SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben Sherine altijd nogquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik mag dan een man zijn, maar die gast is een held.
Half acht onze tijd hoorde ik net.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nope veel tegengestelde berichten.
Het is niet eens zeker wanneer Mubarak nu gaat spreken.
Wat weten zij dat de rest niet weetquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef yavanna het volgende:
Zelfde TT?
Fox.![]()
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Breaking Foxnews: Mubarak Will Step Down & Transfer Power to Military Council #Jan25
Alleen maar geruchten, nergens bevestigingquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Half acht onze tijd hoorde ik net.
CNN zegt Egypts info min. Mubarak not leaving, denies president is stepping down.
Is nog niet zeker.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, onduidelijk nu, maar die toespraak van Moebarak is om 19:30 onze tijd?
Doe maar, is lekker snelquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
Dat ze er mee weg komen als ze het nieuws zelf verzinnen misschien?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat weten zij dat de rest niet weet
Laatste bevestigde tijd: Soonquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben jaloers op Egypte.
In Nederland was vandaag ook een demonstratie.
[ afbeelding ]
Klote.Zonde. Zap net in.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef yavanna het volgende:
[..]
Alleen maar geruchten, nergens bevestiging
deze gast werkt bij fox newsquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:14 schreef yavanna het volgende:
Sarahngb Sarahngb
Oh I forgot something from my last rumor. Parliament and Shura Council have been dissolved.
Idd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
JomanaCNN1
RT@bencnn Mubarak's palace has been in lockdown,surrounded by tanks &barbed wire since shortly after 28 January. Its not news. #Egypt #Jan25
Meer landen zullen niet volgen, heeel misschien Algerije alleen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef Ryan3 het volgende:
Als-tie toch weggaat dan krijgen we revolutie in al die landen van Maghreb en Midden-Oosten en dan hoop ik op democratie met behulp van moslims. Dat moet mogelijk zijn...
Als dat gebeurd dan kan dat weleens de druppel zijn die de emmer doet overlopen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef Flashbox het volgende:
Ben er bang voor dat ze op het plein blij gemaakt worden met een dooie mus.
Libanon niet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Meer landen zullen niet volgen, heeel misschien Algerije alleen.
Er zullen wellicht wel verdere revoluties volgen (Iran volgende week, bijv), maar of ze ook allemaal succesvol zullen zijn?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
ja ik ook, zelfde als vorige week toen verwachte ook iedereen goed nieuws. Maar nu zal slecht nieuws echt uitdraaien op geweld aangezien leger zich niet meer afzijdig houdt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef Flashbox het volgende:
Ben er bang voor dat ze op het plein blij gemaakt worden met een dooie mus.
Hopelijk is dat niet waar deze 'uitgelekte' info om ging.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Als dat gebeurd dan kan dat weleens de druppel zijn die de emmer doet overlopen.
Naar het paleis... Zulke dingen.
als dit waar is dan is het begonnenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:17 schreef Bartholomaeus het volgende:
FDEgypt
Military chiefs of staff said they would protect the people of Egypt. Cryptic way to say thay have taken control. #Cairo #Tahrir #Weissink
Het leger is ook voor de helft het volk, dus tjaquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:17 schreef Bartholomaeus het volgende:
FDEgypt
Military chiefs of staff said they would protect the people of Egypt. Cryptic way to say thay have taken control. #Cairo #Tahrir #Weissink
Jawel, tuurlijk wel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
moslims en democratie is niet echt een gelukkige combinatie, maar misschien pakt het hier goed uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef Ryan3 het volgende:
Als-tie toch weggaat dan krijgen we revolutie in al die landen van Maghreb en Midden-Oosten en dan hoop ik op democratie met behulp van moslims. Dat moet mogelijk zijn...
Zoals eerder iemand zei: Iran, alleen zal dat hoogstwaarschijnlijk jammerlijk mislukken. Veel te veel pro-overheid mensen daar.quote:
Nee. Tenzij de geluiden vanuit dat land leugens zijn is de zittende regent niet zo slecht als de VS ons wil doen geloven.quote:
Verder kun je ook niks melden nu. Allemaal speculatie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:18 schreef raistlin6 het volgende:
[Upd] Egypte: Mubarak mogelijk vandaag weg
Er is sprake van een behoorlijke hoeveelheid geruchten over alles wat zijdelings met de speech van Mubarak verband houdt. Veel media melden een tijd voor de speech, maar het enige bevestigde daarover is dat de speech 'ergens vanavond, maar snel' zal zijn.
Dat ze eens verslag gaat doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:18 schreef yavanna het volgende:
SherineT Sherine Tadros
Hope statement comes soon this shisha making me dizzy! #egypt #mubarak #jan25 http://twitpic.com/3ycxid
Ja, maar wanneer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Jan25voices We're going to live tweet Mubarak speech.
Staat al in het originele bericht, of de eerste update, dat men euforisch is en afwacht en hoopt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:19 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Verder kun je ook niks melden nu. Allemaal speculatie.
Je kan wel vermelden dat er nu een mooie carnaval achtige sfeer hangt.
Zo krijgen de mensen op de FP een beetje een idee hoe het er nu voorstaat.
Oh, heb alleen de laatste updates gelezen. Prima.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:20 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Staat al in het originele bericht, of de eerste update, dat men euforisch is en afwacht en hoopt.
Alle landen volgen. t/m westerse "democratieën" aan toe. Over 10 of 20 jaar hebben we hier ook een revolutie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Vorige tweet met dit soort tekst zei dat hij in UAE aankwamquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
SultanAlQassemi
BREAKING Al Hurra: Mubarak will arrive in Dubai in a few hours
Dus toch. Spraken ze vanochtend al over op AJA. De minister van buitenlandse zaken van de VAE bezocht Mubarak twee dagen geleden om bovenstaande te bespreken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
SultanAlQassemi
Net was het nog UAEquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
SultanAlQassemi
Moooooebi's lopen al-tijd weg,quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
SultanAlQassemi
Ik zie 2 thugs....quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben jaloers op Egypte.
In Nederland was vandaag ook een demonstratie.
[ afbeelding ]
Midden op Tahrirquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:21 schreef DeZoektocht het volgende:
A memorial should be set up for the protesters who died!
Eens!
Waar?quote:
'We bemoeien ons nergens meequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:23 schreef rakotto het volgende:
Obama gaat een gesprek houden binnen enkele minuten.
quote:
Obama gaat zo spreken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef raistlin6 het volgende:
Kut, mijn vriendin kwam erdoorheen babbelen toen ze het op AJE hadden over hoe laat speeches zijn, heeft iemand het meegekregen?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:24 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Israel straks zonder vrienden in het Midden-Oosten.![]()
Een staat met houdbaarheidsdatum als ze hun huidige beleid aanhouden.
True, behalve de iedere keer herhaalde: The time for transition is NOW! (muahahahaha)quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef rakotto het volgende:
Men men men!
Je moet wel rekening houden dat wat Obama zegt meestal herhaald wordt door Mubarak in de avond.![]()
Zo is het tenminste gegaan de afgelopen paar keer.
Nope.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef Beach het volgende:
[..]
dus jij bent voor oorlog tegen Israël?
Obama is about to speak at a press conference in MIchigan in a few minutes. #Egypt #Cairo #Tahrir #Weissinkquote:
Israel heeft zich een beetje als een verwend ventje gedragen de afgelopen weken... "Oh, we vrezen onze banden met Egypte nu dat Mubarak z'n positie dreigt te verliezen". En vervolgens hele grote puppy-ogen optrekken naar Ome Obama...quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:24 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Israel straks zonder vrienden in het Midden-Oosten.![]()
Een staat met houdbaarheidsdatum als ze hun huidige beleid aanhouden.
Waarschijnlijk een rustig Tahrir plein en af en toe prachtige beelden van de Nijl.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:26 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
wat zend staattv nu uit dan
Ik zou best met die man willen ruilenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:26 schreef Bartholomaeus het volgende:
SherineT
Man next to me says his whole body is shaking in anticipation of #mubarak statement #egypt #jan25
Een drukke tahrir plein en een talkshow... interview 1 op 1 iets over Egypte en nu ofzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een rustig Tahrir plein en af en toe prachtige beelden van de Nijl.
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=3quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:26 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
wat zend staattv nu uit dan
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een rustig Tahrir plein en af en toe prachtige beelden van de Nijl.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:24 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Sandmonkey Speech from armed forces #jan25
less than 20 seconds ago via Twitter for BlackBerry®
HNassef WATCH STATE TV NOW
half a minute ago via web
Zeinobia Statement no.1 from the arm
Idd, erg vies hoe ze zich publiekelijk uitspreken tegen democratie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Israel heeft zich een beetje als een verwend ventje gedragen de afgelopen weken... "Oh, we vrezen onze banden met Egypte nu dat Mubarak z'n positie dreigt te verliezen". En vervolgens hele grote puppy-ogen optrekken naar Ome Obama...
Liever 80 miljoen mensen laten onderdrukken dan je zelf aanpassen
thnx!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef yavanna het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=3
Pagina wil niet ladenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
Zeinobia
Army sms to people http://yfrog.com/h09miosj less than a minute ago via Twitter for iPhone
Arabischquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Pagina wil niet laden, staat er in de SMS?
Waarom doen die plaatjes het nooit?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
Zeinobia
Army sms to people http://yfrog.com/h09miosj less than a minute ago via Twitter for iPhone
T/m Mark Rutte aan toe "... moeten toch rekening houden met de moslimbroederschap..."quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Idd, erg vies hoe ze zich publiekelijk uitspreken tegen democratie.
Copy/paste doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Waarom doen die plaatjes het nooit?
Geen idee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, maar wat staat er? Dat het Arabisch zou zijn, had ik al op gegokt
link kopieren met rechtermuisknop en dan openen in een nieuw tabblad via c/pquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
bij deze niet iigquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
link kopieren met rechtermuisknop en dan openen in een nieuw tabblad via c/p.
vreselijke kwaliteit zeg!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef Flashbox het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream4
De rest zit achter de TV waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Maar 1000 in Alexandria?
Ehm....ik hou het wel bij Ayman en Omar...quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit niks voor de dames?
Nee, zo te zien staan ze in de file... Genoeg auto's die daar rijdenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De rest zit achter de TV waarschijnlijk
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Welke Omar?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:32 schreef Axia het volgende:
[..]
Ehm....ik hou het wel bij Ayman en Omar...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Pagina wil niet laden, staat er in de SMS?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef rakotto het volgende:
In SMS staat: We waarborgen jullie veiligheid en welzijn en we zullen nooit geweld gebruiken tegen onze geweldige Egyptische volk.
is dat niet die gozer die de hele tijd maar wat de wereld in loopt te schreeuwen? Volgens mij heb ik nog nooit betrouwbaar nieuws van hem gezien.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef yavanna het volgende:
Hopelijk niet waar
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya: The army will take action" if the protesters don't accept the delegation of authority from Mubarak to Omar Suleiman
Obama is het voorprogramma.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef Infection het volgende:
Ok, dus Obama gaat zo een toespraak houden. Hoe laat komt Mubarak dan?
Zo, dat zou pas lef zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef wdn het volgende:
Heel de wereld wordt zometeen ge-powned door Mubarak als hij gewoon met een verzoek komt om allemaal weer aan het werk te gaan
Ik moest lachenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef wdn het volgende:
Heel de wereld wordt zometeen ge-powned door Mubarak als hij gewoon met een verzoek komt om allemaal weer aan het werk te gaan
"We are monitoring the situation..."quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef remlof het volgende:
Ah, Obama geeft zo een toelichting kennelijk.
zodra de speech van Obama is vertaald naar het Egyptisch zodat Mubarak die kan herhalenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef Infection het volgende:
Ok, dus Obama gaat zo een toespraak houden. Hoe laat komt Mubarak dan?
The people should be heard. The time for a transition is now, Mubarak should listen and show his true self. Euhm slow transition to a true democracy. we have good contacts in cairo and are very busy to help with a plan for a safe change. Thank you very much for listening all.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef remlof het volgende:
Ah, Obama geeft zo een toelichting kennelijk.
Imran? Die ken ik nog niet. Dus als je een foto hebt, graag!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Welke Omar?
Ik vind Imran ook een schatje
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
ysalah
Al Arabiya sources - "army will make a move if protesters reject transfer of power to Soliman."
Upersquote:
"Hi people, guess what..."quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:36 schreef Bartholomaeus het volgende:
Opeens komt Mubarak bij Obama op het podium staan..
oh die heb ik geloof ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:35 schreef Axia het volgende:
[..]
Imran? Die ken ik nog niet. Dus als je een foto hebt, graag!
Omar Ashour:
[ afbeelding ]
Hij kwam ook vaak langs bij AJE als verslaggever
hehequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Nou, op AlJAzeera wordt ie gewoon kort gehouden, zoiets als "we zenden wel weer uit als ie wat belangrijks zegt"
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Nou, op AlJAzeera wordt ie gewoon kort gehouden, zoiets als "we zenden wel weer uit als ie wat belangrijks zegt"
lijkt me logischquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef raistlin6 het volgende:
Lol AJE: we'll get back to him as soon as he gets on with the subject.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ook niet slechtquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
oh die heb ik geloof ik nog nooit gezien
Imran GardaHij doet Empire in plaats van iemand anders.
[ afbeelding ]
Regio in noord-Wisconsin genaamd "The Upper Peninsula"quote:
Hangt van je abo afquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverderdegodver, ik kan het alleen via de iPhone volgen. Wat is wijsheid, aljazeera stream aanzetten?
AJEquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef raistlin6 het volgende:
Lol AJE: we'll get back to him as soon as he gets on with the subject.
Dacht net hetzelfdequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef RvLaak het volgende:
Wat een enorme huichelaar... Doet nu net alsof hij het volk steunt
Als je iets gaat streamen moet je AJE doen ja....quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverderdegodver, ik kan het alleen via de iPhone volgen. Wat is wijsheid, aljazeera stream aanzetten?
AJE app downloaden & kijken... Is helaas niet iOS4 compatibel, dus geen multi-taskingquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
En dan zonder spelfouten, op 1 of 2 zinnen na letterlijk wat ie zei.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef raistlin6 het volgende:
history unfold, moment of transformation, because ppl are calling for change, numbers all people, young ppl at voorgrond, new generatipon ur generation, we want all egyptians to know thaty us supports and does everuthing to ensure orderlu and safew transition. impact on all of uis whats happening.
Eerst kon ik perfect AJE kijken op mijn bb, Via de livestation site. Nu wil dat ineens niet meer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
AJE app downloaden & kijken... Is helaas niet iOS4 compatibel, dus geen multi-tasking
Openlijke steunbetuiging aan het volk van Egypte.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef yavanna het volgende:
Toespraak van niets, so far.
Oh dit was het weer over Egypte?
Suleiman - Soeliequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
Afkortingen:
Obama: Obie
Mubarak: Moebie
Sadam Hussein: Hoesie
vul me aan!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef RvLaak het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef raistlin6 het volgende:
history unfold, moment of transformation, because ppl are calling for change, numbers all people, young ppl at voorgrond, new generatipon ur generation, we want all egyptians to know thaty us supports and does everuthing to ensure orderlu and safew transition. impact on all of uis whats happening.
Omar Suleiman: Soeliequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
Afkortingen:
vul me aan!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
Afkortingen:
Suleiman: sulie
Tantawi: ta'wi
vul me aan!
Ja, kut is dat. Obama heeft het gewoon over de VS?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
AJE app downloaden & kijken... Is helaas niet iOS4 compatibel, dus geen multi-tasking
history unfolds denk ik dat het moet zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
En dan zonder spelfouten, op 1 of 2 zinnen na letterlijk wat ie zei.
pannenkoekenmix=pkmquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Suleiman - Soelie
Minister of Information - Witnie
ja , roept ie al 2 weken .. niks nieuws dus ..quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Openlijke steunbetuiging aan het volk van Egypte.
Omdat de VS continu achter moebie stonden. Weleenswaar lulde ze over "transition", maar wat ze daar mee bedoelden werd nooit duidelijk.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef wdn het volgende:
[..]
history unfolds denk ik dat het moet zijn
ja over 2 uur zegtie weer wat andersquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja , roept ie al 2 weken .. niks nieuws dus ..
Gewoon een politieke speech. Steun uitspreken, maar de boel laten gebeuren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja , roept ie al 2 weken .. niks nieuws dus ..
Explain.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef RvLaak het volgende:
Ja, laat hem zijn toespraken afzeggen als iemand anders iets wil zeggen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef Flashbox het volgende:
Die Obama doet er ook werkelijk alles aan om de publisiteid op te eisen als er ergens anders op de wereld in het nieuws gaat verschijnen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, kut is dat. Obama heeft het gewoon over de VS?
vandaar o.a heet ie bij mij al heel lang obahbahquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gewoon een politieke speech. Steun uitspreken, maar de boel laten gebeuren.
Amerika kan er toch moeilijk op ingrijpen. Sterker nog, er zijn ook signalen dat de demonstranten daar absoluut niet op zaten te wachten. Ik denk dat Obama heeft gedaan wat hij kon, de rest is aan het volk in Egypte.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hey jij begon over geen spelfouten. Dan moet ik gewoon gaan zoeken (2de woord al moeten stoppen; dat vond ik eigenlijk teleurstellendquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef raistlin6 het volgende:
[..]gast ik probeerde zijn spraaktempo bij te houden.
Welnee. Zelfde praatje als eerstquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Openlijke steunbetuiging aan het volk van Egypte.
Hij zegt juist altijd hetzelfdequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef wdn het volgende:
[..]
ja over 2 uur zegtie weer wat anders
Zoals blijkt, kan het volk prima zelf zaken regelen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Haha, ik ben eigenlijk alleen spellchecker op de fp, maar plaats tegenwoordig ook nieuws. Kan op zich best zonder spelfouten typen, maar niet als ik mijn tempo naar maximaal verhoog. Ik vind het wel treurig dat ik je teleur moest stellen. Mijn oprechte excuses.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Hey jij begon over geen spelfouten. Dan moet ik gewoon gaan zoeken (2de woord al moeten stappen; dat vond ik eigenlijk teleurstellend)
ja nou ja nee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:42 schreef yavanna het volgende:
[..]
Welnee. Zelfde praatje als eerst
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:44 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Haha, ik ben eigenlijk alleen spellchecker op de fp, maar plaats tegenwoordig ook nieuws. Kan op zich best zonder spelfouten typen, maar niet als ik mijn tempo naar maximaal verhoog. Ik vind het wel treurig dat ik je teleur moest stellen. Mijn oprechte excuses.
ja maar dat ie dan niks zegt , dit praatje kenden we al .. moet ie nou niet ineens met een "toespraak "komen .. dat ie in zn witte huisje bleef zitten ....quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Zoals blijkt, kan het volk prima zelf zaken regelen.
Jij houdt er ook niet van als iemand zich elke dag met jouw zaken bemoeit.
Vandaar elke keer die waslijsten van jou @ mijn berichtenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:44 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Haha, ik ben eigenlijk alleen spellchecker op de fp, maar plaats tegenwoordig ook nieuws. Kan op zich best zonder spelfouten typen, maar niet als ik mijn tempo naar maximaal verhoog. Ik vind het wel treurig dat ik je teleur moest stellen. Mijn oprechte excuses.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Zoals blijkt, kan het volk prima zelf zaken regelen.
Jij houdt er ook niet van als iemand zich elke dag met jouw zaken bemoeit.
Ben daar niet van overtuigd, eerst maar zien wat hij zegt wanneer M en/of S blijft.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
ja nou ja nee.
De nuance is anders.
<tring tring>quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef yavanna het volgende:
Dit bericht van vanmiddag gezien? Komisch
EU wil buitenlandchef Egypte in krijgen
[..]
In Egypte worden geen terroristen (meer) gekweekt dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is juist het punt gek, Amerika heeft daar zo'n dikke vinger in de pap omdat ze in hun broek poepen wanneer de Egyptenaren hun eigen zaken zouden regelen en hun eigen leider zouden kiezen.
Dat is uiteindelijk onvermijdelijk in elk land.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is juist het punt gek, Amerika heeft daar zo'n dikke vinger in de pap omdat ze in hun broek poepen wanneer de Egyptenaren hun eigen zaken zouden regelen en hun eigen leider zouden kiezen.
Roepnaam Ananas? Of is het Fikki?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef yavanna het volgende:
The change in State TV's tone is fascinating. Is Information Minister Anas Al-Fiqi still in control? #Tahrir #Egypt #Jan25
werkt hier nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef Pistolebob het volgende:
vlc stream:
rtsp://213.128.132.107/events/101842.f0a6efc5dd93eb29c02f3dc540d65692/superpass/RealOne-Europe-HH-live-al_jazeera_en-hi.rm?pid=eu_aljazeera&src=nosrc&reason=gratis
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
<tring tring>
"Met moebie"
"Ja, de EU hier"
<tuut, tuut, tuut>
Voor jou wel, tweet hem ff.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef senesta het volgende:
Ik moet zo weg
Hij wacht niet met zijn toespraak tot vannacht denk ik he?
Alle overheden gaan in hun broek poepen. Wat in Egypte kan kan overal. De Egyptenaren hebben bewezen dat ze geen overheid nodig hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze sterk blijven of dat het leger ingrijpt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat denken jullie dat er gaat gebeuren als suleiman of een andere NDP-er aan de macht komt? Ik weet dat ze zeggen dat ze er geen genoegen mee nemen, maar de protestn zwakten ook al af toen hij zich niet meer verkiesbaar stelde.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
<tring tring>
"Met moebie"
"Ja, de EU hier"
<tuut, tuut, tuut>
Hij zit er al 30 jaar, dan kunnen die paar uurtjes er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef senesta het volgende:
Ik moet zo weg
Hij wacht niet met zijn toespraak tot vannacht denk ik he?
Nu doe je net alsof de EU buitenlandchef niet serieus genomen wordt in het buitenland... Oh wachtquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
<tring tring>
"Met moebie"
"Ja, de EU hier"
<tuut, tuut, tuut>
Dan heeft hij hele grote ballenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Drifter__ het volgende:
Ik denk dat Mubarak Suleiman ontslaat.
Dat is ook niet uit te sluiten, misschien niet eens heel onwaarschijnlijk, hoewel het mij in ieder geval zou verrassen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Drifter__ het volgende:
We kunnen 'm wegstemmenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Drifter__ het volgende:
quote:19.40 uur De toespraak van Obama werd ook live uitgezonden op de Egyptische staatstelevisie. Het is moeilijk daar geen teken van de veranderende verhoudingen in te zien. Toespraken van Obama werden zelden uitgezonden, zeker niet live.
quote:19:24 uur: BBC-verslaggever Fergus Nicoll bericht dat de sfeer op het Tahrirplein geladen is. Als er ook maar iets gebeurt: 'the place will go bananas'.
Stel je voor. Tahrir plein zo van: WTFquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:52 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dat is ook niet uit te sluiten, misschien niet eens heel onwaarschijnlijk, hoewel het mij in ieder geval zou verrassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |