True!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef misteriks het volgende:
maar wél die hard supporters, Greys
Stoer plaaike.quote:
en vlak daarnaquote:Vanavond zijn we te zien in iets met ijs en rokjes enzo!! JK
about 1 hour ago via Echofon
quote:Tsja.... Tis net hoe je m leest inderdaad.... Ik laat m zo. JK
12 minutes ago via TweetDeck
quote:Pakken de Jees morgen hun tweede #1?? Het is een nek-aan-nek race met Adele. Download nu "Je vecht nooit alleen" en t zou zomaar kunnen. JD
quote:Ik ben boos op Adele als we haar morgen niet van de #1 af kunnen gooien maar wat is haar album mooi. NIET NORMAAL. Snik snik..(ontroerd) JD
quote:driejs
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa NUMMER 1 is een feit!!! Dankjewel allemaal voor t kopen en (legaal) downloaden. JD
Er staat ook wel een enkele negatieve reactie, maar de positieve commentaren overheersen.quote:They shall get my vote in May!
Greetings from Sweden!
Welcome back, Netherlands!This is too awesome for words!
Verry good, really very good. Final! Good luck from Poland
First it begins slowly then its building up then its unleashing the music! beautiful
I like this song... good luck Netherlands, and for now 12 points from Serbia!
Tolle Nummer - endlich mal wieder was fürs Finale. Ich drücke alle Daumen und 12 Punkte dafür aus Deutschland.
I think that netherlands this years will be in the final, after 6 years..i don't like song in 2004 and any Dutch song, but this is great.. good luck!!
Extra achtergrondkoren klinkt goed.quote:3J's niet tevreden met Songfestival-lied
AMSTERDAM - De 3J's gaan nog een beetje sleutelen aan het nummer Je Vecht Nooit Alleen, de Nederlandse inzending van het Eurovisie Songfestival.
Gitarist Jaap Kwakman benadrukt in het AD dat het niet de bedoeling is om het nummer 'commercieel op te blazen'. "Wel sleutelen we aan de intro van het nummer. Dat duurt gevoelsmatig net iets te lang, waardoor Je Vecht Nooit Alleen een beetje te langzaam op gang komt." Ook is er een kans dat de 3J's extra achtergrondkoren toevoegen.
Tijdens het Eurovisie Songfestival willen de zangers graag de Engelstalige versie van hun lied laten horen. Aan de tekst wordt momenteel hard gewerkt.
Sterker nog, de meeste negatieve reacties zijn van Nederlanders.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:22 schreef Boldface het volgende:
Als je op internet de buitenlandse reacties leest op "Je Vecht Nooit Alleen" dan zitten daar best veel positieve tussen..
Zomaar een greep:
[..]
Er staat ook wel een enkele negatieve reactie, maar de positieve commentaren overheersen.
Ja maar oehhhhh, laat in godsnaam dat mooie kleine intro zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Extra achtergrondkoren klinkt goed.
Vind dat rustige ook mooi. Het begint als een ballade maar schijn bedriegtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar oehhhhh, laat in godsnaam dat mooie kleine intro zo
Niet te snel bombastisch laten worden. Juist die langzame opbouw is zo mooi. Vind ik
quote:Noorse winnaar 2009 Alexander Rybak fan van 3J'S
AMSTERDAM - Alexander Rybak, de Noorse winaar van het Eurovisie Songfestival in 2009, is erg lovend over de Nederlandse inzending van 2011.
Dit heeft hij op zijn Facebook-fanpagina geschreven. "Het is dit jaar lastig om een voorspelling te doen. Misschien is het wel gewoon nog te vroeg. Maar dit wordt het jaar van de professionals. Ik heb het over de heerlijke ballade van Nederland, het meest originele liedje ooit uit België en het verbluffende meesterwerk uit Italië."
Dit moet de band uit Volendam in elk geval een goed gevoel geven! België stuurt dit jaar de a capella formatie Witloof Bay naar het Eurovisie Songfestival. Ze zingen het lied With Love. Italië stuurt Raphael Gualazzi, een 29-jarige jazzpianist, die met zijn nummer Follia d’amore (Liefdeswaanzin) tijdens het beroemde San Remo-festival drie keer in de prijzen viel.
Ik ga een einde maken aan deze dag. Het was 'n vruchtbare dag. Engelse tekst is zo goed als klaar en daar heb ik op gedronken. Truste!! JD
Fangirlquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
De Jees hebben vandaag stoffen uitgezocht voor hun ESF kleding bij Oger.
Ja het is écht nieuw he, dat ik enthousiast doe over een Nederlandse inzending!quote:
Ik vind het wel schattig dat je zelfs dat soort non news postquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
Ja het is écht nieuw he, dat ik enthousiast doe over een Nederlandse inzending!![]()
Ah poep.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig dat je zelfs dat soort non news post
Ik zat van de week per ongeluk in het [Centraal] 3Js topic te blaten ipv hier.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:11 schreef Arcee het volgende:
Veel updates ineens, je was het topic toch niet kwijt, hè Greys?![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:31 schreef grazz het volgende:
Waarom is er nog niet vermeld dat de Engelse titel bekend is?Never Alone en de nieuwe versie wordt de komende dagen ingezongen. Volgende week wordt er een clip opgenomen
Heb het idee dat ze het echt professioneel aanpakken
Waarom zijn er eigenlijk twee topics?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
Ik zat van de week per ongeluk in het [Centraal] 3Js topic te blaten ipv hier.
Misschien is dat andere topic ook wat veel van het goede
Die ene gaat over de Jees in het algemeen, die ander alleen over deze songfestival inzending.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:03 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zijn er eigenlijk twee topics?
Beetje verwarrend
quote:Hoe en wanneer we 'Never Alone' presenteren/uitbrengen weten we nog niet precies. Wordt allemaal komende week beslist. Eerst afmixen. JD
quote:Of is t afmiksen? JD
quote:Bij "afmixen" heb je snel een nummertje gemaakt en bij "afmiksen" is het met liefde gedaan...
quote:Zometeen als we thuis zijn even de mix beluisteren van "never alone". Bij groen licht is voorlopig de druk even van de ketel. Heerlijk. JK
quote:Mooie dag!! Zou Jan de Hoop zeggen. Eerst 'n uurtje fitness, dan 'n uurtje studio om 'Never Alone' definitief af te maken. Dan vergadering..
Het lied is nu definitief afquote:...en dan eten met vrienden. Lijkt heel druk maar dat valt allemaal wel mee. De mix (miks) van 'Never Alone' is trouwens VET. JD
Intro is wel heel mooi, maar komt voor het ESF misschien net wat te laat op gang. Ik verwacht dan ook niet dat ze tekst hebben weggelaten, maar dat er eerder wat instrumenten(gitaar, drum) zijn toegevoegd om het net wat spannender te maken.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:09 schreef Greys het volgende:
Potverrrrrde.... toch dat mooie intro ingekort dus
Ik vond het intro helemaal niet te lang duren juistquote:Op maandag 7 maart 2011 19:27 schreef grazz het volgende:
[..]
Intro is wel heel mooi, maar komt voor het ESF misschien net wat te laat op gang. Ik verwacht dan ook niet dat ze tekst hebben weggelaten, maar dat er eerder wat instrumenten(gitaar, drum) zijn toegevoegd om het net wat spannender te maken.
Positief blijvenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het intro helemaal niet te lang duren juist
Maak me ook nog een beetje zorgen om de tekst, in het Nederlands zijn ze altijd wel goed met hun teksten maar ben zo bang dat het in het Engels een eenheidsworst wordt qua tekst.
Maar ik hoop dat het meevalt idd. *duimt*
Ze gaan in elk geval naar de finalequote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef grazz het volgende:
[..]
Positief blijvenNederland gaat winnen!!!!!
![]()
quote:Als alles goed gaat komt vandaag de definitieve mix binnen van onze Engelse versie. Benieuwd! JK 6 minutes ago · reply
Ik hoop niet dat ze bij het America van Rowwen Heze zijn langsgeweestquote:Op maandag 7 maart 2011 19:11 schreef Greys het volgende:
... en ik hoop dat de 'vrienden in Amerika' er een beetje kaas van hebben gegeten dan.
Da's net als dat een Amerikaan iets in het Nederlands gaat vertalen en het aan 'wat Nederlandse vrienden laat lezen'. Dat een taal je moedertaal is wil nog niet zeggen dat je het foutloos gebruikt, helaas.
Dat zeiden ze tenminste, misschien is dat wel waarom het net iets beter klinkt.quote:
Daar had ik ook last vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik versta overigens de woorden maar half.... zijn Engels is een beetje onduidelijk
Ik verstond ook de helft niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik versta overigens de woorden maar half.... zijn Engels is een beetje onduidelijk
Ik ben toch wel nog enigszins in rouw om dat beeldschone intro.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:31 schreef TheVulture het volgende:
Ze stonden trouwens al heel hoog in de peilingen met de NL-versie... dat verbaasde me wel een beetje... ik denk dat het er nu niet heel veel slechter op is geworden
We staan er inderdaad sowieso niet mee voor schut.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:31 schreef Homdeck het volgende:
Ik vind het goed klinken. Eindelijk weer eens een inzending met kans op de finale.
Maar ze hebben wel gelijk... 6 seconden dat er niks gebeurt met wideshots is dodelijk om de aandacht van de kijker te krijgenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben toch wel nog enigszins in rouw om dat beeldschone intro.
Gewoon, woesh, wèg
Ik vond hem bij het NF in ieder geval wel een beetje tegenvallenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
We staan er inderdaad sowieso niet mee voor schut.
Er zitten alleen nog wel wat tricky noten in, ik hoop dat Dulles de stress aan kan op Het Moment, maar volgens mij is het niet echt een zenuwlijer
Is ook zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel gelijk... 6 seconden dat er niks gebeurt met wideshots is dodelijk om de aandacht van de kijker te krijgen
Laat hij dan in de week voorafgaande aan het ESF niet teveel op al die feestjes daar gaan lopen zingen..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond hem bij het NF in ieder geval wel een beetje tegenvallen
Maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat ze zich leeg hadden gezongen bij de Vrienden van Amstel
Dat hoop ik maar... Gerard Joling en Justine Pelmelay gingen ook niet bepaald lekker op het moment supremequote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:43 schreef Greys het volgende:
Laat hij dan in de week voorafgaande aan het ESF niet teveel op al die feestjes daar gaan lopen zingen..
Hij is nog nergens te downloaden toch? Anders zet ik 'm wel op YT.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:15 schreef Greys het volgende:
Ik had verwacht/gehoopt dat iemand hem al wel op youtube zou hebben gezet.
Maar nog niet.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:15 schreef Greys het volgende:
Ik had verwacht/gehoopt dat iemand hem al wel op youtube zou hebben gezet.
Maar nog niet.
Heej, bedankt!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klinkt best leuk moet ik zeggen. Het Engels is alleen soms niet te verstaan, maar dat geldt voor bijna elke inzending bij dat festival
Ja, die 3 woorden bedoelde ik dus in mijn eerdere post!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:11 schreef Dreabe het volgende:
Damn inderdaad, de eerste 3 woorden van het tweede couplet zijn zo briljant gezongen: Lay down now.
Even luisteren nog, momentquote:Weet iemand trouwens wat er gezongen wordt bij het stukje:
Know that your ____ and heart and soul
Ik versta code, maar ik weet niet of dat wel klopt...
Dat is 'Know that you're cold and hurt and sole, but never alone' volgens mij.quote:And you hide,
because the world ain't right.
Know that your ____ and heart and soul
is never alone
Whut?quote:
Niet bij de intro, maar later in het liedje zekerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:10 schreef Greys het volgende:
Whut?
Je vindt hem door een andere taal ineens ook anders klinken qua stem?
En wat vind je, is het er op vooruit gegaan in het Engels?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:14 schreef APK het volgende:
[..]
Niet bij de intro, maar later in het liedje zeker
Ik vind het een stuk beter, zowel het arrangement als de stem.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:21 schreef Greys het volgende:
En wat vind je, is het er op vooruit gegaan in het Engels?
Of slechte zet geweest?
Ik denk dat ze er goed aan doen.
En wat vinden K en de buurman?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het een stuk beter, zowel het arrangement als de stem.
Dat galmen klinkt toch een stuk beter in het Engels op een of andere manier.
K vindt het veel beter, ze liep het net zelfs te neuriën (quote:
Oh meteen luisteren, ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:27 schreef Greys het volgende:
Hier ook goed terug te luisteren in goede kwaliteit en inclusief de eerste zin, terwijl de Jees zelf meeluisteren. De beelden van de Gouden Uren.
Het komt sowieso beter over tijdens het optredenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
Het korte begin, wat vinden jullie daar van?Ik vind het prettig
Hij begint nu hoog en gaat omlaag, volgens mij begon hij lager in het nederlands?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
Ik vind die woorden 'Lay down now' echt zó mooi gezongen, hoe kan dat nou zó anders klinken dan in de Nederlandse versie. De melodielijn is daar ook iets anders geworden dan eerst, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Heb je die versie van de songfestivalsite geluisterd?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:05 schreef grazz het volgende:
Heb net de Engelse versie gehoord en geloof dat ik em niet zo mooi vindMisschien komt het omdat ik de Nlse versie echt tig keer heb afgespeeld en daar erg aan gewend ben geraakt, maar zijn stem klinkt alsof ie iets teveel zijn best doet..geforceerd. F*ck, ik ben geloof ik teleurgesteld
![]()
Hopelijk klinkt het op mp3 en live, beter...
Dat zelfs JIJ enthousiast bent!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je die versie van de songfestivalsite geluisterd?
Doe nog een keer. En nog een keer. Ik hing ook nogal aan de Nederlandse, maar inmiddels ben ik helemaal om
Ik ben BIJNA niet meer teleurgesteld dat het Weelderig Waardeloos niet werd![]()
Oeh even luisteren, want ik vond die van songfestival.nl al best te pruimen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:32 schreef grazz het volgende:
Hmz via songfestival.nl klinkt ie wat eh blikkerig?...en nu luister ik em via deze link: en vind ik em ineens beter klinken.
Ja, jij bent ook tevreden?quote:
Absoluut. Telkens als ik dat hoor denk ik wowquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
Ik vind die woorden 'Lay down now' echt zó mooi gezongen, hoe kan dat nou zó anders klinken dan in de Nederlandse versie. De melodielijn is daar ook iets anders geworden dan eerst, toch?
Deze keer was ik niet de enigequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys en haar enkele woordjes in liedjes waar ze van gaat soppen.
Daawwwnnnnnnnn.....
Da's een verschil, want die zingen alleen maar, die gebruiken een tape voor de muziek.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
Potverdorie, Jeroen van de Boom en Leonie staan wel live op het ijsblok te zingen, Foei 3J's.
Oh de muziek had niet gekund op dat ijs?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's een verschil, want die zingen alleen maar, die gebruiken een tape voor de muziek.
De Jees willen liever niet met tape zingen, want dan staan die gitaarpipo's er voor lul bij
Misschien vonden ze dat in een live show (ze als in 'de productie') teveel gedoe met de versterking/snoeren van de instrumenten van de Jees. Geen idee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh de muziek had niet gekund op dat ijs?
Ik snap het niet zelf niet meer![]()
Ik blijf ook wakker om 'm te kunnen downloadenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:39 schreef grazz het volgende:
nog 20 minuten en dan is Never Alone te downloaden via iTunes en downloadmusic.nl, kom op steun de 3JS
Ik vind het tof dat je 'om' bent!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:39 schreef grazz het volgende:
nog 20 minuten en dan is Never Alone te downloaden via iTunes en downloadmusic.nl, kom op steun de 3JS
Ik zat gewoon nog heel erg met de NLse tekst in mijn hoofd, heb dat nr echt dagelijks tig keer afgespeeld en dan maak je jezelf er een beetje gek mee geloof ikquote:
Tweet:quote:
Was misschien toch een klein kinkje in de kabel?quote:Als alles goed gaat is ie vanaf middernacht te downloaden oa bij iTunes
Gelukkig hoeven we niet op onszelf te stemmenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:59 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik zat gewoon nog heel erg met de NLse tekst in mijn hoofd, heb dat nr echt dagelijks tig keer afgespeeld en dan maak je jezelf er een beetje gek mee geloof ik![]()
De meeste negatieve reacties komen nog altijd uit.... hoe zielig, Nederland zelf![]()
Go 3JS!!
Ja, sms, hyve, facebook al je vrienden en laat ze Never Alone downloaden!! Dit moet de versie worden!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:34 schreef 3jskoningen het volgende:
Hoe gaan ze nou bepalen of het Je vecht nooit alleen of Never Alone gaat worden. Downloads??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Dat linkje staat in post 110 ofzoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:42 schreef iBenny het volgende:
Ik heb hem nog niet op de radio gehoord dus daar kan ik niet over oordelen
Nee zelfde versie, alleen hoorden we gister het lied in een wat lagere kwaliteit via youtube of songfestival.nl.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:41 schreef Greys het volgende:
Maar is dat dan een andere versie dan dat we op de radio hoorden?
Ik kan ook Engels verstaan, maar af en toe lijkt het net alsof hij Volendams zingt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar de rest van Europa kan het nu natuurlijk wel veel beter verstaan.
En vergeet Lena nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:06 schreef grazz het volgende:
Ach Dima (rusland 2008) won ook in een gek taaltje, of was dat soms wel verstaanbaar Engels?
Oh nee, geen openerquote:Op zondag 13 maart 2011 00:06 schreef grazz het volgende:
A.s. dinsdag is pas de loting, maar in januari werden wij al ingedeeld in semi 2, eerste helft:
2e halve finale, donderdag 12 mei:
1e deel 1-9: Nederland, Bosnië & Herzegovina, Oekraïne, Cyprus, Oostenrijk, Zweden, Moldavië, België, Slowakije
2e deel 10-19: Israël, VJR Macedonië, Denemarken, Wit-Rusland, Bulgarije, Letland, Estland, Roemenië, Ierland, Slovenië
Ik denk dat we tevreden kunnen zijn. In de eerste helft zit geen enkel lied dat qua muziekstijl in de buurt komt van NL. Misschien B&H? Moldavie is gewoon slecht. Ik denk dan ook dat we eruit gaan springen. Ik denk dat NL ook een mooie opener zou kunnen zijn.
Dan ziet Europa het contrast tussen en vreselijk k*tnummer en en goed nummer. Dan valt het meer op.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee, geen opener
Daar ben ik altijd een beetje bang voor![]()
Doe maar één na laatste van de eerste helft. Ofzo.
B&H gaat heel hoog scoren denk ik, heel opvallend.
Oeh, doe ons maar direct ná België!
Nee, totaal niet. Van alle startplekken in de eerste helft is het waarschijnlijk zelfs het meest gunstige om als eerste te starten.quote:Op zondag 13 maart 2011 08:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
Openen is toch niet zo heel ongunstig, toch?
2e, dat is pas erg.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Van alle startplekken in de eerste helft is het waarschijnlijk zelfs het meest gunstige om als eerste te starten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had best wat hoop, want ik had alleen maar slechte inzendingen gezien (tot nu toe), en vandaag luister ik er een rij bij en alles is vervlogenWe moeten even een keertje alle inzendingen van die 2e halve finale onder elkaar zetten met een youtubeje en dan kijken welke er wel of niet beter zijn, om te kijken of we door de halve finale komen (dan moet je bij de eerste 10 zitten dus).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
En dan allemaal punten geven en die optellen enzoquote:Op zondag 13 maart 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
We moeten even een keertje alle inzendingen van die 2e halve finale onder elkaar zetten met een youtubeje en dan kijken welke er wel of niet beter zijn, om te kijken of we door de halve finale komen (dan moet je bij de eerste 10 zitten dus).
Na dinsdag 13:00 uur (?) ofzo, want dan weten we startplekken en dan kunnen we gaan voorspellenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
We moeten even een keertje alle inzendingen van die 2e halve finale onder elkaar zetten met een youtubeje en dan kijken welke er wel of niet beter zijn, om te kijken of we door de halve finale komen (dan moet je bij de eerste 10 zitten dus).
Ja ik zat al met smart te wachten tot alles ook bekend isquote:Op zondag 13 maart 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh spannendquote:Op zondag 13 maart 2011 18:14 schreef grazz het volgende:
in elk geval zijn alle liedjes in onze semi wel bekend!
Ik werd er niet door weggeblazen.quote:
Hoe kan dat toch? Het onwennige van het Engels?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:29 schreef Greys het volgende:
Hij komt nerveus over zeg. Die ogen vliegen alle kanten op.
Alleen alles vanaf 'Lay down now'.quote:
Ik denk dat het best lastig is om het in het Engels te zingen als je al een tijd in het Nederlands hetzelfde lied zingtquote:Op zondag 13 maart 2011 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen alles vanaf 'Lay down now'.
Alles daarvoor kwam heel onzeker over. Geen idee waarom, zou niet nodig zijn, want hij KAN gewoon bizar goed zingen. Misschien idd onwennig over het Engels, het leek wel of hij er een autocue bij had waarop hij de tekst las.
Denk het ookquote:Op zondag 13 maart 2011 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
De tekst hebben ze ook pas nét in het Engels af... zal wel meespelen.
Ze moeten die Jan of Jaap met die gitaar echt even leren dat hij er niet bij moet staan alsof hij moet poepenquote:
Oeh, dat klinkt niet zo goed.quote:
Ik denk serieus dat hij zich nog moet concentreren om niet per ongeluk in het Nederlands te gaan zingen. Omdat ze het al een tijd in het Nederlands zingen nu en die Engelse tekst pas nèt klaar is. Hoop het in elk geval. Want ze hebben wel meer nummers in het Engels in hun repertoire en dat klinkt gewoon relaxed.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt niet zo goed.
Het lijkt alsof hij Engels zingt alsof het Nederlands is
Niet dat de uitspraak zo slecht is ofzo, maar er wringt iets.
Nu pasquote:Op zondag 13 maart 2011 19:56 schreef Cee het volgende:
Ik vind het prachtig.
*rent naar iTunes*
edit: Ik vind alleen 'sweet end of your trail' zo, zo... dubieus.
Ja sorryquote:
Is dat lokale tv ofzo? Ook heerlijk hoe Dulles aan zijn zak begint te krabben.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef Greys het volgende:
Gisteren zijn ze ook bij ATV in Vlaanderen te gast geweest. De Belgen kunnen straks tenslotte ook op Nederland stemmen
Zie hier het interview dat ze daar gaven: http://www.atv.be/item/3js-0
Ze hebben het nummer daar in het Nederlands (slim?) gedaan:
http://www.atv.be/item/3js-je-vecht-nooit-alleen
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef Maanvis het volgende:
Wanneer kunnen we stemmen of het nederlandse lied of het engelse lied naar het songfestival gaat?
Nooitquote:Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Want je weet het antwoord al, toch?![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef Maanvis het volgende:
Wanneer kunnen we stemmen of het nederlandse lied of het engelse lied naar het songfestival gaat?
Niet jokken, je hebt niet gestemdquote:Op maandag 14 maart 2011 16:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nooit. Mijn stem is dus voor iets geweest wat helemaal niet naar het songfestival gaat in die vorm
.
Ja klopt, je hebt gelijk. Maargoed het hele woordspelletje wat dit nummer zo geniaal maakte is weg. En dat vind ik teleurstellend.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet jokken, je hebt niet gestemd
En er was van te voren gezegd dat welk nummer het ook zou worden, dat de kans er was dat het uiteindelijk in het Engels zou worden omgezet.
Als je mij belooft dat je blijft gelovenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:56 schreef Greys het volgende:
Wat vond je geniaal aan de Ned. tekst?
Gewoon, oprechte vraag? Niet dat ik hem slecht vond.
Ik vind hem minder tegenvallen dan ik dacht, maar ik kan het grootste deel van de engelse versie niet eens verstaan, de uitspraak is echt belabberd. Daar moet echt nog op geoefend worden.quote:Ik ben al aardig gewend aan de Engelse versie, kan er wel achter staan
Ik help het je hopen, het moet iig ook beter qua presentatie. Minder houtenklazerij op het podium SVPquote:Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef Fred_B het volgende:
Hmmm, ik heb net dat optreden bij Carlo & Irene beluisterd en dat viel niet mee. Het moet echt een stuk beter, wil NL kans maken op kwalificatie.
Daar ben ik nog het meest bang voor.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:37 schreef Maanvis het volgende:
Minder houtenklazerij op het podium SVP
Oh J(ee)quote:Op maandag 14 maart 2011 19:25 schreef grazz het volgende:
Tsja de 3js gaven ook aan niet nagedacht te hebben over hoe ze in beeld willen worden gebracht en op de duitsers te vertrouwen![]()
Wij gaan naar de 2e halve finale, dus die waar de J's in zittenquote:Op maandag 14 maart 2011 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ja leuk Greys![]()
Gingen jullie nou naar de finale of halve (J's) finale?![]()
Dit overzicht kan helpenquote:Op maandag 14 maart 2011 19:32 schreef Greys het volgende:
Ik wil zo even alle youtubes en titels onder elkaar zetten van alle nummers uit de tweede halve finale, zodat we even goed kunnen inschatten hoeveel kans we maken bij de eerste tien te komen.
Ik maak wel even een apart topicje zo, zodat we kunnen gokken welke van die nrs er door gaan en welke niet
Ja idd, dank je!quote:
Zou best gunstig kunnen zijn als door dat gekrijs massaal beeldschermen sneuvelenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:52 schreef Greys het volgende:
We moeten als derde, vóór België.
Had dat nou andersom geweest...
Dat ze de Jees dan tóch ff hebben gezien voordat alles sneuvelt bedoel jequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:59 schreef APK het volgende:
[..]
Zou best gunstig kunnen zijn als door dat gekrijs massaal beeldschermen sneuvelen
En dat is nog niet eens allesquote:
quote:Wijzelf vinden het misschien wel het allermooiste liedje dat we ooit hebben geschreven. MAAR NIET VOOR HET SONGFESTIVAL..
Maar niet voor het songfestival dat is een zin die ik nog af en toe door mn hoofd hoor donderen. Dat is wat mij betreft het enige storende aspect geweest van het nationaal songfestival. Drie van de vijf liedjes waaronder Toen ik jou vergat en Weelderig Waardeloos werden becommentarieerd als: Heel erg mooi en wonderschoon en uitstekend gecomponeerd, gespeeld en gezongen maar niet geschikt voor het songfestival. Dat klopt toch niet??
Jaap de Witte zei later in een interview: Als een songfestival niet de plek is om een mooi, wonderschoon en uitstekend gecomponeerd, gespeeld en gezongen nummer heen te sturen dan kunnen we in het vervolg toch beter een spectaculaire vuurvreter heen sturen namens Nederland.
Ik moest meteen aan jou denken toen ik het las.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:59 schreef Maanvis het volgende:
Wel netjes dat ze iig nagedacht hebben om de rijmschemas behouden te laten blijven.
Het komt erop neer dat positie 3 best kut isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:14 schreef Greys het volgende:
Ik snap geen kont van die post over die loting en die procenten
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef grazz het volgende:
Ach, vind het wel grappig. Eerst denkt heel NL dat we geen kans maken, vervolgens hoort men de nieuwe versie en gaan we er weer voor. Nu is de loting bekend en dus gaan we weer niet naar de finale. Straks tijdens de repetities valt NL ineens weer op (qua zang, mooi op beeld etc) en dan gelooft iedereen er weer in
Maar alleen qua 'statistieken' dus?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat positie 3 best kut is
Ze hebben gewoon gekeken naar voorgaande jaren waarin er kwalificatierondes waren en gekeken vanaf welke startplekken landen het vaakst naar de finale gingen. Op basis daarvan hebben ze dat berekend. Geloof ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:14 schreef Greys het volgende:
Ik snap geen kont van die post over die loting en die procenten
Hehe dat ja!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat positie 3 best kut is
Dat is vaak veel belangrijker... Oostenrijk kan wel wat punten wegsnoepen, al vind ik ons liedje catchier dan die ballad... en Belgie zal ons niet veel schade doen, in ieder geval niet bij de jury'squote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar alleen qua 'statistieken' dus?
Het hangt er toch ook helemaal vanaf wie er vóór en na je komen, ik vind het maar een beetje kul
1. 50% (Poland / Bosnia-Herzegovina)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
Maar alleen qua 'statistieken' dus?
Het hangt er toch ook helemaal vanaf wie er vóór en na je komen, ik vind het maar een beetje kul
Correct, maar wij zijn dan ook nuchtere Hollanders die even alles moeten analyseren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef grazz het volgende:
Ach, vind het wel grappig. Eerst denkt heel NL dat we geen kans maken, vervolgens hoort men de nieuwe versie en gaan we er weer voor. Nu is de loting bekend en dus gaan we weer niet naar de finale. Straks tijdens de repetities valt NL ineens weer op (qua zang, mooi op beeld etc) en dan gelooft iedereen er weer in
Ik vind m eerlijk gezegd behoorlijk lelijk die Twibbon.... Mag k dat zeggen??? :$ JK
Ik moest ook even kijken wat het uberhaupt wasquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:58 schreef APK het volgende:
Kan iemand een screenshot maken van dat ding?
Ik vind hem wel leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:04 schreef Greys het volgende:
En dat ziet er over een willekeurige ava dus dan zo uit:
[ afbeelding ]
Sarcasme?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef grazz het volgende:
Oh gaaf die 3JS iconIk wilde'm verkleinen om als avatar te gebruiken, maar zelfs dan red ik de 60x60 pixels regel niet
Huhquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef grazz het volgende:
Oh gaaf die 3JS iconIk wilde'm verkleinen om als avatar te gebruiken, maar zelfs dan red ik de 60x60 pixels regel niet
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En daar ga je echt mee in F&F ook posten enzo?
Held
iets klopt daar nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de anderen die evt. willen knutselen
Ik ga vanavond wel effe een R&P-topic openen ofzoquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
En daar ga je echt mee in F&F ook posten enzo?
Held
True, ff fixenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
iets klopt daar niet. hoofdje van 3e j staat niet over transparante achtergrond?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel effe een R&P-topic openen ofzo
nu is ie wel transparant goed gedaanquote:
Kan makkelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:53 schreef Greys het volgende:
Nu wel transparant geloof ik.
Ik ben blij dat ik een bewegende ava heb, daar kan ie vast niet onder
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nu is ie wel transparant goed gedaan
Open jij even een topique hier in ESF om iedereen aan de twibbons te krijgen!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Open jij even een topique hier in ESF om iedereen aan de twibbons te krijgen!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:56 schreef Greys het volgende:
Open jij even een topique hier in ESF om iedereen aan de twibbons te krijgen!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |