True!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef misteriks het volgende:
maar wél die hard supporters, Greys
Stoer plaaike.quote:
en vlak daarnaquote:Vanavond zijn we te zien in iets met ijs en rokjes enzo!! JK
about 1 hour ago via Echofon
quote:Tsja.... Tis net hoe je m leest inderdaad.... Ik laat m zo. JK
12 minutes ago via TweetDeck
quote:Pakken de Jees morgen hun tweede #1?? Het is een nek-aan-nek race met Adele. Download nu "Je vecht nooit alleen" en t zou zomaar kunnen. JD
quote:Ik ben boos op Adele als we haar morgen niet van de #1 af kunnen gooien maar wat is haar album mooi. NIET NORMAAL. Snik snik..(ontroerd) JD
quote:driejs
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa NUMMER 1 is een feit!!! Dankjewel allemaal voor t kopen en (legaal) downloaden. JD
Er staat ook wel een enkele negatieve reactie, maar de positieve commentaren overheersen.quote:They shall get my vote in May!
Greetings from Sweden!
Welcome back, Netherlands!This is too awesome for words!
Verry good, really very good. Final! Good luck from Poland
First it begins slowly then its building up then its unleashing the music! beautiful
I like this song... good luck Netherlands, and for now 12 points from Serbia!
Tolle Nummer - endlich mal wieder was fürs Finale. Ich drücke alle Daumen und 12 Punkte dafür aus Deutschland.
I think that netherlands this years will be in the final, after 6 years..i don't like song in 2004 and any Dutch song, but this is great.. good luck!!
Extra achtergrondkoren klinkt goed.quote:3J's niet tevreden met Songfestival-lied
AMSTERDAM - De 3J's gaan nog een beetje sleutelen aan het nummer Je Vecht Nooit Alleen, de Nederlandse inzending van het Eurovisie Songfestival.
Gitarist Jaap Kwakman benadrukt in het AD dat het niet de bedoeling is om het nummer 'commercieel op te blazen'. "Wel sleutelen we aan de intro van het nummer. Dat duurt gevoelsmatig net iets te lang, waardoor Je Vecht Nooit Alleen een beetje te langzaam op gang komt." Ook is er een kans dat de 3J's extra achtergrondkoren toevoegen.
Tijdens het Eurovisie Songfestival willen de zangers graag de Engelstalige versie van hun lied laten horen. Aan de tekst wordt momenteel hard gewerkt.
Sterker nog, de meeste negatieve reacties zijn van Nederlanders.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:22 schreef Boldface het volgende:
Als je op internet de buitenlandse reacties leest op "Je Vecht Nooit Alleen" dan zitten daar best veel positieve tussen..
Zomaar een greep:
[..]
Er staat ook wel een enkele negatieve reactie, maar de positieve commentaren overheersen.
Ja maar oehhhhh, laat in godsnaam dat mooie kleine intro zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Extra achtergrondkoren klinkt goed.
Vind dat rustige ook mooi. Het begint als een ballade maar schijn bedriegtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar oehhhhh, laat in godsnaam dat mooie kleine intro zo
Niet te snel bombastisch laten worden. Juist die langzame opbouw is zo mooi. Vind ik
quote:Noorse winnaar 2009 Alexander Rybak fan van 3J'S
AMSTERDAM - Alexander Rybak, de Noorse winaar van het Eurovisie Songfestival in 2009, is erg lovend over de Nederlandse inzending van 2011.
Dit heeft hij op zijn Facebook-fanpagina geschreven. "Het is dit jaar lastig om een voorspelling te doen. Misschien is het wel gewoon nog te vroeg. Maar dit wordt het jaar van de professionals. Ik heb het over de heerlijke ballade van Nederland, het meest originele liedje ooit uit België en het verbluffende meesterwerk uit Italië."
Dit moet de band uit Volendam in elk geval een goed gevoel geven! België stuurt dit jaar de a capella formatie Witloof Bay naar het Eurovisie Songfestival. Ze zingen het lied With Love. Italië stuurt Raphael Gualazzi, een 29-jarige jazzpianist, die met zijn nummer Follia d’amore (Liefdeswaanzin) tijdens het beroemde San Remo-festival drie keer in de prijzen viel.
quote:driejs
Ik ga een einde maken aan deze dag. Het was 'n vruchtbare dag. Engelse tekst is zo goed als klaar en daar heb ik op gedronken. Truste!! JD
Fangirlquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
De Jees hebben vandaag stoffen uitgezocht voor hun ESF kleding bij Oger.
Ja het is écht nieuw he, dat ik enthousiast doe over een Nederlandse inzending!quote:
Ik vind het wel schattig dat je zelfs dat soort non news postquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
Ja het is écht nieuw he, dat ik enthousiast doe over een Nederlandse inzending!![]()
Ah poep.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig dat je zelfs dat soort non news post
Ik zat van de week per ongeluk in het [Centraal] 3Js topic te blaten ipv hier.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:11 schreef Arcee het volgende:
Veel updates ineens, je was het topic toch niet kwijt, hè Greys?![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:31 schreef grazz het volgende:
Waarom is er nog niet vermeld dat de Engelse titel bekend is?Never Alone en de nieuwe versie wordt de komende dagen ingezongen. Volgende week wordt er een clip opgenomen
Heb het idee dat ze het echt professioneel aanpakken
Waarom zijn er eigenlijk twee topics?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
Ik zat van de week per ongeluk in het [Centraal] 3Js topic te blaten ipv hier.
Misschien is dat andere topic ook wat veel van het goede
Die ene gaat over de Jees in het algemeen, die ander alleen over deze songfestival inzending.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:03 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zijn er eigenlijk twee topics?
Beetje verwarrend
quote:Hoe en wanneer we 'Never Alone' presenteren/uitbrengen weten we nog niet precies. Wordt allemaal komende week beslist. Eerst afmixen. JD
quote:Of is t afmiksen? JD
quote:Bij "afmixen" heb je snel een nummertje gemaakt en bij "afmiksen" is het met liefde gedaan...
quote:Zometeen als we thuis zijn even de mix beluisteren van "never alone". Bij groen licht is voorlopig de druk even van de ketel. Heerlijk. JK
quote:Mooie dag!! Zou Jan de Hoop zeggen. Eerst 'n uurtje fitness, dan 'n uurtje studio om 'Never Alone' definitief af te maken. Dan vergadering..
Het lied is nu definitief afquote:...en dan eten met vrienden. Lijkt heel druk maar dat valt allemaal wel mee. De mix (miks) van 'Never Alone' is trouwens VET. JD
Intro is wel heel mooi, maar komt voor het ESF misschien net wat te laat op gang. Ik verwacht dan ook niet dat ze tekst hebben weggelaten, maar dat er eerder wat instrumenten(gitaar, drum) zijn toegevoegd om het net wat spannender te maken.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:09 schreef Greys het volgende:
Potverrrrrde.... toch dat mooie intro ingekort dus
Ik vond het intro helemaal niet te lang duren juistquote:Op maandag 7 maart 2011 19:27 schreef grazz het volgende:
[..]
Intro is wel heel mooi, maar komt voor het ESF misschien net wat te laat op gang. Ik verwacht dan ook niet dat ze tekst hebben weggelaten, maar dat er eerder wat instrumenten(gitaar, drum) zijn toegevoegd om het net wat spannender te maken.
Positief blijvenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het intro helemaal niet te lang duren juist
Maak me ook nog een beetje zorgen om de tekst, in het Nederlands zijn ze altijd wel goed met hun teksten maar ben zo bang dat het in het Engels een eenheidsworst wordt qua tekst.
Maar ik hoop dat het meevalt idd. *duimt*
Ze gaan in elk geval naar de finalequote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef grazz het volgende:
[..]
Positief blijvenNederland gaat winnen!!!!!
![]()
quote:Als alles goed gaat komt vandaag de definitieve mix binnen van onze Engelse versie. Benieuwd! JK 6 minutes ago · reply
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |