quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:52 schreef Dagonet het volgende:
Waarom sloop je de bagger er niet eerst uit?.
Sorry Dago, niet aan gedacht. Is het zo beter?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:53 schreef Dagonet het volgende:
Hier POL, heb je een sloot bagger, veel plezier.
Er is een aardige wildgroei aan topics over de PS-verkiezingen en dan voegt dit niet zoveel toe. De discussie kan een aardige zijn maar dan moet je de aanzet toch anders doen denk ik. En minder gericht op dit 'incident'.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:46 schreef Boldface het volgende:
Kieskompas voor laaggeletterden
Waarom moet dit nou weer dicht? Het topic gaat niet inhoudelijk over het kieskompas zelf, het gaat over de vraag of het zinvol is om zo'n versie voor laaggeletterden te maken. Ik stel er toch een duidelijke vraag bij in de OP?
Ben het met je eens (topic niet gelezen trouwens).. Voor wat dat waard isquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:56 schreef Boldface het volgende:
Hoezo 'incident' ? Het is een nieuwsfeit... voor het eerst is er een speciale versie voor laaggeletterden. Maar goed, laat maar...
In tegenstelling tot de kwalitatief hoogstaande anti-PvdA topics van fokthesystem en gtotep, bedoel je?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef StarGazer het volgende:
VVD durft niet in debat met D66
De anti-VVD topics van sca Arolsen beginnen een beetje vermoeiend te worden. Vooral omdat hij van een gedegen openingspost nooit gehoord heeft.
Wat loop je nou weer te roeptoeteren man. De hoeveelheid anti-PvdA topics worden ook in het feedback topic aangekaart. En terecht.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de kwalitatief hoogstaande anti-PvdA topics van fokthesystem en gtotep, bedoel je?
Mijn tekst jatten. Sneue aap ben je ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
PvdA met mooie lijst in N.Holland.
De anti-PvdA topics van gtotep beginnen een beetje vermoeiend te worden. Vooral omdat hij van een gedegen openingspost nooit gehoord heeft.
Beter goed gejat dan slecht bedacht...quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mijn tekst jatten. Sneue aap ben je ook.
Whatever.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht...
Die gaan dan ook met de regelmaat van de klok op slot...quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de kwalitatief hoogstaande anti-PvdA topics van fokthesystem en gtotep, bedoel je?
Laten we hier niet zo over onze users gaan praten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:09 schreef mlg het volgende:
Men he, wat is er met echtgaaf gebeurd. Volgens mij zit hij niet helemaal lekker in zijn vel.
Oke, best, maar het valt natuurlijk wel op met hoe hij hiervoor deed.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laten we hier niet zo over onze users gaan praten.
Roddelen en afkraken lijkt me inderdaad geen goed idee, maar ik dacht dat hier zorg geuit werd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laten we hier niet zo over onze users gaan praten.
Zo bedoel ik dat niet hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:52 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Roddelen en afkraken lijkt me inderdaad geen goed idee, maar ik dacht dat hier zorg geuit werd.
Misschien ook dat beter niet in het openbaar, dat is ook wel waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |