Hij zegt juist altijd hetzelfdequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef wdn het volgende:
[..]
ja over 2 uur zegtie weer wat anders
Zoals blijkt, kan het volk prima zelf zaken regelen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gewoon een politieke speech. Steun uitspreken, maar de boel laten gebeuren.
Haha, ik ben eigenlijk alleen spellchecker op de fp, maar plaats tegenwoordig ook nieuws. Kan op zich best zonder spelfouten typen, maar niet als ik mijn tempo naar maximaal verhoog. Ik vind het wel treurig dat ik je teleur moest stellen. Mijn oprechte excuses.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Hey jij begon over geen spelfouten. Dan moet ik gewoon gaan zoeken (2de woord al moeten stappen; dat vond ik eigenlijk teleurstellend)
ja nou ja nee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:42 schreef yavanna het volgende:
[..]
Welnee. Zelfde praatje als eerst
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:44 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Haha, ik ben eigenlijk alleen spellchecker op de fp, maar plaats tegenwoordig ook nieuws. Kan op zich best zonder spelfouten typen, maar niet als ik mijn tempo naar maximaal verhoog. Ik vind het wel treurig dat ik je teleur moest stellen. Mijn oprechte excuses.
ja maar dat ie dan niks zegt , dit praatje kenden we al .. moet ie nou niet ineens met een "toespraak "komen .. dat ie in zn witte huisje bleef zitten ....quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Zoals blijkt, kan het volk prima zelf zaken regelen.
Jij houdt er ook niet van als iemand zich elke dag met jouw zaken bemoeit.
Vandaar elke keer die waslijsten van jou @ mijn berichtenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:44 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Haha, ik ben eigenlijk alleen spellchecker op de fp, maar plaats tegenwoordig ook nieuws. Kan op zich best zonder spelfouten typen, maar niet als ik mijn tempo naar maximaal verhoog. Ik vind het wel treurig dat ik je teleur moest stellen. Mijn oprechte excuses.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Zoals blijkt, kan het volk prima zelf zaken regelen.
Jij houdt er ook niet van als iemand zich elke dag met jouw zaken bemoeit.
Ben daar niet van overtuigd, eerst maar zien wat hij zegt wanneer M en/of S blijft.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
ja nou ja nee.
De nuance is anders.
<tring tring>quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef yavanna het volgende:
Dit bericht van vanmiddag gezien? Komisch
EU wil buitenlandchef Egypte in krijgen
[..]
In Egypte worden geen terroristen (meer) gekweekt dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is juist het punt gek, Amerika heeft daar zo'n dikke vinger in de pap omdat ze in hun broek poepen wanneer de Egyptenaren hun eigen zaken zouden regelen en hun eigen leider zouden kiezen.
Dat is uiteindelijk onvermijdelijk in elk land.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is juist het punt gek, Amerika heeft daar zo'n dikke vinger in de pap omdat ze in hun broek poepen wanneer de Egyptenaren hun eigen zaken zouden regelen en hun eigen leider zouden kiezen.
Roepnaam Ananas? Of is het Fikki?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef yavanna het volgende:
The change in State TV's tone is fascinating. Is Information Minister Anas Al-Fiqi still in control? #Tahrir #Egypt #Jan25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |