Oeh even luisteren, want ik vond die van songfestival.nl al best te pruimen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:32 schreef grazz het volgende:
Hmz via songfestival.nl klinkt ie wat eh blikkerig?...en nu luister ik em via deze link: en vind ik em ineens beter klinken.
Ja, jij bent ook tevreden?quote:
Absoluut. Telkens als ik dat hoor denk ik wowquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
Ik vind die woorden 'Lay down now' echt zó mooi gezongen, hoe kan dat nou zó anders klinken dan in de Nederlandse versie. De melodielijn is daar ook iets anders geworden dan eerst, toch?
Deze keer was ik niet de enigequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys en haar enkele woordjes in liedjes waar ze van gaat soppen.
Daawwwnnnnnnnn.....
Da's een verschil, want die zingen alleen maar, die gebruiken een tape voor de muziek.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
Potverdorie, Jeroen van de Boom en Leonie staan wel live op het ijsblok te zingen, Foei 3J's.
Oh de muziek had niet gekund op dat ijs?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's een verschil, want die zingen alleen maar, die gebruiken een tape voor de muziek.
De Jees willen liever niet met tape zingen, want dan staan die gitaarpipo's er voor lul bij
Misschien vonden ze dat in een live show (ze als in 'de productie') teveel gedoe met de versterking/snoeren van de instrumenten van de Jees. Geen idee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh de muziek had niet gekund op dat ijs?
Ik snap het niet zelf niet meer![]()
Ik blijf ook wakker om 'm te kunnen downloadenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:39 schreef grazz het volgende:
nog 20 minuten en dan is Never Alone te downloaden via iTunes en downloadmusic.nl, kom op steun de 3JS
Ik vind het tof dat je 'om' bent!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:39 schreef grazz het volgende:
nog 20 minuten en dan is Never Alone te downloaden via iTunes en downloadmusic.nl, kom op steun de 3JS
Ik zat gewoon nog heel erg met de NLse tekst in mijn hoofd, heb dat nr echt dagelijks tig keer afgespeeld en dan maak je jezelf er een beetje gek mee geloof ikquote:
Tweet:quote:
Was misschien toch een klein kinkje in de kabel?quote:Als alles goed gaat is ie vanaf middernacht te downloaden oa bij iTunes
Gelukkig hoeven we niet op onszelf te stemmenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:59 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik zat gewoon nog heel erg met de NLse tekst in mijn hoofd, heb dat nr echt dagelijks tig keer afgespeeld en dan maak je jezelf er een beetje gek mee geloof ik![]()
De meeste negatieve reacties komen nog altijd uit.... hoe zielig, Nederland zelf![]()
Go 3JS!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |