Ik denk dat het best lastig is om het in het Engels te zingen als je al een tijd in het Nederlands hetzelfde lied zingtquote:Op zondag 13 maart 2011 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen alles vanaf 'Lay down now'.
Alles daarvoor kwam heel onzeker over. Geen idee waarom, zou niet nodig zijn, want hij KAN gewoon bizar goed zingen. Misschien idd onwennig over het Engels, het leek wel of hij er een autocue bij had waarop hij de tekst las.
Denk het ookquote:Op zondag 13 maart 2011 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
De tekst hebben ze ook pas nét in het Engels af... zal wel meespelen.
Ze moeten die Jan of Jaap met die gitaar echt even leren dat hij er niet bij moet staan alsof hij moet poepenquote:
Oeh, dat klinkt niet zo goed.quote:
Ik denk serieus dat hij zich nog moet concentreren om niet per ongeluk in het Nederlands te gaan zingen. Omdat ze het al een tijd in het Nederlands zingen nu en die Engelse tekst pas nèt klaar is. Hoop het in elk geval. Want ze hebben wel meer nummers in het Engels in hun repertoire en dat klinkt gewoon relaxed.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt niet zo goed.
Het lijkt alsof hij Engels zingt alsof het Nederlands is
Niet dat de uitspraak zo slecht is ofzo, maar er wringt iets.
Nu pasquote:Op zondag 13 maart 2011 19:56 schreef Cee het volgende:
Ik vind het prachtig.
*rent naar iTunes*
edit: Ik vind alleen 'sweet end of your trail' zo, zo... dubieus.
Ja sorryquote:
Is dat lokale tv ofzo? Ook heerlijk hoe Dulles aan zijn zak begint te krabben.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef Greys het volgende:
Gisteren zijn ze ook bij ATV in Vlaanderen te gast geweest. De Belgen kunnen straks tenslotte ook op Nederland stemmen
Zie hier het interview dat ze daar gaven: http://www.atv.be/item/3js-0
Ze hebben het nummer daar in het Nederlands (slim?) gedaan:
http://www.atv.be/item/3js-je-vecht-nooit-alleen
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef Maanvis het volgende:
Wanneer kunnen we stemmen of het nederlandse lied of het engelse lied naar het songfestival gaat?
Nooitquote:Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Want je weet het antwoord al, toch?![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef Maanvis het volgende:
Wanneer kunnen we stemmen of het nederlandse lied of het engelse lied naar het songfestival gaat?
Niet jokken, je hebt niet gestemdquote:Op maandag 14 maart 2011 16:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nooit. Mijn stem is dus voor iets geweest wat helemaal niet naar het songfestival gaat in die vorm
.
Ja klopt, je hebt gelijk. Maargoed het hele woordspelletje wat dit nummer zo geniaal maakte is weg. En dat vind ik teleurstellend.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet jokken, je hebt niet gestemd
En er was van te voren gezegd dat welk nummer het ook zou worden, dat de kans er was dat het uiteindelijk in het Engels zou worden omgezet.
Als je mij belooft dat je blijft gelovenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:56 schreef Greys het volgende:
Wat vond je geniaal aan de Ned. tekst?
Gewoon, oprechte vraag? Niet dat ik hem slecht vond.
Ik vind hem minder tegenvallen dan ik dacht, maar ik kan het grootste deel van de engelse versie niet eens verstaan, de uitspraak is echt belabberd. Daar moet echt nog op geoefend worden.quote:Ik ben al aardig gewend aan de Engelse versie, kan er wel achter staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |