Ja, sms, hyve, facebook al je vrienden en laat ze Never Alone downloaden!! Dit moet de versie worden!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:34 schreef 3jskoningen het volgende:
Hoe gaan ze nou bepalen of het Je vecht nooit alleen of Never Alone gaat worden. Downloads??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Dat linkje staat in post 110 ofzoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:42 schreef iBenny het volgende:
Ik heb hem nog niet op de radio gehoord dus daar kan ik niet over oordelen
Nee zelfde versie, alleen hoorden we gister het lied in een wat lagere kwaliteit via youtube of songfestival.nl.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:41 schreef Greys het volgende:
Maar is dat dan een andere versie dan dat we op de radio hoorden?
Ik kan ook Engels verstaan, maar af en toe lijkt het net alsof hij Volendams zingt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar de rest van Europa kan het nu natuurlijk wel veel beter verstaan.
En vergeet Lena nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:06 schreef grazz het volgende:
Ach Dima (rusland 2008) won ook in een gek taaltje, of was dat soms wel verstaanbaar Engels?
Oh nee, geen openerquote:Op zondag 13 maart 2011 00:06 schreef grazz het volgende:
A.s. dinsdag is pas de loting, maar in januari werden wij al ingedeeld in semi 2, eerste helft:
2e halve finale, donderdag 12 mei:
1e deel 1-9: Nederland, Bosnië & Herzegovina, Oekraïne, Cyprus, Oostenrijk, Zweden, Moldavië, België, Slowakije
2e deel 10-19: Israël, VJR Macedonië, Denemarken, Wit-Rusland, Bulgarije, Letland, Estland, Roemenië, Ierland, Slovenië
Ik denk dat we tevreden kunnen zijn. In de eerste helft zit geen enkel lied dat qua muziekstijl in de buurt komt van NL. Misschien B&H? Moldavie is gewoon slecht. Ik denk dan ook dat we eruit gaan springen. Ik denk dat NL ook een mooie opener zou kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |