SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
Zijn daar foto's van?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:26 schreef Bartholomaeus het volgende:
davidcommon
#Egypt army officer hands in gun, joins protesters. #Tahrir Square
Upload ze dan via tinypicquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:28 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik zal even @twitter zoeken.
Maar wat ze zeggen horen we niet of zo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
ITwitius
#Egypt Mubarak seen on tv talking with Sulieman. Hes now meeting Shafik PM.
"Al Jazeera is toch alleen voor radicale moslims? Terrorist!"quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:26 schreef Bartholomaeus het volgende:
Of ik zet de tv's in de aula op AJE als dat kan. Want TMF is niks.
Als ik ze vind zal ik dat doen. De vorige (die van yfrog) had ik ook niet zelf geupload. Had ik van twitter afgehaald.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Upload ze dan via tinypic![]()
Niemand weet het, dat is een feit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef raistlin6 het volgende:
oke, ik heb nu verschillende tijden gehoord. Wat is de bevestigde? Graag iemand die het zeker denkt te weten, is voor de frontpage.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoor geruchten dat er geruchten gaan over geruchten over het verspreiden van geruchten.
Maar dat kan ik niet bevestigen.
En dat heb ik een schorsing aan mijn broek voor het radicaliseren van mijn school.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Al Jazeera is toch alleen voor radicale moslims? Terrorist!"
Er is geen tijd echt bevestigd volgens mij. Vorige keer kwam die toespraak toch ook zonder vaststaande tijd?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef raistlin6 het volgende:
oke, ik heb nu verschillende tijden gehoord. Wat is de bevestigde? Graag iemand die het zeker denkt te weten, is voor de frontpage.
11 uur NL tijd is het waarschijnlijkste denk ik, vorige keren was het ook rond die tijdquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef raistlin6 het volgende:
19:30 RTL 4quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:31 schreef -jos- het volgende:
1
[..]
11 uur NL tijd is het waarschijnlijkste denk ik, vorige keren was het ook rond die tijd
3x is scheepsrechtquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:31 schreef deleriouz het volgende:
Ben Ali had ook maar drie toespraken nodig. Toeval?
Ik denk serieus dat het leger de verstandigste keus is op dit moment.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:31 schreef yavanna het volgende:
AhmadFahmy A Crazy One
Rumors everywhere: Mybarak's speech live others say recorded. mubarak to hand power to soliman..others say to army !!! #egypt
Haha, ik draaide dat nummer van Ghonim op mn foon.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:30 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
En dat heb ik een schorsing aan mijn broek voor het radicaliseren van mijn school.
Thanks.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:31 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
http://bambuser.com/channel/ahmadtaha/broadcast/1403208 nog steeds live!
Bezet je gewoon de aula, komen wij wel helpenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:30 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
En dat heb ik een schorsing aan mijn broek voor het radicaliseren van mijn school.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:31 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Haha, ik draaide dat nummer van Ghonim op mn foon.
'zeg je bent toch geen moslim'
Je weet dat dan niet veel veranderd?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het leger de verstandigste keus is op dit moment.
Sommige mensen die begrijpen er niks van.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:31 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Haha, ik draaide dat nummer van Ghonim op mn foon.
'zeg je bent toch geen moslim'
Ja, met tenten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bezet je gewoon de aula, komen wij wel helpen
Hadden er weken "breaking news" staanquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:32 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
"The revolution"
Haha, prachtig!
Hoe officieel is jouw bron?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:33 schreef yavanna het volgende:
![]()
Mubarak's speech at 10:00 PM Cairo Time. 2 hrs n 30 mins to go. #jan25 #egypt
De wereld is nogal veranderd sinds 1952 hè?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:32 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Je weet dat dan niet veel veranderd?
Het leger is sinds 1952 al aan de macht.
Nee het andere alternatief.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het leger de verstandigste keus is op dit moment.
Als dat zo is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:33 schreef yavanna het volgende:
![]()
Amr Moussaquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee het andere alternatief.
Op radio 1 hadden ze het over gedeeld presidentschap voor 3 wijze mannen
waaronder suleiman al baradei en uhh die iets te populaire ex minister die door mubarak gewipt is naar de arabische liga.
d8 ik alquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef yavanna het volgende:
[..]
Niet, vandaar de smiley voor de zoveelste genoemde tijd
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
De wereld is nogal veranderd sinds 1952 hè?
Suleiman wordt echt niet geaccepteerdquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
waaronder suleiman al baradei en uhh die iets te populaire ex minister die door mubarak gewipt is naar de arabische liga.
Volgens de tweets van een aantal belangrijke opposietiefiguren, zoals @ayman_noor is hij al onderweg naar Dubai. Zou dus best een opname kunnen zijn, en dat 'ie tegen die tijd met een fles booze in Dubai naar z'n eigen toespraak zit te kijkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:33 schreef yavanna het volgende:
![]()
Wael Ghonim derbijquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
jadiejaquote:
Dat is lang na de avondklokquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:35 schreef Bartholomaeus het volgende:
Zijn vorige speech was ook rond 11 uur, Cairo tijd... Dus wie weet.
Die zeggen ook maar watquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Volkskrant liveblog: 18:21 uur De live-toespraak van Mubarak zal plaatsvinden om 22:00 uur (21:00 uur Nederlandse tijd).
Dit, ik zei het net fout met 11 uur, 10 uur egypte is 9 uur hierquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Volkskrant liveblog: 18:21 uur De live-toespraak van Mubarak zal plaatsvinden om 22:00 uur (21:00 uur Nederlandse tijd).
Geloof ik niet. Die gaat zijn land niet uit, dat zou gezichtsverlies zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef yavanna het volgende:
Onbevestigd (uiteraard)
#BREAKINGNEWS: Source: #Mubarak arrived to #UAE! #Egypt #Jan25
Trouwens, Ronald Reagan Kon het ook als acteurquote:
Dat had ie 2 weken lang kunnen zeggen.quote:HalaGorani Asked about dvlpts in #Egypt. President Obama just said: "We're going to have to wait and see what's going on." 2 minutes ago via web
Kom op hij is een borg, ik vind dit al heel wat.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:38 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Whahahah helemaal bang: "I am not in the NDP anymore!"
Hij ziet de bui al hangen.
Wie?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:38 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Whahahah helemaal bang: "I am not in the NDP anymore!"
Hij ziet de bui al hangen.
Exterminieren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:38 schreef RvLaak het volgende:
Daleks zijn gearriveerd... IK verwacht half dat hij gaat zeggen "Exterminate, EXTerminate, EXTERMINATE!!!!"
4xquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Kerel nu op AJE. Zo'n 3x herhaald "I have resigned, i have resigned!"
Idd bangquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Als ie tenminste nog in betrekkelijke rust van z'n oude dag wil genieten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Die gaat zijn land niet uit, dat zou gezichtsverlies zijn.
Ik denk dat hij tot zijn dood in Egypte blijf.
ratten, schip.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
"If your president is an actor, something's wrong!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Trouwens, Ronald Reagan Kon het ook als acteur![]()
Dat had ie ook al 2 a 3x schreeuwerig herhaald: "three days ago!"quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd bang. En terecht, denk ik... Maar ben benieuwd wanneer hij weg is gegaan & hoe lang hij gediend heeft
eet smakelijk!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef Dekatria het volgende:
Zo, de nasi is klaar, bord nu bij de computer
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef Dekatria het volgende:
Zo, de nasi hosni is klaar, bord nu bij de computer
Maar hoe lang heeft hij nou gediend dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dat had ie ook al 2 a 3x schreeuwerig herhaald: "three days ago!"
ja okequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
"If your president is an actor, something's wrong!
Ik herhaal: poep, ventilator -> bukkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef yavanna het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya: News reports that Mubarak has transferred power to Vice President Omar Suleiman
We zullen het zien.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Als ie tenminste nog in betrekkelijke rust van z'n oude dag wil genieten.
Ik weet wel dat ie gezegd heeft dat ie in Egypte wil sterven, maar dat was maar grootspraak denk ik.
Maar die hebben niet als bedrijfsslogan "resistance is futile", dat zijn deze jongens & meisjes:quote:
Idd, ook op AJA gaan ze los. Arme NDP-mensen, dit zijn toch vooral de lagere rangen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:42 schreef deleriouz het volgende:
HAHAHAHAH op AJA en BBCA hoor je nu allemaal NDP'ers die bellen om te zeggen dat ze 'al daaaagen' de partij hebben verlaten
Borg != cyborgquote:
Ben je leraar dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef Noelle06 het volgende:
Hoe laat komt toespraak van Mubarak?
Moet naar ouderavond![]()
Hoop dat het na 21 uur is eigenlijk wel.
Wil wel live zien hoe het volk er op reageerd.
Uhm , wel hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar die hebben niet als bedrijfsslogan "resistance is futile", dat zijn deze jongens & meisjes:
[ afbeelding ]
AJE had het daar net over ... ff luisteren !quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:32 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Je weet dat dan niet veel veranderd?
Het leger is sinds 1952 al aan de macht.
Heel erg vreedzaam ging het nou ook weer niet..quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:44 schreef Refragmental het volgende:
Fuck yeah!!!!!
Het gaat eindelijk gebeuren!
Ik heb de afgelopen weken zo ontzettend veel respect gekregen voor de Egyptenaren.
Een dictator afzetten met behulp van een vreedzame demonstratie.
en deze wezens ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar die hebben niet als bedrijfsslogan "resistance is futile", dat zijn deze jongens & meisjes:
[ afbeelding ]
Nee, hun slogan is "Resistance is useless". Ken uw klassiekersquote:
Al die cy's ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Borg != cyborg
& nee, ben geen Trekkie
Moeten de daleks maar niet inbellenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:46 schreef Daniel1976 het volgende:
Hoera, jullie hebben Egypte weer aan aliens gekoppeld,
de aluhoedjes zouden trots op jullie zijn.
Nee joh, moet weer ff me kop op de scholen van me kids laten zien en weer even horen hoe goed ze het wel niet doenquote:
Facebook > Hyvesquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:46 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, en nu even stoppen over Egypte, we gaan het even hebben over ECHT nieuws.
Wat een rot regen he... Echt weer om Wie is de Mol te kijken. Heeft iemand van jullie een idee wie het kan zijn? Morgen lekker naar de huishoudbeurs. Mijn man zal wel naar de bouwbeurs gaan.
Hyves.![]()
![]()
Tuigdorpen, ik heb duidelijk weer iets gemist.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:46 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, en nu even stoppen over Egypte, we gaan het even hebben over ECHT nieuws.
Wat een rot regen he... Echt weer om Wie is de Mol te kijken. Heeft iemand van jullie een idee wie het kan zijn? Morgen lekker naar de huishoudbeurs. Mijn man zal wel naar de bouwbeurs gaan.
Hyves.![]()
![]()
Is mij nog te vroegquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef BrandX het volgende:
ik ben er zo vol van hoe fantastisch dit allemaal is! ZIe dat plein dan! Al een compleet volksfeest, en dat terwijl het allemaal nog echt moet gebeuren
Weer typisch Wilders ideetje - alle veelplezegers bij elkaar stoppenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Tuigdorpen, ik heb duidelijk weer iets gemist.
Nu mis ik STquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:46 schreef raistlin6 het volgende:
Oke hoe ik het wel bedoelde dan:
"WE ARE THE BORG! RESISTANCE IS FUTILE"
Geen idee wat ze zeiden, luister nu naar AJA.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
AJE had het daar net over ... ff luisteren !
& daarmee het carpoolen van de PVV fractie een stuk makkelijker makenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Weer typisch Wilders ideetje - alle veelplezegers bij elkaar stoppen
Lees en lachquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Tuigdorpen, ik heb duidelijk weer iets gemist.
Op zich niks mis mee. Maar dat is een andere discussie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Weer typisch Wilders ideetje - alle veelplezegers bij elkaar stoppen
Eerst nog zien he! stapt het hele regime op of schuift Mubarak,Suleiman naar voren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef BrandX het volgende:
ik ben er zo vol van hoe fantastisch dit allemaal is! ZIe dat plein dan! Al een compleet volksfeest, en dat terwijl het allemaal nog echt moet gebeuren
Dat dus. Ook het leger moet je met wantrouwen benaderen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef Bartholomaeus het volgende:
3arabawy
Ya shabab, keep up the pressure, we'll break the army ranks. The army generals r among our enemies. Young officers and soldiers r our allies
Nee, die zeggen "Resistance is useless":quote:
aaaa verdomme, je hebt gelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, hun slogan is "Resistance is useless". Ken uw klassiekers
Dat laatste daar worden ze echt niet blij van.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Eerst nog zien he! stapt het hele regime op of schuift Mubarak,Suleiman naar voren.
jajaja ik ben al op mijn fout gewezenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, die zeggen "Resistance is useless":
Tuigdorpen bestaan al.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:48 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Op zich niks mis mee. Maar dat is een andere discussie.
Dan ben je niet de enige. Ik en velen zijn hier vol van. En wat was ik verbaasd en boos toen we op vorige week woensdag een groep pro-Mubarak mensen het plein zagen opstormen. Hoe het van een vreedzaam protest in een gewelddadig protest werd gebracht. En toen ze de politie ID's van die mensen lieten zien. Ik voelde me er gewoon echt vervelend door.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef BrandX het volgende:
Dat denk ik ook. En blijft de demonstratie gewoon doorgaan totdat het hele regime is opgestapt!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat laatste daar worden ze echt niet blij van.
Voor hun is sillyman een moeboe kloontje.
Verleidelijk om op in te gaan. Maar is te off topic, genoeg wilders in de wereld wat mij betreft.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tuigdorpen bestaan al.
Dat heten gevangenissen.
jammer dan, maar dan gaan ze gewoon door.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef yavanna het volgende:
Als dit waar is is het eigenlijk non nieuws, niets veranderd dan.
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya reporter in Cairo: It is likely that Mubarak will not step down as President but will hand over all his authority to VP Suleiman
The fuck..quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wilders: Ban veelplegers naar 'tuigdorpen'
Lekkerquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:51 schreef schommelstoel het volgende:
Als het vanavond toch goed gaat verlopen, Mubarak weg en zijn volgelingen.
Trek ik een fles wijn open!
Die burgeroorlog vorige week inderdaadquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige. Ik en velen zijn hier vol van. En wat was ik verbaasd en boos toen we op vorige week woensdag een groep pro-Mubarak mensen het plein zagen opstormen. Hoe het van een vreedzaam protest in een gewelddadig protest werd gebracht. En toen ze de politie ID's van die mensen lieten zien. Ik voelde me er gewoon echt vervelend door.
Dat was ook mijn plan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:51 schreef schommelstoel het volgende:
Gevangenissen (aka hotel) ben ik tegen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tuigdorpen bestaan al.
Dat heten gevangenissen.
Goed ideequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:51 schreef schommelstoel het volgende:
idem hier, toen die pro's steeds verder richting het plein kwamen voelde ik me echt oprecht klote. had zo te doen met de mensen op het plein.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige. Ik en velen zijn hier vol van. En wat was ik verbaasd en boos toen we op vorige week woensdag een groep pro-Mubarak mensen het plein zagen opstormen. Hoe het van een vreedzaam protest in een gewelddadig protest werd gebracht. En toen ze de politie ID's van die mensen lieten zien. Ik voelde me er gewoon echt vervelend door.
Ik voel een Midden-Oosten meet aankomen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Goed ideeligt hier nog 2 goeie Franse flessen rode
Proosten we erop en dan gaat die fles ook meteen leeg ook!
Inderdaad, zo vredig.. zo lang onderdruk. En dan worden aangevallen door thugs.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
idem hier, toen die pro's steeds verder richting het plein kwamen voelde ik me echt oprecht klote. had zo te doen met de mensen op het plein.
was vooral voor de anderen , vertelde wat jij o.a. zei .. maarlama , gaat het al niet meer over ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:48 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Geen idee wat ze zeiden, luister nu naar AJA.
Volgens mij begint de live toespraak om 9 uur Nederlandse tijd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef wdn het volgende:
Hoe laat begint het? Ik zie nergens een tijd
Nog niet zeker.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef wdn het volgende:
Hoe laat begint het? Ik zie nergens een tijd
OHHHHHHHHHH IDEE!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik voel een Midden-Oosten meet aankomen.
Vakantie-meet @Tahrir volgend jaar zomerquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Hoop he , moet nu gaat verplichtingen soms hequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:54 schreef GasProblem het volgende:
[..]
Volgens mij begint de live toespraak om 9 uur Nederlandse tijd.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:54 schreef wdn het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHH IDEE!
Doe we @random mensen indelen als pro muba en anti muba en dan komen we ergens samen op een willekeurig plein in Nederland
Name a time and placequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:54 schreef DeZoektocht het volgende:
V
[..]
Vakantie-meet @Tahrir volgend jaar zomer
Je weet dat een militaire staatsgreep de oorzaak is van deze tientallen jaren oude regime?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Op NOS teletekst 101 staat dat men vreest voor een militaire staatsgreep vanavond.
Lijkt mij eigenlijk nog niet verkeerd als tussenoplossing
9 uur onze tijd toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef raistlin6 het volgende:
Officiële tijd (heb het even uitgezocht) van de speech is: Somewhere this evening
nope: somewhere this evening is echt het enige bevestigdequote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef raistlin6 het volgende:
Officiële tijd (heb het even uitgezocht) van de speech is: Somewhere this evening
We moeten ook niet te vroeg juigen, laat je nou niet ophitsen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Je weet dat een militaire staatsgreep de oorzaak is van deze tientallen jaren oude regime?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:54 schreef wdn het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHH IDEE!
Doe we @random mensen indelen als pro muba en anti muba en dan komen we ergens samen op een willekeurig plein in Nederland
Ja maar er is 1 ding: niet elke militaire staatsgreep leidt tot een regime. Je moet die ene staatsgreep hebben waar iemand aan de macht komt het idee om een beter land achter te laten en die niet zijn eigen belang voorop zet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Je weet dat een militaire staatsgreep de oorzaak is van deze tientallen jaren oude regime?
hij is ooit begin jaren 80 toch gekozen na de moord op Sadat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Doeeg.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:59 schreef schommelstoel het volgende:
Ik laat de stream van AJE even aanstaan, maar verlaat even het Fok forum voor een half uurtje, mijn ogen moeten het nog even volhouden totdat Mubarak gaat spreken.
Tot straks mensen![]()
tot zoquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:59 schreef schommelstoel het volgende:
Ik laat de stream van AJE even aanstaan, maar verlaat even het Fok forum voor een half uurtje, mijn ogen moeten het nog even volhouden totdat Mubarak gaat spreken.
Tot straks mensen![]()
Ik kom wel bakstenen verkopen eurotje per stukquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:54 schreef wdn het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHH IDEE!
Hij is nooit gekozen, hij was de VP onder Saddat. Alle presidenten van Egypte waren hoge leger-officieren die de macht grepen in 1952.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:59 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
hij is ooit begin jaren 80 toch gekozen na de moord op Sadat?
Hij nam de macht na de moordaanslag door de Egyptische Islamitische Jihad. Is de voorloper van Al Qaida trouwens.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:59 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
hij is ooit begin jaren 80 toch gekozen na de moord op Sadat?
Nee. Het is wel duidelijk dat hij gaat spreken vanavond. Er zijn nog 2 mensen getrouwd in Tahrir Sq. En er komt een MO meet.quote:
True that!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:00 schreef raistlin6 het volgende:
@daniel: sorry ik probeer deze post al 10 minuten niet te maken maar het lukt me niet.
Borg zijn verdorie niet per definitie aliens!!!!
Wel originele helmen he.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:00 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik kom wel bakstenen verkopen eurotje per stuk
En helmen natuurlijk 50 euro per stuk
Ik voel een dagje met winst aankomen
Voor helmen ga je natuurlijk gewoon even langs de bakker.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:00 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ah...ik ben ook weer op de hoogte. Dank uquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Nee. Het is wel duidelijk dat hij gaat spreken vanavond. Er zijn nog 2 mensen getrouwd in Tahrir Sq. En er komt een MO meet.
Dank je.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Nee. Het is wel duidelijk dat hij gaat spreken vanavond. Er zijn nog 2 mensen getrouwd in Tahrir Sq. En er komt een MO meet.
Zou me niet eens verassen als er documenten vrijgesteld worden dat het allemaal gepland was door Mubarak om aan de macht te komen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja moordaanslag door Egyptische Islamitische Jihad. De voorloper van Al Qaida.
NOS had het over 20m mensen in heel Egypte.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef deleriouz het volgende:
Morgen feestdag in Egypte, en zaterdag gaan miljoenen de straat op in #Algeria #Feb12
Yup wait and seequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:00 schreef rakotto het volgende:
Men moet niet al teveel gaan verwachten vanavond... Gewoon hopen dat het goed komt en op de speech wachten.Men moet niet alvast feest vieren.
ik neem gewoon mn wasmandje meequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:00 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
NOS had het ook over Hussein Mubarak.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef wdn het volgende:
[..]
NOS had het over 20m mensen in heel Egypte.
(leek me wat overdreven)
Het leger heeft ook weinig fout gedaan in de ogen van de Egyptenarenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef Bartholomaeus het volgende:
adamakary
Witnessed an army officer greeting a baby girl with a kiss on the way to #tahrir
Doet me denken aan de Canadezen en Engelsen aan het einde van de WOII in Nederland.
dan bind ik 3 lege flessen op mijn bolletje.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik neem gewoon mn wasmandje mee
Het is dan ook een soort bevrijding.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef Bartholomaeus het volgende:
adamakary
Witnessed an army officer greeting a baby girl with a kiss on the way to #tahrir
Doet me denken aan de Canadezen en Engelsen aan het einde van de WOII in Nederland.
Ik neem mijn pan!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:03 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
dan bind ik 3 lege flessen op mijn bolletje.
Jaaquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:03 schreef Axia het volgende:
Aangezien we toch moeten wachten...Ayman...
dat komt door die wasmand voor je ogen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
waar ??
ik zie em nie
nu even niet meer nee, zonet welquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
waar ??
ik zie em nie
Bijna op hetzelfde momentquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef yavanna het volgende:
SherineT Sherine Tadros
Streets in cairo buzzing with excitement over #mubarak statement,nobody seems to care abt curfew tonite! #egypt #jan25
Boerkini's bedoel je.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Hoor ze eens feesten.
Het enige dat mist zijn house-muziek en vrouwen in bikini.
Het is echt net een voetbalstadionquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Hoor ze eens feesten.
Het enige dat mist zijn house-muziek en vrouwen in bikini.
why not ligt eraan wat het doel van militaire take over is. Als ze dat doen om eerlijke en vredige weg naar de verkiezingen dan is het een goede oplossing.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef rakotto het volgende:
Geen militaire ruleDaar wacht ik echt niet op en die mensen daar ook.
LOL ..quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
dat komt door die wasmand voor je ogen.
Vreugde! misschien gaan ze zo ook God is groot, en lang leve het spaghetti monster roepenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef raistlin6 het volgende:
euhm waarom dat Allah is ahkbar nu, dat hebben ze de hele tijd niet gewild.
Ik bedoelde als het leger blijft en geen verkiezingen komen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
why not ligt eraan wat het doel van militaire take over is. Als ze dat doen om eerlijke en vredige weg naar de verkiezingen dan is het een goede oplossing.
Ik denk dat het nu meer bedoeld is als een kreet van vreugdequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef raistlin6 het volgende:
euhm waarom dat Allah ahkbar nu, dat hebben ze de hele tijd niet gewild.
Wanneer deden ze dat wel dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef yavanna het volgende:nobody seems to care abt curfew tonite!
Wel vaker geroepen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef raistlin6 het volgende:
Daar gingen ze voor, maar op deze manier hebben we vanavond 80 miljoen op straat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef wdn het volgende:
[..]
NOS had het over 20m mensen in heel Egypte.
(leek me wat overdreven)
Christenen zeggen dat ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef raistlin6 het volgende:
Rustig rustig. We weten nog niets.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef Staal het volgende:
Wat een geweldig nieuws, laat het waar zijn!!
Hoezo? Ik roep ook de hele tijd GODVERDOMME!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef raistlin6 het volgende:
verkiezingen zijn er niet van vandaag op morgen, vergt voorbereiding dus als tussenoplossing is leger acceptabel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik bedoelde als het leger blijft en geen verkiezingen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |