Het komt erop neer dat positie 3 best kut isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:14 schreef Greys het volgende:
Ik snap geen kont van die post over die loting en die procenten
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef grazz het volgende:
Ach, vind het wel grappig. Eerst denkt heel NL dat we geen kans maken, vervolgens hoort men de nieuwe versie en gaan we er weer voor. Nu is de loting bekend en dus gaan we weer niet naar de finale. Straks tijdens de repetities valt NL ineens weer op (qua zang, mooi op beeld etc) en dan gelooft iedereen er weer in
Maar alleen qua 'statistieken' dus?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat positie 3 best kut is
Ze hebben gewoon gekeken naar voorgaande jaren waarin er kwalificatierondes waren en gekeken vanaf welke startplekken landen het vaakst naar de finale gingen. Op basis daarvan hebben ze dat berekend. Geloof ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:14 schreef Greys het volgende:
Ik snap geen kont van die post over die loting en die procenten
Hehe dat ja!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat positie 3 best kut is
Dat is vaak veel belangrijker... Oostenrijk kan wel wat punten wegsnoepen, al vind ik ons liedje catchier dan die ballad... en Belgie zal ons niet veel schade doen, in ieder geval niet bij de jury'squote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar alleen qua 'statistieken' dus?
Het hangt er toch ook helemaal vanaf wie er vóór en na je komen, ik vind het maar een beetje kul
1. 50% (Poland / Bosnia-Herzegovina)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
Maar alleen qua 'statistieken' dus?
Het hangt er toch ook helemaal vanaf wie er vóór en na je komen, ik vind het maar een beetje kul
Correct, maar wij zijn dan ook nuchtere Hollanders die even alles moeten analyseren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef grazz het volgende:
Ach, vind het wel grappig. Eerst denkt heel NL dat we geen kans maken, vervolgens hoort men de nieuwe versie en gaan we er weer voor. Nu is de loting bekend en dus gaan we weer niet naar de finale. Straks tijdens de repetities valt NL ineens weer op (qua zang, mooi op beeld etc) en dan gelooft iedereen er weer in
quote:driejs
Ik vind m eerlijk gezegd behoorlijk lelijk die Twibbon.... Mag k dat zeggen??? :$ JK
Ik moest ook even kijken wat het uberhaupt wasquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:58 schreef APK het volgende:
Kan iemand een screenshot maken van dat ding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |