Die burgeroorlog vorige week inderdaadquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige. Ik en velen zijn hier vol van. En wat was ik verbaasd en boos toen we op vorige week woensdag een groep pro-Mubarak mensen het plein zagen opstormen. Hoe het van een vreedzaam protest in een gewelddadig protest werd gebracht. En toen ze de politie ID's van die mensen lieten zien. Ik voelde me er gewoon echt vervelend door.
Dat was ook mijn plan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:51 schreef schommelstoel het volgende:
Als het vanavond toch goed gaat verlopen, Mubarak weg en zijn volgelingen.
Trek ik een fles wijn open!
Gevangenissen (aka hotel) ben ik tegen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tuigdorpen bestaan al.
Dat heten gevangenissen.
Goed ideequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:51 schreef schommelstoel het volgende:
Als het vanavond toch goed gaat verlopen, Mubarak weg en zijn volgelingen.
Trek ik een fles wijn open!
idem hier, toen die pro's steeds verder richting het plein kwamen voelde ik me echt oprecht klote. had zo te doen met de mensen op het plein.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige. Ik en velen zijn hier vol van. En wat was ik verbaasd en boos toen we op vorige week woensdag een groep pro-Mubarak mensen het plein zagen opstormen. Hoe het van een vreedzaam protest in een gewelddadig protest werd gebracht. En toen ze de politie ID's van die mensen lieten zien. Ik voelde me er gewoon echt vervelend door.
Ik voel een Midden-Oosten meet aankomen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Goed ideeligt hier nog 2 goeie Franse flessen rode
Proosten we erop en dan gaat die fles ook meteen leeg ook!
Inderdaad, zo vredig.. zo lang onderdruk. En dan worden aangevallen door thugs.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
idem hier, toen die pro's steeds verder richting het plein kwamen voelde ik me echt oprecht klote. had zo te doen met de mensen op het plein.
was vooral voor de anderen , vertelde wat jij o.a. zei .. maarlama , gaat het al niet meer over ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:48 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Geen idee wat ze zeiden, luister nu naar AJA.
Volgens mij begint de live toespraak om 9 uur Nederlandse tijd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef wdn het volgende:
Hoe laat begint het? Ik zie nergens een tijd
Nog niet zeker.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef wdn het volgende:
Hoe laat begint het? Ik zie nergens een tijd
OHHHHHHHHHH IDEE!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik voel een Midden-Oosten meet aankomen.
Vakantie-meet @Tahrir volgend jaar zomerquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik voel een Midden-Oosten meet aankomen.
Hoop he , moet nu gaat verplichtingen soms hequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:54 schreef GasProblem het volgende:
[..]
Volgens mij begint de live toespraak om 9 uur Nederlandse tijd.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:54 schreef wdn het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHH IDEE!
Doe we @random mensen indelen als pro muba en anti muba en dan komen we ergens samen op een willekeurig plein in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |