen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hoogste tijd voor modwissel op POL om de zaken wat in evenwicht te brengen.
Dat zijn jouw kromme hersenspinsels.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je denkt dat je dan wel lekker op de man mag gaan spelen?
Als je het niet beter kan dan Du_ke, hou dan je liever je mond. Want aan de zijlijn blaten is niet sterk. Dat weet je best.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat zijn jouw kromme hersenspinsels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |