AJE had het daar net over ... ff luisteren !quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:32 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Je weet dat dan niet veel veranderd?
Het leger is sinds 1952 al aan de macht.
Heel erg vreedzaam ging het nou ook weer niet..quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:44 schreef Refragmental het volgende:
Fuck yeah!!!!!
Het gaat eindelijk gebeuren!
Ik heb de afgelopen weken zo ontzettend veel respect gekregen voor de Egyptenaren.
Een dictator afzetten met behulp van een vreedzame demonstratie.
en deze wezens ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar die hebben niet als bedrijfsslogan "resistance is futile", dat zijn deze jongens & meisjes:
[ afbeelding ]
Nee, hun slogan is "Resistance is useless". Ken uw klassiekersquote:
Al die cy's ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Borg != cyborg
& nee, ben geen Trekkie
Moeten de daleks maar niet inbellenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:46 schreef Daniel1976 het volgende:
Hoera, jullie hebben Egypte weer aan aliens gekoppeld,
de aluhoedjes zouden trots op jullie zijn.
Nee joh, moet weer ff me kop op de scholen van me kids laten zien en weer even horen hoe goed ze het wel niet doenquote:
Facebook > Hyvesquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:46 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, en nu even stoppen over Egypte, we gaan het even hebben over ECHT nieuws.
Wat een rot regen he... Echt weer om Wie is de Mol te kijken. Heeft iemand van jullie een idee wie het kan zijn? Morgen lekker naar de huishoudbeurs. Mijn man zal wel naar de bouwbeurs gaan.
Hyves.![]()
![]()
Tuigdorpen, ik heb duidelijk weer iets gemist.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:46 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, en nu even stoppen over Egypte, we gaan het even hebben over ECHT nieuws.
Wat een rot regen he... Echt weer om Wie is de Mol te kijken. Heeft iemand van jullie een idee wie het kan zijn? Morgen lekker naar de huishoudbeurs. Mijn man zal wel naar de bouwbeurs gaan.
Hyves.![]()
![]()
Is mij nog te vroegquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef BrandX het volgende:
ik ben er zo vol van hoe fantastisch dit allemaal is! ZIe dat plein dan! Al een compleet volksfeest, en dat terwijl het allemaal nog echt moet gebeuren
Weer typisch Wilders ideetje - alle veelplezegers bij elkaar stoppenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Tuigdorpen, ik heb duidelijk weer iets gemist.
Nu mis ik STquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:46 schreef raistlin6 het volgende:
Oke hoe ik het wel bedoelde dan:
"WE ARE THE BORG! RESISTANCE IS FUTILE"
Geen idee wat ze zeiden, luister nu naar AJA.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
AJE had het daar net over ... ff luisteren !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |