Whut?quote:
Niet bij de intro, maar later in het liedje zekerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:10 schreef Greys het volgende:
Whut?
Je vindt hem door een andere taal ineens ook anders klinken qua stem?
En wat vind je, is het er op vooruit gegaan in het Engels?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:14 schreef APK het volgende:
[..]
Niet bij de intro, maar later in het liedje zeker
Ik vind het een stuk beter, zowel het arrangement als de stem.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:21 schreef Greys het volgende:
En wat vind je, is het er op vooruit gegaan in het Engels?
Of slechte zet geweest?
Ik denk dat ze er goed aan doen.
En wat vinden K en de buurman?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het een stuk beter, zowel het arrangement als de stem.
Dat galmen klinkt toch een stuk beter in het Engels op een of andere manier.
K vindt het veel beter, ze liep het net zelfs te neuriën (quote:
Oh meteen luisteren, ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:27 schreef Greys het volgende:
Hier ook goed terug te luisteren in goede kwaliteit en inclusief de eerste zin, terwijl de Jees zelf meeluisteren. De beelden van de Gouden Uren.
Het komt sowieso beter over tijdens het optredenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
Het korte begin, wat vinden jullie daar van?Ik vind het prettig
Hij begint nu hoog en gaat omlaag, volgens mij begon hij lager in het nederlands?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
Ik vind die woorden 'Lay down now' echt zó mooi gezongen, hoe kan dat nou zó anders klinken dan in de Nederlandse versie. De melodielijn is daar ook iets anders geworden dan eerst, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Heb je die versie van de songfestivalsite geluisterd?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:05 schreef grazz het volgende:
Heb net de Engelse versie gehoord en geloof dat ik em niet zo mooi vindMisschien komt het omdat ik de Nlse versie echt tig keer heb afgespeeld en daar erg aan gewend ben geraakt, maar zijn stem klinkt alsof ie iets teveel zijn best doet..geforceerd. F*ck, ik ben geloof ik teleurgesteld
![]()
Hopelijk klinkt het op mp3 en live, beter...
Dat zelfs JIJ enthousiast bent!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je die versie van de songfestivalsite geluisterd?
Doe nog een keer. En nog een keer. Ik hing ook nogal aan de Nederlandse, maar inmiddels ben ik helemaal om
Ik ben BIJNA niet meer teleurgesteld dat het Weelderig Waardeloos niet werd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |