Name a time and placequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik voel een Midden-Oosten meet aankomen.
.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:54 schreef DeZoektocht het volgende:
V
[..]
Vakantie-meet @Tahrir volgend jaar zomer
Je weet dat een militaire staatsgreep de oorzaak is van deze tientallen jaren oude regime?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Op NOS teletekst 101 staat dat men vreest voor een militaire staatsgreep vanavond.
Lijkt mij eigenlijk nog niet verkeerd als tussenoplossing
9 uur onze tijd toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef raistlin6 het volgende:
Officiële tijd (heb het even uitgezocht) van de speech is: Somewhere this evening
nope: somewhere this evening is echt het enige bevestigdequote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef raistlin6 het volgende:
Officiële tijd (heb het even uitgezocht) van de speech is: Somewhere this evening
We moeten ook niet te vroeg juigen, laat je nou niet ophitsen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Je weet dat een militaire staatsgreep de oorzaak is van deze tientallen jaren oude regime?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:54 schreef wdn het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHH IDEE!
Doe we @random mensen indelen als pro muba en anti muba en dan komen we ergens samen op een willekeurig plein in Nederland
Ja maar er is 1 ding: niet elke militaire staatsgreep leidt tot een regime. Je moet die ene staatsgreep hebben waar iemand aan de macht komt het idee om een beter land achter te laten en die niet zijn eigen belang voorop zet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Je weet dat een militaire staatsgreep de oorzaak is van deze tientallen jaren oude regime?
hij is ooit begin jaren 80 toch gekozen na de moord op Sadat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Doeeg.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:59 schreef schommelstoel het volgende:
Ik laat de stream van AJE even aanstaan, maar verlaat even het Fok forum voor een half uurtje, mijn ogen moeten het nog even volhouden totdat Mubarak gaat spreken.
Tot straks mensen![]()
tot zoquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:59 schreef schommelstoel het volgende:
Ik laat de stream van AJE even aanstaan, maar verlaat even het Fok forum voor een half uurtje, mijn ogen moeten het nog even volhouden totdat Mubarak gaat spreken.
Tot straks mensen![]()
Ik kom wel bakstenen verkopen eurotje per stukquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:54 schreef wdn het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHH IDEE!
Doe we @random mensen indelen als pro muba en anti muba en dan komen we ergens samen op een willekeurig plein in Nederland
Hij is nooit gekozen, hij was de VP onder Saddat. Alle presidenten van Egypte waren hoge leger-officieren die de macht grepen in 1952.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:59 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
hij is ooit begin jaren 80 toch gekozen na de moord op Sadat?
Hij nam de macht na de moordaanslag door de Egyptische Islamitische Jihad. Is de voorloper van Al Qaida trouwens.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:59 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
hij is ooit begin jaren 80 toch gekozen na de moord op Sadat?
Nee. Het is wel duidelijk dat hij gaat spreken vanavond. Er zijn nog 2 mensen getrouwd in Tahrir Sq. En er komt een MO meet.quote:
True that!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:00 schreef raistlin6 het volgende:
@daniel: sorry ik probeer deze post al 10 minuten niet te maken maar het lukt me niet.
Borg zijn verdorie niet per definitie aliens!!!!
Wel originele helmen he.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:00 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik kom wel bakstenen verkopen eurotje per stuk
En helmen natuurlijk 50 euro per stuk
Ik voel een dagje met winst aankomen
Voor helmen ga je natuurlijk gewoon even langs de bakker.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:00 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ah...ik ben ook weer op de hoogte. Dank uquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Nee. Het is wel duidelijk dat hij gaat spreken vanavond. Er zijn nog 2 mensen getrouwd in Tahrir Sq. En er komt een MO meet.
Dank je.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Nee. Het is wel duidelijk dat hij gaat spreken vanavond. Er zijn nog 2 mensen getrouwd in Tahrir Sq. En er komt een MO meet.
Zou me niet eens verassen als er documenten vrijgesteld worden dat het allemaal gepland was door Mubarak om aan de macht te komen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja moordaanslag door Egyptische Islamitische Jihad. De voorloper van Al Qaida.
NOS had het over 20m mensen in heel Egypte.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef deleriouz het volgende:
Morgen feestdag in Egypte, en zaterdag gaan miljoenen de straat op in #Algeria #Feb12
Yup wait and seequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:00 schreef rakotto het volgende:
Men moet niet al teveel gaan verwachten vanavond... Gewoon hopen dat het goed komt en op de speech wachten.Men moet niet alvast feest vieren.
ik neem gewoon mn wasmandje meequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:00 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
NOS had het ook over Hussein Mubarak.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef wdn het volgende:
[..]
NOS had het over 20m mensen in heel Egypte.
(leek me wat overdreven)
Het leger heeft ook weinig fout gedaan in de ogen van de Egyptenarenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef Bartholomaeus het volgende:
adamakary
Witnessed an army officer greeting a baby girl with a kiss on the way to #tahrir
Doet me denken aan de Canadezen en Engelsen aan het einde van de WOII in Nederland.
dan bind ik 3 lege flessen op mijn bolletje.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik neem gewoon mn wasmandje mee
Het is dan ook een soort bevrijding.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef Bartholomaeus het volgende:
adamakary
Witnessed an army officer greeting a baby girl with a kiss on the way to #tahrir
Doet me denken aan de Canadezen en Engelsen aan het einde van de WOII in Nederland.
Ik neem mijn pan!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:03 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
dan bind ik 3 lege flessen op mijn bolletje.
Jaaquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:03 schreef Axia het volgende:
Aangezien we toch moeten wachten...Ayman...
dat komt door die wasmand voor je ogen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
waar ??
ik zie em nie
nu even niet meer nee, zonet welquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
waar ??
ik zie em nie
Bijna op hetzelfde momentquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef yavanna het volgende:
SherineT Sherine Tadros
Streets in cairo buzzing with excitement over #mubarak statement,nobody seems to care abt curfew tonite! #egypt #jan25
Boerkini's bedoel je.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Hoor ze eens feesten.
Het enige dat mist zijn house-muziek en vrouwen in bikini.
Het is echt net een voetbalstadionquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Hoor ze eens feesten.
Het enige dat mist zijn house-muziek en vrouwen in bikini.
why not ligt eraan wat het doel van militaire take over is. Als ze dat doen om eerlijke en vredige weg naar de verkiezingen dan is het een goede oplossing.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef rakotto het volgende:
Geen militaire ruleDaar wacht ik echt niet op en die mensen daar ook.
LOL ..quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
dat komt door die wasmand voor je ogen.
Vreugde! misschien gaan ze zo ook God is groot, en lang leve het spaghetti monster roepenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef raistlin6 het volgende:
euhm waarom dat Allah is ahkbar nu, dat hebben ze de hele tijd niet gewild.
Ik bedoelde als het leger blijft en geen verkiezingen komen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
why not ligt eraan wat het doel van militaire take over is. Als ze dat doen om eerlijke en vredige weg naar de verkiezingen dan is het een goede oplossing.
Ik denk dat het nu meer bedoeld is als een kreet van vreugdequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef raistlin6 het volgende:
euhm waarom dat Allah ahkbar nu, dat hebben ze de hele tijd niet gewild.
Wanneer deden ze dat wel dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef yavanna het volgende:nobody seems to care abt curfew tonite!
Wel vaker geroepen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef raistlin6 het volgende:
Daar gingen ze voor, maar op deze manier hebben we vanavond 80 miljoen op straat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef wdn het volgende:
[..]
NOS had het over 20m mensen in heel Egypte.
(leek me wat overdreven)
Christenen zeggen dat ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef raistlin6 het volgende:
Rustig rustig. We weten nog niets.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef Staal het volgende:
Wat een geweldig nieuws, laat het waar zijn!!
Hoezo? Ik roep ook de hele tijd GODVERDOMME!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef raistlin6 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |