Dat had ie ook al 2 a 3x schreeuwerig herhaald: "three days ago!"quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd bang. En terecht, denk ik... Maar ben benieuwd wanneer hij weg is gegaan & hoe lang hij gediend heeft
eet smakelijk!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef Dekatria het volgende:
Zo, de nasi is klaar, bord nu bij de computer
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef Dekatria het volgende:
Zo, de nasi hosni is klaar, bord nu bij de computer
Maar hoe lang heeft hij nou gediend dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dat had ie ook al 2 a 3x schreeuwerig herhaald: "three days ago!"
ja okequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
"If your president is an actor, something's wrong!
Ik herhaal: poep, ventilator -> bukkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef yavanna het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya: News reports that Mubarak has transferred power to Vice President Omar Suleiman
We zullen het zien.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Als ie tenminste nog in betrekkelijke rust van z'n oude dag wil genieten.
Ik weet wel dat ie gezegd heeft dat ie in Egypte wil sterven, maar dat was maar grootspraak denk ik.
Maar die hebben niet als bedrijfsslogan "resistance is futile", dat zijn deze jongens & meisjes:quote:
Idd, ook op AJA gaan ze los. Arme NDP-mensen, dit zijn toch vooral de lagere rangen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:42 schreef deleriouz het volgende:
HAHAHAHAH op AJA en BBCA hoor je nu allemaal NDP'ers die bellen om te zeggen dat ze 'al daaaagen' de partij hebben verlaten
Borg != cyborgquote:
Ben je leraar dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef Noelle06 het volgende:
Hoe laat komt toespraak van Mubarak?
Moet naar ouderavond![]()
Hoop dat het na 21 uur is eigenlijk wel.
Wil wel live zien hoe het volk er op reageerd.
Uhm , wel hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar die hebben niet als bedrijfsslogan "resistance is futile", dat zijn deze jongens & meisjes:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |