Je hebt het gezien bij de de aanstelling van de EU-president, degene die zich kandidaat stellen worden het juist niet. Blair was kandidaat, maar het werd Van Rompuy.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:07 schreef mlg het volgende:
Wordt er nou serieus gekeken naar een nieuwe mod of niet?
Waar heb jij het nou weer over? Ik vraag of er wordt gekeken naar een nieuwe mod of niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je hebt het gezien bij de de aanstelling van de EU-president, degene die zich kandidaat stellen worden het juist niet. Blair was kandidaat, maar het werd Van Rompuy.
Ik heb de positie afgewezen.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:07 schreef mlg het volgende:
Staat de positie van Duke ter discussie.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:07 schreef mlg het volgende:
Nee, een bijkomende mod.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Staat de positie van Duke ter discussie.
@Ryan: ben jij ooit mod geweest?
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Staat de positie van Duke ter discussie.
Daarom staat zijn positie ook niet ter discussie.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind zelf dat ie wel geschikt is voor dit zeer hoge ambt
Lijkt mij niet. Dat topic is voor losse berichtjes, actuele gebeurtenissen, copy pastejes van nieuwssites. Dit is een op zichzelf staande discussie.quote:
Verreweg de meeste topics van FTS gaan dan ook snel op slotquote:Op maandag 14 februari 2011 23:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Dat topic is voor losse berichtjes, actuele gebeurtenissen, copy pastejes van nieuwssites. Dit is een op zichzelf staande discussie.
Zo nee, dan verwacht ik dat elk schijttopic dat FTS opent voortaan direct gesloten wordt en naar het centrale PvdA topic wordt verwezen.
Hij spreekt in raadselen. Je snapt toch wel dat we zo'n geweldig orakel niet de mond willen snoeren?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag ik in dat verband trouwens verzoeken dat erop gelet wordt dat FTS niet elk bericht wat hij over de PvdA vindt in zowel het centrale PvdA topic als in het centrale PVV-topic plaatst?
En kan iemand me uitleggen waarom dat idiote stukje waarmee FTS het centrale PvdA topic deel 4 begon (en wat later vervangen is door de standaard OP) ineens weer opduikt in de OP van deel 5?
Ik heb net even de TT gecheckt en in bevind me in FB, niet in SC. Ik zal dus even mijn post herhalen in de hoop dat er een normaal antwoord op komt:quote:Op maandag 14 februari 2011 23:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij spreekt in raadselen. Je snapt toch wel dat we zo'n geweldig orakel niet de mond willen snoeren?
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag ik in dat verband trouwens verzoeken dat erop gelet wordt dat FTS niet elk bericht wat hij over de PvdA vindt in zowel het centrale PvdA topic als in het centrale PVV-topic plaatst?
En kan iemand me uitleggen waarom dat idiote stukje waarmee FTS het centrale PvdA topic deel 4 begon (en wat later vervangen is door de standaard OP) ineens weer opduikt in de OP van deel 5?
Een post over de PvdA in een PVV topic kun je zonder problemen gewoon verwijderen. Nu nog even antwoord op het tweede deel van mijn post svp.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:53 schreef du_ke het volgende:
En het normale antwoord is dat ik het in de gaten houd. Echter ik ben niet altijd online en ga zo'n post niet een halve dag of half topic later nog editten.
Nee. Ik was erbij. Het topic werd geopend zonder dat gereutel van FTS in de OP om even later dat geneuzel ineens wel in de OP te hebben. Ik snap dat jullie het in het vorige topic erin gezet hebben, omdat FTS het topic opende en niet helemaal snapte wat de bedoeling is en de discussie over dat gelul al op gang was. Maar het draagt he-le-maal niks bij aan dit nieuwe topic en ik zou het niet graag als standaard onderdeel van de OP van deze reeks zien verschijnen asjeblieft, dankjewel.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:56 schreef du_ke het volgende:
En het tweede deel Remlof heeft op het knopje nieuw topic gedrukt denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |