SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben Sherine altijd nogquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik mag dan een man zijn, maar die gast is een held.
Half acht onze tijd hoorde ik net.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nope veel tegengestelde berichten.
Het is niet eens zeker wanneer Mubarak nu gaat spreken.
Wat weten zij dat de rest niet weetquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef yavanna het volgende:
Zelfde TT?
Fox.![]()
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Breaking Foxnews: Mubarak Will Step Down & Transfer Power to Military Council #Jan25
Alleen maar geruchten, nergens bevestigingquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Half acht onze tijd hoorde ik net.
CNN zegt Egypts info min. Mubarak not leaving, denies president is stepping down.
Is nog niet zeker.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, onduidelijk nu, maar die toespraak van Moebarak is om 19:30 onze tijd?
Doe maar, is lekker snelquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
Dat ze er mee weg komen als ze het nieuws zelf verzinnen misschien?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat weten zij dat de rest niet weet
Laatste bevestigde tijd: Soonquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben jaloers op Egypte.
In Nederland was vandaag ook een demonstratie.
[ afbeelding ]
Klote.Zonde. Zap net in.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef yavanna het volgende:
[..]
Alleen maar geruchten, nergens bevestiging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |